cesarz Napisano 28 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2015 Witam, Mial kto do czyniena z tym silnikiem na dłuższa metę? Jak się spisuje? Czy może lepiej pójsc w stronie 1.5DCI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > Witam, > Mial kto do czyniena z tym silnikiem na dłuższa metę? Jak się spisuje? > Czy może lepiej pójsc w stronie 1.5DCI? Zapala, jeździ, mało pali, przez 1,5 roku jeszcze sue nie zepsuł. Mistrz na 1/4 to nie jest ale w trasie jedzie się tym przyjemnie. Ok 170 max, przelotowa 130 jak najbardziej ok bez meczenia silnika. Min spalanie ok 4,2 max 7, x zima Kup czerwonego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > Witam, > Mial kto do czyniena z tym silnikiem na dłuższa metę? Jak się spisuje? > Czy może lepiej pójsc w stronie 1.5DCI? Poszedłbym jednak w 1,5 dCi 0,9 to strasznie słaby silniczek. Pewnie ktoś napisze o panewkach w 1,5dCi ale czy ktoś może napisać co się będzie wykrzaczać w 0,9 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > Poszedłbym jednak w 1,5 dCi > 0,9 to strasznie słaby silniczek. > Pewnie ktoś napisze o panewkach w 1,5dCi ale czy ktoś może napisać co się będzie wykrzaczać w 0,9 ? Do 1,5dci trzeba doplacic jakies 8kPLN... Kiedy to sie zwroci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > Do 1,5dci trzeba doplacic jakies 8kPLN... Cennikowo czy realnie? > Kiedy to sie zwroci? A nie wiem. Może się też zwrócić po pierwszym remoncie 0,9 A może nigdy się nie zwróci jak panewkę w tym 1,5 obróci Enyłej pytanie brzmiało czy brać 0,9 czy 1,5 i ja bym wybrał 1,5. Przynajmniej auto z 1,5 nie ma objawów parkinsona na postoju z włączonym silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 1,5dci niezawodność i kultura pracy Wolałbym pieszo chodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > 1,5dci niezawodność i kultura pracy > Wolałbym pieszo chodzić nie wiem co masz do tego silnika w firmie jeździ tego dużo silniki serwisowane wg. instrukcji czyli budżetowo co 30 kkm olej samochody mają po 180 kkm i nie słyszałem żeby ktoś miał remont przez panewki . jak patrzysz na nófki sztuki od emeryta przyciągnięte z faterlandu to się później ludzie dziwią . A co do kultury pracy są gorsze silniki i to np. 3 cylindrowe VW które pracują jak kosiarka . 1,5 akurat na głowę bije folksfagenowego tdi 1,4 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > Może się też zwrócić po pierwszym remoncie 0,9 > A może nigdy się nie zwróci jak panewkę w tym 1,5 obróci > Enyłej pytanie brzmiało czy brać 0,9 czy 1,5 i ja bym wybrał 1,5. Jak tak, to najlepiej kupić 1,2/75 . Wcale gorzej nie jeździ, jest pancerny i bezawaryjny, a pali pół litra więcej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 W tej samej cenie jest tylko 1.5 DCI 75koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > 1,5dci niezawodność i kultura pracy > Wolałbym pieszo chodzić No to 0,9 będzie jeszcze gorsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > No to 0,9 będzie jeszcze gorsze. O tak, pełno juz tematów na forach jak to się 0,9 rozpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 6 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2015 No właśnie znalazłem pare opinii że silniki robią 300tysięcy bez problemów. Co na tak maly silnik nawet wolnossący byłoby świetnym wynikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 7 Marca 2015 Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 > No właśnie znalazłem pare opinii że silniki robią 300tysięcy bez problemów. Co na tak maly silnik > nawet wolnossący byłoby świetnym wynikiem. przy 300kkm 1,5dci to szykuje sie na 3ci remont Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > przy 300kkm 1,5dci to szykuje sie na 3ci remont Ja powoli dobijam do 60 tys km, zaczynam więc odkładać dolary na silnik A tak poważnie nie ma reguł - znam 1.5 DCi które dobiły do 300 tys bez problemów po czym nastapił zgon motoru, znam też takie gdzie 140 tys km było śmiertelnym wyzwaniem dla silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 U mnie w pracy Logan z silnikiem 1,5 DCi dobija do 200kkm i póki co ma się bardzo dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyyy77 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 > przy 300kkm 1,5dci to szykuje sie na 3ci remont Za parę miesięcy setka będzie i odpukać bezawaryjny jest 1.5dci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.