pawcio Napisano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2014 Duzo się da z tego motorka wykrecic? Marcin???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2014 > Duzo się da z tego motorka wykrecic? > Marcin???? Na stronie jest projekt pt. "mocna modyfikacja"= 218,6 KM. Jest jeszcze jeden na 209,6 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 30 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2014 > Na stronie jest projekt pt. "mocna modyfikacja"= 218,6 KM. Jest jeszcze jeden na 209,6 KM. Oj nie zagladnalem to biegne patrzeć na moment Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalak_83 Napisano 5 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2014 Ja ze swojego 2.0 MultiJet co prawda w Bravo Sport, gdzie seryjnie mam 165KM i 360Nm, po wycięciu DPF-a i chipowaniu uzuskałem bezpieczne 202 KM i 454Nm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 5 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2014 > Ja ze swojego 2.0 MultiJet co prawda w Bravo Sport, gdzie seryjnie mam 165KM i 360Nm, po wycięciu > DPF-a i chipowaniu uzuskałem bezpieczne 202 KM i 454Nm. Jak wyglądało spalanie w trasie przed i po kastracji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalak_83 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > Jak wyglądało spalanie w trasie przed i po kastracji? Najważniejsze to, ze teraz bez DPF-a mam psychiczny spokój. W trasie przed wycięciem DPF-a i chipowaniem jadąc do 120 km/h na 5 biegu, wychodziło mi ok 5,5l. Teraz jestem w stanie zejść na ok 4,7 litra. Polecam wszystkim nie tyle co podniesienie mocy (chociaż tutaj, po wciśnięciu gazu na twarzy jest ), to pozbycie się DPF-a naprawdę daje święty spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 a ja polecam razem z dpf wyłączyć egr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 > a ja polecam razem z dpf wyłączyć egr Powiem więcej... przede wszystkim wyłączyć EGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 8 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 > Powiem więcej... przede wszystkim wyłączyć EGR Dokladnie. Ja nie mam EGR ale mam DPF i jest git. Po kilku wymianach EGRa i w końcu gdy padl jeszcze przed upływem 12 miesięcy od wymiany (wiec jeszcze na gwarancji) zdecydowałem się pozbyć tego badziewie. UWAGA ASO zaslepia blaszka z dziurkami udając ze wszystko jest OK. Powoduje to ze EGR jest ale zamula auto i nie wali bledem w komputerze. To ich procedura naprawcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.