marcipio Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Pacjent to 407sw 2.0 benzyna 2005r. Przebieg 150 tys. km, olej Total 5w40. Wracając z wakacji wlałem po drodze 5 litrów oleju. Kiedy jechałem autostradą ok 140km/h ubywało bardzo szybko, im wolniejsza jazda tym ubytek mniejszy. Ostatnie kilometry 50km/h i prawie nie ubywało nic. Postał przez noc i może kilka kropel kapnęło. Przejechałem kolejne 50km z prędkością ok 60 km/h i tez ubytku raczej nie ma. Rozrząd robiony był ok 10tys km temu. Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > Pacjent to 407sw 2.0 benzyna 2005r. > Wracając z wakacji wlałem po drodze 5 litrów oleju. Kiedy jechałem autostradą ok 140km/h ubywało > bardzo szybko, im wolniejsza jazda tym ubytek mniejszy. Ostatnie kilometry 50km/h i prawie nie > ubywało nic. Postał przez noc i może kilka kropel kapnęło. Przejechałem kolejne 50km z > prędkością ok 60 km/h i tez ubytku raczej nie ma. > Rozrząd robiony był ok 10tys km temu. Co to może być? Przy takim zuzyciu stawialbym na jakis wyciek... Moze z jakiegos uszczelniacza leci? A przy wyzszych obrotach na autostradzie wywalalo go po prostu wiecej. Gdyby to spalal, to kopcilby gorzej niz dwusow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcipio Napisano 6 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > Przy takim zuzyciu stawialbym na jakis wyciek... Moze z jakiegos uszczelniacza leci? > A przy wyzszych obrotach na autostradzie wywalalo go po prostu wiecej. > Gdyby to spalal, to kopcilby gorzej niz dwusow Nic nie kopcił, raczej był to wyciek bo trochę kapało. Z tym że przy spokojnej jeździe nie ubywało prawie nic i to mnie dziwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > Co to może być? Mogą to być pierścienie uszczelniające. Ubytki u mnie (w silniku EW7) sięgały 1l/1000km przy normalnej jeździe. Przy czym w ogóle nie dymił, nie kapał - po prostu ładnie spalał. Przy gonieniu autostradą ubytki mogą być wielokrotnie większe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > Nic nie kopcił, raczej był to wyciek bo trochę kapało. Z tym że przy spokojnej jeździe nie ubywało > prawie nic i to mnie dziwi. jak wyciek, to obejrzyj silnik od spodu, grawitacyjne oleum pójdzie w dół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alkor Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Pacjent to 407sw 2.0 benzyna 2005r. Przebieg 150 tys. km, olej Total 5w40. > Wracając z wakacji wlałem po drodze 5 litrów oleju. Kiedy jechałem autostradą ok 140km/h ubywało > bardzo szybko, im wolniejsza jazda tym ubytek mniejszy. Ostatnie kilometry 50km/h i prawie nie > ubywało nic. Postał przez noc i może kilka kropel kapnęło. Przejechałem kolejne 50km z > prędkością ok 60 km/h i tez ubytku raczej nie ma. > Rozrząd robiony był ok 10tys km temu. Co to może być? Ja miałem dawno temu taką akcję w Uno. Przez 300km wypił cały olej. Pękł pierścień i przy okazji zrobił ładną rysę na cylindrze. Może kompresję by sprawdzić? Jak piszesz, że przez noc kilka kropel kapnęło to jeszcze napisz skąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 włóż karton pod auto (masz osłonę pod silnikiem?) i przygazuj mocno przez jakiś czas i obserwuj się sie dzieje w komorze silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcipio Napisano 7 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > włóż karton pod auto (masz osłonę pod silnikiem?) > i przygazuj mocno przez jakiś czas i obserwuj się sie dzieje w komorze silnika Lało się po całym podwoziu, nawet tylne koła były w oleju. Mechanicy stwierdzili że to jakiś uszczelniacz i trzeba się dobrać do skrzyni, sprawdzić czy nie zalało sprzęgła itp. Je jestem lajkonik totalny. Koszt - jeśli nic nie wyjdzie po drodze i jeśli sprzęgło będzie ok - min 500zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Lało się po całym podwoziu, nawet tylne koła były w oleju. Mechanicy stwierdzili że to jakiś > uszczelniacz i trzeba się dobrać do skrzyni, sprawdzić czy nie zalało sprzęgła itp. Je jestem > lajkonik totalny. Koszt - jeśli nic nie wyjdzie po drodze i jeśli sprzęgło będzie ok - min > 500zł. simmering, miałem to samo w swoim. U mnie jeszcze sprzęgło trzeba było wymienić ale ja z tym jeździłem dobrze ponad pół roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcipio Napisano 8 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 > simmering, miałem to samo w swoim. U mnie jeszcze sprzęgło trzeba było wymienić ale ja z tym > jeździłem dobrze ponad pół roku No i u mnie też sprzęgło trzeba wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.