Rapid136 Napisano 8 Maja 2014 Udostępnij Napisano 8 Maja 2014 Chce wsadzić 16v do mojego SC mpi LPG niestety 2 gen. Jak łatwo i tanio zgazować w tej konfiguracji 16v? 16v lepiej odpalać na osprzęcie z pI czy hybrydzie? Kosztowo hybrada chyba droższa? Bez zmiany instalacji na sekwencję się nie obejdzie? Próbuje oszacować budżet, czy przypadkiem nie taniej kupić gotowca, czy dłubać i kąbinować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 Mikser z dyfuzorem 70mm, Bingo M, parownik Lovato. Po 1,5 roku jazdy na tym wymieniłem tylko przewody WN. Poza tym jeździ na pełnym bucie bez przerwy i nie ma problemu. AFR trzyma jak należy, mam szerokopasmówkę także jest pod kontrolą. Oczywiście w dolocie filtr stożkowy. Pali ok. 9 do 10. Na trasie przy 90km/h udało mi się zejść do 7,2. Przy normalnej prędkości ~150km/h wychodzi 8/100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 16 najlepiej na Boschu chodzi stabilniej niż na p1. Co do Lpg to tylko i wyłącznie sekwencja. Wszelkie instalacje mieszalnikowe to można sobie montować do FSO i tym podobnych zabytków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 plynu chłodniczego sobie dolej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 Taki montaż wtrysków nie sprzyja ich pracy, na płasko, a właściwie to nawet trochę do góry nogami, przynajmniej tak na fotce widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 9 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 ir3n3usz Na jakim osprzęcie masz 16v? RUFF "16 najlepiej na Boschu " czyli na hybrydzie? Czyli mogę próbować odpalić to na mieszankowej instalacji, jak dozbieram to wsadzę sekwencję. Dobra tylko hybryda jest chyba trudniejsza, ale mama serie kompa. jakie są teraz orientacyjne koszty na p1 / hybryda, lub podpowiedzcie co trzeba to sam poszukam na alledrogo. Czy ktoś montuje hybrydę i za ile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 > Chce wsadzić 16v do mojego SC mpi LPG niestety 2 gen. > Jak łatwo i tanio zgazować w tej konfiguracji 16v? > 16v lepiej odpalać na osprzęcie z pI czy hybrydzie? > Kosztowo hybrada chyba droższa? > Bez zmiany instalacji na sekwencję się nie obejdzie? > Próbuje oszacować budżet, czy przypadkiem nie taniej kupić gotowca, czy dłubać i kąbinować Ta 16v na 2 generacji bedzie Ci jezdzić jak 8v 75ps, mam 16v na osprzęcie p1 z mikserem typu dyfuzor 70mm, auto traci 20ps jak nic. Mało tego, znika nawet charakterystyczny dźwięk dla 16v, także szkoda katować tym gazem szesnastkę, ja właśnie zastanawiam się nad kupnem i swapem na sekwencje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
addy Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 swapowałeś z 1.1 mpi? posiadasz jakąś dokumentację ze swapa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 Zbyszek_WRT MM z P1, ale listwa wtryskowa Bosch z wtryskami 0280155769. Lekko jest przelany, ale ma chodzić na gazie. Benzyna tylko do rozgrzewania, ale też dobrze jeździ. Nie chciało mi się robić powrotu do zbiornika pod listwę z P1. Powiem Wam, że kumpel miał sekwencję na sterowniku LPG Tech w 1.2 16V i w sprincie do 120km/h wysunąłem się lekko do przodu. Maksymalna prędkość na LPG 187km/h wg GPS, skrzynia sporting. Ganiałem się z 1.4 16V w benzynie na osprzęcie z 1.2 + wałki z 1.2. Co prawda nie był wystrojony, ale latał bardzo dobrze. Ja z nim przegrywałem o pół długości samochodu w sprincie 0-100km/h Gadanie, że traci 20KM jest mocno przesadzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 Auto nie straci mocy na IIgen tylko i wyłącznie jak nie zdławimy dolotu jakimś dziadowskim mikserem. Przerabiałem to dawno temu w swoim oplu który po założeniu gazu(w profesjonalnym zakładzie) ,czyli tysiąca dodatkowych kolanek i miksera 30mm,stracił chyba z 50ps. Potem przez długi czas powoli dochodziłem z autem do normalności. No prawidłowa mieszanka czy parownik o lekkim lub sporym zapasie to raczej oczywista sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krysy Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 Przecież sekwencja nie jest dużo droższa od ii gen. Trzeba się rozejrzeć. Ja kupiłem za 800zł. Dogadać się co do ceny montażu i już. Spalanie na mieście 7,5l co więcej wymagać? Problemów zero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 9 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 > Przecież sekwencja nie jest dużo droższa od ii gen. Trzeba się rozejrzeć. Ja kupiłem za 800zł. > Dogadać się co do ceny montażu i już. > Spalanie na mieście 7,5l co więcej wymagać? Problemów zero. tylko II gen. już mam, a sekwencja + silnik i podłączenie bez drutu to >2k będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 Ja miałem 8v 75ps na II gen. W tamtym roku swapowałem na 16v i wywaliłem II gen. niedawno zamontowałem sekwencję i pomimo że jeszcze nie jest całkowicie dostrojona bo muszę zamontować szerokopasmówkę to już wiem że nigdy więcej II gen. i zapomniałem co to jest tyrkolenie, choć w moim przypadku i tak było niewielkie i nie zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmijes Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > tylko II gen. już mam, a sekwencja + silnik i podłączenie bez drutu to >2k będzie poszukaj blosa firmy BRC na tym jest prawie tak samo jak na sekwencji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.