Pepcio Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 Jakie zalety a jakie niewątpliwe wady mają Golfy serji II? Ile spalają silniki benzynowe zwłaszcza 1.8 90 KM?Warto się pchać w samochody z przebiegami rzędu 200 tys kilometrów.Jakie osiągi mają podstawowe jednostki napędowe?Z góry dziękuję za wszelkie sugestje.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paluch Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 > Jakie zalety a jakie niewątpliwe wady mają Golfy serji II? Ile > spalają silniki benzynowe zwłaszcza 1.8 90 KM?Warto się pchać w > samochody z przebiegami rzędu 200 tys kilometrów.Jakie osiągi > mają podstawowe jednostki napędowe?Z góry dziękuję za wszelkie > sugestje.Pozdrawiam. Bardzo tanie w utrzymaniu auto. Silnik na jednopunktowym wtrysku 1.8 90km ponoć potrafi zrobić 500kkm bez wiekszego remontu. U mnie jest nastukane prawie 250 kkm i nic sie nie dzieje. Ogolnie super auto w tym przedziale cenowym. W środku bardzo duze wbrew pozorom. IMHO 90 koni na to auto to minimum dające troche frajdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 12 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 > Bardzo tanie w utrzymaniu auto. Silnik na jednopunktowym wtrysku 1.8 > 90km ponoć potrafi zrobić 500kkm bez wiekszego remontu. U mnie > jest nastukane prawie 250 kkm i nic sie nie dzieje. Ogolnie > super auto w tym przedziale cenowym. W środku bardzo duze wbrew > pozorom. IMHO 90 koni na to auto to minimum dające troche > frajdy. Ile spala taki silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 > Ile spala taki silnik? w wawie mi bral ponad 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi20 Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 > Ile spala taki silnik? w moim mk3 w miescie przy normalnej jezdzie (nie ostro, ale nie emerycko) 8l benzinum lub 10l LPG Chociaz silnik ten nie powala dynamika (slabnie powyzej 4000 obr.) to jest calkiem elastyczny (ladnie ciagnie juz od 2000obr). Do scigania sie nie nadaje, ale do noramlnej jazdy w zupelnosci wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satan Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 zalety: fajne auto.... wady: ...z niego bylo pare lat temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 > Jakie zalety a jakie niewątpliwe wady mają Golfy serji II? Ile > spalają silniki benzynowe zwłaszcza 1.8 90 KM?Warto się pchać w > samochody z przebiegami rzędu 200 tys kilometrów.Jakie osiągi > mają podstawowe jednostki napędowe?Z góry dziękuję za wszelkie > sugestje.Pozdrawiam. Trwałość, trwałość i jeszcze raz trwałość lubi latać konsola, znaczy tłuc sie na wybojach, ale ponoc to standart, pozrywane zaczepy zawieszenie wytrzymale , w wersjach 3 drzwiowych lubia pekac linki od podnoszenia siedzen spalanie w 1,3 6-7 litrow/100km co do silnika sie nie wypowiadam, mam 1,3 auto mocne, juz w 2 kolizjach uczesniczylo i troche zderzak tylny i listwa pod sie wgiela, a tak poza tym to pancerwagen cena przystepna, polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 Ja mam ale wersje gti i w sumie nie moge narazie mu nic specjalnego zarzucić miałem problem z bendixem gdy było zimno ale jest już wymieniony i wsio OK tak na marginesie patrz za autkiem z wspomaganiem działa naprawde super autko według mnie całkiem wygodne ale jest duza roznica miedzy fotelami gti a zwyklymi jak bym mial jeszcze raz wybrac pomiedzy gti a jakims innym silnikiem w golfie to napewno by bylo to znow gti jest naprawde duza przyjemnosc z jazdy 107KM przy takiej masie daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 12 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 > Ja mam ale wersje gti i w sumie nie moge narazie mu nic specjalnego > zarzucić miałem problem z bendixem gdy było zimno ale jest już > wymieniony i wsio OK > tak na marginesie patrz za autkiem z wspomaganiem działa naprawde > super autko według mnie całkiem wygodne ale jest duza roznica > miedzy fotelami gti a zwyklymi > jak bym mial jeszcze raz wybrac pomiedzy gti a jakims innym silnikiem > w golfie to napewno by bylo to znow gti jest naprawde duza > przyjemnosc z jazdy 107KM przy takiej masie daje rade jak ze spalaniem? O ile pamiętam tych odmian Gti było kilka - do chyba 150 km - jakie osiągi mają Gti? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 > w moim mk3 w miescie przy normalnej jezdzie (nie ostro, ale nie > emerycko) 8l benzinum lub 10l LPG > Chociaz silnik ten nie powala dynamika (slabnie powyzej 4000 obr.) to > jest calkiem elastyczny (ladnie ciagnie juz od 2000obr). jak kazdy 8 zaworowy silnik > Do scigania sie nie nadaje ta, bo htp jest nie wiele gorszy > , ale do noramlnej jazdy w zupelnosci > wystarczy. otoz to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 > jak ze spalaniem? O ile pamiętam tych odmian Gti było kilka - do > chyba 150 km - jakie osiągi mają Gti? na trasie(a4) jak go kupilem i wracalem do domu to wyszlo dokladnie 6l/100km predkosc 110-120, jak sobie jezdze po okolicy to w 8 sie bez problemow zmieszcze EDIT: zapomniałem dodać że to wersja 107KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 a jak z rdza w golfach II ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 > a jak z rdza w golfach II ? jeśli niebite to nie ma problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 12 Marca 2006 Udostępnij Napisano 12 Marca 2006 > w moim mk3 w miescie przy normalnej jezdzie (nie ostro, ale nie > emerycko) 8l benzinum lub 10l LPG > Chociaz silnik ten nie powala dynamika (slabnie powyzej 4000 obr.) to > jest calkiem elastyczny (ladnie ciagnie juz od 2000obr). Do > scigania sie nie nadaje, ale do noramlnej jazdy w zupelnosci > wystarczy. ale golf II 3d z tym motorem wazy ok. 920 kilo i calkiem fajnie sie tym jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 13 Marca 2006 Udostępnij Napisano 13 Marca 2006 > a jak z rdza w golfach II ? z tym raczej nie ma problemu blacha jest trzeba przyznać bardzo dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lfn Napisano 13 Marca 2006 Udostępnij Napisano 13 Marca 2006 Miałem takiego z 87 roku z motorkiem diesla wolnossącym 1.6 litra - cudowna maszyna 265kkm miała na liczniku (w rzeczywistości nie wiem, pewnie się przekręcił i powinno być 1265kkm ) Do dziś pozostał mi wielki sentyment.. Największym problemem jest chyba sam zakup - trudno trafić coś dobrego, bo wszystkie albo zaniedbane, albo po tjuningu, albo też niektórym nieśmiertelność VW uderzyła do głowy i chcą za mk2 tyle co za dobre mk3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 13 Marca 2006 Udostępnij Napisano 13 Marca 2006 ile to ma do 100 km/h ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lfn Napisano 13 Marca 2006 Udostępnij Napisano 13 Marca 2006 koło 12 sekund jeśli dobrze pamiętam (wersja 90KM) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek2003 Napisano 13 Marca 2006 Udostępnij Napisano 13 Marca 2006 > koło 12 sekund jeśli dobrze pamiętam (wersja 90KM) Ciekawe ile z lpg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 13 Marca 2006 Udostępnij Napisano 13 Marca 2006 > koło 12 sekund jeśli dobrze pamiętam (wersja 90KM) eee pewnie mniej, jak na 920kg wagi... licze, ze z 11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 13 Marca 2006 Udostępnij Napisano 13 Marca 2006 > eee pewnie mniej, jak na 920kg wagi... > licze, ze z 11 11,5 wedlug katalogu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 13 Marca 2006 Udostępnij Napisano 13 Marca 2006 > z tym raczej nie ma problemu > blacha jest trzeba przyznać bardzo dobra Dziwne, moje warsztatowe doświadczenie mówi cos innego.