mouk Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 Witam Czy ktoś się bawił może w zakładanie do uno przedniego układu hamulcowego ze stilo abarth? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 > Witam > Czy ktoś się bawił może w zakładanie do uno przedniego układu hamulcowego ze stilo abarth? Zibi coś mieszał w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 > Witam > Czy ktoś się bawił może w zakładanie do uno przedniego układu hamulcowego ze stilo abarth? Z tego co mi wiadomo to od Fiata 500 (są 288?) powinny pasować, ale głowy nie daję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mouk Napisano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 > Z tego co mi wiadomo to od Fiata 500 (są 288?) powinny pasować, ale głowy nie daję. Fiat 500 odpada, bo mam akurat kompletny zestaw ze Stilo 2.4 Abarth. Ponoć tarcze muszą być inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 jaka jest średnica tych hampli?? nie wiem czy nie będzie musiała być inna zwrotnica (stawiam że P HGT), oraz jakieś dystanse pod tarcze... reszta powinna jakoś spasować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 > jaka jest średnica tych hampli?? > nie wiem czy nie będzie musiała być inna zwrotnica (stawiam że P HGT), oraz jakieś dystanse pod > tarcze... reszta powinna jakoś spasować Zdajesz sobie sprawę z tego, że wymiana zwrotnicy ciągnie za sobą "niekompatybilność" końcówek kierowniczych, sworzni i amortyzatorów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 > jaka jest średnica tych hampli?? > nie wiem czy nie będzie musiała być inna zwrotnica (stawiam że P HGT), oraz jakieś dystanse pod > tarcze... reszta powinna jakoś spasować A że tak zapytam jakie heble są w UT? Mocniejsze od moich xD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mouk Napisano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 średnica 284, ale to trzeba inne tarcze ponoć. > jaka jest średnica tych hampli?? > nie wiem czy nie będzie musiała być inna zwrotnica (stawiam że P HGT), oraz jakieś dystanse pod > tarcze... reszta powinna jakoś spasować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 > A że tak zapytam jakie heble są w UT? > Mocniejsze od moich xD? W UT masz 240 wentyl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 > W UT masz 240 wentyl. to zasadzić 257 z BBM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 > to zasadzić 257 z BBM To jest zbyt proste Wątek jest o "jeden rozmiar większych" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 > To jest zbyt proste > Wątek jest o "jeden rozmiar większych" 257 spokojnie dadzą radę zatrzymać uno które waży circa 800-900 kg a co do większych za dużo kombinowania sam próbowałem w poprzednim bravo zrobić przeróbkę i na przymiarkach się skończyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 > 257 spokojnie dadzą radę zatrzymać uno które waży circa 800-900 kg a co do większych za dużo > kombinowania sam próbowałem w poprzednim bravo zrobić przeróbkę i na przymiarkach się > skończyło. 257+ tarcze z tyłu i hamują na prawdę dobrze, każdy mój pasażer jest pod wrażeniem ale... kilka takich zejść z 200km/h i tarcze się poddają. Furgotanie i huczenie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 > 257+ tarcze z tyłu i hamują na prawdę dobrze, każdy mój pasażer jest pod wrażeniem ale... kilka > takich zejść z 200km/h i tarcze się poddają. Furgotanie i huczenie.... i myślisz że 288 ogarną temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 > i myślisz że 288 ogarną temat No coś w tym jest. Większych nie trzeba będzie tak mocno deptać a zatem mniej się nagrzeją. Taka teoria. Inna teoria mówi, że tą samą energię trzeba zamienić w ciepło i koniec... Trzeba by było wypróbować hehe. Na pewno siła hamowania 257 + 227 wystarcza w zupełności. Niemoc waży równe 1000kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 > 257 spokojnie dadzą radę zatrzymać uno które waży circa 800-900 kg a co do większych za dużo > kombinowania sam próbowałem w poprzednim bravo zrobić przeróbkę i na przymiarkach się > skończyło. Potwierdzam . Wciśnięcie pedału do końca może grozić utratą zębów . Ale pewnie jakby zamontować taki zestaw u Glacy to przed dotarciem by już się zagotowały . Ale wracając do tematu... A siodło sprawdzałeś czy podejdzie? Bo może faktycznie dystans tylko i zagra to... Ja też kupiłem dystanse pod 240 do tyłu i koniec końców jeżdżą u Majkiela . