Polarny Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Spod świateł? A cóż to za sztuka? Konkretnie - to od 100 km/h. Takie przyspieszenie mnie interesuje no i wtedy widać różnicę i trakcja nie przeszkadza. Jak już wspominałem, po górskich drogach nie jeżdżę, więc nie interesują mnie przeciążenia boczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Jaka ideologia? GT86 ma dawac fun z jazdy a nie byc najszybszym spod swiatel. Chodzi mi o szybkość na trasie, łatwość wyprzedzania. Poślizgów przy 120 km/h nie mam zamiaru praktykować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Konkretnie - to od 100 km/h. Takie przyspieszenie mnie interesuje no i wtedy widać różnicę i > trakcja nie przeszkadza. > Jak już wspominałem, po górskich drogach nie jeżdżę, więc nie interesują mnie przeciążenia boczne. No OK. Tylko do sprintów 0-100 są znacznie lepsze samochody niż Skoda. Jakakolwiek. Więc jeśli o to Ci chodzi to też źle wybrałeś Tylko mając takie podejście nie powinieneś się raczej wypowiadać w wątku o 4C bo to zupełnie nie Twój świat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Chodzi mi o szybkość na trasie, łatwość wyprzedzania. Poślizgów przy 120 km/h nie mam zamiaru > praktykować. Ale taka Alfa, GT86 czy inne niewielkie auto nie jest autem na trase. Jest twardo, trzesie i glosno Na trasie to mocny sadzomiot z tempomatem i dobrym audio I nie mowie, ze to zly wybor. Bo sam obecnie mam w garazu auto na gnojowice Ale tesknie za jakims malym zwinnym autkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > No OK. Tylko do sprintów 0-100 są znacznie lepsze samochody niż Skoda. Doczytaj o jakim przedziale prędkości napisałem - na pewno nie o sprincie 0-100. I nie - nie znalazłem lepszego samochodu za tę cenę i tej wielkości. > Tylko mając takie podejście nie powinieneś się raczej wypowiadać w wątku o 4C bo to zupełnie nie > Twój świat Wypowiedziałem się tylko o cenie, ale - jak widzę - jest ona tu uważana za całkiem akceptowalną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Ale taka Alfa, GT86 czy inne niewielkie auto nie jest autem na trase. Czyli jest to produkt samochodopodobny do zabawy. Bo do jazdy się nie nadaje. Trochę jak rower downhillowy .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Czyli jest to produkt samochodopodobny do zabawy. Bo do jazdy się nie nadaje. > Trochę jak rower downhillowy .... Zawsze mozna tak ustawic kryteria, ze AMG bedzie samochdopodobne Np nie wjedzie tam gdzie wjedzie UAZ albo Niva za cene jednej opony do AMG. Rower downhillowy nadawje sie dokladnie do tego, do czego zostal stworzony. Do grawitacyjnych sportów a nie startów w Tour de France Tak jak szosówką nie pojedziesz w góry. Dla małych sportowych wariatów jazda autostradą nie jest ich naturalnym środowiskiem. Lepiej się czują na krętej drodze, gdzie wymagana jest precyzja prowadzenia a nie tylko moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Zawsze mozna tak ustawic kryteria, ze AMG bedzie samochdopodobne > Np nie wjedzie tam gdzie wjedzie UAZ albo Niva za cene jednej opony do AMG. Przykład terenówki albo pickupa sam miałem podać. Ale samochód nie służy z założenia do jazdy po bezdrożach. Tak czy owak - wiadomo o co chodzi. Jedni lubią to, inni co innego. Dla jednych są takie auta, dla innych inne. Albo rowery - nie ma najlepszego typu roweru. Zależy do czego ma być używany. Albo nawet regał - do piwnicy jest lepszy inny niż do mieszkania. Itd. itp. Jako trzecie albo czwarte auto 4C jest OK. Nawet za tę cenę, bo ktoś, kto dla zbytku kupuje kolejny pojazd do biedaków raczej nie należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Wypowiedziałem się tylko o cenie, ale - jak widzę - jest ona tu uważana za całkiem akceptowalną. A ja się nie wypowiadam o cenie tylko o samochodzie jako takim. Zresztą podobnie jak większość tutaj. A dla Ciebie ma być praktyczny, uniwersalny itd. OK - podejście nie jest złe - tyle tylko że taka Alfa to dla Ciebie zupełny kosmos. Podobnie zresztą jak wspomniana Toyota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Ale nie wydaję na to wcale dużo, jak co poniektórzy, co > to zapożyczą się, aby dokupić jakiś element lżejszy kilka gram. > Odróżnij hobby od lemingowego wydawania pieniędzy. lemingi to chyba raczej jezdza wlasnie Skodami, myslac ze jak doplaca troche wiecej kasy do wersji RS beda mieli sportowe auto ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > lemingi to chyba raczej jezdza wlasnie Skodami, myslac ze jak doplaca troche wiecej kasy do wersji > RS beda mieli sportowe auto ... Trochę poczytałem forum octaviaclub - wcale tak nie myślą. Ani że octavia to passat, a superb to phaeton . