blue_impuls Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Tarcze to nie silnik. A Ty cale silniki kupujesz tylko w ASO? używanego nie kupisz? Od razu cały samochód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Od razu cały samochód tak myslalem ze nie masz doświadczenia w kupowaniu silnikow... ale wypowiadać się to się wypowiadasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > I panaceum na każdą awarię jest Quote: > -coś nie grało z tym V12 i nawet nie wnikał co, tylko wymienił silnik powiem Ci tak, znam wiele przypadkow, ze ludzie kupowali caly silnik, gdy cos niewielkiego padało w ich silniku - gdy naprawa tej części kosztowałaby tyle co caly silnik (1500zł) to woleli kupic caly z mniejszym przebiegiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > tak myslalem ze nie masz doświadczenia w kupowaniu silnikow... To straszne. I co w związku? > ale wypowiadać się to się > wypowiadasz Zabronisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > to woleli kupic > caly z mniejszym przebiegiem... Bo w ogłoszeniu Miruś napisał, że silnik do starego paździerza ma 80kkm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Bo w ogłoszeniu Miruś napisał, że silnik do starego paździerza ma 80kkm? Nie tak wygląda kupno silnika, ale Ty wiesz lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Bo w ogłoszeniu Miruś napisał, że silnik do starego paździerza ma 80kkm? Wystarczy, że stary silnik zaczyna palić olej i dymi na niebiesko. Rozbieranie i remontowanie V12 to dosyć czasochłknna i kosztowna zabawa, zdecydowanie taniej jest wymienić na inny. Silnik przyjechał na palecie, gotowy do montarzu, tylko zalać płyny i ewentualnie wymienić świece. JAk coś z silnikiem nie gra, to się go odsyła. Możesz liczyć jak chcesz, utrzymanie takiego auta nie musi być kosmicznie drogie, choć oczywiście droższe niż kompakta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Nie tak wygląda kupno silnika, ale Ty wiesz lepiej Oświeć nas zatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Wystarczy, że stary silnik zaczyna palić olej i dymi na niebiesko. Rozbieranie i remontowanie V12 > to dosyć czasochłknna i kosztowna zabawa, zdecydowanie taniej jest wymienić na inny. To zależy, może to tylko uszczelniacze > Silnik > przyjechał na palecie, gotowy do montarzu, tylko zalać płyny i ewentualnie wymienić świece. > JAk coś z silnikiem nie gra, to się go odsyła. > Możesz liczyć jak chcesz, utrzymanie takiego auta nie musi być kosmicznie drogie, choć oczywiście > droższe niż kompakta. Odniosłem się do niezidentyfikowanej usterki/nieprawidłowości. Bez poprawnej weryfikacji wymiana silnika jest bez sensu. Np. sonda L padnie, silnik chodzi nierówno. Wymienisz silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Nie tak wygląda kupno silnika, ale Ty wiesz lepiej E38 wg wiki było produkowane do 2001 r., czyli najmłodsze auta mają naście lat. Skąd się więc biorą te używane silniki "cale z mniejszym przebiegiem"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > E38 wg wiki było produkowane do 2001 r., czyli najmłodsze auta mają naście lat. > Skąd się więc biorą te używane silniki "cale z mniejszym przebiegiem"? Z Niemiec, tam mało jeżdżą, bo nie mają gdzie. Drogi słabe, paliwo drogie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > E38 wg wiki było produkowane do 2001 r., czyli najmłodsze auta mają naście lat. > Skąd się więc biorą te używane silniki "cale z mniejszym przebiegiem"? Akurat nie pisałem o E38, nie znam nikogo kto kupowal silnik do E38. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > E38 wg wiki było produkowane do 2001 r., czyli najmłodsze auta mają naście lat. > Skąd się więc biorą te używane silniki "cale z mniejszym przebiegiem"? Auto mojej żony po kilkunastu latach będzie miało 60-80kkm. Robi średnio 3,5-4kkm rocznie. Ale fakt, że musiałbym miał kupować to nie wiem czy bym tak lekko uwierzył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Auto mojej żony po kilkunastu latach będzie miało 60-80kkm. Robi średnio 3,5-4kkm rocznie. > Ale fakt, że musiałbym miał kupować to nie wiem czy bym tak lekko uwierzył. Kolego sympatyczny - auto premium (raczej nie do kręcenia się wokół komina), conajmniej kilkanaście lat i przez przypadek akurat to (dawca