cukierkowy Napisano 22 Marca 2006 Udostępnij Napisano 22 Marca 2006 Witam wszytskich forumowiczów... nareszcie udało mi się rozwiązac problem z kompem i moge uczestniczyć w forum Jutro kupuje motor 1.6 DOHC od lanci delta [taki był montowany również w tipo...] oczywiście zamierzam go wpasować do uniawki... co sądzicie na ten temat... wszelkie informacje mile widziane! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Marca 2006 Udostępnij Napisano 22 Marca 2006 > Witam wszytskich forumowiczów... nareszcie udało mi się rozwiązac > problem z kompem i moge uczestniczyć w forum > Jutro kupuje motor 1.6 DOHC od lanci delta [taki był montowany > również w tipo...] oczywiście zamierzam go wpasować do > uniawki... co sądzicie na ten temat... wszelkie informacje mile > widziane! Kolega Luc_752 jeździ z 1.6 16V ze Sieny HL. Ma nawet stronkę o tym jak go montował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 22 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2006 A mozna prosić o URL do tej stronki? miałem obawy jeśli chodzi o ilośc miejsca, ale skoro 16 od sieny weszło to z dohcem też nie będzie problemacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 22 Marca 2006 Udostępnij Napisano 22 Marca 2006 Ciekawy pomysl - mozesz zdracic cos wiecej szczegolow ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 22 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2006 Oczywiście zdradzam wszystko... jest to silnik o kodzie: 149 C2.046 pojemności 1585 (dla pojedyńczego wałka jest to 1581) zakupuję cały silnik z osprzętem wiuązką oraz komputerem od Lanci delty... Mam nadzieje że podejdzie do skrzyni biegów... bo w sumie to jest element który nie daje mi spokoju... Jak przywioze silnik i rozpoczne prace to będe relacjonował (postaram się na bierząco i z fotografiami...) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 22 Marca 2006 Udostępnij Napisano 22 Marca 2006 Zpowiada sie ciekawie - ile wogole przewidujesz miec mocy ? Przewidujesz jakies tuningi - wstawienie stozka, strumiennicy etc. Co do skrzyni - sprawdz srednice sprzegla twojego silnika i tego 1.6 Edit: Zapomnialem zapytac - baza jest uno 1.0 5d ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 23 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 Baza Fiat Uno 1.0.i.e '96 golas 5D... + sport. zawieszenie... Seryjnie ten motor ma 90 koni mechanicznych... zamierzam go bardzo delikatnie stuningować: Plan jest minimalistyczny poniewaz będę robił to we własnym zakresie: -Dolot - nie wiem czy stożek ale tak żeby było dobrze -Wydech - tu musi mi ktoś pomóc gdyż będzie to pełen custom - prosta rura + przelot na koniec [nie ma seryjnego odpowiednika na 1.6 do uno ) -głowica szlif o 1mm -kanały ssące i wydechowe... -W późniejszym terminie może program komputera ale to jak zbiore kase i może wałki sportowe... Ale to w późniejszym terminie Nie wiem jaką dac skrzynie co proponujecie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 > Baza Fiat Uno 1.0.i.e '96 golas 5D... + sport. zawieszenie... > Seryjnie ten motor ma 90 koni mechanicznych... zamierzam go bardzo > delikatnie stuningować: > Plan jest minimalistyczny poniewaz będę robił to we własnym zakresie: > -Dolot - nie wiem czy stożek ale tak żeby było dobrze > -Wydech - tu musi mi ktoś pomóc gdyż będzie to pełen custom - prosta > rura + przelot na koniec [nie ma seryjnego odpowiednika na 1.6 > do uno ) > -głowica szlif o 1mm > -kanały ssące i wydechowe... > -W późniejszym terminie może program komputera ale to jak zbiore kase > i może wałki sportowe... Ale to w późniejszym terminie > Nie wiem jaką dac skrzynie co proponujecie??? raczej zamiast tego delikatnego tuningu jak piszesz zajmij sie hamulcami bo silnik ciezszy od 1.0 i 2 razy mocniejszy!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 23 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 > raczej zamiast tego delikatnego tuningu jak piszesz zajmij sie > hamulcami bo silnik ciezszy od 1.0 i 2 razy mocniejszy!! będą od tb na przedzie tył zostaja bębny dokłądam tez stabilizator... cięzszy o 80 kg (czyli całość i tak lzejsza od diesla) który ma identyczne hamule... Ano i ten silnik będzie tak ze 35 kilo cięższy od twojego 1.4 więc też syugeruję poprawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 to jest MPI czy SPI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 23 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 SPI tak samo jak w seryjnym fire... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 > Baza Fiat Uno 1.0.i.e '96 golas 5D... + sport. zawieszenie... > Seryjnie ten motor ma 90 koni mechanicznych... zamierzam go bardzo > delikatnie stuningować: > Plan jest minimalistyczny poniewaz będę robił to we własnym zakresie: > -Dolot - nie wiem czy stożek ale tak żeby było dobrze > -Wydech - tu musi mi ktoś pomóc gdyż będzie to pełen custom - prosta > rura + przelot na koniec [nie ma seryjnego odpowiednika na 1.6 > do uno ) > -głowica szlif o 1mm > -kanały ssące i wydechowe... > -W późniejszym terminie może program komputera ale to jak zbiore kase > i może wałki sportowe... Ale to w późniejszym terminie Zapowiada sie ciekawie - to chyba pierwszy taki projekt w klubie > Nie wiem jaką dac skrzynie co proponujecie??? Sprawdzales srednice sprzegla silnika 1.0 fire i 1.6 dohc ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 > SPI tak samo jak w seryjnym fire... Planujesz zmiane na system MPI ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 > będą od tb na przedzie tył zostaja bębny dokłądam tez > stabilizator... cięzszy o 80 kg (czyli całość i tak lzejsza od > diesla) który ma identyczne hamule... Ano i ten silnik będzie > tak ze 35 kilo cięższy od twojego 1.4 więc też syugeruję > poprawki A jakie hamulce seryjnie ma Lancia z ktorej pochodzi ten silnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonten Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 Wiadomość skasowana przez Jonten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonten Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 OK ??? Może być ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 A czy ja cos mowie ? Jestem poprostu bardzo ciekaw, a kolega Junior daje informacji troszke jak na lekarstwo. Edit: Dla Juniora klik raz klik dwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domin_o Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 > A jakie hamulce seryjnie ma Lancia z ktorej pochodzi ten silnik ? w Delcie 1,6 DOHC przod i tyl sa tarcze ale nie pamietam rozmiarow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 > w Delcie 1,6 DOHC przod i tyl sa tarcze ale nie pamietam rozmiarow Przod 257,5x20 mm tyl 227,5x10,8 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 23 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 Właśnie typek pisał do mnie, że może całe mi auto oddac... więc hamulce to sprawa otwarta... Raczej wtrysku nie będę przerabiał bo... nie wiem jak to zrobić tzn teoretycznie wiem, ale mam zbyt mało doświadczenia... a mój ostatni problem to ten że musze z poznania do warszawy przyciągnąc auto bez opłat Co do tyuch 2.0 to wiesz... życie byłoby piękne ale po pierwsze masa... po drugie gabaryty... musze się zagłębić w temat To że pierwszy projekt to wiem <- to mnie w tym kręci najbardziej. Wszystko wzieło się od 1.4 turbo od punto GT ale sprzedawca się wycofał w ostatniej chwili więc wpadłem na ten pomysł, a raczej wróciłem do tego... Ciekaw jestem jak bedzie szła robota i czy się nie przeliczyłem Co do rozmiarów sprzegła to wszytsko powinno być jak w Uno 1.4 ale powtarzam "powinno..." Niestety nie mam takich informacji więc ściągne silnik i bedzie się rzeźbic <- nic innego mi nie pozostaje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 > Właśnie typek pisał do mnie, że może całe mi auto oddac... więc > hamulce to sprawa otwarta... To chyba bylo by lepszym rozwiazaniem - takie jest moje skromne zdanie. >Raczej wtrysku nie będę przerabiał > bo... nie wiem jak to zrobić tzn teoretycznie wiem, ale mam > zbyt mało doświadczenia... Tutaj niestety ci nie pomoge - bo nie znam tematu > a mój ostatni problem to ten że musze > z poznania do warszawy przyciągnąc auto bez opłat Chyba tylko laweta - najtaniej wynajac przyczepe - ale zeby tym jechac do tego trzeba miec kat C > Co do tyuch 2.0 to wiesz... życie byłoby piękne ale po pierwsze > masa... po drugie gabaryty... musze się