grze1234 Napisano 8 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 Jak w temacie. Czy ma to juz jakies znane wady. Przymierzam sie, ale troche nowy model na rynku i zwykle jakies choroby bywaja w tym wieku. Czy 120 czy 165 kucy do uzytku na codzien bez ekscesow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 8 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 > Jak w temacie. Czy ma to juz jakies znane wady. Przymierzam sie, ale troche nowy model na rynku i > zwykle jakies choroby bywaja w tym wieku. Czy 120 czy 165 kucy do uzytku na codzien bez > ekscesow. Auto urosło. Moim zdaniem 165KM to lepszy wybór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 8 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 > Auto urosło. Moim zdaniem 165KM to lepszy wybór. To ze uroslo to ok. Moze bedzie dobry komfort jazdy (2700 rozstawu osi powinno dac). Z tym silnikiem to wlasnie sie lamie. Moment maja ten sam, tylko moc mocno rozna. A jak moc to i trwalosc moze sie zmieniac. Konstrukcja przeciez ta sama. Bede musial w takim razie przejechac sie tym i tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 8 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 > Jak w temacie. Czy ma to juz jakies znane wady. Przymierzam sie, ale troche nowy model na rynku i > zwykle jakies choroby bywaja w tym wieku. Czy 120 czy 165 kucy do uzytku na codzien bez > ekscesow. zależy czego oczekujesz. Jak nie jesteś przyzwyczajony do współczesnych turbobenzyn, to 2.0 120KM powinien Ci wystarczyć. Chociaż nie ma co wierzyć reklamom. Ten SkyActive to żadna rewelacja, w odczuciach to zwykły wolnossący silnik, trochę słaby na niskich obrotach, trochę dużo palący na wysokich. Zawieszenie i rozmiar opon raczej nastawione na komfort niż na prowadzenie. Wnętrze to chyba najlepsza strona tego auta - ładnie, schludnie i wszystko na swoim miejscu. Może poza obrotomierzem, który jest wyświetlany jako jakiś taki mały "pasek postępu" Moje zdanie jest takie, że jak się szuka zwykłego wozidła bez specjalnych wodotrysków, to za jakieś 15 tys. pln mniej można kupić I30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 8 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 Jezdze teraz Laguna T 2l benzyna. Jak dla mnie jest bez zarzutu, ale 7 rok jej idzie i befe musial wymienic. Myslalem o czyms mniejszym, ale o podobnym komforcie. Co do benzyn w turbinie to fajne, ale tak od 2l w gore. Te obecna 1,2-1,4 to porazka. No i potencjalne klopoty. Najczesciej jezdze na krotkich odcinkach 20_30 km i turbina tu zdechnie. Kusi mnie w Mazdzie wlasnie pojemnosc silnika i opinia o niezawodnosci. Co do I30 to kiedys mialem przyjemnosc tym podrozowac i raczej sie mie zdecyduje. Dosc szybko rozbolala mnie glowa - moze bylo z nim cos nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > Jak w temacie. Czy ma to juz jakies znane wady. Przymierzam sie, ale troche nowy model na rynku i > zwykle jakies choroby bywaja w tym wieku. Czy 120 czy 165 kucy do uzytku na codzien bez > ekscesow. Większość wersji 120KM wypluwa na hamowni 14xKM W/g mnie nie ma sensu dopłacać do 165KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > Większość wersji 120KM wypluwa na hamowni 14xKM > W/g mnie nie ma sensu dopłacać do 165KM A to bardzo cenna (5kzl) uwaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > Jezdze teraz Laguna T 2l benzyna. Jak dla mnie jest bez zarzutu, ale 7 rok jej idzie i befe musial > wymienic. Myslalem o czyms mniejszym, ale o podobnym komforcie. Co do benzyn w turbinie to > fajne, ale tak od 2l w gore. Te obecna 1,2-1,4 to porazka. No i potencjalne klopoty. > Najczesciej jezdze na krotkich odcinkach 20_30 km i turbina tu zdechnie. Kusi mnie w Mazdzie > wlasnie pojemnosc silnika i opinia o niezawodnosci. co się stanie turbinie w korku? Przecież w benzyniakach siedzą turbosprężarki o stałej geometrii, co ma się z nimi stać? Sam mam 1.4 turbo, już prawie 7 lat, z silnikiem i turbosprężarką zero problemów. Ale rozumiem, że musisz liczyć się ze sporo gorszą dynamiką w porównaniu do 2.0T, skoro rozpatrujesz tę mazdę. > Co do I30 to kiedys mialem przyjemnosc tym podrozowac i raczej sie mie zdecyduje. Dosc szybko > rozbolala mnie glowa - moze bylo z nim cos nie tak pewnie poprzedni model. Aktualnemu niczego nie brakuje. 