cukierkowy Napisano 25 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2006 hehhe widze że wątek się rozwinął... a teraz wszytkich zawiodę gdyż... byłem wczoraj na zlocie w Leclercu i gadałem z Lukiem... no i wniosek jest jeden - należy wrzucić 16v od sieny... W sumie nie ma sensu się bawić z DOHCem (chociaż posiadanie jedyneko w polsce jest fajną sprawą...) skoro można mieć coś mocniejszego mniejszym nakładem pracy... Co myslicie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 25 Marca 2006 Udostępnij Napisano 25 Marca 2006 > Zarowno w UT jaki i Punto hamulce sa dostatecznie sprawne Dokladnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 25 Marca 2006 Udostępnij Napisano 25 Marca 2006 silnik w Uno ze sieny to bardzo fajna sprawa nie martw się i tak bedzie najprawdopodobniej tylko Was dwóch z takim silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 25 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2006 No gadałem z Lukiem i poweidział że się nie obrazi za to że przestanie być jedynym posiadaczem 16v... nawet pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 25 Marca 2006 Udostępnij Napisano 25 Marca 2006 > No gadałem z Lukiem i poweidział że się nie obrazi za to że > przestanie być jedynym posiadaczem 16v... nawet pomoże to pozostaje mi tylko życzyć powodzenia w pracach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sopel Napisano 25 Marca 2006 Udostępnij Napisano 25 Marca 2006 ... fajny silniczek - ja tam juz mysle o 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 25 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2006 no to życzę powodzenia z tym 2.0... a powiedz 8v czy 16 i jeden czy dwa wałeczki??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 25 Marca 2006 Udostępnij Napisano 25 Marca 2006 > W sumie nie ma sensu > się bawić z DOHCem (chociaż posiadanie jedyneko w polsce jest > fajną sprawą...) skoro można mieć coś mocniejszego mniejszym > nakładem pracy... Co myslicie??? myslicie, ze jesli uwazasz sie za jedynego kotry chcial miec 1.6 DOHC w uno to sie mylisz. co wiecej, sa tacy, ktorzy juz taki silnik do uno wlozyli. co wiecej-wcale nie zamierzaja na tym poprzestac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 25 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2006 chciec a miec to różnica... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 25 Marca 2006 Udostępnij Napisano 25 Marca 2006 > chciec a miec to różnica... owszem, ty chcesz a on ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 25 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2006 tzn kto ma DOHC??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 25 Marca 2006 Udostępnij Napisano 25 Marca 2006 > tzn kto ma DOHC??? cierpliwosci-zapewne sam sie przyzna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klark Napisano 25 Marca 2006 Udostępnij Napisano 25 Marca 2006 Wedlug mnie to nawet jakby ta skrzynia spasowala to nie wytrzyma za dlugo... Zakladam, ze po to wkladasz mocniejszy silnik zeby jezdzic tym szybko a nie jak dziadek do kosciola Z hamulcami najlepiej zrobic tak: na przod najwieksze tarcze jak sie da, z tylu szkoda zachodu z wkladaniem tarcz, bo hamuje przod. Do tego jakis sensowny rozmiar opon, np. 195 i bedzie hamowalo pieknie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 26 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2006 Najlepsze hamule podobno oid palio... Co do dohców to nie słyszałem o ani jednym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 26 Marca 2006 Udostępnij Napisano 26 Marca 2006 > Najlepsze hamule podobno oid palio... to juz zalezy na jakich kolach zamierzasz smigac. jesli chodzi o hamulce to wybor jest duzy. od uno turbo poprzez punto gt, crome, palio a konczac na roznych lanciach. > Co do dohców to nie słyszałem o ani jednym... gwarantzuje ci, ze jest tu osoba majaca pod maska uno 1.6 dohc (i nie ochodzi o silnik ze sieny). tyle, ze chyba osobnik ten od dwoch dni kompa nie dotyka bo cos milczy uparcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 26 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2006 hehe no to pozdrawiam... Chce jeździć na 14" już postanowione z tym 16v (a że to też dohc...) to dołączam do elit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 26 Marca 2006 Udostępnij Napisano 26 Marca 2006 > jesli chodzi o hamulce to wybor jest duzy. od uno turbo poprzez punto > gt, crome, palio a konczac na roznych lanciach. Wiekszosc z wymienionych ma te same hamulce 257x20 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 26 Marca 2006 Udostępnij Napisano 26 Marca 2006 > Wiekszosc z wymienionych ma te same hamulce 257x20 . wiem, piszac, ze wybor jest duzy chodzilo mi oto, ze nie problemu ze znalezieniem takowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 26 Marca 2006 Udostępnij