rwIcIk Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 fiat-auto-poland-teraz-jako-fca-poland? FCA Poland S.A. czyli FIAT CRYSLER AUTOMOBILES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 Fiat swoją ofertą już jakiś czas temu sprawił, że go nie ma. Ponadto, jeśli w końcu nie nauczą się, że wnętrze można wykończyć czymś poza przemielonymi oponami, to i nawet o ogonie w TOP50 mogą zapomnieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > że wnętrze można wykończyć czymś poza przemielonymi oponami, to i nawet o ogonie w TOP50 mogą zapomnieć. Pewnie będzie awantura, ale chyba w aurisie Cię nie było, albo w koreańczykach Recycling pełną "gembom" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 Nazywać mogą się jak chcą, ale niech wywalą z oferty amerykańskie pudełka i wprowadzą coś sensownego bo obecnie to pod marką Fiat jest Remont i milion odmian Fiata 500. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Nazywać mogą się jak chcą, ale niech wywalą z oferty amerykańskie pudełka i wprowadzą coś > sensownego bo obecnie to pod marką Fiat jest Remont i milion odmian Fiata 500. > Pozdrawiam BAS że milion pińcetek to tam kij, byleby coś jeszcze było - nie ma crowy, bravo, czy tym bardziej małego taniego wózka na zakupy - chociaż tu jeszcze pandziocha może się bronić. I to dosłownie prawie każdy klient zwraca na powyższe rzeczy uwagę... Fiat dąży do klasy "premium" - szkoda tylko, że zaczyna dążyć do niej ceną, i nagle szybko po trupach - kiedy z klasą premium, jeśli już zacznie, to zacznie być utożsamiany za dwa pokolenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > że milion pińcetek to tam kij, byleby coś jeszcze było - nie ma crowy, bravo, czy tym bardziej > małego taniego wózka na zakupy - chociaż tu jeszcze pandziocha może się bronić. > I to dosłownie prawie każdy klient zwraca na powyższe rzeczy uwagę... > Fiat dąży do klasy "premium" - szkoda tylko, że zaczyna dążyć do niej ceną, i nagle szybko po > trupach - kiedy z klasą premium, jeśli już zacznie, to zacznie być utożsamiany za dwa > pokolenia To samo miałem na myśli. Ostatnio zastanawiałem się nad czymś nowym i... wyszło, że będzie trzeba się przyzwyczaić do grupy VAG albo KIA. Ostatecznie postanowiłem nie rujnować się aż tak finansowo i pozostać na najbliższe kilka lat przy Stilo. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 i tak FCA znika z europy, to czym się przejmować... zostaną serwisy i parę modeli a potem out, za mały i za ciasny rynek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > To samo miałem na myśli. > Ostatnio zastanawiałem się nad czymś nowym i... wyszło, że będzie trzeba się przyzwyczaić do grupy > VAG albo KIA. > Ostatecznie postanowiłem nie rujnować się aż tak finansowo i pozostać na najbliższe kilka lat przy > Stilo. > Pozdrawiam BAS Ale przyznać jednak trzeba, że i 500L i X są bardzo przyjemne - choć L jest tylko nieco ładniejsza od multipli to jeździ mi się tym wózkiem bardzo przyjemnie - dla mnie za duże, ale dla rodzinki z wózkiem się nada. 500X i wygląda już nieźle, i jest wygodne i skowyrnie jeździ (uwaga od chłopaków z Jeepa - wystrzegać się 9biegowego automatu ). Tylko ceny tych aut są "nieco" za wysokie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > i tak FCA znika z europy, to czym się przejmować... zostaną serwisy i parę modeli a potem out, za > mały i za ciasny rynek Dostawcze mają się nieźle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > fiat-auto-poland-teraz-jako-fca-poland? > FCA Poland S.A. czyli FIAT CRYSLER AUTOMOBILES temat żeś walnął jak w superexpresie nie nie ma FIATA tylko FIAT cały czas jest nie ma już FAP, jest FCA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > To samo miałem na myśli. > Ostatnio zastanawiałem się nad czymś nowym i... wyszło, że będzie trzeba się przyzwyczaić do grupy > VAG albo KIA. Ostatecznie postanowiłem nie rujnować się aż tak finansowo i pozostać na najbliższe kilka lat przy Stilo. > Pozdrawiam BAS Ja myślę o następcy już od jakiegoś czasu. Miało być bravo - ale bez sensu drugi raz kupować to samo auto, tym bardziej, że powtarzają się fakapy jak ze stilo. Macałem SX4 - fajne, ale