1.6 120KM jeździ podobnie jak mazda 2.0 120KM, ma podobnie zestrojone zawieszenie raczej nastawione na komfort, wygodne fotele, przyzwoite wnętrze, lepszą gwarancję i jest tańszy. Nie widzę tutaj sensu kupowania mazdy, chyba jedynie po to, żeby mieć trochę mniej opatrzony model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > Większość wersji 120KM wypluwa na hamowni 14xKM > W/g mnie nie ma sensu dopłacać do 165KM a ile wypluwają 165KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > a ile wypluwają 165KM? ZTW nikt nie przekroczyl 170KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > A to bardzo cenna (5kzl) uwaga http://www.magazynauto.pl/testy/testy-porownania/news-porownanie-ford-focus-mazda-3,nId,1359068 caly link skopiuj do wyszukiwarki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 Przejedz sie tym najpierw. W porownaniu do silnikiem z T to to nie jedzie. Choc powinno bo to jednak 165KM. Moja kolezanka z pracy kupila. Wnetrze bardzo ladne zewnatz kwestia gustu mnie sie tyl hb nie podoba. Ale silnik nie zachwyca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > http://www.magazynauto.pl/testy/testy-porownania/news-porownanie-ford-focus-mazda-3,nId,1359068 > caly link skopiuj do wyszukiwarki Strony juz nie ma ale sa inne ciekawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 Ta moja laguna T to oznaczenie modelu ,czyli III. Silnik mam bez turbiny, od Nissana. Czyli roznicy brak. Lubie taki. Jezeli chodzi o gwarancje to na Mazde dawali 5 lat. Moze na I30 bedzie lepiej - sprawdze. Turbina w malej benzynie ma jedna wade. Przy ciezsxych warunkach na drodze (kopny snieg, piach, lod) kiepsko sie tym jedzie, a i sprzeglo szybko odchodzi. Po prostu silnik jest troche zero jedynkowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > Strony juz nie ma ale sa inne ciekawe dziala, dziala. skopiuj caly link do pzregladaraki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > dziala, dziala. skopiuj caly link do pzregladaraki Taki duży i linków nie umi wklejać Porownanie-ford-focus-mazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > Ta moja laguna T to oznaczenie modelu ,czyli III. Silnik mam bez turbiny, od Nissana. Czyli roznicy > brak. Lubie taki. Acha, to zmienia postać rzeczy. > Jezeli chodzi o gwarancje to na Mazde dawali 5 lat. Moze na I30 bedzie lepiej - sprawdze. standardowo 5 lat? Jak ja oglądałem trójkę jakoś tak w lutym, to było 2 lata gwarancji, z możliwoscią przedłużenia za dodatkowe $$$. Co czyni ten samochód jeszcze droższym > Turbina w malej benzynie ma jedna wade. Przy ciezsxych warunkach na drodze (kopny snieg, piach, > lod) kiepsko sie tym jedzie, a i sprzeglo szybko odchodzi. Po prostu silnik jest troche zero > jedynkowy trochę masz rację, trochę weź pod uwagę, że dużo współczesnych 1.2, 1.4 czy 1.6 turbo ma małe turbinki, małe lagi, dużą elastyczność i nie są wcale takie zerojedynkowe, tylko dosyć płynnie rozwijają moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 nie moge teraz znalezc ale gdzies test widzialem mazdy 3 120 i 165 i znaczna roznica byla w przelozeniach skrzyni biegow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > nie moge teraz znalezc ale gdzies test widzialem mazdy 3 120 i 165 i znaczna roznica byla w > przelozeniach skrzyni biegow Widzę z parametrów, że już 120KM daje ładny wynik poniżej 9s do 100km. A że wolny ssak, to pewnie trzeba kręcić wysoko by odczuć to przyspieszenie. Ja u siebie mam 140KM, ale skrzynię 5 dziwnie zestopniowaną i to daje 11s do 100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 No i zadzialal. Przy kopiowaniu gubil cyferke Idzie starosc Dzieki piekne. Wyglada ze jednak Mazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > Widzę z parametrów, że już 120KM daje ładny wynik poniżej 9s do 100km. > A że wolny ssak, to pewnie trzeba kręcić wysoko by odczuć to przyspieszenie. > Ja u siebie mam 140KM, ale skrzynię 5 dziwnie zestopniowaną i to daje 11s do 100km I Cruze pewnie waży z 200kg więcej niż trójka Tak czy inaczej, moim zdaniem tych 9s w ogóle nie czuć, nawet jak się kręci wysoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 Czyli 165 dluzsze i cichsza? Czy odwrotnie? Na marginesie halas to wazna rzecz, aby jej nie bylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > I Cruze pewnie waży z 200kg więcej niż trójka > Tak czy inaczej, moim zdaniem tych 9s w ogóle nie czuć, nawet jak się kręci wysoko. Bo sa rozwijane bardziej liniowo niz w przypadku turbo Gdzie jest dosc zludne uczucie kopa w plecy, szczegolnie dobrze to widac w turbo dieslach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > I Cruze pewnie waży z 200kg więcej niż trójka 100kg > Tak czy inaczej, moim zdaniem tych 9s w ogóle nie czuć, nawet jak się kręci wysoko. Jak dla mnie taka 3 z silnikiem 2.0 120KM i 210Nm to rakieta - chętnie bym zanabył, jak już Cruza trochę zużyję ... tylko ta cena - 20 tys. zł więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > Czyli 165 dluzsze i cichsza? Czy odwrotnie? > Na marginesie halas to wazna rzecz, aby jej nie bylo. wlasnie chyba na odwrot, w 165 krotsza skrzynia, w 120 na 2 biegu osiaga 110km.h a w 165 tylko 90 na trojce 160km/h i 140km/h automaniak odcinek 1 sezon 3 porownanie 120 i 165 chociaz calosc wyglada jakby byla reklama mazdy w 120 przy 90km/h jest 1800obr/min patrze na testy tego wozidla w sieci, ciekawa alternatywa, kwestia jak na codzien to wyglada czy nie ma irytujacych brakow typu zaczepy w bagazniku, male tylne drzwi itp osobiscie bralbym 165 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 Automaniak sezon 3 jest z 2009 roku - przejze inne sezony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > Automaniak sezon 3 jest z 2009 roku - przejze inne sezony prosze link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > Jak w temacie. Czy ma to juz jakies znane wady. Przymierzam sie, ale troche nowy model na rynku i > zwykle jakies choroby bywaja w tym wieku. Czy 120 czy 165 kucy do uzytku na codzien bez > ekscesow. Robiłem przymiarki do nowej Mazdy 3 ale auto odpadło ze względu na słabe osiągi . niestety nawet silnik 165KM nie daje fanu. Ot zwykły samochód. Już lepiej mi sie jeżdziło dieslem od KIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > prosze > link Dziekuje slicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > Robiłem przymiarki do nowej Mazdy 3 ale auto odpadło ze względu na słabe osiągi . niestety nawet > silnik 165KM nie daje fanu. Ot zwykły samochód. > Już lepiej mi sie jeżdziło dieslem od KIA Tylko ze ja szukam zwyklego samochodu. A takich jest coraz mniej. A swoja droga to KIA w dieslu to chyba tez zwykly niskobudzetowy samochod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > Tylko ze ja szukam zwyklego samochodu. A takich jest coraz mniej. > A swoja droga to KIA w dieslu to chyba tez zwykly niskobudzetowy samochod. Mówię o odczuciach podczas przyspieszania. Całą ta technologia skyactive to nic tylko chwyt marketingowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > Mówię o odczuciach podczas przyspieszania. > Całą ta technologia skyactive to nic tylko chwyt marketingowy Porownanie subiektywne osiagow turbo z wolnossakiem czesto wypada na korzysc turbo z uwagi na to jak szybko wstaja kreski. Wolnossak rozwija moc bardziej liniowo. Moje pierwsze auto to byla Micra K11 1.0 55KM Wtedy siostra dostala sluzbowa astre 1.7 TD 68KM Pierwsza przejazdzka bylo - WOW, ale cisnie. a wyniki 0-100 mialy identyczne. Tylko micra jechala tak samo w calym zakresie a astra nic-nic-nic-tuuuurbo-zmiana biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 To I30 wychodzi jednak dosc drogo. Jest taniej, ale o 5_8kzl. Potem przy odsprzedazy i tak zysk zerowy na koniec. No i z I30 to sie pobujam zeby znalezc chetnego. Czyli na dzis by by I30. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > To I30 wychodzi jednak dosc drogo. Jest taniej, ale o 5_8kzl. Potem przy odsprzedazy i tak zysk > zerowy na koniec. No i z I30 to sie pobujam zeby znalezc chetnego. > Czyli na dzis by by I30. Wbrew pozorom i30 dobrze trzyma cene i nie ma klopotow z odsprzedaza. Choc jest IMO za drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > To I30 wychodzi jednak dosc drogo. Jest taniej, ale o 5_8kzl. może ceny podnieśli ostatnio. Rok temu mój tata kupił I30 1.6 120KM za równe 60 tys. pln. Wersja jakaś taka środkowa. Mazda 2.0 kosztuje ponad 70 tys. pln. a naprawdę według mnie nie ma w niej nic takiego, że warto ją bardziej chcieć niż takiego Hyundaia Potem przy odsprzedazy i tak zysk > zerowy na