AxiT Napisano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2014 4x4 z reduktorem napęd dopinany wajchą lub guziczkiem (np frota II) silnik do 2.2 !!!!!!!!! noPb lubiący LPG Automat 5 miejsc - niekoniecznie 5 drzwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2014 Kazda terenówka właściwie, budżetu jeszcze brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 22 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2014 > Kazda terenówka właściwie, budżetu jeszcze brakuje. Ople Frontera automaty w 2,2 tdi ku lub ,32 V6, Nissan terano 2,7 tdi lub 3,0 V6 Jeepy nie wspominam o silnikach Patrole j.w Mitsu j.w łapie sie Suzuki, ale rdzewieje coś jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2014 A do czego to auto chcesz? W powazny teren? Bo jak nie to dochodzą jeszcze auta pokroju Explorera i inne amerykańskie wynalazki... Land Rover Discovery, Range Rover Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 A dlaczego nie frota? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati1.6dohc Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > 4x4 z reduktorem > napęd dopinany wajchą lub guziczkiem (np frota II) > silnik do 2.2 !!!!!!!!! noPb lubiący LPG > Automat > 5 miejsc - niekoniecznie 5 drzwi dlaczego takie ograniczenie silnikowe ? dlaczego bez stałego 4x4 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dellti Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > dlaczego takie ograniczenie silnikowe ? > dlaczego bez stałego 4x4 ? Pewnie kwestia kosztu ubezpieczenia i spalania. W tej klasie mała benzynka z reduktorem to nie jest powszechne zjawisko. Osobiście przy tych wymaganiach kierowałbym się pewnie w stronę Vitary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 > Land Rover Discovery, Range Rover Nie mieszczą się w opisywanych kryteriach, było wprawdzie Disco 2.0 najczęściej spotykane we Włoszech, ale wszystkie mają stały napęd 4x4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati1.6dohc Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 > 4x4 z reduktorem > napęd dopinany wajchą lub guziczkiem (np frota II) > silnik do 2.2 !!!!!!!!! noPb lubiący LPG > Automat > 5 miejsc - niekoniecznie 5 drzwi to co, hasiok ? nie widzę zainteresowania autora tematem. a guziczki trzeba sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 > to co, hasiok ? > nie widzę zainteresowania autora tematem. > a guziczki trzeba sprawdzić Z racji że propozycji za duzo nie ma, a sam się tego spodziewałem po badaniu rynku to jak najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2015 > 4x4 z reduktorem > napęd dopinany wajchą lub guziczkiem (np frota II) > silnik do 2.2 !!!!!!!!! noPb lubiący LPG > Automat > 5 miejsc - niekoniecznie 5 drzwi GV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 2 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2015 > GV To ze stajnia Suzuki spełnia te wymogi to wiem - zastanawiałem się czy cos jeszcze? Ciekawe ile kosztowałoby wykonanie takiej "zmoty" Powiedzmy bierzemy Opla Frote B 2.2 lub nissana Tyrana 2,4 dokładamy automat i po sprawie. Nawet Terrano II - 2,4 byłby lepszy bo jest 5 osobowy w wersji 3D. A frota to tylko 5D. Nie wiem jak z nissanami, ale przecież w Oplu tylko nie froci siedzą automaty przy skrzyniach 2.2 (omegi) i są to tylno napędowe autka. Zna ktos jakiegoś Nnissana z 2,2 lub 2,4 z automatem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2015 > 4x4 z reduktorem > napęd dopinany wajchą lub guziczkiem (np frota II) > silnik do 2.2 !!!!!!!!! noPb lubiący LPG > Automat > 5 miejsc - niekoniecznie 5 drzwi jak zwiekszysz silnik to wybor jest niemalze tylko jeden Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 > jak zwiekszysz silnik to wybor jest niemalze tylko jeden Słucham? