Skocz do zawartości

HONDA NC 700X


marycha

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

w tym roku stałem sie dzieckiem ustawy o 125 cm i złapałem bakcyla.

w ciągu roku przejeździłem z jakieś 6tkm i chcę więcej.

oczywiście moja tuk.gif za takie pomysły, ale co tam

i tak się zastanawiam, kupic młodszego Downtown-a 300, czy tez wybrać HONDA NC 700X w wersji ze skrzynia dwusprzegłową niewiem.gif

Honda pociąga mnie wygladem, schowkiem na kask oraz automatem i zużyciem paliwa.

W obu przypadkach oczywiście zrobić A i to jak tylko śniegi puszczą.

do czego miał by być moto, głównie miasto, ale chciałbym też nim gdzieś na dalsze wypady skoczyć.

może Koledzy coś poradzą, a może jest uzytkownik Hondziny i się wypowie, jakie + i - sprzęta

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

downtown do miasta wygodniejszy, w trasy lepsze honda bo mocniejsza, honda bardziej uniwersalna, na szybszych trasach kymkaczem się umęczysz, nóg na nim też nie wyprostujesz

wypróbuj tylko ten automat hondy bo nie każdemu przypada do gustu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dlaczego mówisz, że kymkacz do miasta wygodniejszy?

> w obu masz automat, a Honda trochę mocniejsza, więc powinno być lepiej

> pomijam kwestję osłony przedniej w skuterze

właśnie przez kwestie budowy jako skuter, przejeżdżałeś przez kałuże skuterem i motocyklem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam,

> w tym roku stałem sie dzieckiem ustawy o 125 cm i złapałem bakcyla.

> w ciągu roku przejeździłem z jakieś 6tkm i chcę więcej.

> oczywiście moja za takie pomysły, ale co tam

> i tak się zastanawiam, kupic młodszego Downtown-a 300, czy tez wybrać HONDA NC 700X w wersji ze

> skrzynia dwusprzegłową

> Honda pociąga mnie wygladem, schowkiem na kask oraz automatem i zużyciem paliwa.

> W obu przypadkach oczywiście zrobić A i to jak tylko śniegi puszczą.

> do czego miał by być moto, głównie miasto, ale chciałbym też nim gdzieś na dalsze wypady skoczyć.

> może Koledzy coś poradzą, a może jest uzytkownik Hondziny i się wypowie, jakie + i - sprzęta

> pzdr

nie podoba mi sie ani jak to jezdzi ani jak pracuje skrzynia, takie toczydlo bez charakteru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam downtowna, więc skuter znam, co do motocykla to nigdy nie ujeżdżałem

> pewnie masz rację, trzeba będzie ciuchy kupić

Miałam pomysł żeby sobie kupić ten automat hondy bo bałam się zmiany biegów zlosnik.gifno i kask jest gdzie schować, ale redukcja i dźwięk temu towarzyszący devil.gif qrde coś w tym jest zlosnik.gif

Zobacz sobie to moto na żywo i upewnij się ze to dobry typ smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałam pomysł żeby sobie kupić ten automat hondy bo bałam się zmiany biegów no i kask jest gdzie

> schować, ale redukcja i dźwięk temu towarzyszący qrde coś w tym jest

> Zobacz sobie to moto na żywo i upewnij się ze to dobry typ

Nie każdy kask się mieści. Tak czy siak schowek jest zajefajny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam,

> w tym roku stałem sie dzieckiem ustawy o 125 cm i złapałem bakcyla.

> w ciągu roku przejeździłem z jakieś 6tkm i chcę więcej.

> oczywiście moja za takie pomysły, ale co tam

> i tak się zastanawiam, kupic młodszego Downtown-a 300, czy tez wybrać HONDA NC 700X w wersji ze

> skrzynia dwusprzegłową

> Honda pociąga mnie wygladem, schowkiem na kask oraz automatem i zużyciem paliwa.

> W obu przypadkach oczywiście zrobić A i to jak tylko śniegi puszczą.

> do czego miał by być moto, głównie miasto, ale chciałbym też nim gdzieś na dalsze wypady skoczyć.

