Skocz do zawartości

Co spełnie takie wymogi


AxiT

Rekomendowane odpowiedzi

> Kazda terenówka właściwie, budżetu jeszcze brakuje.

Ople Frontera automaty w 2,2 tdi ku lub ,32 V6, Nissan terano 2,7 tdi lub 3,0 V6

Jeepy nie wspominam o silnikach

Patrole j.w

Mitsu j.w

łapie sie Suzuki, ale rdzewieje

coś jeszcze? zlosnik.gifwink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dlaczego takie ograniczenie silnikowe ?

> dlaczego bez stałego 4x4 ?

Pewnie kwestia kosztu ubezpieczenia i spalania. W tej klasie mała benzynka z reduktorem to nie jest powszechne zjawisko. Osobiście przy tych wymaganiach kierowałbym się pewnie w stronę Vitary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Land Rover Discovery, Range Rover

Nie mieszczą się w opisywanych kryteriach, było wprawdzie Disco 2.0 najczęściej spotykane we Włoszech, ale wszystkie mają stały napęd 4x4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 4x4 z reduktorem

> napęd dopinany wajchą lub guziczkiem (np frota II)

> silnik do 2.2 !!!!!!!!! noPb lubiący LPG

> Automat

> 5 miejsc - niekoniecznie 5 drzwi

to co, hasiok ?

nie widzę zainteresowania autora niewiem.gif tematem.

a guziczki trzeba sprawdzić biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to co, hasiok ?

> nie widzę zainteresowania autora tematem.

> a guziczki trzeba sprawdzić

Z racji że propozycji za duzo nie ma, a sam się tego spodziewałem po badaniu rynku to jak najbardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 4x4 z reduktorem

> napęd dopinany wajchą lub guziczkiem (np frota II)

> silnik do 2.2 !!!!!!!!! noPb lubiący LPG

> Automat

> 5 miejsc - niekoniecznie 5 drzwi

GV zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> GV

To ze stajnia Suzuki spełnia te wymogi to wiem - zastanawiałem się czy cos jeszcze?

Ciekawe ile kosztowałoby wykonanie takiej "zmoty"

Powiedzmy bierzemy Opla Frote B 2.2 lub nissana Tyrana 2,4 dokładamy automat i po sprawie. Nawet Terrano

II - 2,4 byłby lepszy bo jest 5 osobowy w wersji 3D. A frota to tylko 5D.

Nie wiem jak z nissanami, ale przecież w Oplu tylko nie froci siedzą automaty przy skrzyniach 2.2 (omegi) i są to tylno napędowe autka.

Zna ktos jakiegoś Nnissana z 2,2 lub 2,4 z automatem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ze stajnia Suzuki spełnia te wymogi to wiem - zastanawiałem się czy cos jeszcze?

> Ciekawe ile kosztowałoby wykonanie takiej "zmoty"

> Powiedzmy bierzemy Opla Frote B 2.2 lub nissana Tyrana 2,4 dokładamy automat i po sprawie. Nawet

> Terrano

> II - 2,4 byłby lepszy bo jest 5 osobowy w wersji 3D. A frota to tylko 5D.

> Nie wiem jak z nissanami, ale przecież w Oplu tylko nie froci siedzą automaty przy skrzyniach 2.2

> (omegi) i są to tylno napędowe autka.

> Zna ktos jakiegoś Nnissana z 2,2 lub 2,4 z automatem?

Wszystko się da. Ostatnio z automatów, to zrobiłem jimnego z omegą V6, a teraz się robi patrol z lexusem V8 też automat wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszystko się da. Ostatnio z automatów, to zrobiłem jimnego z omegą V6, a teraz się robi patrol z

> lexusem V8 też automat

Tylko że ta co mi się podoba (i co wazniejsze podoba się mojej pani - bo to ona wyda zgode na takie mody i zakupy bez marudzenia ) to Frontera Sport B, a ta z kolei jest 4-o osobowa. Dopiero Terrano II jest chyba 5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko że ta co mi się podoba (i co wazniejsze podoba się mojej pani - bo to ona wyda zgode na takie

> mody i zakupy bez marudzenia ) to Frontera Sport B, a ta z kolei jest 4-o osobowa. Dopiero

> Terrano II jest chyba 5

W niczym to nie przeszkadza. Kup 2.7 td, sprzedaj motor i skrzynie, zeswapuj cos fajnego i gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na pewno ?

> a o GDI nic nie było

No tak, czyli jeszcze lepiej waytogo.gif - nie dość, że 4x4 z centralnym dyfrem i blokadami, to jeszcze możliwość jazdy tylko na dwa. Czemu tego nie stosują w innych autach 4x4 buu.gif

Co do GDI to jestem pewien. 1.8 16V (czyli nie GDI) miało 4x4 na sztywno (w sensie, że nie można rozłączyć; z dyfrem) i bez blokad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A gdzie tu automatyczna skrzynia biegów? I czy te silniki są gazowalne? Bo te GDI to chyba nie.

są z automatem, ale znaleźć icon_rolleyes.gif (nie wiem czy był automat z SS)

GDI chyba cieżko zgazować bo to bezpośredni wtrysk icon_rolleyes.gif

ale masz wymagania grinser006.gif

ciekaw jestem czy znajdziesz frotę czy GV z takimi wymaganiami hmm.gif

i nie wiem po co ograniczenie do 2.2L ?

odpada przez to trochę fajnych aut, np liberty

a spalanie GV czy froty z 2.0 będzie pewnie zbliżone do liberciaka 3.7 ... a przyjemność jazdy nieporównywalna grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> są z automatem, ale znaleźć (nie wiem czy był automat z SS)

> GDI chyba cieżko zgazować bo to bezpośredni wtrysk

> ale masz wymagania

> ciekaw jestem czy znajdziesz frotę czy GV z takimi wymaganiami

> i nie wiem po co ograniczenie do 2.2L ?

