Skocz do zawartości

Clio Gran Tour 0.9TCE


cesarz

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam,

> Mial kto do czyniena z tym silnikiem na dłuższa metę? Jak się spisuje?

> Czy może lepiej pójsc w stronie 1.5DCI?

Zapala, jeździ, mało pali, przez 1,5 roku jeszcze sue nie zepsuł.

Mistrz na 1/4 to nie jest ale w trasie jedzie się tym przyjemnie. Ok 170 max, przelotowa 130 jak najbardziej ok bez meczenia silnika.

Min spalanie ok 4,2 max 7, x zima

Kup czerwonego zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Mial kto do czyniena z tym silnikiem na dłuższa metę? Jak się spisuje?

> Czy może lepiej pójsc w stronie 1.5DCI?

Poszedłbym jednak w 1,5 dCi

0,9 to strasznie słaby silniczek.

Pewnie ktoś napisze o panewkach w 1,5dCi ale czy ktoś może napisać co się będzie wykrzaczać w 0,9 ?

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poszedłbym jednak w 1,5 dCi

> 0,9 to strasznie słaby silniczek.

> Pewnie ktoś napisze o panewkach w 1,5dCi ale czy ktoś może napisać co się będzie wykrzaczać w 0,9 ?

Do 1,5dci trzeba doplacic jakies 8kPLN...

Kiedy to sie zwroci? grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do 1,5dci trzeba doplacic jakies 8kPLN...

Cennikowo czy realnie? grinser006.gif

> Kiedy to sie zwroci?

A nie wiem.

Może się też zwrócić po pierwszym remoncie 0,9 grinser006.gif

A może nigdy się nie zwróci jak panewkę w tym 1,5 obróci wink.gif

Enyłej pytanie brzmiało czy brać 0,9 czy 1,5 i ja bym wybrał 1,5.

Przynajmniej auto z 1,5 nie ma objawów parkinsona na postoju z włączonym silnikiem wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1,5dci niezawodność i kultura pracy

> Wolałbym pieszo chodzić

nie wiem co masz do tego silnika w firmie jeździ tego dużo silniki serwisowane wg. instrukcji czyli budżetowo co 30 kkm olej confused.gif samochody mają po 180 kkm i nie słyszałem żeby ktoś miał remont przez panewki .

jak patrzysz na nófki sztuki od emeryta przyciągnięte z faterlandu to się później ludzie dziwią . A co do kultury pracy są gorsze silniki i to np. 3 cylindrowe VW które pracują jak kosiarka . 1,5 akurat na głowę bije folksfagenowego tdi 1,4 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może się też zwrócić po pierwszym remoncie 0,9

> A może nigdy się nie zwróci jak panewkę w tym 1,5 obróci

> Enyłej pytanie brzmiało czy brać 0,9 czy 1,5 i ja bym wybrał 1,5.

Jak tak, to najlepiej kupić 1,2/75 ok.gifhehe.gif. Wcale gorzej nie jeździ, jest pancerny i bezawaryjny, a pali pół litra więcej zlosnik.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przy 300kkm 1,5dci to szykuje sie na 3ci remont

Ja powoli dobijam do 60 tys km, zaczynam więc odkładać dolary na silnik ok.gif

A tak poważnie nie ma reguł - znam 1.5 DCi które dobiły do 300 tys bez problemów po czym nastapił zgon motoru, znam też takie gdzie 140 tys km było śmiertelnym wyzwaniem dla silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.