silnika) rozbite tak szczęśliwie, że silnik cały. Znasz może numery na najbliższego totka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Kolego sympatyczny - auto premium (raczej nie do kręcenia się wokół komina), conajmniej kilkanaście > lat i przez przypadek akurat to (dawca silnika) rozbite tak szczęśliwie, że silnik cały. Znasz > może numery na najbliższego totka? Ja tak tylko w ramach ciekawostki, że zdarzają się okazje. Co do aut premium, to mam też kolegę, który jeździ BMW750 5l. I w sumie też tylko do roboty jeździ. Kupił jako 2letnie z jakimś symbolicznym przebiegiem ok 30kkm. Tak więc za kilka lat jego betka też będzie miała przebieg jaki niektórzy robią w rok albo dwa. No i prawdopodobieństwo rozwalenia spore bo jeździ jak wariat. Ale fakt, z poprzedniej to nie wiem czy nawet tylne lampy obie po dzwonie zostały, nie mówiąc o silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > To zależy, może to tylko uszczelniacze > Odniosłem się do niezidentyfikowanej usterki/nieprawidłowości. Bez poprawnej weryfikacji wymiana > silnika jest bez sensu. Np. sonda L padnie, silnik chodzi nierówno. Wymienisz silnik? Mocno przesadzasz. Awaria sondy to nie awaria wymagająca rozebrania silnika. Dyskusja robi się bezsensowana jak cały ten temat. Większość dużych silników w klasie premium z przebiegiem 400kkm i większym może być w świetnym stanie i jeszcze długo bezawarynie służyć (piszę o silniku, nie o osprzęcie typu sonda L). Nie każdy chce jeździć małym pierdzikółkiem, sam wole duże sedany i niestety jak na razie wychodzi mi taniej kupowaniu używanych niż nowych o dwia segmenty mniejszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Mocno przesadzasz. Nie przesadzam. Padło stwierdzenie, że lepiej było silnik wymienić więc pytam bo dla mnie to są opowieści chłopców z placu zabaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Akurat nie pisałem o E38, nie znam nikogo kto kupowal silnik do E38. Ty się nie wykręcaj tylko uświadom wszystkich gdzie się kupuje używane super silniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Ty się nie wykręcaj tylko uświadom wszystkich gdzie się kupuje używane super silniki. Wszystkich? Raczej wszyscy w tym wątku wiedzą, a Ciebie uświadamiać nie trzeba, bo też wiesz lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Wszystkich? Raczej wszyscy w tym wątku wiedzą, a Ciebie uświadamiać nie trzeba, bo też wiesz lepiej Śmiało, nie krępuj się. Czekamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > I panaceum na każdą awarię jest Quote: > -coś nie grało z tym V12 i nawet nie wnikał co, tylko wymienił silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > I panaceum na każdą awarię jest Quote: > -coś nie grało z tym V12 i nawet nie wnikał co, tylko wymienił silnik nie no. ja rozumiem, że V12 do 7er to praktycznie na wagę sprzedają, bo mało kto chce tym jezdzic i ciężko się to czasem naprawia (bo szczyt prostoty to to nie jest z 3 kompami i 2 przepływkami, które w BMW są kapryśne). ale przełożenie takiego kloca to jednak nie jest wymiana bezpiecznika i na bank ktoś sprawdził co się dzieje zanim "wymienił silnik" (kolega doominik pewnie uprościł na potrzebę forum, a tu zaraz śledztwo i palenie czarownic). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 25 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2014 > nie no. ja rozumiem, że V12 do 7er to praktycznie na wagę sprzedają, bo mało kto chce tym jezdzic i > ciężko się to czasem naprawia (bo szczyt prostoty to to nie jest z 3 kompami i 2 przepływkami, > które w BMW są kapryśne). ale przełożenie takiego kloca to jednak nie jest wymiana > bezpiecznika i na bank ktoś sprawdził co się dzieje zanim "wymienił silnik" (kolega doominik > pewnie uprościł na potrzebę forum, a tu zaraz śledztwo i palenie czarownic). Oczywiście, że uprościem. Nie wiem dokładnie co dolegało temu konkretnemu silnikowi (mogę się dowiedzieć, jak ktoś jest bardzo ciekawy), ale nie chodziło o osprzęt, tylko o sam silnik. Jak pisałem, prościej i taniej było wymienić silnik, niż remontować stary. Akurat te V12 można kupić tanio, bo mało tych aut jeszcze jeździ, trudno to sprzedać i większość sprowadzana jest jako skład części zamiennych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.