LordFalcon Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 Czy 1.0 usiądzie cośkolwiek przy sprężynach obniżających -30 przeznaczonych do 1.4? W ogóle ile max można obniżyć na seryjnym amorku? Mona o przodzie oczywiście... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woytec21 Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 > Czy 1.0 usiądzie cośkolwiek przy sprężynach obniżających -30 przeznaczonych do 1.4? > W ogóle ile max można obniżyć na seryjnym amorku? > Mona o przodzie oczywiście... zawsze i niezmiennie na seryjnych amorkach max -40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 > Czy 1.0 usiądzie cośkolwiek przy sprężynach obniżających -30 przeznaczonych do 1.4? > W ogóle ile max można obniżyć na seryjnym amorku? > Mona o przodzie oczywiście... Kupujesz sprężyny? Zrób to zmałpuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 22 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 > zawsze i niezmiennie na seryjnych amorkach max -40 Dlatego też chciałem zapytać, bo wiedziałem że ktoś będzie wiedział dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sim86 Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 > Czy 1.0 usiądzie cośkolwiek przy sprężynach obniżających -30 przeznaczonych do 1.4? > W ogóle ile max można obniżyć na seryjnym amorku? > Mona o przodzie oczywiście... Tak jak Wojtu napisał najlepiej krótsze amory i będzie Pan zadowolony Ja miałem -35 i tył siadł ładnie, przód troche ale amory gazówki i chyba standard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwaggier Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 > zawsze i niezmiennie na seryjnych amorkach max -40 Ten mit może obalić np. gajoss, który jeździ na niższych sprężynach i seryjnych amortyzatorach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 > Tak jak Wojtu napisał najlepiej krótsze amory i będzie Pan zadowolony > Ja miałem -35 i tył siadł ładnie, przód troche ale amory gazówki i chyba standard Nie chcę zmieniać bo mam prawie nówki gazowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 > Ten mit może obalić np. gajoss, który jeździ na niższych sprężynach i seryjnych amortyzatorach. No i ja mam właśnie -40mm i seryjne amorki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 > Ten mit może obalić np. gajoss, który jeździ na niższych sprężynach i seryjnych amortyzatorach. Z tym że Gajoss ma 1.5 a nie 1.0... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 24 Maja 2014 Udostępnij Napisano 24 Maja 2014 > Z tym że Gajoss ma 1.5 a nie 1.0... ale problemem nie jest silnik ale to by przy uniesionych kołach sprężyna nie była luźna. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 24 Maja 2014 Udostępnij Napisano 24 Maja 2014 to u mnie było chyba coś ni tak... bo przy alles serii sprężyny latały luźno przy podniesionym aucie... przy wymianie na sprężyny od 1.4 mogłem spokojnie całą kolumnę rozkręcić bo latały sobie... może poszukaj springów z późniejszych 1.0... były chyba nieco krótsze niż we wcześniejszych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 24 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2014 > to u mnie było chyba coś ni tak... bo przy alles serii sprężyny latały luźno przy podniesionym > aucie... przy wymianie na sprężyny od 1.4 mogłem spokojnie całą kolumnę rozkręcić bo latały > sobie... > może poszukaj springów z późniejszych 1.0... były chyba nieco krótsze niż we wcześniejszych Moje springi z 1.0 na kayabach siedzą ciasno, po rozkręceniu nakrętki jeszcze wychodzi talerzyk jakieś 2-3cm w górę... a może więcej nawet... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 13 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 > Moje springi z 1.0 na kayabach siedzą ciasno, po rozkręceniu nakrętki jeszcze wychodzi talerzyk > jakieś 2-3cm w górę... a może więcej nawet... Założyłem dziś sprężyny -35 na amortyzatory i muszę powiedzieć że faktycznie są "na styk", po dokręceniu nakrętki w poduszce sprężyny są ściśnięte amorami tylko jakieś 2-5mm (trudno ocenić) Zobaczymy jutro jak siądzie to wszystko na aucie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Założyłem dziś sprężyny -35 na amortyzatory i muszę powiedzieć że faktycznie są "na styk", po > dokręceniu nakrętki w poduszce sprężyny są ściśnięte amorami tylko jakieś 2-5mm (trudno > ocenić) > Zobaczymy jutro jak siądzie to wszystko na aucie... Fotka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Fotka . Zobaczymy jak się ułożą, na moment obecny siedło auto o 0,5cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Zobaczymy jak się ułożą, na moment obecny siedło auto o 0,5cm Możesz zmierzyć odległość od ziemi do krawędzi błotnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Możesz zmierzyć odległość od ziemi do krawędzi błotnika? Yyy, mogę, ale jutro... Po trasie do wieliczki i nazad nic się nie zmieniło... Auto na springach -35 siedzi tak samo jak na seryjnych Wniosek... 1.0 jest za lekkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > Możesz zmierzyć odległość od ziemi do krawędzi błotnika? Od podłoża do krawędzi błotnika jest 61cm... tak samo było na seryjnych springach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > Od podłoża do krawędzi błotnika jest 61cm... tak samo było na seryjnych springach A zmierz ile jest od środka koła (nakiełka w osi przegubu) do rantu błotnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > A zmierz ile jest od środka koła (nakiełka w osi przegubu) do rantu błotnika. Ło jeju, jutro Bo dziś już za późno... EDIT: Od środka koła jest 35,5 cm do rantu błotnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Ło jeju, jutro Bo dziś już za późno... > EDIT: Od środka koła jest 35,5 cm do rantu błotnika No to ja na kołach 195/45 R15 mam 33cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > No to ja na kołach 195/45 R15 mam 33cm. To nieźle... Czy ktoś wie gdzie w moich okolicach mogą skracać amory i ile to kosztuje i ile trwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 najblizej to chyba tylko w katowicach http://www.pecar.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.