Skocz do zawartości

No no... 4C


Piterus_123

Rekomendowane odpowiedzi

> Spod świateł? A cóż to za sztuka?

Konkretnie - to od 100 km/h. Takie przyspieszenie mnie interesuje no i wtedy widać różnicę i trakcja nie przeszkadza.

Jak już wspominałem, po górskich drogach nie jeżdżę, więc nie interesują mnie przeciążenia boczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Konkretnie - to od 100 km/h. Takie przyspieszenie mnie interesuje no i wtedy widać różnicę i

> trakcja nie przeszkadza.

> Jak już wspominałem, po górskich drogach nie jeżdżę, więc nie interesują mnie przeciążenia boczne.

No OK. Tylko do sprintów 0-100 są znacznie lepsze samochody niż Skoda. Jakakolwiek. Więc jeśli o to Ci chodzi to też źle wybrałeś smile.gif

Tylko mając takie podejście nie powinieneś się raczej wypowiadać w wątku o 4C bo to zupełnie nie Twój świat smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi mi o szybkość na trasie, łatwość wyprzedzania. Poślizgów przy 120 km/h nie mam zamiaru

> praktykować.

Ale taka Alfa, GT86 czy inne niewielkie auto nie jest autem na trase. Jest twardo, trzesie i glosno grinser006.gif

Na trasie to mocny sadzomiot z tempomatem i dobrym audio smile.gif

I nie mowie, ze to zly wybor. Bo sam obecnie mam w garazu auto na gnojowice smile.gif

Ale tesknie za jakims malym zwinnym autkiem smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No OK. Tylko do sprintów 0-100 są znacznie lepsze samochody niż Skoda.

Doczytaj o jakim przedziale prędkości napisałem - na pewno nie o sprincie 0-100.

I nie - nie znalazłem lepszego samochodu za tę cenę i tej wielkości.

> Tylko mając takie podejście nie powinieneś się raczej wypowiadać w wątku o 4C bo to zupełnie nie

> Twój świat

Wypowiedziałem się tylko o cenie, ale - jak widzę - jest ona tu uważana za całkiem akceptowalną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli jest to produkt samochodopodobny do zabawy. Bo do jazdy się nie nadaje.

> Trochę jak rower downhillowy ....

Zawsze mozna tak ustawic kryteria, ze AMG bedzie samochdopodobne smile.gif

Np nie wjedzie tam gdzie wjedzie UAZ albo Niva za cene jednej opony do AMG.

Rower downhillowy nadawje sie dokladnie do tego, do czego zostal stworzony. Do grawitacyjnych sportów a nie startów w Tour de France smile.gif

Tak jak szosówką nie pojedziesz w góry.

Dla małych sportowych wariatów jazda autostradą nie jest ich naturalnym środowiskiem. Lepiej się czują na krętej drodze, gdzie wymagana jest precyzja prowadzenia a nie tylko moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zawsze mozna tak ustawic kryteria, ze AMG bedzie samochdopodobne

> Np nie wjedzie tam gdzie wjedzie UAZ albo Niva za cene jednej opony do AMG.

Przykład terenówki albo pickupa sam miałem podać.

Ale samochód nie służy z założenia do jazdy po bezdrożach.

Tak czy owak - wiadomo o co chodzi. Jedni lubią to, inni co innego. Dla jednych są takie auta, dla innych inne.

Albo rowery - nie ma najlepszego typu roweru. Zależy do czego ma być używany.

Albo nawet regał - do piwnicy jest lepszy inny niż do mieszkania.

Itd. itp.

Jako trzecie albo czwarte auto 4C jest OK. Nawet za tę cenę, bo ktoś, kto dla zbytku kupuje kolejny pojazd do biedaków raczej nie należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wypowiedziałem się tylko o cenie, ale - jak widzę - jest ona tu uważana za całkiem akceptowalną.

A ja się nie wypowiadam o cenie tylko o samochodzie jako takim. Zresztą podobnie jak większość tutaj. A dla Ciebie ma być praktyczny, uniwersalny itd. OK - podejście nie jest złe - tyle tylko że taka Alfa to dla Ciebie zupełny kosmos. Podobnie zresztą jak wspomniana Toyota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale nie wydaję na to wcale dużo, jak co poniektórzy, co

> to zapożyczą się, aby dokupić jakiś element lżejszy kilka gram.

> Odróżnij hobby od lemingowego wydawania pieniędzy.

lemingi to chyba raczej jezdza wlasnie Skodami, myslac ze jak doplaca troche wiecej kasy do wersji RS beda mieli sportowe auto ... wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kumpel mial CCS na pucharowym zawiasie wtedy kazde auto dawalo frajde z jazdy bo nie mielismy

> specjalnie wyboru a ojciec nie byl chetny, zeby pozyczyc fure

pół biedy jak się człowiek przesiadł na bardziej rajcowne, gorzej jak, tak jak w moim przypadku, ze sztywnej, w miarę mocnej (jak na tę masę i wielkość) zabawki do "normalnego" samochodu o standardowych osiągach biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pół biedy jak się człowiek przesiadł na bardziej rajcowne, gorzej jak, tak jak w moim przypadku, ze

> sztywnej, w miarę mocnej (jak na tę masę i wielkość) zabawki do "normalnego" samochodu o

> standardowych osiągach

Ja mialem dobrą tendencję grinser006.gif 55->75->114->200 ... potem przejsciowo 170 i wyladowalem w podkreconym na 200 sadzomiocie wink.gif

I chce cos do funu smile.gif mysle o MX5 smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mialem dobrą tendencję 55-

> I chce cos do funu mysle o MX5

hmm... 30->55->80...-> 80, tylko w cięższej budzie, miękkim zawiasie i długaśnej skrzyni hehe.gif

ale 4 furtki, większy bagażnik, wspomaganie hehe.gif i mam czy na urlop chociaż pojechać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przecież ta toyota ma osiągi octavii - i to nie RS. A ja wyraźnie piszę o przepłacanie za UŁAMKI

> sekund, a nie za kilka sekund. Bo 7.6 a 4.5 to jednak przepaść.

Czyli dla ciebie osiągi to tylko czas 0-100?

Dla mnie to jest mniej ważna wartość.

> Oczwiście. Np. turystyka górska albo rower. Ale nie wydaję na to wcale dużo, jak co poniektórzy, co

> to zapożyczą się, aby dokupić jakiś element lżejszy kilka gram.

> Odróżnij hobby od lemingowego wydawania pieniędzy.

> Oczywiście dochodzi skala zarobków - gdybym na taką alfę zarabiał w tydzień, to by mnie mało

> interesowało, czy mogłaby być 2x tańsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do tej pory ten samochodzik nie robil na mnie takiego wrazenia bo widzialem tylko na fotkach, ale

> na zywca robi niesamowite wrazenie, male wspaniale dzielo sztuki

Dzisiaj obejrzałem ją na stoisku Fiata na Fleet Market 2014. No ładne cacko.. Co z tego, że mała, niska, trudno się wsiada i masz wrażenie tarcia tyłkiem o asfalt.. Śliczna...

Przy okazji TO również robiło wrażenie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> v-max na podobnym poziome...

Chyba, że ten mocniejszy to zupełny "kredens"?

Jeśli zbliżone CX to ten 95KM pójdzie około 170 - 200 a ten mocniejszy 200 - 230.

Aby pokonać opór powietrza potrzeba mocy. Dlatego np. takim Elise do setki jesteś pierwszy spod świateł bo ma doskonały stosunek mocy do masy a na trasie byle sedan z V6 z łatwością odchodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.