zagłębić w temat Niesadze zeby masa i gabaryty roznily sie zbyto - w koncu to jedna rodzina > To że > pierwszy projekt to wiem Poszukaj informacji na temat goscia o ksywei TurboCrime z klubu power on the road >Wszystko wzieło się od 1.4 turbo od punto GT ale sprzedawca się >wycofał w ostatniej chwili więc wpadłem na ten pomysł, a raczej >wróciłem do tego... Silnik z Punot GT nalezy do rodziny SOHC fiata (tak jak 1.1 - 1.5 N/A i T) i sadze ze on bylby bardziej podatny na swap > Ciekaw jestem jak bedzie szła robota i czy się nie >przeliczyłem Z tego co mi wiadomo silniki DOHC nie byly montowane w Uno? Czyli trzeba bedzie wszystko robic od podstaw ? >Co do rozmiarów sprzegła to wszytsko powinno być jak w Uno 1.4 ale >powtarzam "powinno..." Niestety nie mam takich informacji więc ściągne silnik i bedzie się rzeźbic <- nic innego mi nie pozostaje... Sprzeglo Uno 1.0 170 mm Sprzeglo Uno 1.4 180 mm Sprzeglo Tipo 1.6 (dohc) 200 mm Sprzeglo Tipo 2.0 (dohc) 215 mm Mtysle ze skoro 1.6 i 2.0 to ta sama rodzina to skrzynie biegow w tej rodzinie sa takie same - znaczy wymienne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 >a mój ostatni problem to ten że musze > z poznania do warszawy przyciągnąc auto bez opłat spróboj załatwić dowód i ubezpieczenie plus tablice z takiego samego auta a może hamulce z uno turbo ?? mi się marzy wymiana na 4 tłoczkowe brembo z alfy tudzież fiata coupe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 > spróboj załatwić dowód i ubezpieczenie plus tablice z takiego samego > auta > a może hamulce z uno turbo ?? mi się marzy wymiana na 4 tłoczkowe > brembo z alfy tudzież fiata coupe Do auta kklasy wagowej uno to zbytek laski, wystarczy zastosowac 257 (dla kol 14`) lub 284 (dla kol 15`) plus tarcze na tyl (227) i auto jak to sie mowi staje deba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 > a może hamulce z uno turbo ?? Po co, przeciez sa gorsze od tych w Lancii... > mi się marzy wymiana na 4 tłoczkowe brembo z alfy tudzież fiata coupe I felgi min. 16 cali . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 > Po co, przeciez sa gorsze od tych w Lancii... Dlaczego gorsze ? proporcjonalne do masy auta > I felgi min. 16 cali . A czy to jest jakis mega wielki problem w uniaku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 23 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 Super ten Uniaczek co wkleiłes... Po kolei... DOHC 1.6 od Tipo jest spowinowacony z 1.6 OHC -> mam nadzieje że dzieki temu robota nie będzie tak koszmarna jak przy próbie montażu 2.0... Nie znam nikogo kto ma taką Lancie... to jest problem mój znajomy w ten sposób ściągnął juz 3 renault Clio z niemiec Mam przyczepę lawetę pożyczoną od znajomego <- potrzebuje jeszcze samochód z hakiem Wracając do motorów 2.0 to płace za całą Lancie 900 złotych i to jest bardzo pozytywny aspekt tego SWAPA Drugi pozytyw to spalanie które w porównaniu z 1.4 TB jest znośne... gazu nie chce bo jestemjego przeciwnikiem... W sumie to nabieram coraz więcej możliwości martwia mnie te różne rozmiary sprzęgła <- czy to jest wyznacznik jeżeli chodzi o montaz skrzyni??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 > Super ten Uniaczek co wkleiłes... To projekt nad ktorym facet pracowal 12 lat. dokladniejszy opis ale szczegolowych fotek brak. Niestety sam TurboCrime nie jest zbyt rozmowny szczegolnie jesli chodzi o tego uniaka > Po kolei... > DOHC 1.6 od Tipo jest spowinowacony z 1.6 OHC - > Nie znam nikogo kto ma taką Lancie... to jest problem mój znajomy w > ten sposób ściągnął juz 3 renault Clio z niemiec Niestety silniki DOHC (tlok 84 mm) to zupelnie inna rodzina niz silniki SOHC (tlok 86,4 mm) > Mam przyczepę lawetę pożyczoną od znajomego <- potrzebuje >jeszcze samochód z hakiem Ale taki zestaw wazy ponad 3,5 tony i majac prawozjazddy kat. "B" nie jestes uprawniony do prowadzenia - o ile mi wiadomo. >Wracając do motorów 2.0 to płace za całą Lancie 900 złotych i to jest >bardzo pozytywny aspekt tego SWAPA Bierz cala - jeszcze mi podziekujesz. >Drugi pozytyw to spalanie które w porównaniu z 1.4 TB jest znośne... >gazu nie chce bo jestemjego przeciwnikiem... Wszystko zalezy od stylu jazdy, ale przy zasilaniu