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2014 > No coś w tym jest. Większych nie trzeba będzie tak mocno deptać a zatem mniej się nagrzeją. Taka > teoria. > Inna teoria mówi, że tą samą energię trzeba zamienić w ciepło i koniec... > Trzeba by było wypróbować hehe. Na pewno siła hamowania 257 + 227 wystarcza w zupełności. > Niemoc waży równe 1000kg. Energię trzeba zamienić tą samą, bla bla... tylko że rozkłada się ona na większą powierzchnię radiacyjną tarczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2014 LINK1 LINK2 Potrzebne są adaptery, które nie są jakieś masakrycznie drogie w wykonaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kwiatuszek Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > No coś w tym jest. Większych nie trzeba będzie tak mocno deptać a zatem mniej się nagrzeją. Taka > teoria. > Inna teoria mówi, że tą samą energię trzeba zamienić w ciepło i koniec... > Trzeba by było wypróbować hehe. Na pewno siła hamowania 257 + 227 wystarcza w zupełności. U mnie nacinane i nawiercane Mikody 257 z przodu i 227 z tyłu dają radę...choć na razie nie było kilku hamowań pod rząd z 200kmh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mouk Napisano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 U mnie jest hydrauliczny ręczny i jeden obwód jest na przód, drugi na tył, po remoncie tyłu nagle tył zaczął bardzo mocno hamować i mi co chwilę blokuje hamulce z tyłu, więc muszę wzmocnić porządnie przód, no i ponoć da się zaciski, klocki ze stilo abarth, a tarcze mają być z jakiegoś nissana. W sumie to nie wiem czemu tarcze też ze stilo nie mogą być. Żeby było jeszcze ciekawiej to powinno to się zmieścić w 14calowej feldze, tak że już nic z tego nie rozumiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > U mnie nacinane i nawiercane Mikody 257 z przodu i 227 z tyłu dają radę...choć na razie nie było > kilku hamowań pod rząd z 200kmh W sobotę zmieniłem klocki z przodu na nowe trw ale tarcze zostały stare. Musiało się to wszystko dotrzeć ale, że od razu z pracy pojechałem na imprezę - spotkanie ze starymi znajomymi sprzed lat to każdy chciał "przewieź mnie, przewieź mnie" no i szybko się klocki dotarły, tylko dym trochę z nich poleciał i już teraz jest dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > W sobotę zmieniłem klocki z przodu na nowe trw ale tarcze zostały stare. Musiało się to wszystko > dotrzeć ale, że od razu z pracy pojechałem na imprezę - spotkanie ze starymi znajomymi sprzed > lat to każdy chciał "przewieź mnie, przewieź mnie" no i szybko się klocki dotarły, tylko dym > trochę z nich poleciał i już teraz jest dobrze Nie piszczą Ci hample? Mnie TRW strasznie piszczą jak się nagrzeją... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > Nie piszczą Ci hample? Mnie TRW strasznie piszczą jak się nagrzeją... Na razie nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 Nie ma takiej możliwości żeby 284mm zmieściły się w 14 calach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Nie ma takiej możliwości żeby 284mm zmieściły się w 14 calach przy feldze 13" i tarczy 257mm miałem około 1mm luzu pomiędzy zaciskiem a felgą przy feldze 14" i tarczy 284mm luzu nie powinno być tyle samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > przy feldze 13" i tarczy 257mm miałem około 1mm luzu pomiędzy zaciskiem a felgą > przy feldze 14" i tarczy 284mm luzu nie powinno być tyle samo zamień 13" na 14" i 14" na 15" i będzie poprawnie pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Nie ma takiej możliwości żeby 284mm zmieściły się w 14 calach W tych 15-tkach czarnych, które mam na uniaktu też się nie mieszczą. Nie tyle do obręczy co do ramion - kwestia kształtu felg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > przy feldze 13" i tarczy 257mm miałem około 1mm luzu pomiędzy zaciskiem a felgą > przy feldze 14" i tarczy 284mm luzu nie powinno być tyle samo Krzysztofie w bravo mam 284 mm i felgę 15 ciężarki przy wyważaniu musiały być grubości 2mm. bo grubsze obcierały o zacisk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 > U mnie jest hydrauliczny ręczny i jeden obwód jest na przód, drugi na tył, po remoncie tyłu nagle > tył zaczął bardzo mocno hamować i mi co chwilę blokuje hamulce z tyłu, więc muszę wzmocnić > porządnie przód, no i ponoć da się zaciski, klocki ze stilo abarth, a tarcze mają być z > jakiegoś nissana. W sumie to nie wiem czemu tarcze też ze stilo nie mogą być. Żeby było > jeszcze ciekawiej to powinno to się zmieścić w 14calowej feldze, tak że już nic z tego nie > rozumiem Z ciekawości - udała się adaptacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mouk Napisano 21 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 > Z ciekawości - udała się adaptacja? Dopiero kompletuje części W lipcu powinno być złożone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 > Dopiero kompletuje części W lipcu powinno być złożone. Daj znać jak siądzie, bo może sam skorzystam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.