> może Koledzy coś poradzą, a może jest uzytkownik Hondziny i się wypowie, jakie + i - sprzęta

> pzdr

To nie jest sprzet do ścigania ani latania na kole. Rekordów prędkości nie pobijesz, dźwięk z seryjnej puszki raczej nie chwyta za serce (pod choinką znalezł się LeoVince yay.gifyay.gifyay.gif). Prowadzi się mega przyjemnie, spalanie jest rewelacyjne, po 23 tys nic mi się nie zepsuło. Nie mam wersji z DCT tylko z manualem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prowadzi się mega przyjemnie,

To potwierdza moj kumpel z kursu ktory szkoli na takowej chlop ma naprawde mega pojecie o motocyklach.

JA nie mialem przyjemnosci bo mnie ten sprzet nie pociaga. Na sezon 15 moze sie karne, bo szkola planuje zmiane sprzetu.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To nie jest sprzet do ścigania ani latania na kole. Rekordów prędkości nie pobijesz, dźwięk z

> seryjnej puszki raczej nie chwyta za serce (pod choinką znalezł się LeoVince ).

czytałem i jakoś mnie to nie przeraża

będę jeździł z młodym, więc nie planuję jazdy na jednym kole smile.gif

>Prowadzi się mega przyjemnie, spalanie jest rewelacyjne, po 23 tys nic mi się nie zepsuło. Nie mam wersji z

> DCT tylko z manualem.

jak wygląda spalanie, faktycznie 3,5?

chodzi mi o miasto i trasę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jeszcze jedno pytanie:

> starsza 700, czy nowsza 750?

Masz w podpisie - NC700X z ABS. Spalanie normalna jazda 3,6. Max jakie osiagnalem to 4,5 (cisnalem na maksa bo musialem old.gifold.gif), Min to 3,1.

Po winklach można polatać

Dla wielu to moto "nie jedzie" - ja się przesiądę kiedyś na mocniejsze moto ale do tego czasu chciałbym NCka opnować tak jak ten koleś swoją CB500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla wielu to moto "nie jedzie" - ja się przesiądę kiedyś na mocniejsze moto ale do tego czasu

> chciałbym NCka opnować tak jak ten koleś swoją CB500

Pięktne trasy... gdzie takie są w PL?

A to CB500 non-stop szoruje w winklach... czy na jakimś dobciu w zakręcie jest szansa na glebę z tego powodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz w podpisie - NC700X z ABS. Spalanie normalna jazda 3,6. Max jakie osiagnalem to 4,5 (cisnalem

> na maksa bo musialem ), Min to 3,1.

Ile masz wzrostu i jaka waga? - jeśli to nie tajemnica oczywiście grinser006.gif

Człowiek z ASO powiedział mi, że moim Versysem 650 to powinienem mieć spalanie ok. 4l a jak mocno cisnę to góra 5. Niestety 193cm i ~120kg wg. mnie robi swoje i take spalanie jest poza moim zasięgiem, mimo bardzo spokojnej jazdy. Myślę, że następny sezon to ze średnią będę bliżej 8l/100km, a przecież to tylko 64KM hehe.gif

Podejrzewam, że na Twoim NCku niestety też bym dość mocno odstawał jeśli chodzi o spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ile masz wzrostu i jaka waga? - jeśli to nie tajemnica oczywiście

> Człowiek z ASO powiedział mi, że moim Versysem 650 to powinienem mieć spalanie ok. 4l a jak mocno

> cisnę to góra 5. Niestety 193cm i ~120kg wg. mnie robi swoje i take spalanie jest poza moim

> zasięgiem, mimo bardzo spokojnej jazdy. Myślę, że następny sezon to ze średnią będę bliżej

> 8l/100km, a przecież to tylko 64KM

> Podejrzewam, że na Twoim NCku niestety też bym dość mocno odstawał jeśli chodzi o spalanie.

115kg 189cm (ten ze stojącym pomponem ;-)

_79343_3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem dokładnie w takiej samej sytuacji jak Ty - zrobiłem 10 tys km Yamahą X-Max 125

i wciągnęło mnie kompletnie. Myślę że jestem w stanie dużo Ci sporo podpowiedzieć bo

dokładnie siedzę w temacie kolejnego sprzętu, stale śledzę fora burgmania oraz hoonda.pl.