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 > To ze stajnia Suzuki spełnia te wymogi to wiem - zastanawiałem się czy cos jeszcze? > Ciekawe ile kosztowałoby wykonanie takiej "zmoty" > Powiedzmy bierzemy Opla Frote B 2.2 lub nissana Tyrana 2,4 dokładamy automat i po sprawie. Nawet > Terrano > II - 2,4 byłby lepszy bo jest 5 osobowy w wersji 3D. A frota to tylko 5D. > Nie wiem jak z nissanami, ale przecież w Oplu tylko nie froci siedzą automaty przy skrzyniach 2.2 > (omegi) i są to tylno napędowe autka. > Zna ktos jakiegoś Nnissana z 2,2 lub 2,4 z automatem? Wszystko się da. Ostatnio z automatów, to zrobiłem jimnego z omegą V6, a teraz się robi patrol z lexusem V8 też automat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 5 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > Wszystko się da. Ostatnio z automatów, to zrobiłem jimnego z omegą V6, a teraz się robi patrol z > lexusem V8 też automat Tylko że ta co mi się podoba (i co wazniejsze podoba się mojej pani - bo to ona wyda zgode na takie mody i zakupy bez marudzenia ) to Frontera Sport B, a ta z kolei jest 4-o osobowa. Dopiero Terrano II jest chyba 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > Tylko że ta co mi się podoba (i co wazniejsze podoba się mojej pani - bo to ona wyda zgode na takie > mody i zakupy bez marudzenia ) to Frontera Sport B, a ta z kolei jest 4-o osobowa. Dopiero > Terrano II jest chyba 5 W niczym to nie przeszkadza. Kup 2.7 td, sprzedaj motor i skrzynie, zeswapuj cos fajnego i gotowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 Niektore wersje Forestera maja reduktor. Chyba 2.0 i 2.5 bez turbo. Ale nie wiem czy jak jest automat to nie wyklucza reduktora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > Niektore wersje Forestera maja reduktor. Chyba 2.0 i 2.5 bez turbo. Ale nie wiem czy jak jest > automat to nie wyklucza reduktora. A sorki. Forek ma stale 4x4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > To ze stajnia Suzuki spełnia te wymogi to wiem - zastanawiałem się czy cos jeszcze? pinin jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Niektore wersje Forestera maja reduktor. Chyba 2.0 i 2.5 bez turbo. Ale nie wiem czy jak jest > automat to nie wyklucza reduktora. tylko manual 2.0 ma reduktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > pinin > jakiś tekst Reduktor tylko z GDI (to może być wada i zaleta ). Poza tym tam jest stałe 4x4 z blokadami, a nie dołączany przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Reduktor tylko z GDI (to może być wada i zaleta ). Poza tym tam jest stałe 4x4 z blokadami, a nie > dołączany przód. na pewno ? a o GDI nic nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > na pewno ? > a o GDI nic nie było No tak, czyli jeszcze lepiej - nie dość, że 4x4 z centralnym dyfrem i blokadami, to jeszcze możliwość jazdy tylko na dwa. Czemu tego nie stosują w innych autach 4x4 Co do GDI to jestem pewien. 1.8 16V (czyli nie GDI) miało 4x4 na sztywno (w sensie, że nie można rozłączyć; z dyfrem) i bez blokad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 8 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2015 > pinin > jakiś tekst A gdzie tu automatyczna skrzynia biegów? I czy te silniki są gazowalne? Bo te GDI to chyba nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2015 > A gdzie tu automatyczna skrzynia biegów? I czy te silniki są gazowalne? Bo te GDI to chyba nie. są z automatem, ale znaleźć (nie wiem czy był automat z SS) GDI chyba cieżko zgazować bo to bezpośredni wtrysk ale masz wymagania ciekaw jestem czy znajdziesz frotę czy GV z takimi wymaganiami i nie wiem po co ograniczenie do 2.2L ? odpada przez to trochę fajnych aut, np liberty a spalanie GV czy froty z 2.0 będzie pewnie zbliżone do liberciaka 3.7 ... a przyjemność jazdy nieporównywalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 9 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > są z automatem, ale znaleźć (nie wiem czy był automat z SS) > GDI chyba cieżko zgazować bo to bezpośredni wtrysk > ale masz wymagania > ciekaw jestem czy znajdziesz frotę czy GV z takimi wymaganiami > i nie wiem po co ograniczenie do 2.2L ? > odpada przez to trochę fajnych aut, np liberty > a spalanie GV czy froty z 2.0 będzie pewnie zbliżone do liberciaka 3.7 ... a przyjemność jazdy > nieporównywalna A liberty ma 2,4 ? z automatem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > A liberty ma 2,4 ? z automatem? nie wiem, ale 2.4 to rodzynek i podobno nieporozumienie w tym aucie sam rozważałem bo 3.7 jest o 40kg za ciężki (z przyczepą łapie się w viatolla i B+E) więc najpierw znajdź 2.