elciapek Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 No właśnie, jako że w temacie obok "Zbrojenia..." pojawiła się opona na pierwszym foto przypomniałem sobie o konieczności zakupu opon do mojego Versysa. No i właśnie: co wybrać? Bardzo dużo dobrych opinii słyszałem generelanie o Michelin Pilot Road'ach dlatego rozważałem głownie: Pilot Road 2 /-CT Pilot Power 2 CT We wspomnianmy na wstępie wątku pojawiła się Pirelka Angel ST. Która z ww. waszym zdaniem będzie lepsza o ile jest między nimi jakakolwiek różnica Latanie głównie po mieście, raczej spokojne z uwagi na moc sprzętu i moje gabaryty. Od czasu do czasu wypad na tor i zarzynanie sprzęta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > No właśnie, jako że w temacie obok "Zbrojenia..." pojawiła się opona na pierwszym foto > przypomniałem sobie o konieczności zakupu opon do mojego Versysa. No i właśnie: co wybrać? > Bardzo dużo dobrych opinii słyszałem generelanie o Michelin Pilot Road'ach dlatego rozważałem > głownie: > Pilot Road 2 /-CT > Pilot Power 2 CT > We wspomnianmy na wstępie wątku pojawiła się Pirelka Angel ST. > Która z ww. waszym zdaniem będzie lepsza o ile jest między nimi jakakolwiek różnica > Latanie głównie po mieście, raczej spokojne z uwagi na moc sprzętu i moje gabaryty. Od czasu do > czasu wypad na tor i zarzynanie sprzęta turystykiem miasto i tor? test turystycznych test sportowo-turystycznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 Jestem. Miałem piloty powery zwykłe. Poleciały po ok. 10 tyś. Nie jest to zły wynik jak na budżetową oponę sportową. Bez problemu dały się zamykać przy jeździe miejskiej i przy prędkościach miejskich. (Tył) Jak mi parę razy tył uciekł to przód mi dupę uratował. O 2 ct nie powiem, bo nie miałem, ale ludzie w necie byli rozczarowani na gorącym asfalcie. Pilot road 2 ct miał dużo dobrych opinii. Ktoś tam nawet na torze je upalał. Ale pilot road to "parapet" - szeroki i płaski szczyt opony. Angel st i pilot power szczyt mają jak czubek jajka, co przekłada się na większą powierzchnię boczną przylegania. Moim zdaniem angel i pilot power trzymają podobnie (miałem zestaw mieszany ) ale angel st bije piloty trwałością. Po 3 tyś km na przedniej oponie miałem jeszcze piktogram aniołki widoczny, a ma on ca 1 mm głębokości. Także chyba wyrzucę je ze starości, niż się zedrą. U kumpla w zzr1400 tył wytrzymał 9000 km, a jeżdzi ostro. Takie moje 3 grosze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > turystykiem miasto i tor? Miasto? - do roboty jakoś trzeba jeździć Tor? - gdzieś się składać w zakręty trza naumić Zresztą ja nie jestem odosobniony przypadek > test turystycznych > test sportowo-turystycznych Dzięki rzucę okiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 Widzę, że jesteś za Angel ST Mi znowu częściej polecano Road'y Tutaj również coś piszą, że niby Road'y ciut lepsze od Angel ST [linka] Wychodzi na to, że wszystkie 3 propozycje to ta sama półka, więc nie zostaje mi nic innego i sugerować się już tylko ceną i wziąć co wyjdzie taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > Miasto? - do roboty jakoś trzeba jeździć > Tor? - gdzieś się składać w zakręty trza naumić oczywiście. ale turystyk jest do turystyki, a tego akurat nie wymieniłeś wcale do miasta i na tor są lepiej dopasowane sprzęty > Zresztą ja nie jestem odosobniony przypadek > Dzięki rzucę okiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > oczywiście. ale turystyk jest do turystyki, a tego akurat nie wymieniłeś wcale do miasta i na tor > są lepiej dopasowane sprzęty A co byś polecił? Pytam poważnie Budżet powiedzmy 20kPLN - można naginać w górę. Plastiki mnie póki co nie przekonują, ale gdyby to rzeczywiście było coś sensownego to na pewno bym rozważył Weź tylko pod uwagę, że mam 193cm i ważę 115-130kg, więc potrzebuje coś w miarę wysokiego, a z tym nie jest zbyt łatwo. Myślałem, ze na Versysie będę wyglądał w miarę ok (wysokość siedziska ~835mm o ile