coenmz Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > Może Renault 5 Alpine, albo Fiat Ritmo 130 Abarth, ewentualnie Golf I Gti lub Escort RS T. Naturalnie. Za 5 tys zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > Rover Coupe, model 200 chyba. Nie chyba a na pewno. Googlować pod hasłem Rover Tomcat Turbo. Były tez wersje z silnikiem 1.6 125KM (chyba) mocno spokrewnionym z Hondą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 Zgadzałoby się, bo to jak kojarzę lata współpracy Rovera i Hondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > Zgadzałoby się, bo to jak kojarzę lata współpracy Rovera i Hondy. Generalnie Rover 200 fajny sprzęt. technicznie to w sporej części (o ile nie w całości) Honda Concerto. 220 Turbo jest zajefajny. Jeździłem, macałem, jarałem się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > a ja wrecz przeciwnie tyle ze mialem gwint zamontowany i zmodyfikowany stabilizator dodatkowo kola > 215/40r17 tym tropem idąc to się da seicento do ładu doprowadzić tak że będzie skręcać lepiej niż seryjne evo. O serii mówimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawek_Carlsson Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > przy 150KM corsa zaczynala mi latac ...moja będzie miała koło 120 KM tak mówił poprzedni właściciel (ponoć pozmieniane mapy, zrobiony dolot na stożku) i jak kręci się do wysoko to zaczyna tańczyć po pasie ruchu z ciekawostek na trasie Katowice - Siewierz szliśmy mniej więcej równo z A3 1.8T , ale coś mi się zdaje że z tym A3 było coś nie teges Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawek_Carlsson Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > Ja mam 178cm i z przodu było całkiem normalnie pod względem miejsca, nie jestem gruby czy > coś...powiem więcej po sprzedaży Civika rozglądałem się nawet za Tigrą, tył mi się podoba za > to przód taki trochę więc auto odpuściłem. Te z 1.6 16v 100KM całkiem fajnie się odpychają. ...ja mam ok 175 cm i ważę niecałe 80kg - w lato nawet wygodnie się jedzie, ale w kurtce zimowej teraz robi się stanowczo zbyt ciasno - ale z drugiej strony po trasie Śląsk - Trójmiasto wogóle nie odczuwaliśmy z zmęczenia czy jak dyskomfortu - znaczy siedzenia dość wygodne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawek_Carlsson Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > Tylne siedzenie się od razu składa po zakupie jest Tigra z dużym bagażnikiem - nie znam nikogo kto > by jechal z tylu w Tigrze > Z przodu ja się nie miescilem - a jestem niski > W pumie jednak dużo więcej miejsca (wg mnie, subiektywnie) Tigra to auto dla dwóch osób i bagaże - dla psa nie ma już miejsca ...na potrzeby wakacyjne wymontowałem subwoofer a tutaj reszta wozidła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > Do dyspozycji 5 tys na wszystko > które z w/w aut będzie najszybsze, najlepiej znosiło LPG, najbardziej poddatne modyfikacjom i nie > zje w kosztach eksploatacji... chyba że mamy jakiegoś czwartego zawodnika? A Prelude byś znalazł w tych pieniądzach? Pewnie trzeba by się było naszukać, ale to przynajmniej samochód, który przystoi mężczyźnie. A z Toyot to raczej MR-2, ale chyba nie w tym budżecie. Może Xsarę VTS, to były bardzo fajne samochody. Pzdr Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 a może coś takiego? nie zje finansowo, całkiem sprawnie jezdzi;) klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jachu93 Napisano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2015 > a może coś takiego? > nie zje finansowo, całkiem sprawnie jezdzi;) > klik Jeżeli dla kogoś 14 sekund do setki to "całkiem sprawnie" to ja dziękuje Seicento robi wrażenie podczas przyspieszania jedynie jak nie mamy konkurenta. Wtedy mamy wrażenie, że my ciśniemy pod czerwone pole, a "konkurent" uprawia ekodriving. W dodatku totalny brak bezpieczeństwa... A może Swift GTI? Na jakimś JDM'owym forum widziałem takiego czarnego za 3 500 zł. Na zdjęciach wyglądał mega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 Z Prelude