koniec. No i z I30 to sie pobujam zeby znalezc chetnego. > Czyli na dzis by by I30. ojciec poprzedni model I30 sprzedał błyskawicznie. Po pięciu latach za 44% wartości początkowej. Nie wiem czy do dużo czy mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 To teraz chca 70 Troche to zaporowo. Ale warto wiedziec ze latwo sie sprzedaje uzywki. Samocho powinien tracic po roku 20%, i dalej po 10%. Sa oczywiscie wyjatki. Jak to w zyciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 29 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 No to po temacie Pojezdzilem i mam dosc. Zawieszenie twarde, wysiadlem z bolem glowy. Do posmigania fajny wozek, ale na codzien Musze rozejzec sie za czyms innym (a wybor raczej kiepski). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 > No to po temacie > Pojezdzilem i mam dosc. Zawieszenie twarde, wysiadlem z bolem glowy. Do posmigania fajny wozek, ale > na codzien > Musze rozejzec sie za czyms innym (a wybor raczej kiepski). Teraz auta mają twarde zawieszenia. Ja po przesiadce ze starego Lacetti długo nie mogłem znieść zawiechy w Cruze. Na początku jeździłem z ciśnieniem w kołach minimalnym dopuszczalnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 > No to po temacie > Pojezdzilem i mam dosc. Zawieszenie twarde, wysiadlem z bolem glowy. Do posmigania fajny wozek, ale > na codzien > Musze rozejzec sie za czyms innym (a wybor raczej kiepski). Teraz juz nie ma francusko miekkich zawieszen. Takie czasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 > No to po temacie > Pojezdzilem i mam dosc. Zawieszenie twarde, wysiadlem z bolem glowy. Do posmigania fajny wozek, ale > na codzien > Musze rozejzec sie za czyms innym (a wybor raczej kiepski). twarde? Jaką wersją jeździłeś? Na jakich felgach? Mogą być 16" albo 18". Ja jeździłem jakąś zwykłą wersją, felgi 16", opony to jakiś balon 205/60R16 i miałem wrażenie, że zawieszenie jest miękkie i gumowe, samochód mocno się przechylał w zakrętach, ale też było dosyć komfortowo na nierównościach. Jeżeli to jest dla Ciebie twarde zawieszenie, to raczej dziś nie znajdziesz kompakta z wyraźnie bardziej komfortowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 30 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 > Teraz auta mają twarde zawieszenia. > Ja po przesiadce ze starego Lacetti długo nie mogłem znieść zawiechy w Cruze. > Na początku jeździłem z ciśnieniem w kołach minimalnym dopuszczalnym. Przejechalem chwile (z braku czasu) Fokusem i bylo lepiej (nie mowie ze wysmienicie). Po prostu 3 kiepsko wybiera pojedyncze nierownosci. Wali od razu do srodka. Mam nadzieje ze uda sie cos jednak znalezc w tych kompaktach. Albo wyrownaja ulice. Niekoniecznie chcialbym do konca zycia jezdzic C5 na hydraulice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 30 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 Byla to jaks wersja wysoka, bo miala wszystko. Silnik 120KM. Kurcze, na kola nie zwrocilem uwagi, a to moze byc to ze 18 zamiast 16. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 30 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 Moze to i racja. Czlowiek latwo przyzwyczaja sie do dobrego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 30 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 > Byla to jaks wersja wysoka, bo miala wszystko. > Silnik 120KM. > Kurcze, na kola nie zwrocilem uwagi, a to moze byc to ze 18 zamiast 16. różnica w odczuciach i komforcie między 16 a 18" będzie na pewno spora. Dowiedz się, jeżeli jeździłeś na 18", to przejedź się jeszcze na 16" i pewnie wtedy zawieszenie wyda Ci się dużo przyjemniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
umberto Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 > różnica w odczuciach i komforcie między 16 a 18" będzie na pewno spora. Dowiedz się, jeżeli > jeździłeś na 18", to przejedź się jeszcze na 16" i pewnie wtedy zawieszenie wyda Ci się dużo > przyjemniejsze do jazd testowych mają zwykle "niższe" wersje - Classic Plus itp., więc 18" z całą pewnością tam nie ma (nawet za dopłatą chyba nie ma ) i30 jest naprawdę fajne, ale...drogie, a każda wersja powyżej Comfort jest na zamówienie...w całej Polsce nie znajdziesz takiego auta...dziwna polityka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.