Jery Napisano 14 Października 2014 Udostępnij Napisano 14 Października 2014 Czy ktoś mi może wytłumaczyć jaki wpływ ma niewielka nieszczelność układu wydechowego (na obejmie między 2 a 3 tłumikiem) na pracę sondy regulacyjnej i sypanie przez nią błędami. Od 2 lat walczyłem z powtarzającymi się błędami sond, a to pierwszego kolektora, a to drugiego w kolejności całkowicie przypadkowej. Wymieniałem sondy, oddawałem do dobrego warsztatu na diagnostykę, podmieniałem przepływkę itd. Jakiś miesiąc temu byłem u tłumikarza na przeglądzie stanu wydechu (planowałem dalszy wyjazd i nie chciałem zonka) i znalazł rozciągniętą obejmę i małe okopcenie na kielichu między drugim a trzecim tłumikiem, wymienił obejmę, kielichy posmarował uszczelniaczem i skręcił - błąd sondy nie powrócił ani razu. Nic innego nie było robione. WTF? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madaw1999 Napisano 14 Października 2014 Udostępnij Napisano 14 Października 2014 > Czy ktoś mi może wytłumaczyć jaki wpływ ma niewielka nieszczelność układu wydechowego (na obejmie > między 2 a 3 tłumikiem) na pracę sondy regulacyjnej i sypanie przez nią błędami. > Od 2 lat walczyłem z powtarzającymi się błędami sond, a to pierwszego kolektora, a to drugiego w > kolejności całkowicie przypadkowej. > Wymieniałem sondy, oddawałem do dobrego warsztatu na diagnostykę, podmieniałem przepływkę itd. > Jakiś miesiąc temu byłem u tłumikarza na przeglądzie stanu wydechu (planowałem dalszy wyjazd i nie > chciałem zonka) i znalazł rozciągniętą obejmę i małe okopcenie na kielichu między drugim a > trzecim tłumikiem, wymienił obejmę, kielichy posmarował uszczelniaczem i skręcił - błąd sondy > nie powrócił ani razu. > Nic innego nie było robione. > WTF? Może chodzi o zaburzone ciśnienie gazów wylotowych, czy coś w podobie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 14 Października 2014 Udostępnij Napisano 14 Października 2014 proste jak drut, sonda mierzy obecność tlenu w spalinach i na jego podstawie ocenia sprawność działania katalizatora, nieszczelność powodowała że skład spalin sie zmieniał w znacznym stopniu poza zakres działania sondy i przez to pojawiał się błąd sondy. Przez nieszczelniość powietrze z zewnatrz dostawało się do układu wydechowego bądź spaliny uciekały przez ta nieszczelność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prami Napisano 14 Października 2014 Udostępnij Napisano 14 Października 2014 > proste jak drut, sonda mierzy obecność tlenu w spalinach i na jego podstawie ocenia sprawność > działania katalizatora, nieszczelność powodowała że skład spalin sie zmieniał w znacznym > stopniu poza zakres działania sondy i przez to pojawiał się błąd sondy. Przez nieszczelniość > powietrze z zewnatrz dostawało się do układu wydechowego bądź spaliny uciekały przez ta > nieszczelność Sonda znajduje się zaraz za kolektorem a nieszczelność była daleko za nią. Jakim cudem to powietrze z zewnątrz miało by dolecieć do sondy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 14 Października 2014 Udostępnij Napisano 14 Października 2014 > jaki wpływ ma niewielka nieszczelność układu wydechowego (na obejmie > między 2 a 3 tłumikiem) na pracę sondy regulacyjnej W tym miejscu żaden. > WTF? Zbieg okoliczności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 14 Października 2014 Udostępnij Napisano 14 Października 2014 Ta naprawa nie ma zwiazku z samonaprawieniem sie auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jery Napisano 14 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2014 > proste jak drut, sonda mierzy obecność tlenu w spalinach i na jego podstawie ocenia sprawność > działania katalizatora, nieszczelność powodowała że skład spalin sie zmieniał w znacznym > stopniu poza zakres działania sondy i przez to pojawiał się błąd sondy. Przez nieszczelniość > powietrze z zewnatrz dostawało się do układu wydechowego bądź spaliny uciekały przez ta > nieszczelność Odległość między sondami a nieszczelnością to jakieś 2,5 metra, a po drodze 2 tłumiki.. Nierealne żeby lewe powietrze cofało się taką odległość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jery Napisano 14 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2014 > Ta naprawa nie ma zwiazku z samonaprawieniem sie auta. Transformers - myślałem że auta same się nie naprawiają, ale nie widzę logicznej przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 14 Października 2014 Udostępnij Napisano 14 Października 2014 > Transformers - myślałem że auta same się nie naprawiają, ale nie widzę logicznej przyczyny. moze kontrolka Ci się spaliła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 15 Października 2014 Udostępnij Napisano 15 Października 2014 > Sonda znajduje się zaraz za kolektorem a nieszczelność była daleko za nią. Jakim cudem to powietrze > z zewnątrz miało by dolecieć do sondy? O ile wiem, to wydech tak naprawdę działa "w dwie strony". Nadciśnienie i podciśnienie. Nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.