prezes Napisano 20 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 Hello Czy istnieje w Lagunie II wersja niskiego ryzyka? Czy na miano takiej zasługuje 1.6 z najuboższym wyposażeniem, w ogólnym dobrym stanie technicznym? Auto na max rok/20kkm, więc miło by było, gdyby w tym okresie wydatki na cokolwiek poza benzyną/olejem/filtrami nie wyniosły więcej, niż 2kPLN. Czy przy takich założeniach warto szukać w/w auta? Wiem o czujnikach ciśnienia w oponach, o kartach (wymiana baterii), a wybuchający silnik, panel automatycznej klimy i przetwornice ksenonów nie obejmują wersji, która mnie interesuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 20 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 > Hello > Czy istnieje w Lagunie II wersja niskiego ryzyka? Czy na miano takiej zasługuje 1.6 z najuboższym > wyposażeniem, w ogólnym dobrym stanie technicznym? A ten dobry stan to wynika z czego? Bo np u mnie, jak kupowałem auto wszystko zdawało sie być OK. A np. musiałem wymienić np drążki kierownicze, końcówki, opony, klocki, sworznie wahaczy, bo wszystko to wyszło po zimowej eksploatacji... > Auto na max rok/20kkm, więc miło by było, gdyby w tym okresie wydatki na cokolwiek poza > benzyną/olejem/filtrami nie wyniosły więcej, niż 2kPLN. Czy przy takich założeniach warto > szukać w/w auta? Wiem o czujnikach ciśnienia w oponach, o kartach (wymiana baterii), a > wybuchający silnik, panel automatycznej klimy i przetwornice ksenonów nie obejmują wersji, > która mnie interesuje... Jak się sypnie to się sypnie. Każde auto może zdefektować i nie ma reguły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes Napisano 20 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 > A ten dobry stan to wynika z czego? > Bo np u mnie, jak kupowałem auto wszystko zdawało sie być OK. > A np. musiałem wymienić np drążki kierownicze, końcówki, opony, klocki, sworznie wahaczy, bo > wszystko to wyszło po zimowej eksploatacji... > Jak się sypnie to się sypnie. Każde auto może zdefektować i nie ma reguły. Jasne, wyjść może w każdym. Ale LII ma opinię auta szczególnie awaryjnego - interesuje mnie to, czy podstawową wersję mogę potraktować tak samo, jak auto typu Astra G - jak nie rdzewieje, jak nie stuka, dobrze się prowadzi i nie kopci, na szarpakach wyjdzie ok, to pakiet startowy (płyny, filtry, rozrząd, ew hamulce i kilka gumek) i jedziemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 21 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2014 > Jasne, wyjść może w każdym. Ale LII ma opinię auta szczególnie awaryjnego - interesuje mnie to, czy > podstawową wersję mogę potraktować tak samo, jak auto typu Astra G - jak nie rdzewieje, jak > nie stuka, dobrze się prowadzi i nie kopci, na szarpakach wyjdzie ok, to pakiet startowy > (płyny, filtry, rozrząd, ew hamulce i kilka gumek) i jedziemy. w przypadku uzywki, to zawsze jest wrozenie w fusow... Popsuc moze sie wszystko albo nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 uwazam, że wersja beznynowa, nie wiem czy 1.6 były dostępne ale 2.0 benzyna nie powinna sprawiac kłopotow. No i oczywiście wystrzegać sie dobrze wyposażonych wersji w te wszystkie hands free itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes Napisano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > uwazam, że wersja beznynowa, nie wiem czy 1.6 były dostępne ale 2.0 benzyna nie powinna sprawiac > kłopotow. No i oczywiście wystrzegać sie dobrze wyposażonych wersji w te wszystkie hands free > itd. O, jakaś rzeczowa wypowiedź No nic, pójdę do jakiegoś komisu przejechać się jakimś zajechanym egzemplarzem żeby mieć punkt odniesienia i zobaczyć, czy mi to odpowiada - jeśli tak, to zacznę poszukiwania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > O, jakaś rzeczowa wypowiedź No nic, pójdę do jakiegoś komisu przejechać się jakimś zajechanym > egzemplarzem żeby mieć punkt odniesienia i zobaczyć, czy mi to odpowiada - jeśli tak, to > zacznę poszukiwania bierzesz pod uwagę phII ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > kłopotow. No i oczywiście wystrzegać sie dobrze wyposażonych wersji ale to właśnie te dobrze wyposażone wersje dają komfort jazdy i prowadzenia. oczywiście, jak wszystko działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 im mlodsze (po liftach) tym mniej problemow. Jak wezmiesz benzyne to sie nie powinno wiele dziac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > O, jakaś rzeczowa wypowiedź No nic, pójdę do jakiegoś komisu przejechać się jakimś zajechanym > egzemplarzem żeby mieć punkt odniesienia i zobaczyć, czy mi to odpowiada - jeśli tak, to > zacznę poszukiwania Kupić gołą wersję laguny to tak jak wsadzić sobie palec w tyłek i wmawiać, że uprawia się seks Laguny są super, a czym więcej wyposażone to tym bardziej są super. Nie bój się awaryjności, szczególnie benzyn. W sumie diesle też są niezłe, ale kalkuluj, że więcej elementów ma prawo paść w takim aucie. Ogólnie bardzo fajne auto, komfortowe Ja już przerabiałem LI, teraz mam LII, następne będzie LIII, ewentualnie C5 Rok temu popełniłem grzech i zamieniłem francuza na japońca i po kilku miesiącach wróciłem do Laguny. Więcej takich grzechów nie zamierzam popełniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 kiedyś czytałem że niskiego ryzyka są 1.6/1.8 oraz 3.0 v6 i chyba cos w tym jest bo u mnie w rodzinie były ze 4 "fałki" i nic szczególnego sie z nimi nie działo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 Możesz sie zdziwić jeśli chodzi o l3 zupełnie inne zawieszenie. Nie jest takie kanapowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Możesz sie zdziwić jeśli chodzi o l3 zupełnie inne zawieszenie. Nie jest takie kanapowe Słyszałem o tym, podobno też fotele straciły na wygodzie. Mówi się trudno, po deskowatym japońcu, jakiś przejażdżkach skodzinami i tak Renata zapewnia nieporównywalny komfort Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwin Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 > Słyszałem o tym, podobno też fotele straciły na wygodzie dokładnie tak. ja jednocześnie jeżdżę L2 i L3. komfort jazdy jest wyższy w starym modelu. L3 jest sporo sztywniejsze i ma twarde fotele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > dokładnie tak. ja jednocześnie jeżdżę L2 i L3. komfort jazdy jest wyższy w starym modelu. L3 jest > sporo sztywniejsze i ma twarde fotele. Ja mam w L3 raczej kiepskie fotele. Podparcie wlasciwe plecow w zasadzie nie istnieje (pomimo wszelakich regulacji). . Dluuuuuga jazda to mordega (tak powyzej 8 godzin) Ale bryczka jest rewelacyjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > w przypadku uzywki, to zawsze jest wrozenie w fusow... > Popsuc moze sie wszystko albo nic Kolega miał nówkę z salonu, w której przez 60 tkm przejeżdżone na gwarancji posypało się tyle rzeczy, że opis zająłby książkę telefoniczną. One niestety były kompletnie niedopracowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.