> odpada przez to trochę fajnych aut, np liberty

> a spalanie GV czy froty z 2.0 będzie pewnie zbliżone do liberciaka 3.7 ... a przyjemność jazdy

> nieporównywalna

A liberty ma 2,4 ? z automatem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem, ale 2.4 to rodzynek i podobno nieporozumienie w tym aucie

> sam rozważałem bo 3.7 jest o 40kg za ciężki (z przyczepą łapie się w viatolla i B+E)

Pamiętaj, że na B do 3500 kg DMC zestawu możesz jeździć, jeśli będzie 3500 < zestaw < 4250 to wtedy B96 i viatoll.

Dopiero > 4250 jest B+ E.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pamiętaj, że na B do 3500 kg DMC zestawu możesz jeździć, jeśli będzie 3500 < zestaw < 4250 to wtedy

> B96 i viatoll.

> Dopiero > 4250 jest B+ E.

na jedno prawie wychodzi, też trza iść na egzamin i pitolić się z viabox'em

w EU płacić podwójnie (np na SK dwie winiety, jedna na auto druga na przczepę)

i to dla 40kg

my tu gadu gadu a za płotem

http://olx.pl/oferta/jeep-cherokee-liberty-salon-polska-gaz-CID5-ID7uSyj.html

cena IMO wysoka, ale te 2.4 ogólnie mają wyższe ceny od reszty

hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zapomniales dodac ze 4250 w przypadku gdy auto holujace ma 3500 dmc...

teraz już nie, B96 możliwy jest dowolny układ, tak aby masa zestawu nie przekraczała 4250kg

inna sprawa jak to wytłumaczyć np węgierskiemu policjantowi icon_rolleyes.gif

to o czym piszesz jest na samo B, czyli holownik 3500kg+750kg (lekka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na jedno prawie wychodzi, też trza iść na egzamin i pitolić się z viabox'em

> w EU płacić podwójnie (np na SK dwie winiety, jedna na auto druga na przczepę)

> i to dla 40kg

Dla przykładu jak popieprzone jest coś w DR od Landa, otóż:

- masa własna - 1955 kg

- maksymalna ładowność - 690 kg

- DMC = 2810 !! icon_eek.gificon_eek.gif choć wg tego, co powyżej, a tak jest w DR i w Briefie powinno być 2645 kg.

Gdyby liczyć to wtedy przy przyczepce lekkiej nie musiałbym mieć Viatolla, ale patrząc na DR już muszę mieć (o 60 kg przekracza w teorii).

Ale i tak muszę najpierw hak przymocować z powrotem, a to nie jest takie proste...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> teraz już nie, B96 możliwy jest dowolny układ, tak aby masa zestawu nie przekraczała 4250kg

> inna sprawa jak to wytłumaczyć np węgierskiemu policjantowi

> to o czym piszesz jest na samo B, czyli holownik 3500kg+750kg (lekka)

Znaczy tak, bo jeśli masz tylko B to maksymalnie 3500 + 750 (lekka), inne przyczepy typu ciężarowa, inna, kempingowa na B jeśli zestaw nie przekroczy 3500 kg. Jeśli przekracza, a przyczepa jest inna niż lekka to wtedy B96.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a w czym problem ?

W tym, że on jest mocowany w kilku miejscach, m.in. na ramie z 2 stron. Ale po jednej stronie był podnóżek do wsiadania do bagażnika (7 miejsc), pojechałem na warsztat, żeby mi go odcięli, gdyż amor go trzymający zupełnie puścił i mogłoby to się źle skończyć, gdybym cofał i tym podnóżkiem trafił np. w duży kamień. W sumie to trochę moja wina, bo mogłem powiedzieć, żeby cięli podnóżek, a oni odcięli śrubę go trzymającą w takim mocowaniu na ramie. Czyli zrobili co chciałem, ale na tej samej śrubie trzymał się też hak. I teraz nie mam pomysłu na wybicie starej śruby, wsadzenie nowej i podpięcie haka.

Już różne teorie słyszałem, ale chyba zrobię zdjęcie i wrzucę tutaj, może ktoś coś sensownego wymyśli (ale to w tygodniu).

> z tymi masami to może ktoś się walnął ? wizyta na OSKP powinna wyjaśnić

> mam sharana w rodzinie gdzie DMC jest 0

W Briefie sprawdzałem (ksero mam, bo oryginał hgw gdzie jest...) i tam DMC jest 2810, a masa własna 1955. Czyli w teorii mam zaniżoną ładowność. Nie tak dawno temu sprawdzałem 2 inne DR od Dyskotek i każdy miał co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.