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > A jak juz tu bylo pisane, do funu z jazdy nie musi byc pierdylion koni. Moze byc tez lekkie auto. o stary ile frajdy ja miałem choćby z 80konnego seicento Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > o stary ile frajdy ja miałem choćby z 80konnego seicento Kumpel mial CCS na pucharowym zawiasie wtedy kazde auto dawalo frajde z jazdy bo nie mielismy specjalnie wyboru a ojciec nie byl chetny, zeby pozyczyc fure Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Kumpel mial CCS na pucharowym zawiasie wtedy kazde auto dawalo frajde z jazdy bo nie mielismy > specjalnie wyboru a ojciec nie byl chetny, zeby pozyczyc fure pół biedy jak się człowiek przesiadł na bardziej rajcowne, gorzej jak, tak jak w moim przypadku, ze sztywnej, w miarę mocnej (jak na tę masę i wielkość) zabawki do "normalnego" samochodu o standardowych osiągach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > pół biedy jak się człowiek przesiadł na bardziej rajcowne, gorzej jak, tak jak w moim przypadku, ze > sztywnej, w miarę mocnej (jak na tę masę i wielkość) zabawki do "normalnego" samochodu o > standardowych osiągach Ja mialem dobrą tendencję 55->75->114->200 ... potem przejsciowo 170 i wyladowalem w podkreconym na 200 sadzomiocie I chce cos do funu mysle o MX5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Ja mialem dobrą tendencję 55- > I chce cos do funu mysle o MX5 hmm... 30->55->80...-> 80, tylko w cięższej budzie, miękkim zawiasie i długaśnej skrzyni ale 4 furtki, większy bagażnik, wspomaganie i mam czy na urlop chociaż pojechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Przecież ta toyota ma osiągi octavii - i to nie RS. A ja wyraźnie piszę o przepłacanie za UŁAMKI > sekund, a nie za kilka sekund. Bo 7.6 a 4.5 to jednak przepaść. Czyli dla ciebie osiągi to tylko czas 0-100? Dla mnie to jest mniej ważna wartość. > Oczwiście. Np. turystyka górska albo rower. Ale nie wydaję na to wcale dużo, jak co poniektórzy, co > to zapożyczą się, aby dokupić jakiś element lżejszy kilka gram. > Odróżnij hobby od lemingowego wydawania pieniędzy. > Oczywiście dochodzi skala zarobków - gdybym na taką alfę zarabiał w tydzień, to by mnie mało > interesowało, czy mogłaby być 2x tańsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dakota Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Do tej pory ten samochodzik nie robil na mnie takiego wrazenia bo widzialem tylko na fotkach, ale > na zywca robi niesamowite wrazenie, male wspaniale dzielo sztuki Dzisiaj obejrzałem ją na stoisku Fiata na Fleet Market 2014. No ładne cacko.. Co z tego, że mała, niska, trudno się wsiada i masz wrażenie tarcia tyłkiem o asfalt.. Śliczna... Przy okazji TO również robiło wrażenie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Czyli dla ciebie osiągi to tylko czas 0-100? Odpowiedziałem innym, co dla mnie jest ważne - i to chyba nawet nie raz. Tu napiszę tylko, że na pewno nie prędkość w zakrętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Ja mialem dobrą tendencję 55- > I chce cos do funu mysle o MX5 jakie to ma znaczenie ja sie przesiadlem z 95KM na 150KM i oba maja te same osiagi, tyle ze jeden wazyl 950kg a drugi 1700 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > jakie to ma znaczenie ja sie przesiadlem z 95KM na 150KM i oba maja te same osiagi, tyle ze jeden > wazyl 950kg a drugi 1700 Tylko V-max będzie inne. No i przyspieszanie powyżej setki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Tylko V-max będzie inne. No i przyspieszanie powyżej setki... I będą inaczej skręcać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Tylko V-max będzie inne. No i przyspieszanie powyżej setki... v-max na podobnym poziome, mozliwe ze przyspieszenie powyzej 100 jest inne musze zobaczyc w danych testowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > v-max na podobnym poziome... Chyba, że ten mocniejszy to zupełny "kredens"? Jeśli zbliżone CX to ten 95KM pójdzie około 170 - 200 a ten mocniejszy 200 - 230. Aby pokonać opór powietrza potrzeba mocy. Dlatego np. takim Elise do setki jesteś pierwszy spod świateł bo ma doskonały stosunek mocy do masy a na trasie byle sedan z V6 z łatwością odchodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.