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 13 Marca 2006 Udostępnij Napisano 13 Marca 2006 > Dziwne, moje warsztatowe doświadczenie mówi cos innego.... Ciz wypowiadam sie na temat swojego egzemplarza Ktory dopiero druga zime spedza na polskich drogach wiec moze to temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaceq_P Napisano 13 Marca 2006 Udostępnij Napisano 13 Marca 2006 Sąsiada syn kupił jakiś czas temu GII dieselka (chyba 1.4?). Rocznika nie znam ale wiadomo autko ju teraz tanie, części niedrogie, jeździ za grosze, póki co nic się nie sypie (mają ponad rok)... Co do GII to gratuluję jeśli kupisz jakiś poniżej realnych 200.000km... Przecież te auta to niemal ~15-20 -latki więc chyba normalne że musiały swoje wyjeździć?? Ogólnie jeśli autko ma być tylko dla ciebie (a widzę że szukasz czegoś mocniejszego) to może nie golf a polo 86c2f GT albo najlepiej G40 (rakieta) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 13 Marca 2006 Udostępnij Napisano 13 Marca 2006 > Sąsiada syn kupił jakiś czas temu GII dieselka (chyba 1.4?). Rocznika > nie znam ale wiadomo autko ju teraz tanie, części niedrogie, > jeździ za grosze, póki co nic się nie sypie (mają ponad rok)... > Co do GII to gratuluję jeśli kupisz jakiś poniżej realnych > 200.000km... Przecież te auta to niemal ~15-20 -latki więc chyba > normalne że musiały swoje wyjeździć?? > Ogólnie jeśli autko ma być tylko dla ciebie (a widzę że szukasz > czegoś mocniejszego) to może nie golf a polo 86c2f GT albo > najlepiej G40 (rakieta) GII w dieslu to byly raczej 1.6 ja tam mam na blacie 160kkm a ile w rzeczywistosci to nie mam pojecia przede mna autem jedzily praktycznie same dziewczyny 20 kilka lat jak dla mnie dynamika tego auta jest naprawde wystarczajaca polo to jesli chodzi o wygode to juz niestety inna bajka a jesli bym chcial cos szybszego to bym sie przesiadl na gII 16V ale 8V mi w pelni wystarcza EDIT: teraz mi sie przypomnial jeden minus a mianowicie jesli chodzi o radio to ledwo go tam na sile upchalem a nie chce myslec nawet o tym co bedzie za chwile podczas dalszej rozbudowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paluch Napisano 14 Marca 2006 Udostępnij Napisano 14 Marca 2006 > EDIT: teraz mi sie przypomnial jeden minus a mianowicie jesli chodzi > o radio to ledwo go tam na sile upchalem a nie chce myslec nawet > o tym co bedzie za chwile podczas dalszej rozbudowy Spokojna głowa. Radio mozna przenieś w panel zamiast popielniczki i wtedy jest kupa miejsca i duzo wygodniej sie radio obsługuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 14 Marca 2006 Udostępnij Napisano 14 Marca 2006 G40 i niech sie modli zeby kompresor nie polecial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 14 Marca 2006 Udostępnij Napisano 14 Marca 2006 > Jakie zalety a jakie niewątpliwe wady mają Golfy serji II? Ile > spalają silniki benzynowe zwłaszcza 1.8 90 KM?Warto się pchać w > samochody z przebiegami rzędu 200 tys kilometrów.Jakie osiągi > mają podstawowe jednostki napędowe?Z góry dziękuję za wszelkie > sugestje.Pozdrawiam. Może nie Golf II, ale Jetta II z tym silnikiem i najechane "licznikowo" 260 kkm i samochód nie do zajechania. Bierze około 10 l gazu na setkę Blacha rdzewieje a silnik malina No i 170 poleci bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 14 Marca 2006 Udostępnij Napisano 14 Marca 2006 > Spokojna głowa. Radio mozna przenieś w panel zamiast popielniczki i > wtedy jest kupa miejsca i duzo wygodniej sie radio obsługuje. akurat aktualne ustawienie znakomicie mi pasuje jesli chodzi o obsluge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal_O Napisano 15 Marca 2006 Udostępnij Napisano 15 Marca 2006 O Golfa II zapytaj lepiej TU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.