ppmarian Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 Co jeszcze? Warunki: wysoka pozycja foteli Nie za duże (np: sharan jest za duży) Bezawaryjnosc Beznyna + lpg (miejsce na butle lpg w pelnowymiarowej wnece na kolo zapasowe) Nisko Nm, czyli większa pojemność niż 2.0 lub turbo Powyzej 2008r Automat Do 50kpln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Co jeszcze? > Warunki: > wysoka pozycja foteli > Nie za duże (np: sharan jest za duży) > Bezawaryjnosc > Beznyna + lpg (miejsce na butle lpg w pelnowymiarowej wnece na kolo zapasowe) > Nisko Nm, czyli większa pojemność niż 2.0 lub turbo > Powyzej 2008r > Do 50kpln Ja mialem podobny budzet i wybralem XC90. Ale mysle, ze bedzie za duzy. Forester strasznie plastikowy wewnatrz. CRV to dobry pomysl, ale bez LPG. Captiva najmlodsza i od razu diesel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Ja mialem podobny budzet i wybralem XC90. Ale mysle, ze bedzie za duzy. Za duży i awaryjny na tle japończyków > Forester strasznie plastikowy wewnatrz. Nie ma to znaczenia > CRV to dobry pomysl, ale bez LPG. Czemu? Myślę nad 2.4 5at > Captiva najmlodsza i od > razu diesel. Żadnego diesla. Tylko lpg. Tam jest fajne nie wysilone 2.4 i auta mają opinie bezawaryjnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Za duży i awaryjny na tle japończyków Ale buja sie fajnie. > Czemu? Myślę nad 2.4 5at Zarowno Honda jak i Mazda zle znosi gaz. Malo jest tego nawet na allegro. > Żadnego diesla. Tylko lpg. Tam jest fajne nie wysilone 2.4 i auta mają opinie bezawaryjnych Przy automacie zwroc uwage na stan sprzegla. Rozgrzej samochod i pojezdzij delikatnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Co jeszcze? Murano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 [...] > Bezawaryjnosc [...] CRAP-tiva odpada[...] it's called a CRAPtiva for a reason... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Ale buja sie fajnie. > Zarowno Honda jak i Mazda zle znosi gaz. Malo jest tego nawet na allegro. Akurat hondowski K24A jest silnikiem bardzo często "gazowanym" i nie ma z nim żadnych problemów. Do tego regulacja luzów zaworowych na śrubkach, więc jest to bezproblemowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Za duży i awaryjny na tle japończyków > Nie ma to znaczenia > Czemu? Myślę nad 2.4 5at > Żadnego diesla. Tylko lpg. Tam jest fajne nie wysilone 2.4 i auta mają opinie bezawaryjnych A nie lepiej V6 do Captivy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Co jeszcze? RAV4 2.4 albo lepiej V6 3.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > RAV4 2.4 albo lepiej V6 3.5 jak z LPG? co z butla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Ale buja sie fajnie. > Zarowno Honda jak i Mazda zle znosi gaz. kolegi accord 2.0 155KM ma ponad 200kkm na LPG w tym czasie 4 x regulacja zaworow = poza tym zero problemow mazda 6 2.0 znajomego takze przekroczyla juz 100kkm na LPG - zawory byly sparwdzane - wmiscily sie w tiolerancji > Malo jest tego nawet na allegro. fakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > jak z LPG? co z butla? Nie wiem jak przy 2.4 choc większość ma pomontowane jak na ogłoszenia spojrzysz. Ja, póki co, nie narzekam, ale auto mam dopiero od 2 miesięcy i kupiłem już z instalką (w miarę świeżą). Pali średnio 15LPG, choć jakoś nie zauważyłem szczególonej różnicy między miastem a trasą. Butle mam w podłodze bagaznika (jest przez to minimalnie podniesiona, ale jest to praktycznie niezauważalne), minusem jest pojemność - wchodzi 42l, co starcza na niecałe 300km. Oczywiście mówimy o wersji Long. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > A nie lepiej V6 do Captivy? Lepiej ale weź go znajdź. Tylko jakieś importy będą. BTW 2.4 sprzed liftu jest duuużo słabszy od późniejszego a w tym budżecie to tylko Captiva I Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skrimin Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 Jakby to kogos interesowalo, 2.4 w CRV od 2010 ma 185 koni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > Jakby to kogos interesowalo, 2.4 w CRV od 2010 ma 185 koni. Crv jest świetna ale bardzo trzyma cenę przez co nie mieści się w budżecie Pewnie skończy się na Mazdzie 5 2.5 5AT 156KM i wielka niewiadoma co z ruda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > Crv jest świetna ale bardzo trzyma cenę przez co nie mieści się w budżecie > Pewnie skończy się na Mazdzie 5 2.5 5AT 156KM i wielka niewiadoma co z ruda... Rok 2007 w budzecie sie zmiesci. Nie wiem ile kosztuje 2.4 i czy jest podaz wersji z EU, ale 2.0 Executive da sie wyrwac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 21 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 > Rok 2007 w budzecie sie zmiesci. > Nie wiem ile kosztuje 2.4 i czy jest podaz wersji z EU, ale 2.0 Executive da sie wyrwac. 2.0 nie chce nie pasuje do charakteru auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sei08 Napisano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 Brat ma taką 5 z 2007 roku sprowadzona z USA, 2.3 benzyna z automatem. Jeździ już nią 4 lata i nie narzeka. Nie było żadnych niespodzianek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2014 > kolegi accord 2.0 155KM ma ponad 200kkm na LPG w tym czasie 4 x regulacja zaworow = poza tym zero > problemow > mazda 6 2.0 znajomego takze przekroczyla juz 100kkm na LPG - zawory byly sparwdzane - wmiscily sie > w tiolerancji > fakt koledze sprzedałem mazde 6 z przelotem 23 tyś. km teraz ma 200 prawie dalej jeździ ( na lpg oczywista ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.