skalek Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 Witam!!! Od jakiegoś czasu obserwowałem w Astrze, nierówne przyleganie klocków do tarczy. Tak jakby hamowały 2/3 szerokosci tarczy patrzac od brzegu tarczy. Od środka jakby klocek wcale nie tarł o nią. Wymieniłem na nowe klocki i tarcze i dalej obserwuje to samo. Efekt widoczny po obu stronach. co może być powodem takiego stanu. Czekam na sugestie. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 Czy po obu stronach jest identycznie? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 25 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2014 > Czy po obu stronach jest identycznie? > Pozdr. tak, bardzo podobnie sytuacja wygląda po obydwu stronach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcioc Napisano 25 Października 2014 Udostępnij Napisano 25 Października 2014 Rozebrac. Pozadnie wyczyscisc slizgi zacisku i prowadnice klockow... smar miedziany niezaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 25 Października 2014 Udostępnij Napisano 25 Października 2014 > Wymieniłem na nowe klocki i tarcze i dalej obserwuje to samo. Wymieniałeś osobiście czy mechanik w warsztacie? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 25 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2014 > Rozebrac. Pozadnie wyczyscisc slizgi zacisku i prowadnice klockow... smar miedziany niezaszkodzi. zrobione jak należy, wszystko wyczyszczone i nasmarowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 25 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2014 > Wymieniałeś osobiście czy mechanik w warsztacie? Pozdr. Sam, od wielu lat sam to robię i zawsze było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 25 Października 2014 Udostępnij Napisano 25 Października 2014 > zrobione jak należy, wszystko wyczyszczone i nasmarowane. Czy czasem nie piłowałeś nowych klocków pilnikiem lub szlifierką, aby lekko wchodziły na jarzmo? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 26 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2014 > Czy czasem nie piłowałeś nowych klocków pilnikiem lub szlifierką, aby lekko wchodziły na jarzmo? > Pozdr. Klocki nie ruszone niczym weszły bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 27 Października 2014 Udostępnij Napisano 27 Października 2014 Jeżeli chodzi o przód to wymień prowadnicę zacisku, u mnie było to samo, klocki nierówno wycierały się po tarczy. Po wymianie prowadnic zacisku - przód wszystko ok. Jeżeli chodzi o tył to - ja walczę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2014 > Jeżeli chodzi o przód to wymień prowadnicę zacisku, u mnie było to samo chodzi o przód i chyba zrobie jak mówisz bo koszt prowadnic niewielki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 31 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > chodzi o przód i chyba zrobie jak mówisz bo koszt prowadnic niewielki Czy w astrach występowały dwa rodzaje prowadnic? Zakupiłem niby do mojego modelu i gwint jest za mały? jakieś sugestie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > niby do mojego modelu i gwint jest za mały? jakieś sugestie ? Sugestia jest taka, że kupiłeś od innego samochodu... Ty potrzebujesz 4 kołki o numerach: GM=90297771 OEM=542881. W ASO to kosztuje: "Numer katalogowy: 542881 Nazwa części: KOLEK Cena netto*: 53,50 Cena brutto*: 65,81" więc wychodzi 260 zł na oba koła... W zamienniku widziałem i po 12 zł/szt. tylko co z jakością? Czy przy lepszym hamowaniu znów się nie pogną? Tu masz alternatywne zakupy na Allegro: klik, klik. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Czy w astrach występowały dwa rodzaje prowadnic? Zakupiłem niby do mojego modelu i gwint jest za > mały? jakieś sugestie ? Napisz co kupiłeś. Pewnie siakis QB. Tylko który. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 No ja Krzysiu pytałem Cię kiedyś o te sworznie, koniec końców kupiłem firmy Meyle, mam na sprzedanie nówki, bo nie założyłem do swojej AG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > No ja Krzysiu pytałem Cię kiedyś o te sworznie, koniec końców kupiłem firmy Meyle, mam na > sprzedanie nówki, bo nie założyłem do swojej AG. Pamiętam, nie miałem wówczas Meyle w ofercie. Ale idę do przodu Właśnie dzięki takim akcjom jak z Tobą, Mariuszku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Właśnie dzięki takim akcjom jak z Tobą, Mariuszku Krzysiu, Mariuszku.......... nonono cóż za zażyłość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Napisz co kupiłeś. Pewnie siakis QB. Tylko który. kupiłem 1306X taki dobrali w JapanCarsie Twierdzą, że ten pomimo, że na woreczku tylko Kadet i Vectra występuje w zastosowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > No ja Krzysiu pytałem Cię kiedyś o te sworznie, koniec końców kupiłem firmy Meyle, mam na > sprzedanie nówki, bo nie założyłem do swojej AG. Ile chcesz? napisz na PW może się dogadamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Sugestia jest taka, że kupiłeś od innego samochodu... I patrząc na to, że nie pasują to możesz mieć rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > kupiłem 1306X taki dobrali w JapanCarsie to powinno grać (podmienił ktoś?), ten zestaw powinien zawierać takie sworznie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > to powinno grać (podmienił ktoś?), ten zestaw powinien zawierać takie sworznie: sprawdze jutro nie chce mi sie teraz do garażu biegać Nie wytrzymałem i poszedłem sprawdzić i sa takie jak piszesz? a u mnie mie pasowała był większy gwint niestety nie zmierzyłem i sprawdzałem tylko na tej jednej. Więc co ktoś kombinował przy zaciskach przedemną? Taki stary, a edytować postów nie umi . [Orochimaru] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > co ktoś kombinował przy zaciskach przedemną? Jesli pozrywał gwinty w zwrotnicy, to rozwiercił i nagwintował na większy gwint i dobrał prowadniki od innego auta. A jesli rozwiercił krzywo, to i krzywo prowadniki siędzą w zwrotnicy, krzywo chodzi zacisk i nierówno klocki ściera... Chyba czeka Cię wymiana zwrotnic, jesli uzywki to najlepiej razem z piastami, cena podobna, ale roboty mniej. A na koniec pomiar i ustawienie zbieżności... Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > Jesli pozrywał gwinty w zwrotnicy, to rozwiercił i nagwintował na większy gwint i dobrał prowadniki > od innego auta. A jesli rozwiercił krzywo, to i krzywo prowadniki siędzą w zwrotnicy, krzywo > chodzi zacisk i nierówno klocki ściera... > Chyba czeka Cię wymiana zwrotnic, jesli uzywki to najlepiej razem z piastami, cena podobna, ale > roboty mniej. A na koniec pomiar i ustawienie zbieżności... > Pozdr. To zostanę chyba przy tym co jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > To zostanę chyba przy tym co jest Jedną zwrotnicę mam w garażu ale nie pamiętam czy to lewa czy prawa. Mogę obstrykać na jutro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > Jedną zwrotnicę mam w garażu ale nie pamiętam czy to lewa czy prawa. > Mogę obstrykać na jutro Mi głównie zależy na lewej tam jest gorzej prawa już hamuje całą tarcza. Prosze o foty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Mi głównie zależy na lewej tam jest gorzej prawa już hamuje całą tarcza. Prosze o foty Mam lewą . To używka. Sąsiadowi padła piasta więc kupił na szrocie komplet czyli piastę ze zwrotnicą a ja wziąlem sobie jego części. Po południu pstryknę i wyśle fotki pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.