Skocz do zawartości

puma vs tigra vs paseo vs ??


fenix8

Rekomendowane odpowiedzi

> a ja wrecz przeciwnie tyle ze mialem gwint zamontowany i zmodyfikowany stabilizator dodatkowo kola

> 215/40r17

tym tropem idąc to się da seicento do ładu doprowadzić tak że będzie skręcać lepiej niż seryjne evo.

O serii mówimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przy 150KM corsa zaczynala mi latac

...moja będzie miała koło 120 KM tak mówił poprzedni właściciel (ponoć pozmieniane mapy, zrobiony dolot na stożku) i jak kręci się do wysoko to zaczyna tańczyć po pasie ruchu zlosnik.gif

z ciekawostek na trasie Katowice - Siewierz szliśmy mniej więcej równo z A3 1.8T , ale coś mi się zdaje że z tym A3 było coś nie teges spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam 178cm i z przodu było całkiem normalnie pod względem miejsca, nie jestem gruby czy

> coś...powiem więcej po sprzedaży Civika rozglądałem się nawet za Tigrą, tył mi się podoba za

> to przód taki trochę więc auto odpuściłem. Te z 1.6 16v 100KM całkiem fajnie się odpychają.

...ja mam ok 175 cm i ważę niecałe 80kg - w lato nawet wygodnie się jedzie, ale w kurtce zimowej teraz robi się stanowczo zbyt ciasno - ale z drugiej strony po trasie Śląsk - Trójmiasto wogóle nie odczuwaliśmy z serce.gif zmęczenia czy jak dyskomfortu - znaczy siedzenia dość wygodne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylne siedzenie się od razu składa po zakupie jest Tigra z dużym bagażnikiem - nie znam nikogo kto

> by jechal z tylu w Tigrze

> Z przodu ja się nie miescilem - a jestem niski

> W pumie jednak dużo więcej miejsca (wg mnie, subiektywnie)

Tigra to auto dla dwóch osób i bagaże - dla psa nie ma już miejsca nono.gif

...na potrzeby wakacyjne wymontowałem subwoofer zlosnik.gif

1.jpg

a tutaj reszta wozidła zlosnik.gif

1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do dyspozycji 5 tys na wszystko

> które z w/w aut będzie najszybsze, najlepiej znosiło LPG, najbardziej poddatne modyfikacjom i nie

> zje w kosztach eksploatacji... chyba że mamy jakiegoś czwartego zawodnika?

A Prelude byś znalazł w tych pieniądzach?

Pewnie trzeba by się było naszukać, ale to przynajmniej samochód, który przystoi mężczyźnie.

A z Toyot to raczej MR-2, ale chyba nie w tym budżecie.

Może Xsarę VTS, to były bardzo fajne samochody.

Pzdr

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a może coś takiego?

> nie zje finansowo, całkiem sprawnie jezdzi;)

> klik

Jeżeli dla kogoś 14 sekund do setki to "całkiem sprawnie" to ja dziękuje smile.gif Seicento robi wrażenie podczas przyspieszania jedynie jak nie mamy konkurenta. Wtedy mamy wrażenie, że my ciśniemy pod czerwone pole, a "konkurent" uprawia ekodriving.

W dodatku totalny brak bezpieczeństwa...

A może Swift GTI? Na jakimś JDM'owym forum widziałem takiego czarnego za 3 500 zł. Na zdjęciach wyglądał mega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z Prelude może być ciężko, no i silniki od 2.0 wzwyż. Piszę tu akurat o 4gen, IIIgen raczej

> zachował się w małych ilościach a Vgen nieosiągalny w tej kwocie.

A było ograniczenie pojemości silnika? Przeoczyłem widocznie.

Jak już ktoś chce tanie wozidło w nadwoziu "coupe", bo Preluda jest IMO fajna propozycją. Mając 5 tysi w ręku nie bardzo można sobie powybrzydzać, raczej trzeba szukać czegoś w jak najlepszym stanie a model/marka to sprawa drugorzędna.

Z przystępnych modeli przychodzi mi jeszcze do głowy Xsara Coupe (VTS?) lub Saxofon.

Można by poszukać Celiki (ciężko) i może MR-2. Ale na to trzeba mieć trochę odwagi, bo auta już swoje lata mają.

Nie widziałem, żeby ktoś wspominał o Hyundaiu Coupe - wolałbym go od Pumy czy Tigry, ale sam bym nie polecał.

Jakiś Civic powinien dać radę w tych pieniądzach, ale trzeba się naszukać nie styranego egzemplarza.

Pozdro

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a może coś takiego?