Po głowie chodzą mi jako następne moto trzy sprzęty:

2013-Yamaha-X-MAX-400-EU-Absolute-White-Studio-002.jpg

- Yamaha X-max 400. Bardzo fajnie wyglądający skuter, olbrzymi bagażnik zmieści

dwa pełne kaski plus łańcuch do zapięcia plus rękawice (albo jak kto woli laptop 17"

albo 4 siatki z Auchan wink.gif ). Sprzęt jest niezwykle funkcjonalny, jeśli jeździ się 90% po

mieście to jest to jeden z najlepszych wyborów. Wiadomo, wspaniały T-max 530ccm

byłby lepszym wyborem ale jego cena jest mocno przesadzona w porównaniu z

X-Maxem 400. Teraz minusy, jest to bardzo bliski konstrukcynie skuter do

X-maxa 125/250 - czyli przy prędkościach 110km/h jedzie już mniej stabilnie oraz jest

wrażliwy na wiatr.

2013%2F10%2FHonda-NC750X.jpg

- Honda NC750X. Jeśli chcesz kupić ten sprzęt to koniecznie 750+automat.

Ludzie na Hoonda.pl piszą że bolączka 700ki, czyli duże drgania zostały wyeliminowane

i już tak nie doskwierają. Co ciekawe, podobno wersje z automatem również mniej wibrują.

Skrzynia automatyczna jest bardzo chwalona, na tym forum nie znalazłem ani jednego

przypadku narzekania na awaryjność. Były dwa przypadki problemów o ile dobrze

pamiętam z łańcuchem rozrządu, a dokładnie z jego napinaczem, i to przy dość niskich

przebiegach, ale jest to raczej jednostkowy przypadek. Z różnic jeszcze: 750ka została

okrojona z C-ABSu (jest sam ABS) oraz zegary mają grubszą podziałkę na obrotomierzu.

Jest to bardzo fajne moto, świetnie wyglądające, ale niestety ludzie narzekają że się

zwyczajnie nudzi, po roku jazdy nie odczuwasz już na nim frajdy. Aha, ten motocykl ma

silnik który jest jakby odpowiednikiem diesla w samochodach - ciągnie od dołu i na mieście

podobno świetnie sobie daje radę, szczególnie gdy jest to automat i nie trzeba kopać w

biegi. Realne spalanie jakie ludzie na nich osiągają to 3,2 przy 80-90km/h, 3,8 średnio bez

szaleństw oraz do 5,4 przy jeździe na wariata.

2014-Yamaha-MT-07-EU-Deep-Armor-Studio-006.jpg

- i trzecia opcja, alternatywna i najbardziej rozwojowa. Yamaha MT-07 - motocykl

baardzo chwalony, najmniej funkcjonalny, brak uchwytów dla pasażera, brak owiewki. Ale

za to najlepszy fun, bardzo mała waga (178kg z płynami), spalanie 4,8l/100km. Motocykl

mimo że jest zwyczajnie tani (jak na firmowy sprzęt to nawet zaskakująco tani) to jest dobrze

wykonany, ma bardzo dobre firmowe opony (z tyłu nawet 180mm szerokości!). Jeśli chcesz

to nawet na tylnym kole jeździć potrafi. Napewno ten wariant jest najbardziej rozwojowy,

znakomicie wygląda. Mnie niestety, przeszkadza trochę to że jest to naked, podobno powyżej

130km/h wiatr szaleje taki że powyżej to już jest tylko walka z żywiołem.

Ja zapewne się zdecyduję na któryś z nich w drugiej połowie przyszłego roku, a póki co jestem

kompletnie skołowany spineyes.gif i pojęcia nie mam który byłby najlepszy. Yamaha X-max 400 do

miasta, NC750X jest najdroższa ale chyba najbardziej uniwersalna i chyba najlepiej nadaje się

do turystyki. MT-07 to w tym zestawieniu gwarancja emocji, ale jako turystyk najsłabiej się

sprawdzi, ale będzie miał najmniejszą utratę na wartości jako pełnosprawny motocykl. Napewno

na tą chwilę doradzam Ci coś z tej trójki. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - i trzecia opcja, alternatywna i najbardziej rozwojowa. Yamaha MT-07 - motocykl

> baardzo chwalony, najmniej funkcjonalny, brak uchwytów dla pasażera, brak owiewki. Ale

> za to najlepszy fun, bardzo mała waga (178kg z płynami), spalanie 4,8l/100km. Motocykl

> mimo że jest zwyczajnie tani (jak na firmowy sprzęt to nawet zaskakująco tani) to jest dobrze

> wykonany, ma bardzo dobre firmowe opony (z tyłu nawet 180mm szerokości!). Jeśli chcesz

> to nawet na tylnym kole jeździć potrafi. Napewno ten warian jest najbardziej rozwojowy,

> znakomicie wygląda. Mnie niestety, przeszkadza trochę to że jest to naked, podobno powyżej

> 130km/h wiatr szaleje taki że powyżej to już jest tylko walka z żywiołem.

