rexio Napisano 25 Maja 2014 Udostępnij Napisano 25 Maja 2014 Jaka instalacja podejdzie do takiego toczydła. Silnik SPI lub MPI. Z MPI bardziej się orientuję (pewnie sekwencja). A jak wyglądać może sprawa z jednopunktowym wtryskiem? Tez IV generacja czy coś prostszego? Obecnie mam palio z podobnym silnikiem 1,2 MPI i instalacje Landi Renzo Omegas. Nie wiem czego się spodziewać ponieważ rozglądać zacząłem się za SC z gazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 25 Maja 2014 Udostępnij Napisano 25 Maja 2014 do spi idzie mieszalnikowa - najlepiej bingo m i reduktor ovato rge do mpi tyż mozna dać mieszalnikową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 25 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2014 > do spi idzie mieszalnikowa - najlepiej bingo m i reduktor ovato rge > do mpi tyż mozna dać mieszalnikową. wolę się dopytać ponieważ nie wiem na co trafię. Może być auto świetne, a instalka dupna, albo przeciętne auto, natomiast instalka dobra więc kwestia wyboru co bardziej będzie mi się opłacać. Po prostu chcę kupić i w miarę spokojnie jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > do spi idzie mieszalnikowa - najlepiej bingo m i reduktor ovato rge > do mpi tyż mozna dać mieszalnikową. Pomijając zdarzające sie problemy z kompem w MPI i rozwalanie obudowy filtra w tymże samym to faktycznie, można dać palnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > wolę się dopytać ponieważ nie wiem na co trafię. Może być auto świetne, a instalka dupna, albo > przeciętne auto, natomiast instalka dobra więc kwestia wyboru co bardziej będzie mi się > opłacać. > Po prostu chcę kupić i w miarę spokojnie jeździć. kupuj auto w dobrym stanie, wazne zeby miało LPG wbite w dowod, sama instalacje mozna za kilkastowek zamienic na inna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > Jaka instalacja podejdzie do takiego toczydła. Silnik SPI lub MPI. Z MPI bardziej się orientuję > (pewnie sekwencja). A jak wyglądać może sprawa z jednopunktowym wtryskiem? Tez IV generacja > czy coś prostszego? > Obecnie mam palio z podobnym silnikiem 1,2 MPI i instalacje Landi Renzo Omegas. Nie wiem czego się > spodziewać ponieważ rozglądać zacząłem się za SC z gazem. jeżeli SPI to mieszalnik oczywiście natomiast MPI tylko sekwencja bo na mieszalniku te silniki nie chcą jeździć i radze nie próbować bo szkoda pieniędzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > jeżeli SPI to mieszalnik oczywiście > natomiast MPI tylko sekwencja bo na mieszalniku te silniki nie chcą jeździć i radze nie próbować bo > szkoda pieniędzy jak na razie to nie wiem na co trafię. Najwyżej będę przekładać swego Omegasa z palio to SC. Pożyjemy zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > natomiast MPI tylko sekwencja bo na mieszalniku te silniki nie chcą jeździć i radze nie próbować bo > szkoda pieniędzy Ciiiii. Nie mów tego mojemu PUNTO, bo o tym nie wie i z silnikiem 1.2 75KM doskonale lata na mikserze. A poważnie, to jak się dba o układ WN, to śmiało można jeździć na IIgen w MPI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > Ciiiii. Nie mów tego mojemu PUNTO, bo o tym nie wie i z silnikiem 1.2 75KM doskonale lata na > mikserze. > A poważnie, to jak się dba o układ WN, to śmiało można jeździć na IIgen w MPI. Tylko, że MPI w 1.2 Euro 2 - full-group i metalowy dolot, to trochę inna bajka niż w SC 1.1 - m.in. EOBD i dolot z tworzywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Tylko, że MPI w 1.2 Euro 2 - full-group i metalowy dolot, to trochę inna bajka niż w SC 1.1 - m.in. EOBD i dolot z tworzywa. Nie wiem jak SC, ale w Punto2 kolektor, pomimo że plastikowy, to spokojnie znosi strzały, bo ma mała pojemność. Przy założeniu klapki na filtrze powietrza też to jeździło przyzwoicie i przy strzałach nic się złego nie działo. Miałem punto2 na mikserze i sekwencji i zdecydowanie polecam sekwencję, ale na mikserze też latało i to całkiem przyzwoicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 ja do niedzieli mialem w mpi mikser i srube i nie bylo problemu, teraz jest 75km z punto i tez niema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
centoadam Napisano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 witam wszystkich, mam następującą zagadkę: silnik 1.2spi (puntoI) zakładając mikser między przepustnicę a wtryskiwacz okazuję się wzrokowo, że przekrój przepływu powietrza robi się bardzo mały... i nie chodzi tu o mniejszy przekrój miksera tylko o to ze wtryskiwacz u dołu jest dość szeroki i zakrywa ten otwór w mikserze... napewno ktoś kto to ma u siebie lub robił wie o co chodzi. i teraz pytanie: czy robiliscie jakąś redukcję oddalającą wtryskiwacz od miksera? czy jak inaczej to rozegraliscie? jeszcze jedno pytanko czy ktoś się orientuje jakie były średnice przepustnic w silnikach 1.1spi 54, 1.2spi 60km oraz 1.2mpi 75km. z góry dziękuje i prosze o podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 > jeżeli SPI to mieszalnik oczywiście > natomiast MPI tylko sekwencja bo na mieszalniku te silniki nie chcą jeździć i radze nie próbować bo > szkoda pieniędzy Ogólnie nie jestem jestem za mieszalnikową instalacja w MPI ale moja była służbowa Panda jeździła 4 lata na takiej od razu po wyjeździe z salonu i nie było żadnego problemu. Nikt tam nie zaglądał nawet pod maskę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.