dyzio_abarth Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 witam, Z czego najlepiej wykonać adapter pod termo włącznik przy swapie 1.1MPI na 1.2 8V MPI.?? Od jakiego auta sprawdza się termo włącznik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 > witam, Z czego najlepiej wykonać adapter pod termo włącznik przy swapie 1.1MPI na 1.2 8V MPI.?? > Od jakiego auta sprawdza się termo włącznik?? najlepiej dać chłodnice z spi z włacznikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freepass Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 > witam, Z czego najlepiej wykonać adapter pod termo włącznik przy swapie 1.1MPI na 1.2 8V MPI.?? > Od jakiego auta sprawdza się termo włącznik?? Termo włącznik występuje tylko w chłodnicy do SPI. W wiązce MPI nie ma na niego wyjścia. W MPI włączanie wentylatora jest sterowane przez ECU. Żeby w MPI wentylator włączał się termo włącznikiem to trzeba zrobić całą wiązkę do wentylatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 > Termo włącznik występuje tylko w chłodnicy do SPI. W wiązce MPI nie ma na niego wyjścia. W MPI > włączanie wentylatora jest sterowane przez ECU. Żeby w MPI wentylator włączał się termo > włącznikiem to trzeba zrobić całą wiązkę do wentylatora. No, czyli 3 kable na krzyż i do tego jeden cały bezpiecznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 > Termo włącznik występuje tylko w chłodnicy do SPI. W wiązce MPI nie ma na niego wyjścia. W MPI > włączanie wentylatora jest sterowane przez ECU. Żeby w MPI wentylator włączał się termo > włącznikiem to trzeba zrobić całą wiązkę do wentylatora. Całą wiązkę? A ile jej jest? Jeden przewód z bezpiecznikiem, przekaźnikiem i termowłącznikiem po drodze i drugi zasilanie wentylatora. Robota na jakieś pół godziny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyzio_abarth Napisano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Całą wiązkę? A ile jej jest? Jeden przewód z bezpiecznikiem, przekaźnikiem i termowłącznikiem po > drodze i drugi zasilanie wentylatora. Robota na jakieś pół godziny. Czy elektryk sobie z tym poradzi? : : Przekaźnik od czego pasuje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Czy elektryk sobie z tym poradzi? : : Przekaźnik od czego pasuje?? Jak swapujesz z 1.1 MPI na 1.2 z P75 to to jest Twoje najmniejsze zmartwienie, wiązka silnika i sterowanie silnikiem owszem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Czy elektryk sobie z tym poradzi? : : Przekaźnik od czego pasuje?? Od zetora... Serio, jeśli to Cię przerasta, to odpuść sobie jakiekolwiek swapowanie. No chyba, że ktoś to zrobi za Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyzio_abarth Napisano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Od zetora... > Serio, jeśli to Cię przerasta, to odpuść sobie jakiekolwiek swapowanie. No chyba, że ktoś to zrobi > za Ciebie. Czy ja robie czy nie, co to ma za znaczenie???? . Proste pytanie a jakieś dziwne domniemania?? Poza tym lubię wiedzieć co i jak. Fiu fiu Poza tym nie ja jeden, jestem w trakcie swapu. Są osoby które na pewno też będą zadawać pytania podobne do tych co moje. Przełożenie silnika to pikuś ale z elektryką to z szacunkiem warto się przygotować i popytać. P.S. np :Termo włączniki - tez jest sporo za od 20 do ponad 120 zł... ale to że różnią się pinami itp to też szczegół i nie warto pytać. Lepiej odpowiedź jak wyżej... Sorki ale forum chyba powinno pomagać w jakiś sposób a nie..Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Czy ja robie czy nie, co to ma za znaczenie???? . Proste pytanie a jakieś dziwne domniemania?? Poza > tym lubię wiedzieć co i jak. Fiu fiu Poza tym nie ja jeden, jestem w trakcie swapu. Są osoby > które na pewno też będą zadawać pytania podobne do tych co moje. Przełożenie silnika to pikuś > ale z elektryką to z szacunkiem warto się przygotować i popytać. > P.S. np :Termo włączniki - tez jest sporo za od 20 do ponad 120 zł... ale to że różnią się pinami > itp to też szczegół i nie warto pytać. Lepiej odpowiedź jak wyżej... Sorki ale forum chyba > powinno pomagać w jakiś sposób a nie..Pozdro Serio, od zetora podejdzie. Podejdzie każdy, który ma odpowiednie parametry. Termowłącznik do seja jest jeden typ. Wskaż proszę, dedykowany do seja włącznik, który ma inny układ pinów - no i jeszcze jakich pinów? Tam są 2 - działa on na zasadzie zwarcia przy zadanej temperaturze. Wysil się najpierw choć troszkę, i wklep w google to zapytanie, a nie zmuszaj ludzi do robienia tego za Ciebie. Serio, mierżą mnie głupie pytania na poważnym forum, gdy to w sieci zostało opisane już setki razy i pisanie ponownie to marnotrawstwo czasu piszącego i miejsca na serwerze. Potem jakże budujące crtl+c i crtl+v i gotowe - leń zadowolony! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyzio_abarth Napisano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 > Serio, od zetora podejdzie. Podejdzie każdy, który ma odpowiednie parametry. Termowłącznik do seja > jest jeden typ. Wskaż proszę, dedykowany do seja włącznik, który ma inny układ pinów - no i > jeszcze jakich pinów? Tam są 2 - działa on na zasadzie zwarcia przy zadanej temperaturze. > Wysil się najpierw choć troszkę, i wklep w google to zapytanie, a nie zmuszaj ludzi do > robienia tego za Ciebie. > Serio, mierżą mnie głupie pytania na poważnym forum, gdy to w sieci zostało opisane już setki razy > i pisanie ponownie to marnotrawstwo czasu piszącego i miejsca na serwerze. Potem jakże > budujące crtl+c i crtl+v i gotowe - leń zadowolony! Z tego co pisali termo włącznik podejdzie jakikolwiek. No sorry słowo jakikolwiek to dla mnie z vw, deawoo itp. I zobacz ile maja one pinów. Pytając ,myślałem o sprawdzonych częściach przez osoby które robiły i wiedzą że np to i to sie nie sprawdza bo siada lub itp. Teraz już wiem że termo od seicento SPI i przekaźnik od jakiegoś zetora.) Dzięki:)) Mogę działać dalej:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 wlacznik od spi, a przekaźnika nie potrzebujesz, bo obwod wentylatora jest włączany przez ten włącznik, tylko bezpiecznik chyba 30a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krysy Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 Poszukaj elektronicznego włącznika. Będzie prosto i tanio. U mnie działa i jest ok a chłodnica z seja MPI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 Całą wiązka do wentylatora to tzw jeden przewód sterowany termowłącznikiem do oryginalnego przekaźnika z oryginalnym bezpiecznikiem oryginalnej instalacji auta która była przedtem sterowana z Ecu. Jedyna rzecz nie oryginalna to adapter i włącznik, ja dałem np z Tico (mniejszy niż Fiat) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.