dobrze pamiętam), ale jak mi strzelili fotę z boku na torze, to mało się nie zlałem w gacie ze śmiechu Być może dopiero na litrowym Versysie albo na takiej BMW jak załączyłem powyżej byłoby lepiej, ale z drugiej strony umiejętności jeszcze żadne, wieć wolałbym się nie pchać w litra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > A co byś polecił? Pytam poważnie absolutnie nie chciałem zacząć tutaj przekonywania do swoich racji ot pytanie o genezę typu motocykla i zastosowania > Budżet powiedzmy 20kPLN - można naginać w górę. Plastiki mnie póki co nie przekonują, ale gdyby to > rzeczywiście było coś sensownego to na pewno bym rozważył > Weź tylko pod uwagę, że mam 193cm i ważę 115-130kg, więc potrzebuje coś w miarę wysokiego, a z tym > nie jest zbyt łatwo. wzrost to bardzo dobry argument. dla takich gabarytów to tylko duże motocykle (oczywiście) typu FJR... ale to plastik i do miasta mniej poręczny. Alternatywnie poszukałbym jakiegoś fajnego Supermoto. albo golasa z grupy "power nakedów" - GSX, BKing, XJR, CB1000 big one, CB1300. do miasta jak znalazł... > Myślałem, ze na Versysie będę wyglądał w miarę ok (wysokość siedziska ~835mm o ile dobrze > pamiętam), ale jak mi strzelili fotę z boku na torze, to mało się nie zlałem w gacie ze > śmiechu > Być może dopiero na litrowym Versysie albo na takiej BMW jak załączyłem powyżej byłoby lepiej, ale > z drugiej strony umiejętności jeszcze żadne, wieć wolałbym się nie pchać w litra oj tam. glupoty z tym litrem ludzie wypisują. a niestety - pojemność implikuje rozmiar maszyny. z drugiej strony - 2 sezony latałem na SV650 (mam 188cm) - i ok, wyglądałem jak na psie, ale było mi wygodnie (miałem tylko akcesoryjną kierownicę - szerszą). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golec20 Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > No właśnie, jako że w temacie obok "Zbrojenia..." pojawiła się opona na pierwszym foto > przypomniałem sobie o konieczności zakupu opon do mojego Versysa. No i właśnie: co wybrać? > Bardzo dużo dobrych opinii słyszałem generelanie o Michelin Pilot Road'ach dlatego rozważałem > głownie: > Pilot Road 2 /-CT > Pilot Power 2 CT > We wspomnianmy na wstępie wątku pojawiła się Pirelka Angel ST. > Która z ww. waszym zdaniem będzie lepsza o ile jest między nimi jakakolwiek różnica > Latanie głównie po mieście, raczej spokojne z uwagi na moc sprzętu i moje gabaryty. Od czasu do > czasu wypad na tor i zarzynanie sprzęta Ja ma S20 Ale wg niektórych znawców te opony są beznadziejne. Ja z nimi problemów nie miałem i na razie nie mam absolutnie żadnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > Ja ma S20 > Ale wg niektórych znawców te opony są beznadziejne. > Ja z nimi problemów nie miałem i na razie nie mam absolutnie żadnych No właśnie, sporo hejtu jest na te Bryśki w necie, stąd odrzuciłem je w przedbiegach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > No właśnie, jako że w temacie obok "Zbrojenia..." pojawiła się opona na pierwszym foto > przypomniałem sobie o konieczności zakupu opon do mojego Versysa. No i właśnie: co wybrać? > Bardzo dużo dobrych opinii słyszałem generelanie o Michelin Pilot Road'ach dlatego rozważałem > głownie: > Pilot Road 2 /-CT > Pilot Power 2 CT > We wspomnianmy na wstępie wątku pojawiła się Pirelka Angel ST. > Która z ww. waszym zdaniem będzie lepsza o ile jest między nimi jakakolwiek różnica > Latanie głównie po mieście, raczej spokojne z uwagi na moc sprzętu i moje gabaryty. Od czasu do > czasu wypad na tor i zarzynanie sprzęta Piloty beda znacznie drozsze od Angel ST i szybciej zejda. Rozwaz jeszcze Metzeler Z8 - typowa guma o sportowo turystycznym zacieciu, ale jedzie sie na nich jak po szynach akcent przypada na turystyke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > Widzę, że jesteś za Angel ST No ba - trzeba utwierdzać siebie w słusznej decyzji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > Piloty beda znacznie drozsze