Bez przesady.... 130-140 to taka w miarę komfortowa prędkość podrózna i to pisze ja użytkownik Bonnevilla czyli sprzęta jeszcze mniej areodynamicznego. Co prawda jazda 300km czy więcej nie jest jakaś super komfortowa, ale z drugiej strony właśnie ten wiatri poczucie prędości to plusy nakeda. Czujesz, że jedziesz.

Jak chcesz latać w 90% trasy to nie ma sensu, ale jak celem jest miasto + weekendowe latanie poza miastem to naked jest super.

Sam przymierzam się do 07 i chyba zrobię to w 2015 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bez przesady.... 130-140 to taka w miarę komfortowa prędkość podrózna i to pisze ja użytkownik

> Bonnevilla czyli sprzęta jeszcze mniej areodynamicznego. Co prawda jazda 300km czy więcej nie

> jest jakaś super komfortowa, ale z drugiej strony właśnie ten wiatri poczucie prędości to

> plusy nakeda. Czujesz, że jedziesz.

> Jak chcesz latać w 90% trasy to nie ma sensu, ale jak celem jest miasto + weekendowe latanie poza

> miastem to naked jest super.

> Sam przymierzam się do 07 i chyba zrobię to w 2015

Trzymam kciuki żeby Ci się udało! ok.gif Podobno jest to bardzo fajne moto, hit sprzedażowy Yamahy (swoją drogą NC750X sprzedaje się równie znakomicie). Aha, z MT-07 też da się zrobić woła roboczego: wink.gif

a_shad4383.jpg

mt07_bag.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzymam kciuki żeby Ci się udało! Podobno jest to bardzo fajne moto, hit sprzedażowy Yamahy

> (swoją drogą NC750X sprzedaje się równie znakomicie). Aha, z MT-07 też da się zrobić woła

> roboczego:

No to tym bardziej stawiam na MT-07.

Podróże i tak jedną osobą, więc przy tej mocy da radę ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pięktne trasy... gdzie takie są w PL?

http://goo.gl/maps/TpDes

http://goo.gl/maps/eHrQm

http://goo.gl/maps/tg9El

food.gif

> A to CB500 non-stop szoruje w winklach... czy na jakimś dobciu w zakręcie jest szansa na glebę z

> tego powodu?

Patrz jak kierownik się nie przejmuje gazem albo skrzynią - albo to robi naprawdę dobrze, albo i motór wybacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ile masz wzrostu i jaka waga? - jeśli to nie tajemnica oczywiście

> Człowiek z ASO powiedział mi, że moim Versysem 650 to powinienem mieć spalanie ok. 4l a jak mocno

> cisnę to góra 5. Niestety 193cm i ~120kg wg. mnie robi swoje i take spalanie jest poza moim

> zasięgiem, mimo bardzo spokojnej jazdy. Myślę, że następny sezon to ze średnią będę bliżej

> 8l/100km, a przecież to tylko 64KM

> Podejrzewam, że na Twoim NCku niestety też bym dość mocno odstawał jeśli chodzi o spalanie.

tyle to mi lyka 1250 z trzema kuframi, dwoma osobami i przelotami 160+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę na podstawie różnych wypowiedzi właścicieli z forum. Wiadomo, ze względu na swój charakter/budowę silnika NC750X jednemu nie przypasuje już od początku, a innemu wystarczy do końca życia. Ale ogólnie jest to jednak moto traktowane przejściowo, dlatego w dłuższej perspektywie, szczególnie dla bardziej wymagających kierowców lepszym wyborem będzie MT-07.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tyle to mi lyka 1250 z trzema kuframi, dwoma osobami i przelotami 160+

Ale TDI tam masz ??? clown.gifwpysk.gif

No dobra porównajcie obroty silnika, bo ja też mogę mieć spalanie 4,5 przy obrotach ca. 4500 i prędkości 80 km/h... tak się nie da jechać.

Muszę podgonić do 6000 obr. aby utrzymać te około 120 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale TDI tam masz ???

> No dobra porównajcie obroty silnika, bo ja też mogę mieć spalanie 4,5 przy obrotach ca. 4500 i

> prędkości 80 km/h... tak się nie da jechać.