może być ciężko, no i silniki od 2.0 wzwyż. Piszę tu akurat o 4gen, IIIgen raczej zachował się w małych ilościach a Vgen nieosiągalny w tej kwocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > Z Prelude może być ciężko, no i silniki od 2.0 wzwyż. Piszę tu akurat o 4gen, IIIgen raczej > zachował się w małych ilościach a Vgen nieosiągalny w tej kwocie. A było ograniczenie pojemości silnika? Przeoczyłem widocznie. Jak już ktoś chce tanie wozidło w nadwoziu "coupe", bo Preluda jest IMO fajna propozycją. Mając 5 tysi w ręku nie bardzo można sobie powybrzydzać, raczej trzeba szukać czegoś w jak najlepszym stanie a model/marka to sprawa drugorzędna. Z przystępnych modeli przychodzi mi jeszcze do głowy Xsara Coupe (VTS?) lub Saxofon. Można by poszukać Celiki (ciężko) i może MR-2. Ale na to trzeba mieć trochę odwagi, bo auta już swoje lata mają. Nie widziałem, żeby ktoś wspominał o Hyundaiu Coupe - wolałbym go od Pumy czy Tigry, ale sam bym nie polecał. Jakiś Civic powinien dać radę w tych pieniądzach, ale trzeba się naszukać nie styranego egzemplarza. Pozdro Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 O Civiku pisałem wcześniej właśnie jakiś 5gen Coupe byłby dobry - silniki 1.5 i 1.6 16v, nawet nieźle jadą, niskie spalanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > a może coś takiego? > nie zje finansowo, całkiem sprawnie jezdzi;) > klik No po prostu szał spod świateł 14s do setki. Moja mama mówi, że to szybko jeździ i jej wystarcza, ale ona ma już niedaleko do emerytury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harnas80 Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 Żona ma tigre. 1,4 psuć to się nie chce fajna bo z elektryczną dziurą w dachu w lecie ładnie to wygląda. Ale gnije i chyba trudno kupić zdrową. Czasami tym jeżdżę ale troszku wstyd, jednak dla mnie to bardziej kobiece autko. Co do miejsca to idzie się przyzwyczaić. Ja mam lekko ponad 180 cm i sto kilo i daje radę Kiedyś baby wiozły mnie i kumpla po dużej wódce może dlatego przeżyliśmy tylko z lekkimi guzami. Tył jest ciasny nawet dla psa. Za to bagażnik potęga. Na wiosnę będziemy ją sprzedawać myślę że warta jest z 1500. Puma też fajna ale i też gnije. Szukaj tigry ze względu na tanie utrzymanie. Generalnie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 ograniczeń silnika nie ma, założenia: - małe - dobrze znosi lpg - 5 tys - niekoniecznie jakaś lepsza wersja popularnego wozidła - wspomaganie kierownicy i tak nic nie będzie szybsze od obecnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > ograniczeń silnika nie ma, > założenia: > - małe > - dobrze znosi lpg > - 5 tys > - niekoniecznie jakaś lepsza wersja popularnego wozidła > - wspomaganie kierownicy > i tak nic nie będzie szybsze od obecnego No to co sądzisz o proponowanych tutaj Hondach? B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > ograniczeń silnika nie ma, > założenia: > - małe > - dobrze znosi lpg > - 5 tys > - niekoniecznie jakaś lepsza wersja popularnego wozidła > - wspomaganie kierownicy > i tak nic nie będzie szybsze od obecnego Lancia Delta HPE 1,8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > Lancia Delta HPE 1,8. w PL auto nieosiągalne obecnie. Na allegro są teraz dwie Delty mk2, jedna klekot, druga 1.6. Zresztą w 5k kupno i ogarnięcie Delty nie wydaje mi się realne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > w PL auto nieosiągalne obecnie. Na allegro są teraz dwie Delty mk2, jedna klekot, druga 1.6. > Zresztą w 5k kupno i ogarnięcie Delty nie wydaje mi się realne. Mi się wydaje jak najbardziej realne bo wszystkie poza turbo sa śmiesznie tanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 A fajny samochód, szkoda że tak mało tego jeździ na ulicach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > A fajny samochód, szkoda że tak mało tego jeździ na ulicach... To czego jest mało to turbo. I ciągle ich ubywa. DElety Hf pierwszej generacji jest jeszcze mnie - w całych Niemczech jest mniej niż 15 sztuk. Duzo jest takich aut... Byłem w szoku jak się dowiedziałem, że jeżdżących aktywnie ritmo abarth jest mnij niż 10 sztuk a ritmo wszelkich dosłowanie kilkanaście. \Nawet moja Coupeta robi się rzadka - o ile 20vT jest blisko 900 w ruchu to szesnastek turbo zostało 130. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > Do dyspozycji 5 tys na wszystko > które z w/w aut będzie najszybsze, najlepiej znosiło LPG, najbardziej poddatne modyfikacjom i nie > zje w kosztach eksploatacji... chyba że mamy jakiegoś czwartego zawodnika? Honda CRX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 nie jest najgorzej;) jest ekonomicznie finansowo... przejezdzilem sejkiem kolo 170 000 km i zyje;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2015 > Mi się wydaje jak najbardziej realne bo wszystkie poza turbo sa śmiesznie tanie. rzuciłem okiem na mobile.de i też klęski urodzaju nie ma <1000jurków Auta są może i tanie ale są też w agonalnym stanie, kupno czegoś sensownego i zrobienie pakietu startowego w tym budżecie jest nierealne wg mnie. HPE GT to teraz rodzynek, 3. lata temu jak sprzedawałem swoja to poszła na pniu, a zainteresowanie było szalone. Te auta naprawdę wymierają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 panowie a jak wypada w tym zestawieniu mazda mx-3 ?? ew. fiat Coupe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 2 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 > panowie a jak wypada w tym zestawieniu mazda mx-3 ?? Szybsze od wyżej wymieniony bo zwyczajnie mocniejsze - przynajmniej jeśli mówimy o V6. > ew. fiat Coupe? Coupe 1,8 jeździ podobnie jak Puma, z Tigrą daje sobie radę. Naturalnie należy brać poprawkę na fakt, że to większy samochód co przekłada się też na masę i zachowanie w zakrętach. Tutaj bar4dziej do zestawienia pasowała by Barka. Coupe turbo (niezależnie który) robi wiatrak z każdego wymienionego samochodu (Tigra, Puma, MX3, Passeo...). Po podstawowych modach w Coupe ta przepaść się jeszcze bardziej pogłębia bo zaczynamy porównywać samochody robiące setkę w mniej niż 7 sekund z wozami nie schodzącymi poniżej 9 sekund. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > Szybsze od wyżej wymieniony bo zwyczajnie mocniejsze - przynajmniej jeśli mówimy o V6. to zapewne, jak z dostępnością części w pl?? > Coupe 1,8 jeździ podobnie jak Puma, z Tigrą daje sobie radę. Naturalnie należy brać poprawkę na > fakt, że to większy samochód co przekłada się też na masę i zachowanie w zakrętach. Tutaj > bar4dziej do zestawienia pasowała by Barka. barka by nie pasowała, bo... jest 2os a czasami trzeba zabrać pasażera czy tam dwóch... coupe nie jest wiele większe... a T pod 1.8 czy swap w późniejszym terminie nie jest dla mnie niczym dziwnym > Coupe turbo (niezależnie który) robi wiatrak z każdego wymienionego samochodu (Tigra, Puma, MX3, > Passeo...). > Po podstawowych modach w Coupe ta przepaść się jeszcze bardziej pogłębia bo zaczynamy porównywać > samochody robiące setkę w mniej niż 7 sekund z wozami nie schodzącymi poniżej 9 sekund. i to mnie zachęca, a coś tam o coupe wiem jak z rdzą w nich?? a ten egzemplarz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > to zapewne, jak z dostępnością części w pl?? Nie wiem, nie interesowałem się tym samochodem. > barka by nie pasowała, bo... jest 2os a czasami trzeba zabrać pasażera czy tam dwóch... coupe nie > jest wiele większe... a T pod 1.8 czy swap w późniejszym terminie nie jest dla mnie niczym > dziwnym Prościej od razu kupić T. > i to mnie zachęca, a coś tam o coupe wiem jak z rdzą w nich?? Praktycznie tylko w pierwszych rocznikach. Głównie poszycie zewnętrzne progów. Po '96 problem z zasady nie występuje o ile auto miało właściciela który nie parkował go w jeziorku. > a ten egzemplarz?? 1.8 są najtańsze w utrzymaniu. Inne wersje kosztują w serwisie tyle samo czyli 2.0 16v = 16vT a 20v=20vT. 1.8 to silnikowo to Punto HGT. Zawieszeniowo i hamulcowo Tipo/Tempra. Ty musisz wiedzieć na ile Cię stać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.