Napisano 26 Marca 2006 > Wiekszosc z wymienionych ma te same hamulce 257x20 . czesc jednak 284x20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 26 Marca 2006 Udostępnij Napisano 26 Marca 2006 > tyle, ze chyba osobnik ten od dwoch dni kompa nie dotyka bo cos > milczy uparcie... Dokladnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 26 Marca 2006 Udostępnij Napisano 26 Marca 2006 > wiem, piszac, ze wybor jest duzy chodzilo mi oto, ze nie problemu ze > znalezieniem takowych. Dlatego najwyzsza pora myslec o conajmniej 2 tloczkowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 26 Marca 2006 Udostępnij Napisano 26 Marca 2006 > hehe no to pozdrawiam... > Chce jeździć na 14" > już postanowione z tym 16v (a że to też dohc...) to dołączam do elit Jest jedna mala roznica - koszta. W przypadku 1.6 8v za 900 zl masz cala lancie z ktorej przekladasz praktycznie caly przod, przy 16v za 900zl masz ... hmmm glowice ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 26 Marca 2006 Udostępnij Napisano 26 Marca 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 26 Marca 2006 Udostępnij Napisano 26 Marca 2006 > silnik w Uno ze sieny to bardzo fajna sprawa nie martw się i tak > bedzie najprawdopodobniej tylko Was dwóch z takim silnikiem Dosc kosztowny interes, chyba ze trafi sie rozbitka, albo import z UK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 26 Marca 2006 Udostępnij Napisano 26 Marca 2006 > No gadałem z Lukiem i poweidział że się nie obrazi za to że > przestanie być jedynym posiadaczem 16v... nawet pomoże A np. 1.8 z Bravo ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domin_o Napisano 26 Marca 2006 Udostępnij Napisano 26 Marca 2006 skoro jestesmy przy 1,6 DOHC to czy moze wiecei czy byl by jakis przyrost mocy po takich oto zmianach: splanowanie glowicy o ok 1mm, polerowanie kanalu dolotowego, wywalenie katalizatora, zmiana walkow rozrzadu z 2,0 DOHC. Moze ktos sie oriantuje ile by takie cos kosztowalo i ewentualnie ile KM by przybylo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 26 Marca 2006 Udostępnij Napisano 26 Marca 2006 > skoro jestesmy przy 1,6 DOHC to czy moze wiecei czy byl by jakis > przyrost mocy po takich oto zmianach: > splanowanie glowicy o ok 1mm, Tyle nie da sie w tym silniku > polerowanie kanalu dolotowego, Poprawia kluture pracy silnika, chyba ze dochodzi do tego zmiana ich srednicy > wywalenie katalizatora, Oddtyka wydech > zmiana walkow rozrzadu z 2,0 DOHC. Wieksze otwarcie zaworu = wiekszy przeplyw > Moze ktos sie oriantuje ile by takie cos kosztowalo i ewentualnie ile > KM by przybylo? Obrobka glowicy - to koszt od 400 do 2000 zl (zalzenie co i gdzie) Wywalenie kata - jakies 50 - 100 zl Walki - jeden w granicach 150 - 200 zl Przyrost mocy w granicach 10 - 20 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 27 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2006 bini0 kurde... no nie wiedziałem - aleś tajemniczy... szacun za to co zrobiłeś ja niestety idę mniejszą linią oporu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 27 Marca 2006 Udostępnij Napisano 27 Marca 2006 > bini0 kurde... no nie wiedziałem - aleś tajemniczy... szacun za to co > zrobiłeś ja niestety idę mniejszą linią oporu To tak jak pislaem szukaj robitka albo importu z UK - bo silniki 1.6 16v luzem sa w cenach 3 - 3,5 tys A skoro juz sie wydalo to zapraszam na http://www.projekt900.fiatuno.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 28 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2006 Mam pełen silnik ze skrzynią łapami i osprzętem za 2000 Fajnie by było wziąć rozbitka, ale to już minimum 3500 tak jak mówisz... W rozbitku jest jeszcze motyw taki że można wyprzedać części... ale najpierw trzeba zainwestować... a ja nie mam nadmiaru kasy :/ Jak chcesz kontakt o tej Delcie całej to wyślij mi na priv... w sumie fajna oferta.... Ja jak patzryłęm ile się narobiłeś z tymi mocowaniami to zwątpiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 28 Marca 2006 Udostępnij Napisano 28 Marca 2006 Nie ukrywam ze pracy bylo sporo a to nie koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 28 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2006 Sporo pracy to mało powiedziane... apowiedz mi czy auto już jeździ normalnie... i jeżeli tak to jakie są wrażenia...? zwija się??