> nie zje finansowo, całkiem sprawnie jezdzi;)

> klik

claps.gif

No po prostu szał spod świateł hahaha.gif

14s do setki. Moja mama mówi, że to szybko jeździ i jej wystarcza, ale ona ma już niedaleko do emerytury. rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żona ma tigre. 1,4 psuć to się nie chce fajna bo z elektryczną dziurą w dachu w lecie ładnie to wygląda. Ale gnije i chyba trudno kupić zdrową. Czasami tym jeżdżę ale troszku wstyd, jednak dla mnie to bardziej kobiece autko. Co do miejsca to idzie się przyzwyczaić. Ja mam lekko ponad 180 cm i sto kilo i daje radę smile.gif Kiedyś baby wiozły mnie i kumpla po dużej wódce może dlatego przeżyliśmy tylko z lekkimi guzami. Tył jest ciasny nawet dla psa. Za to bagażnik potęga. Na wiosnę będziemy ją sprzedawać myślę że warta jest z 1500. Puma też fajna ale i też gnije. Szukaj tigry ze względu na tanie utrzymanie. Generalnie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ograniczeń silnika nie ma,

założenia:

- małe

- dobrze znosi lpg

- 5 tys

- niekoniecznie jakaś lepsza wersja popularnego wozidła

- wspomaganie kierownicy tongue.gif

i tak nic nie będzie szybsze od obecnego tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ograniczeń silnika nie ma,

> założenia:

> - małe

> - dobrze znosi lpg

> - 5 tys

> - niekoniecznie jakaś lepsza wersja popularnego wozidła

> - wspomaganie kierownicy

> i tak nic nie będzie szybsze od obecnego

No to co sądzisz o proponowanych tutaj Hondach?

B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A fajny samochód, szkoda że tak mało tego jeździ na ulicach...

To czego jest mało to turbo. I ciągle ich ubywa. DElety Hf pierwszej generacji jest jeszcze mnie - w całych Niemczech jest mniej niż 15 sztuk.

Duzo jest takich aut... Byłem w szoku jak się dowiedziałem, że jeżdżących aktywnie ritmo abarth jest mnij niż 10 sztuk a ritmo wszelkich dosłowanie kilkanaście.

\Nawet moja Coupeta robi się rzadka - o ile 20vT jest blisko 900 w ruchu to szesnastek turbo zostało 130.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mi się wydaje jak najbardziej realne bo wszystkie poza turbo sa śmiesznie tanie.

rzuciłem okiem na mobile.de i też klęski urodzaju nie ma <1000jurków

Auta są może i tanie ale są też w agonalnym stanie, kupno czegoś sensownego i zrobienie pakietu startowego w tym budżecie jest nierealne wg mnie.

HPE GT to teraz rodzynek, 3. lata temu jak sprzedawałem swoja to poszła na pniu, a zainteresowanie było szalone. Te auta naprawdę wymierają frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> panowie a jak wypada w tym zestawieniu mazda mx-3 ??

Szybsze od wyżej wymieniony bo zwyczajnie mocniejsze - przynajmniej jeśli mówimy o V6.

> ew. fiat Coupe?

Coupe 1,8 jeździ podobnie jak Puma, z Tigrą daje sobie radę. Naturalnie należy brać poprawkę na fakt, że to większy samochód co przekłada się też na masę i zachowanie w zakrętach. Tutaj bar4dziej do zestawienia pasowała by Barka.

Coupe turbo (niezależnie który) robi wiatrak z każdego wymienionego samochodu (Tigra, Puma, MX3, Passeo...).

Po podstawowych modach w Coupe ta przepaść się jeszcze bardziej pogłębia bo zaczynamy porównywać samochody robiące setkę w mniej niż 7 sekund z wozami nie schodzącymi poniżej 9 sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szybsze od wyżej wymieniony bo zwyczajnie mocniejsze - przynajmniej jeśli mówimy o V6.

to zapewne, jak z dostępnością części w pl??

> Coupe 1,8 jeździ podobnie jak Puma, z Tigrą daje sobie radę. Naturalnie należy brać poprawkę na

> fakt, że to większy samochód co przekłada się też na masę i zachowanie w zakrętach. Tutaj

> bar4dziej do zestawienia pasowała by Barka.

barka by nie pasowała, bo... jest 2os a czasami trzeba zabrać pasażera czy tam dwóch... coupe nie jest wiele większe... a T pod 1.8 czy swap w późniejszym terminie nie jest dla mnie niczym dziwnym

> Coupe turbo (niezależnie który) robi wiatrak z każdego wymienionego samochodu (Tigra, Puma, MX3,

> Passeo...).

> Po podstawowych modach w Coupe ta przepaść się jeszcze bardziej pogłębia bo zaczynamy porównywać

> samochody robiące setkę w mniej niż 7 sekund z wozami nie schodzącymi poniżej 9 sekund.

i to mnie zachęca, a coś tam o coupe wiem tongue.gif jak z rdzą w nich??

a ten egzemplarz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to zapewne, jak z dostępnością części w pl??

Nie wiem, nie interesowałem się tym samochodem.

> barka by nie pasowała, bo... jest 2os a czasami trzeba zabrać pasażera czy tam dwóch... coupe nie

> jest wiele większe... a T pod 1.8 czy swap w późniejszym terminie nie jest dla mnie niczym

> dziwnym

Prościej od razu kupić T.

> i to mnie zachęca, a coś tam o coupe wiem jak z rdzą w nich??

Praktycznie tylko w pierwszych rocznikach. Głównie poszycie zewnętrzne progów. Po '96 problem z zasady nie występuje o ile auto miało właściciela który nie parkował go w jeziorku.

> a ten egzemplarz??

1.8 są najtańsze w utrzymaniu. Inne wersje kosztują w serwisie tyle samo czyli 2.0 16v = 16vT a 20v=20vT.

1.8 to silnikowo to Punto HGT. Zawieszeniowo i hamulcowo Tipo/Tempra.

Ty musisz wiedzieć na ile Cię stać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.