SPI w min 10 - 12 litrow. >W sumie to nabieram coraz więcej możliwości martwia mnie te różne >rozmiary sprzęgła <- czy to jest wyznacznik jeżeli chodzi o montaz >skrzyni??? A zmiescisz w obudowe mieszczaca srednice 170 mm cos co ma 215 mm? ale podobno dla cchacego nic trudnego (nie podjecie skrzynia zarownoa z 1.0 jak i 1.4*) (*) Jest pewna ewentualnosc z skrzynia Uno Turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 23 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 No to będzie trzeba albo skrzynie uno turbo, albo lancii i przerabiać wybieraki <- nie widze innej ewentualności... A mówiłes o tym gościu co ma 16v od sieny jak tutaj jest z montażem? czy też takie schody... Ciekaw jestem jak z łapami... w końcu Tipo tez miało te silniki i kilka innych takich samych jak w uno więc wykombinowac coś się uda <myslę> najwyżej pozostaje kowali i dorabianie łap Zestaw nie będzie ważył 3500 ale i tak nasze ukochane pały będa miały awersje... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 >No to będzie trzeba albo skrzynie uno turbo, albo lancii i przerabiać >wybieraki <- nie widze innej ewentualności... Obudowa skrzyni biegow z UT nie pasuje do bloku DOHC Skrzynia lancioska powinna miec dwa wybieraki (tak jak uno 1.4) (**) >A mówiłes o tym gościu co ma 16v od sieny jak tutaj jest z montażem? >czy też takie schody... Zakladajac ze masz Uno 1.4 jako baze >Ciekaw jestem jak z łapami... w końcu Tipo tez miało te silniki i kilka >innych takich samych jak w uno więc wykombinowac coś się uda ><myslę> najwyżej pozostaje kowali i dorabianie łap Czesciowo pasuje tylna lapa skrzyni biegow, chodz mocowanie (orginalne uno 1.4) trzeba lekko przerobic. >Zestaw nie będzie ważył 3500 ale i tak nasze ukochane pały będa miały >awersje... :/ Napwno (**) Zarowno skrzynie UT jaki i DOHC wspolpracuja z innym systemem przeniesina napendu (nizeli uno 1.0 czy 1.4) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 gdzis widzialem na autokaciku topic (ktos kombinowal z 1.6 w uno 1.4) gdzie byly zdjecia mocowan silnika i skrzyni w tipo i w uno i bylo widac ze sa inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 To ktos juz cos takiego zakombinowal ? i to z UKP ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 > będą od tb na przedzie tył zostaja bębny dokłądam tez > stabilizator... cięzszy o 80 kg (czyli całość i tak lzejsza od > diesla) który ma identyczne hamule... Ano i ten silnik będzie > tak ze 35 kilo cięższy od twojego 1.4 więc też syugeruję > poprawki 1,3 diesel ma takie same hamu;ce 1,4 1,7 diesel - wieksze tarcze , inne zaciski i klocki ham. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 > 1,3 diesel ma takie same hamu;ce 1,4 > 1,7 diesel - wieksze tarcze , inne zaciski i klocki ham. > pozdr Wentylowane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domin_o Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 > Nie znam nikogo kto ma taką Lancie... ja mam takie auto: Lancia Delta GT 1,6 DOHC SPI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 23 Marca 2006 Udostępnij Napisano 23 Marca 2006 > ja mam takie auto: > Lancia Delta GT 1,6 DOHC SPI Mierzyles kiedys 0-100 ?? Do ilu RPM to sie kreci ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 24 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 6250... jezeli chodzi o max rpm w lanci... Jak masz takie to... może pożyczysz blachy i papiren na sobote ??? Co do większych tarczw 1.7 D to mi się nie wydaje... muszę się zmieścic w obręczach 13" a te w 1.0 tzrynstke wypełniaja w pełni więc rozmiar musi byc identyczny... zacisk i klocek może byc rzeczywiście inny aczkolwiek klocki to ja tez mam inne niż w serii... ta łapa skrzyni jest pocieszająca... Co polecasz bawić się ze skrzynia od Lancii czy kupic skrzynie Uno TB? To że nie pasuje do bloku to oczywiste - można dorobic flansze... (u mnie w garazu duzo dłubiemy kaszlaki i tam ta metoda się sprawdza ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domin_o Napisano 24 Marca 2006 Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 > Mierzyles kiedys 0-100 ?? Do ilu RPM to sie kreci ?? mierzylem we wtorek na kolach 195/45/r15 byl wynik 14,11 mi prawie zamyka obrotomiez i nie