mało praktyczne. To już w stilo mam więcej schowków i dzięki przesuwanej kanapie spory bagażnik. Teraz jestem na etapie opla. Meriva B okazała się bardzo przyjemnym samochodem. Jak się wkurzę to kupię nową. Pomimo znanych kłopotów kolektorem dolotowym i padającymi maglownicami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Nazywać mogą się jak chcą, ale niech wywalą z oferty amerykańskie pudełka i wprowadzą coś > sensownego bo obecnie to pod marką Fiat jest Remont i milion odmian Fiata 500. > Pozdrawiam BAS Mnie to sie podoba jest ladna 500 i jej wieksze odmiany. Trekking super zwyke L paskudne, ale juz X to chetnie bym widzial w garazu. Bedzie nowy kompakt i jest panda ale troche IMO za droga w stosunku do tego co oferuje. Zaskakujace jest to jak dobrze sprzedaje sie punto. A ma kiepskie silniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Ale przyznać jednak trzeba, że i 500L i X są bardzo przyjemne - choć L jest tylko nieco ładniejsza > od multipli > to jeździ mi się tym wózkiem bardzo przyjemnie - dla mnie za duże, ale dla rodzinki z wózkiem się > nada. > 500X i wygląda już nieźle, i jest wygodne i skowyrnie jeździ (uwaga od chłopaków z Jeepa - > wystrzegać się 9biegowego automatu ). > Tylko ceny tych aut są "nieco" za wysokie, 500X jest za drogie? A ile kosztuje konkurencja? Np Yeti? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Ja myślę o następcy już od jakiegoś czasu. > Miało być bravo - ale bez sensu drugi raz kupować to samo auto, tym bardziej, że powtarzają się > fakapy jak ze stilo. Miałem Bravo i Stilo i to nie są te same auta. Są zupełnie inne: inne silniki benzynowe (świetne T-Jety w Bravo VS przestarzałe i ociężałe 1.4 , 1.6 i 1.8 w stilo), dużo lepsze wyciszenie, prowadzenie, zawieszenie. W zasadzie to wszytko lepsze w Bravo. Ze stilo bym tylko wziął lampki w drzwiach i siłowniki maski. Chociaż i tak stilo też lubiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > 500X jest za drogie? A ile kosztuje konkurencja? Np Yeti? tak szybko przelatując cennik Skodziawki, to ceny zbliżone, podstawki tańsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > T-Jety w Bravo VS przestarzałe i ociężałe 1.4 , ale to przecież ten sam silnik na dobrą sprawę, tylko z t a wolnossak dokładnie ten sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Miałem Bravo i Stilo No to jest argument. Silniki, owszem, owszem - ino te skrzynie Powiem tak - żałuje, że nie kupiłem bravo, jak kupowałem stilo. Bo auto mi się baardzo podobało i dalej podoba - bryła, wnętrze. tylko, że teraz - no po prostu jest stare i "opatrzone". Dla mnie dla teraźniejszej przesiadki na bravo minusem jest praktyczność. Nie chcę zmieniać gabarytów auta (garażu nie mam z gumy a w garażu 3 pojazdy) a stilo jest na prawdę pakowne i pasażerowie mają dużo miejsca i wygodne pozycje do spania. Ruchome wnętrze merivy baaardzo przypadło mi do gustu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > 500X jest za drogie? A ile kosztuje konkurencja? Np Yeti? Problem jest taki, ze Fiat musi byc tanszy zeby sie sprzedawal... A od pewnego czasu nie jest i efekty widac na ulicach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Problem jest taki, ze Fiat musi byc tanszy zeby sie sprzedawal... > A od pewnego czasu nie jest i efekty widac na ulicach ale to tylko w Polsce i na innych bieda-rynkach. Zauważ, że taka 500ka sprzedaje się ogólnie od wielu lat świetnie, mimo że jest droga jak na swój segment Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > ale to przecież ten sam silnik na dobrą sprawę, tylko z t > a wolnossak dokładnie ten sam to "tylko z t" robi ogromną różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > ale to tylko w Polsce i na innych bieda-rynkach. Zauważ, że taka 500ka sprzedaje się ogólnie od > wielu lat świetnie, mimo że jest droga jak na swój segment 500ka to akurat gadżet zresztą same reklamy to sugerują Fakt, Fiat robi porządne auta, tylko u nas w kraju, póki panuje ogólne przekonanie, że fiat to tanie, psujące się badziewie, a vag to cud objawiony a cenę tłumaczy jakość. To się ta sytuacja nieprędko zmieni, że za tę samą cenę woli Janusz kupić auto dla ludu