PrezesAdam Napisano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2014 Witam. Czy ktoś z forumowiczów może się podzielić opinią z użytkowania zawieszenia Airmatic w Mercedesie (najlepiej z CLS)? Jest bardzo źle z trwałością, czy można na tym polegać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2014 > Witam. > Czy ktoś z forumowiczów może się podzielić opinią z użytkowania zawieszenia Airmatic w Mercedesie > (najlepiej z CLS)? > Jest bardzo źle z trwałością, czy można na tym polegać? Czytałem ze to tykająca bomba w twoim portfelu. Ale Mercedes to w sumie taki zbiór tykajacych bomb = jak nie zawieszenie to cos innego ci portfel wyczyści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek_w88 Napisano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2014 Może ktoś coś jeszcze napisze, bo ja jak znowu czytałem to części zamienne (poza ASO) nie powalają ceną - do 2000zł miech Bilsteina nowy, regenerowany 1300zł, pompa w prawdzie regenerowana w okolicy 1300zł ale wszystko i tak na gwarancji minimum 12 miesięcy. A trwałość zadbanego Airmatica to podobno około 300tyś. Jednak mogę się mylić, ponieważ patrzyłem tylko orientacyjnie ze względu na zainteresowanie zakupem CLS-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrezesAdam Napisano 11 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2014 Przeglądając cenniki firm regenerujących te zawieszenia, nie ma jakiegoś ultra-dramatu. Ale chętnie poznałbym opinię praktyków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2014 > Przeglądając cenniki firm regenerujących te zawieszenia, nie ma jakiegoś ultra-dramatu. Ale chętnie > poznałbym opinię praktyków. NIe pamietam czy wypowiadali sie praktycy, ale niedawno byl watek o airmatic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skrimin Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > Czytałem ze to tykająca bomba w twoim portfelu. Ale Mercedes to w sumie taki zbiór tykajacych bomb > = jak nie zawieszenie to cos innego ci portfel wyczyści. Wiadomo, co niemiecka "jakosc" to niemiecka "jakosc". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek_w88 Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > Przeglądając cenniki firm regenerujących te zawieszenia, nie ma jakiegoś ultra-dramatu. Ale chętnie > poznałbym opinię praktyków. Właśnie patrząc wydaje się to być w dość przystępnych cenach ale nikt nie chce nic powiedzieć więcej:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > Może ktoś coś jeszcze napisze, bo ja jak znowu czytałem to części zamienne (poza ASO) nie powalają > ceną - do 2000zł miech Bilsteina nowy, regenerowany 1300zł, pompa w prawdzie regenerowana w > okolicy 1300zł ale wszystko i tak na gwarancji minimum 12 miesięcy. A trwałość zadbanego > Airmatica to podobno około 300tyś. > Jednak mogę się mylić, ponieważ patrzyłem tylko orientacyjnie ze względu na zainteresowanie zakupem > CLS-a. Kompresory po regeneracji wytrzymują miesiąc. Cena nowego zależy od dostępności do danego modelu i zaczyna się od 1500pln w przypadku najpopularniejszych modeli a gdzieś na 3000-4000pln kończąc do mniej popularnych. Miechy Bilsteina nowe przeważnie wytrzymują miesiąc więc lepiej regenerowane w cenie około 800-1000pln/szt. Kolumny Airmatic regenerowane średnio po około 1500pln/szt. Do tego listwa zaworowa (rozdzielacz) nowy od 1400pln w górę i mamy praktyczne komplet tego co się psuje. Jeśli kogoś nie przeraża konieczność wydania jednorazowo np. około 4000pln na naprawę Airmatica to śmiało można kupować Jeśli chodzi o trwałość elementów Airmatic to w starszych modelach wszystko wytrzymywało do pierwszej awarii przeważnie około 6-8 lat i 200-300kkm przebiegu. W nowszych jest dużo gorzej i np. w ML W164 wymiana amortyzatora i miechów przy 100-150kkm to normalka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 Dzis tym tematem sie zainteresowalem to w serwisie MB nowy amorek 6400pln/szt :-) regeneracja od 1500-2500 za sztuke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek_w88 Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > Kompresory po regeneracji wytrzymują miesiąc. Cena nowego zależy od dostępności do danego modelu i > zaczyna się od 1500pln w przypadku najpopularniejszych modeli a gdzieś na 3000-4000pln kończąc > do mniej popularnych. Miechy Bilsteina nowe przeważnie wytrzymują miesiąc więc lepiej > regenerowane w cenie około 800-1000pln/szt. Kolumny Airmatic regenerowane średnio po około > 1500pln/szt. Do tego listwa zaworowa (rozdzielacz) nowy od 1400pln w górę i mamy praktyczne > komplet tego co się psuje. Jeśli kogoś nie przeraża konieczność wydania jednorazowo np. około > 4000pln na naprawę Airmatica to śmiało można kupować > Jeśli chodzi o trwałość elementów Airmatic to w starszych modelach wszystko wytrzymywało do > pierwszej awarii przeważnie około 6-8 lat i 200-300kkm przebiegu. W nowszych jest dużo gorzej > i np. w ML W164 wymiana amortyzatora i miechów przy 100-150kkm to normalka. Kolega tutaj wspominał o CLSie możesz coś więcej przybliżyć jak konkretnie w tym modelu? Mi osobiście chodziłoby o W219 po FL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > Dzis tym tematem sie zainteresowalem to w serwisie MB nowy amorek 6400pln/szt :-) regeneracja od > 1500-2500 za sztuke Nieźle kroją w salonie w którym sprawdzałeś, cena z EPC za amor przód do CLS500 to niecałe 5900 brutto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > Nieźle kroją w salonie w którym sprawdzałeś, cena z EPC za amor przód do CLS500 to niecałe 5900 > brutto. Dla W219 CLS500 tak jak napisałeś albo część "fabrycznie regenerowana" za zwrotem starej i wtedy 4700 brutto. Podejrzewam że te 6400 to było razem z wymianą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > Kolega tutaj wspominał o CLSie możesz coś więcej przybliżyć jak konkretnie w tym modelu? Mi > osobiście chodziłoby o W219 po FL. W219 powstało na bazie W211 dlatego jest bardzo dobra dostępność części a więc ceny z najniższego pułapu jaki podałem wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.