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 28 Marca 2006 Udostępnij Napisano 28 Marca 2006 > Sporo pracy to mało powiedziane... apowiedz mi czy auto już jeździ > normalnie... i jeżeli tak to jakie są wrażenia...? zwija się??? Auto obecnie jest na dotarciu, a ja walcze z luzami na zaworach - a poza tym aura nie sprzyjala jazdom (mam letnie opony). Ale z racji tej ze pogoda w miare sie unormowala beda mogl zaczac normalnie jezdzic. Po paru jazdach probnych moge powiedziec ze calkim niezle sie zbiera, chodz mam problem z gora (mam nadzieje ze to kwestja wyregulowania cisnienia paliwa) no i auto jest dosc podsterowne (jednak przod niezle ciazy), za to hamulce sa przyzwoite (z tym ze biora bardzo u dolu - kwestja korektora sily hamowania) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 28 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2006 A zakładałes stabilizator (z tego co pamiętam to to było 900 więc nie miał seryjnego...) Jak jeździłęm z Lukiem szesnastką to do 3000 trochę muł, ale potem rakieta... Niestety podobno Turbo jest szybsze... ale moim zdaniem 1.6 bardziej nadaje się do jazdy na codzień... Hamulce też musza się ułożyć zwłaszcza że wszytsko tam masz nowe... więc wydaje mi się ze po kilkuset kilometrach zaczną abrdziej płynnie hamować... Jak przyprowadze silnik to też go tak poczyszcze i wypoleruje... myślałem też o czerwonym okablowaniu... ale zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 28 Marca 2006 Udostępnij Napisano 28 Marca 2006 > Auto obecnie jest na dotarciu, a ja walcze z luzami na zaworach - a > poza tym aura nie sprzyjala jazdom (mam letnie opony). Ale z > racji tej ze pogoda w miare sie unormowala beda mogl zaczac > normalnie jezdzic. > Po paru jazdach probnych moge powiedziec ze calkim niezle sie zbiera, > chodz mam problem z gora (mam nadzieje ze to kwestja > wyregulowania cisnienia paliwa) no i auto jest dosc podsterowne > (jednak przod niezle ciazy), za to hamulce sa przyzwoite (z tym > ze biora bardzo u dolu - kwestja korektora sily hamowania) a ile ten Twój silnik ma koni w serii??? ile przewidujesz po przeróbkach??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 28 Marca 2006 Udostępnij Napisano 28 Marca 2006 Stabilizator byl to baza bylo uno 1.4, teraz trzeba pomyslec o rozputkach Brakuje jeszcze stozeksa w slusznym rozmiarze 77.7 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 28 Marca 2006 Udostępnij Napisano 28 Marca 2006 Start od 100 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 29 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2006 A ten silnik nie miał bazowo 90 koni??? Ja startuje ze 106 - jak się wyciągnie 115 to będzie dobrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 29 Marca 2006 Udostępnij Napisano 29 Marca 2006 > A ten silnik nie miał bazowo 90 koni??? > Ja startuje ze 106 - jak się wyciągnie 115 to będzie dobrze... U Fiata mial 90 u Lanci mial 108 - ale moj silnik to dosc niezla hybryda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tvardy Napisano 29 Marca 2006 Udostępnij Napisano 29 Marca 2006 wolałbym 1,9 JTD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kukis Napisano 29 Marca 2006 Udostępnij Napisano 29 Marca 2006 > wolałbym 1,9 JTD ttvardy ty chyba masz sentyment do Dieslow?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 29 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2006 ej tam dieslee klekoczą i dymia... samochód to nie traktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domin_o Napisano 29 Marca 2006 Udostępnij Napisano 29 Marca 2006 > U Fiata mial 90 u Lanci mial 108 tu i tu ten silnik mial 90 KM w lanci nie bylo SPI 108 KM wszystkie silniki o tej mocy to byloy gaznikowce a 108 KM mial silnik z dwoma gaznikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonten Napisano 29 Marca 2006 Udostępnij Napisano 29 Marca 2006 > wolałbym 1,9 JTD Ciekawa możliwość - zależy jeszcze który z rodziny fiata ? czy może niekoniecznie ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 29 Marca 2006 Udostępnij Napisano 29 Marca 2006 > Start od 100 KM No a po przeróbkach? O ile się nie myle to coś w nim przerabiałeś...obróbka głowicy tak??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 29 Marca 2006 Udostępnij Napisano 29 Marca 2006 > No a po przeróbkach? O ile się nie myle to coś w nim > przerabiałeś...obróbka głowicy tak??? Glowica, kolektory, wydech itd. dlatego mowie ze start od 100KM a na ilu sie skonczy to nie wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 29 Marca 2006 Udostępnij Napisano 29 Marca 2006 > tu i tu ten silnik mial 90 KM > w lanci nie bylo SPI 108 KM wszystkie silniki o tej mocy to byloy > gaznikowce a 108 KM mial silnik z dwoma gaznikami No to juz wiem gdzie byla roznica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tvardy Napisano 30 Marca 2006 Udostępnij Napisano 30 Marca 2006 no Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tvardy Napisano 30 Marca 2006 Udostępnij Napisano 30 Marca 2006 nie znasz się... ale to wszystko kwestia gustu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tvardy Napisano 30 Marca 2006 Udostępnij Napisano 30 Marca 2006 > Ciekawa możliwość - zależy jeszcze który z rodziny fiata ? > czy może niekoniecznie ??? JTD to ino z Fiata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.