od Angel ST i szybciej zejda. > Rozwaz jeszcze Metzeler Z8 - typowa guma o sportowo turystycznym zacieciu, ale jedzie sie na nich > jak po szynach akcent przypada na turystyke. Metzelery były na początku w zestawieniu, ale chciałem jakoś zawęzić wybór do 2 max 3 opon. Jeśli chodzi o ceny to z tego co sprawdzałem dla mnie komplet wychodzi tak: Road 2 ~810 Power 2CT ~830 Angel ST ~920 więc jeden wuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > Road 2 ~810 > Power 2CT ~830 > Angel ST ~920 > więc jeden wuj. Nie tak do konca, bo jak obliczysz na ile Ci starcza, to moze sie okazac, ze ( i sie okaze ) Micheliny byly najdrozszym wyborem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 4 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2015 > Metzelery były na początku w zestawieniu, ale chciałem jakoś zawęzić wybór do 2 max 3 opon. > Jeśli chodzi o ceny to z tego co sprawdzałem dla mnie komplet wychodzi tak: > Road 2 ~810 > Power 2CT ~830 > Angel ST ~920 > więc jeden wuj. ja mam pilot roady 2 i to jest niezla guma, dobra na mokre ale turystyczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 > ja mam pilot roady 2 i to jest niezla guma, dobra na mokre ale turystyczna No fakt, na mkrym dobrze trzyma ze Cie dojsc nie moglem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzMuD Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 Cześć Mój brat w FZ6 miał PP2 mówił, że trzymają nieziemsko - skończyły się ~9.5 kkm Ja mam w FZ6 S2, PR2 na przyczepność nie narzekam , obecny przebieg ~~12kkm, a bieżnika jeszcze hohoho . Rozmawiałem z ziomkiem co również ma PR2 ~20kkm a birzenik jeszcze ponad min. Brat zmienił na Hayabuse, która miała założone PR3. Na tej gumie kompletnie nie czuł się pewnie – uślizg kola przy najmniej spodziewanym momencie. Na wyjazd w Alpy zmienił na PP2 - przebieg ~8kkm. Jeśli cenisz sobie przyczepność kosztem przebiegów PP2 Jeśli bardziej TURYSTYCZNIE-sportowo PR2 Takie moje zdanie Ja jak się moje PR2 skończą będę celował w PR4 albo ANGEL GT;. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 Też się podłącze pod temat. Obecnie mam Pirelli Diablo Strada. Przednia śmietnik, tylna jeszcze z 5tys. by przejechała. Z dzisiejszego przeglądu w necie wynika, że o ile przednia jest dostępna nówka, to tył w moim rozmiarze tylko jakieś leżaki 2010-2011 rok. Wygląda na to, że będę musiał wymienić komplet. Szukam opony turystycznej do codziennej jazdy bez szaleństw na torze, dobrej na mokry asfalt i odpornej na zużycie. Wychodzi mi, że te wymagania spełniają: - BRIDGESTONE BT023 - Pirelli Angel ST/GT - Michelin Pilot Road2 Coś jeszcze brać pod uwagę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 > Coś jeszcze brać pod uwagę ? Metzelera - to samo co diablo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 6 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 > Metzelera - to samo co diablo Z6? Z opinii jest kiepski na mokrym i szybko się kończy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 > Z6? Z opinii jest kiepski na mokrym i szybko się kończy Nie wiem czy jest sens powiększać sobie wybór - może się okazać, że długo nic nie kupisz, bo ciągle się bedziesz zastnawiał nad coraz to innymi modelami. Z tego co widzę Road 2 i Angel ST są godne polecenia. Ja wybiorę jedne z nich i w tym wypadku zadecyduje cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pucek250 Napisano 6 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 Ja latam na PR2 (2CT) i jestem zadowolony Nie mogę narzekać na ich przyczepność - zwłaszcza na mokrym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 > Ja latam na PR2 (2CT) i jestem zadowolony > Nie mogę narzekać na ich przyczepność - zwłaszcza na mokrym Długo? Jak zużycie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pucek250 Napisano 6 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2015 > Długo? > Jak zużycie? Mam zrobione jakieś 12 kkm na nich i jest jeszcze dużo bieżnika Założone są