pondelek Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 Witam Mam do kupienia takiego lexusa z 2008 r wyczytałem, że te silniki posiadają bezpośredni wtrysk benzyny i potrzebna instalacja która jednocześnie pali troszkę benzyny ( no właśnie ile tej benzyny % spala na każde 100 km? ) żeby schładzać wtryskiwacze. I teraz pytanie bo na forum lexusa ostatnie wątki są z 2013 roku i piszą , że nikt nie chcę się jeszcze tego podjąć. FSI już robią od dawna wiec podejrzewam , że te też się da ? Był bym wdzięczny za jakiekolwiek informacje -cena instalacji -ile to to wytrzyma ( robię jakies 3-4 tyś kilometrów miesięcznie ) - spalanie dodatkowego PB - i wszystko inne co powinienem wiedziec Możecie zniechęcać z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 19 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2015 To ja pozniechęcam Zobacz ile to pali benzyny. Bezpośredni wtrysk to powinno być znośnie. Policz ile wyniosą oszczędności. Do tego potencjalne problemy - przy eksperymentowaniu zawsze są. I zastanów się czy warto. Ja już przerabiałem eksperyment i odradzam każdemu. Kupa problemów i niewielkie oszczędności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 19 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2015 > Witam > Mam do kupienia takiego lexusa z 2008 r wyczytałem, że te silniki posiadają bezpośredni wtrysk > benzyny i potrzebna instalacja która jednocześnie pali troszkę benzyny ( no właśnie ile tej > benzyny % spala na każde 100 km? ) żeby schładzać wtryskiwacze. > I teraz pytanie bo na forum lexusa ostatnie wątki są z 2013 roku i piszą , że nikt nie chcę się > jeszcze tego podjąć. > FSI już robią od dawna wiec podejrzewam , że te też się da ? > Był bym wdzięczny za jakiekolwiek informacje > -cena instalacji > -ile to to wytrzyma ( robię jakies 3-4 tyś kilometrów miesięcznie ) > - spalanie dodatkowego PB > - i wszystko inne co powinienem wiedziec > Możecie zniechęcać > z góry dziękuje Zapytaj na http://lpg-forum.pl/ Są tam fachowcy co instalują do bezpośredniego wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 W IS 350 masz chyba 2 wtryskiwacze na cylinder(bezpośredni+MPI), więc nie bardzo widzę kontroler LPG, który byłby w stanie to ogarnąć. IS 250 miał tylko wtrysk bezpośredni, więc tam byłoby łatwiej - BRC SDI powinno dać radę przy stosunkowo małym zużyciu benzyny - tak z 15%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 23 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 Quote: IS 250 miał tylko wtrysk bezpośredni, więc tam byłoby łatwiej - BRC SDI powinno dać radę Niestety do tego motorka jeszcze niema. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 23 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 Wredne Denso. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 14 Marca 2015 Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 > Quote: > IS 250 miał tylko wtrysk bezpośredni, więc tam byłoby łatwiej - BRC SDI powinno dać radę > Niestety do tego motorka jeszcze niema. a do gs300 z 2006r jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Też chyba słabo. Trafiłem jaką listę, nie wiem, na ile aktualną: LINK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > Też chyba słabo. > Trafiłem jaką listę, nie wiem, na ile aktualną: > LINK Aktualna. Jest też kilka samochodów, których niema na liście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meenia Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > W IS 350 masz chyba 2 wtryskiwacze na cylinder(bezpośredni+MPI), więc nie bardzo widzę kontroler > LPG, który byłby w stanie to ogarnąć. > IS 250 miał tylko wtrysk bezpośredni, więc tam byłoby łatwiej - BRC SDI powinno dać radę przy > stosunkowo małym zużyciu benzyny - tak z 15%. Da sie zagazowac czesc posrednia, bezposrednia dziala i tak glownie przy malym obciazeniu ale oszczednosc taka sobie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 >bezposrednia dziala i tak glownie przy malym obciazeniu Przy niskiej RPM tak, ale powyżej jakichś 3000 RPM ten silnik idzie tylko na wtrysku bezpośrednim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meenia Napisano 22 Marca 2015 Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 > Przy niskiej RPM tak, ale powyżej jakichś 3000 RPM ten silnik idzie tylko na wtrysku bezpośrednim. Kiedy nie, albo sa rozne rozwiazanei nie wiem. Ustawialem na autostradzie i wiekszosc zasilania przy duzym obciazeniu to posredni, wolne bezposredni, pozniej oba, OL posredni. Poszukam oscylogramu jutro w robocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 23 Marca 2015 Udostępnij Napisano 23 Marca 2015 A którego to konkretnie to silnika dotyczyło? Może nowsze mają inaczej, ale w pierwszych D4S było tak, że minimum 30% masy paliwa zapewniał wtrysk bezpośredni, aż do 100% powyżej około 3000 RPM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.