odcina czyli do jakies 7 tys spokojnie sie kreci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 24 Marca 2006 Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 > Dlaczego gorsze ? proporcjonalne do masy auta Gorsze w porownaniu, takie same tarcze jak w Lancii ma Punto GT. > A czy to jest jakis mega wielki problem w uniaku ? Mega wielki moze nie ale napewno jakies utrudnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 24 Marca 2006 Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 > Gorsze w porownaniu, takie same tarcze jak w Lancii ma Punto GT. > Mega wielki moze nie ale napewno jakies utrudnienie. Jak rozumie Punto GT hamuje gorzej niz UT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 24 Marca 2006 Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 > mierzylem we wtorek na kolach 195/45/r15 byl wynik 14,11 > mi prawie zamyka obrotomiez i nie odcina czyli do jakies 7 tys > spokojnie sie kreci Moglbys wrzucic fotki spod maski - nie wiem cyz dobrze kojarze ale w lanci kolektor ssacy jest z przodu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 24 Marca 2006 Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 > Jak rozumie Punto GT hamuje gorzej niz UT Dlaczemu tak myslisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domin_o Napisano 24 Marca 2006 Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 > Moglbys wrzucic fotki spod maski - nie wiem cyz dobrze kojarze ale w > lanci kolektor ssacy jest z przodu silnika aktualnie nie mam:/ kolektor ssacy jest od strony kabiny a wydechowu od strony chlodnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 24 Marca 2006 Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 > DOHC 1.6 od Tipo jest spowinowacony z 1.6 OHC Zupełnie nie. Skąd taki wniosek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 24 Marca 2006 Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 Quote: Gorsze w porownaniu, takie same tarcze jak w Lancii ma Punto GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 24 Marca 2006 Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 > Zupełnie nie. Skąd taki wniosek? No wlasnie ? Fiat ma tzy rodziny silnikow Fire, SOHC, DOHC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 24 Marca 2006 Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 > aktualnie nie mam:/ kolektor ssacy jest od strony kabiny a wydechowu > od strony chlodnicy W takim razie to bylo zdjecie dedry albo jeszcze innego wynalazku, albo mnie sie cos ten teges Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 24 Marca 2006 Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 > 6250... jezeli chodzi o max rpm w lanci... > Jak masz takie to... może pożyczysz blachy i papiren na sobote ??? > Co do większych tarczw 1.7 D to mi się nie wydaje... muszę się > zmieścic w obręczach 13" a te w 1.0 tzrynstke wypełniaja w pełni > więc rozmiar musi byc identyczny... zacisk i klocek może byc > rzeczywiście inny aczkolwiek klocki to ja tez mam inne niż w > serii... Tarcze Uno Turbo 240x20 mm wnetylowane > ta łapa skrzyni jest pocieszająca... Nie powiedzialem ze idealnie pasuje, a poza tym w 1.0 jest inna. > Co polecasz bawić się ze skrzynia od Lancii czy kupic skrzynie Uno > TB? To że nie pasuje do bloku to oczywiste - można dorobic > flansze... (u mnie w garazu duzo dłubiemy kaszlaki i tam ta > metoda się sprawdza ) Naprawde sa rozne szkoly, ale dorabianie flanszy do wienca o srednicy 300 - 400 mm to nie bedize maly wydatek. Skrzynie z UT mozna by zastosowac po zmianie obudowy sprzegla - ale ta metoda nie jest mi znana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 24 Marca 2006 Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 > Quote: > Gorsze w porownaniu, takie same tarcze jak w Lancii ma Punto GT. Gorsze w porownaniu z tarczami od Lancii/Punto - mowa o tych z Uno Turbo . Troche zamieszalem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 24 Marca 2006 Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 > Gorsze w porownaniu z tarczami od Lancii/Punto - mowa o tych z Uno > Turbo . > Troche zamieszalem . Zarowno w UT jaki i Punto hamulce sa dostatecznie sprawne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.