na hornecie 600 - czyli nie mają jakoś Bardzo ciężko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 Chciałem dzisiaj złożyć zamówienie na opony, ale coś mnie tknęło i wykonałem wcześniej telefon do sklepu z zapytaniem o datę produkcji opon. Pan po drugiej stronie grzecznie poinformował mnie, że opony mogą być z datą produkcji do 36 miesięcy wstecz i nic mi nie powie, bo nie wie lub nie chce (nie pamiętam). Niby nic szczególnego, ale miałbym kupić opony, które były by o rok młodsze od obecnych/jeżdżonych? Tak się teraz kupuje, czy to ja szukam dziury w całym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 > Chciałem dzisiaj złożyć zamówienie na opony, ale coś mnie tknęło i wykonałem wcześniej telefon do > sklepu z zapytaniem o datę produkcji opon. Pan po drugiej stronie grzecznie poinformował mnie, > że opony mogą być z datą produkcji do 36 miesięcy wstecz i nic mi nie powie, bo nie wie lub > nie chce (nie pamiętam). Niby nic szczególnego, ale miałbym kupić opony, które były by o rok > młodsze od obecnych/jeżdżonych? > Tak się teraz kupuje, czy to ja szukam dziury w całym? szukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 > szukasz Ale piszesz poważnie czy się nabijasz? Masz teraz laczki z 2011. Wydasz ~1kPLN i dostaniesz "nowe" laczki z 2012 i to jest ok. Wydawało mi się, że wiek opony w przypadku moto to całkiem istotna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 > Ale piszesz poważnie czy się nabijasz? powaznie. > Masz teraz laczki z 2011. > Wydasz ~1kPLN i dostaniesz "nowe" laczki z 2012 i to jest ok. dla mnie tak. > Wydawało mi się, że wiek opony w przypadku moto to całkiem istotna sprawa. no pewnie tak. ale skoro w DE wolno sprzedawac 5 letnie opony jako Nowe. a tam mają jobla na punkcie motoryzacji i przepisów. to osobiscie nie obawiałbym się 3 letnich opon. nawet jesli mialbym na nich jezdzic 5 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 16 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 > powaznie. > dla mnie tak. > no pewnie tak. ale skoro w DE wolno sprzedawac 5 letnie opony jako Nowe. a tam mają jobla na > punkcie motoryzacji i przepisów. to osobiscie nie obawiałbym się 3 letnich opon. nawet jesli > mialbym na nich jezdzic 5 lat. e tam, gumy to max na dwa lata wystarczaja wiec jak je bedzie zwalal to dalej w DE beda uzanwane za nowe hahahahahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 > e tam, gumy to max na dwa lata wystarczaja wiec jak je bedzie zwalal to dalej w DE beda uzanwane za > nowe hahahahahaha nie kazdy robi wystarczająco kkm rocznie, zeby zabic kapcia w 2 lata i wiesz chyba ze pisałem o nowych 5 letnich, a nie nowych używanych 5 letnich takie to tylko na bazarze motocyklowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 16 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 > nie kazdy robi wystarczająco kkm rocznie, zeby zabic kapcia w 2 lata i wiesz chyba ze pisałem o > nowych 5 letnich, a nie nowych używanych 5 letnich takie to tylko na bazarze motocyklowym no pilot roady 2 ciezko zabic, u mnie tylna ma juz 13 kkm i dalej od cholery miesa, fabryczne batlaxy przy tym przebiegu pokazaly starty znacznic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 17 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 Moszna? . . . Moszna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > Moszna? > . > . > . > Moszna Na czym stanęło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > Na czym stanęło? Na drugiej focie widzę mini ludzika michelin... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > Moszna? > . > . > . > Moszna ueeee ta z kwietnia 2014 to starawa już... nie chcesz odstąpić? btw. zawsze robisz zdjęcia boków opon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 > Na czym stanęło? Michały PR2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 > btw. zawsze robisz zdjęcia boków opon? Zawsze, i nie tylko opon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.