> Muszę podgonić do 6000 obr. aby utrzymać te około 120 km/h.

przy palowaniu po niemieckich autostradach max lyknal jakies 8,5 a lecielismy caly czas licznikowe 180-190

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, na bazie Twojej wypowiedzi corza bardziej skłaniam się do Hondy

muszę pojechać do salonu i się przymierzyć smile.gif

gorzej, że nie mam prawka i nie da rady się przejechać, a kupować tak trochę w ciemno to mały risk, że nie będzie się poźniej podobała a sprzet ma być na kilka lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no, na bazie Twojej wypowiedzi corza bardziej skłaniam się do Hondy

> muszę pojechać do salonu i się przymierzyć

> gorzej, że nie mam prawka i nie da rady się przejechać, a kupować tak trochę w ciemno to mały risk,

> że nie będzie się poźniej podobała a sprzet ma być na kilka lat

Tu kolega zaglądał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest to bardzo fajne moto, świetnie wyglądające, ale niestety ludzie narzekają że się

> zwyczajnie nudzi, po roku jazdy nie odczuwasz już na nim frajdy.

Hmmm czym jest ta frajda? Dzidowanie na maksa na prostej i potem śmierć w oczach bo zakręt? Jeżeli tak to faktycznie NC się nie nadaje.

To moto rozpędza się żwawo do ok 100-120 km\h - potem ciut słabiej do ok 140-150 - później już jest słabo (ale ja po autostradach nie latam - raz mi się zdarzyło z plecakiem leciec jakieś 160+ ale to męczące przy seryjnej szybie). Piszę o przypadku gdy na siodle jest taki kierownik jak ja - 115kg i prawie 190 wzrostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a dzięki, nie wiedziałem, że jest taka stronka

> wygląda, że pasuję do sprzeta, nawet z młodym

Nie wiem jak salony w Twojej okolicy ale jak ja kupowałem to nie było jazd testowych na NCkach bo dilerzy nie nadążali ich sprowadzać tak schodziły. IHMO jak głównie do miasta + ewentulne weekendowe wypady to NC się sprawdzi. Schowek jest mega przydatny a i spalanie miło zaskoczy. Dynmika na miasto jest w zupełności wystarczająca - jak kupisz z DCT to ze świateł idziesz jak z procy (manual ma ciut krótką jedynkę). Niby moto ma 220kg ale wszystko co ciężkie jest na dole - góra to same plastiki więc naprawdę fajnie się manewruje tym sprzętem. Musisz się zastanowić do czego to moto ma służyć. Takie wypady weekendowe w grupie kilku moto też zaliczałem i jakos nikt na mnie nie czekał, a na winklach nie byliśmy najwolniejsi palacz.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jak salony w Twojej okolicy ale jak ja kupowałem to nie było jazd testowych na NCkach bo

> dilerzy nie nadążali ich sprowadzać tak schodziły. IHMO jak głównie do miasta + ewentulne

> weekendowe wypady to NC się sprawdzi. Schowek jest mega przydatny a i spalanie miło zaskoczy.

> Dynmika na miasto jest w zupełności wystarczająca - jak kupisz z DCT to ze świateł idziesz jak

> z procy (manual ma ciut krótką jedynkę). Niby moto ma 220kg ale wszystko co ciężkie jest na

> dole - góra to same plastiki więc naprawdę fajnie się manewruje tym sprzętem. Musisz się

> zastanowić do czego to moto ma służyć. Takie wypady weekendowe w grupie kilku moto też

> zaliczałem i jakos nikt na mnie nie czekał, a na winklach nie byliśmy najwolniejsi .

Mops, a powiedz, jak wygląda sprawa serwisu takiej Hondy? Co ile wymienia się olej?

Czy skrzynię DCT trzeba w jakiś sposób serwisować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mops, a powiedz, jak wygląda sprawa serwisu takiej Hondy? Co ile wymienia się olej?

> Czy skrzynię DCT trzeba w jakiś sposób serwisować?

Przeglądy co 12tys. Nie mam DCT. Na wiosnę mam 2gi przegląd (24tys) + regulacja zaworów. Zdążyłem wymienić już jeden kpl napędowy 20tys, tylną oponę i tylne klocki:). Nie przypominam sobie by w tabeli przeglądów jakieś dodatkowe czary były odn. DCT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.