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2015 > nie wiem, ale 2.4 to rodzynek i podobno nieporozumienie w tym aucie > sam rozważałem bo 3.7 jest o 40kg za ciężki (z przyczepą łapie się w viatolla i B+E) Pamiętaj, że na B do 3500 kg DMC zestawu możesz jeździć, jeśli będzie 3500 < zestaw < 4250 to wtedy B96 i viatoll. Dopiero > 4250 jest B+ E. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2015 > Pamiętaj, że na B do 3500 kg DMC zestawu możesz jeździć, jeśli będzie 3500 < zestaw < 4250 to wtedy > B96 i viatoll. > Dopiero > 4250 jest B+ E. na jedno prawie wychodzi, też trza iść na egzamin i pitolić się z viabox'em w EU płacić podwójnie (np na SK dwie winiety, jedna na auto druga na przczepę) i to dla 40kg my tu gadu gadu a za płotem http://olx.pl/oferta/jeep-cherokee-liberty-salon-polska-gaz-CID5-ID7uSyj.html cena IMO wysoka, ale te 2.4 ogólnie mają wyższe ceny od reszty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NovyRafal Napisano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2015 > Pamiętaj, że na B do 3500 kg DMC zestawu możesz jeździć, jeśli będzie 3500 < zestaw < 4250 to wtedy > B96 i viatoll. > Dopiero > 4250 jest B+ E. zapomniales dodac ze 4250 w przypadku gdy auto holujace ma 3500 dmc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2015 > zapomniales dodac ze 4250 w przypadku gdy auto holujace ma 3500 dmc... teraz już nie, B96 możliwy jest dowolny układ, tak aby masa zestawu nie przekraczała 4250kg inna sprawa jak to wytłumaczyć np węgierskiemu policjantowi to o czym piszesz jest na samo B, czyli holownik 3500kg+750kg (lekka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2015 > zapomniales dodac ze 4250 w przypadku gdy auto holujace ma 3500 dmc... Mea culpa, choć w domniemaniu przyjąłem, że to będzie wiadome Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2015 > na jedno prawie wychodzi, też trza iść na egzamin i pitolić się z viabox'em > w EU płacić podwójnie (np na SK dwie winiety, jedna na auto druga na przczepę) > i to dla 40kg Dla przykładu jak popieprzone jest coś w DR od Landa, otóż: - masa własna - 1955 kg - maksymalna ładowność - 690 kg - DMC = 2810 !! choć wg tego, co powyżej, a tak jest w DR i w Briefie powinno być 2645 kg. Gdyby liczyć to wtedy przy przyczepce lekkiej nie musiałbym mieć Viatolla, ale patrząc na DR już muszę mieć (o 60 kg przekracza w teorii). Ale i tak muszę najpierw hak przymocować z powrotem, a to nie jest takie proste... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2015 > teraz już nie, B96 możliwy jest dowolny układ, tak aby masa zestawu nie przekraczała 4250kg > inna sprawa jak to wytłumaczyć np węgierskiemu policjantowi > to o czym piszesz jest na samo B, czyli holownik 3500kg+750kg (lekka) Znaczy tak, bo jeśli masz tylko B to maksymalnie 3500 + 750 (lekka), inne przyczepy typu ciężarowa, inna, kempingowa na B jeśli zestaw nie przekroczy 3500 kg. Jeśli przekracza, a przyczepa jest inna niż lekka to wtedy B96. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2015 > Ale i tak muszę najpierw hak przymocować z powrotem, a to nie jest takie proste... a w czym problem ? z tymi masami to może ktoś się walnął ? wizyta na OSKP powinna wyjaśnić mam sharana w rodzinie gdzie DMC jest 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 > a w czym problem ? W tym, że on jest mocowany w kilku miejscach, m.in. na ramie z 2 stron. Ale po jednej stronie był podnóżek do wsiadania do bagażnika (7 miejsc), pojechałem na warsztat, żeby mi go odcięli, gdyż amor go trzymający zupełnie puścił i mogłoby to się źle skończyć, gdybym cofał i tym podnóżkiem trafił np. w duży kamień. W sumie to trochę moja wina, bo mogłem powiedzieć, żeby cięli podnóżek, a oni odcięli śrubę go trzymającą w takim mocowaniu na ramie. Czyli zrobili co chciałem, ale na tej samej śrubie trzymał się też hak. I teraz nie mam pomysłu na wybicie starej śruby, wsadzenie nowej i podpięcie haka. Już różne teorie słyszałem, ale chyba zrobię zdjęcie i wrzucę tutaj, może ktoś coś sensownego wymyśli (ale to w tygodniu). > z tymi masami to może ktoś się walnął ? wizyta na OSKP powinna wyjaśnić > mam sharana w rodzinie gdzie DMC jest 0 W Briefie sprawdzałem (ksero mam, bo oryginał hgw gdzie jest...) i tam DMC jest 2810, a masa własna 1955. Czyli w teorii mam zaniżoną ładowność. Nie tak dawno temu sprawdzałem 2 inne DR od Dyskotek i każdy miał co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.