zamiast fiata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > to "tylko z t" robi ogromną różnicę. ojtam ojtam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > 500ka to akurat gadżet zresztą same reklamy to sugerują > Fakt, Fiat robi porządne auta, tylko u nas w kraju, póki panuje ogólne przekonanie, że fiat to > tanie, psujące się badziewie, a vag to cud objawiony a cenę tłumaczy jakość. > To się ta sytuacja nieprędko zmieni, że za tę samą cenę woli Janusz kupić auto dla ludu zamiast > fiata niech Janusz kupuje co chce, FCA sobie poradzi bez Janusza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > niech Janusz kupuje co chce, FCA sobie poradzi bez Janusza ano.. tylko im mniej ludzi kupi fiata, tym mniej fiatów przyjedzie do serwisu, im mniej fiatów przyjedzie do serwisu, tym bardziej hajs mi się nie będzie zgadzał więc osobiście wolałbym żeby jednak kupowali i przyjeżdżali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > ale to tylko w Polsce i na innych bieda-rynkach. Zauważ, że taka 500ka sprzedaje się ogólnie od > wielu lat świetnie, mimo że jest droga jak na swój segment Tak, ale nadal nie jest to poziom jaki mial kiedys. W zeszlym miesiacu w Rzymie widzialem, ze wloska policja jezdzi Peugotami Jeszcze kilka lat temu bylo to nie do pomyslenia. Fiat bardzo stracil w EU i raczej juz tego nie odzyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > ano.. tylko im mniej ludzi kupi fiata, tym mniej fiatów przyjedzie do serwisu, im mniej fiatów > przyjedzie do serwisu, tym bardziej hajs mi się nie będzie zgadzał więc osobiście wolałbym > żeby jednak kupowali i przyjeżdżali Weź pod uwagę konkurencję na rynku usług. Ceny w ASO są jakie są, jak ktoś ma ogarniętego mechanika, który pracuje za dużo niższą stawkę to w serwisach tłoku nie będzie. Do tego sporo części występuje w przyzwoitych zamiennikach. Choćby napęd rozrządu mogę sobie spokojnie skompletować tych samych producentów, których jest pakowany w pudełka Ricambi originali, o filtrach, klockach, płynach/olejach nie wspomnę. Póki firmy kupują to ASO ma z czego żyć. Ceny robocizny poza ASO (bez targowania się): - zbieżność 60-80zł, - wymiana oleju+filtra 20-30zł, - wymiana świec iskrowych 10-20zł za komplet, - wymiana klocków przód 30-40zł. Mechanik pracuje w 2-3 osoby i za to płaci zus, pensje, podatki, czynsz. W ASO pracuje ...... osób, opłaty za lokal dużoooo wyższe, do tego ASO musi być dostosowane do standardu wyglądu marki itd. a to wszystko kosztuje. Widzę następujące opcje: - ASO schodzi z cenami i zarabia na przerobie, - Jest tak jak jest teraz, czyli na ASO nie zarabia się kokosów, ale jakoś się to kręci, tyle, że jak Fiat dalej będzie miał taką ofertę jaką ma to za kilka lat ASO padną bo sorry, ale na samym Doblo się nie zarobi a firmy raczej nie będą masowo kupować różnych wariacji na temat Fiata 500. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Tak, ale nadal nie jest to poziom jaki mial kiedys. > W zeszlym miesiacu w Rzymie widzialem, ze wloska policja jezdzi Peugotami A wyobrażasz sobie ich w Fiatach 500 albo ociężałych Remontach? Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Weź pod uwagę konkurencję na rynku usług. > Ceny w ASO są jakie są, jak ktoś ma ogarniętego mechanika, który pracuje za dużo niższą stawkę to w > serwisach tłoku nie będzie. Do tego sporo części występuje w przyzwoitych zamiennikach. Jeśli o to chodzi, to nikt Ci nie każe kupować oryginałów - wiadomo, że je polecamy, ale bez problemu mogę Ci ściągnąć zamiennik jeśli tylko masz takie życzenie Poza tym jest dużo części, których z zamiennika nie dostaniesz. > Choćby napęd rozrządu mogę sobie spokojnie skompletować tych samych producentów, których jest > pakowany w pudełka Ricambi originali, o filtrach, klockach, płynach/olejach nie wspomnę. Nie wiem czy wiesz, ale dla samochodów, które już nie są produkowane są też "tańsze oryginały" - w cenach bardzo zbliżonych do "oryginału oryginalnego". (ot choćby rozrząd do punto 1.2 8v za 230zł, podczas gdy gates, dayco czy inny bosch 180-250) > Póki firmy kupują to ASO ma z czego żyć. > Ceny robocizny poza ASO (bez targowania się): > - zbieżność 60-80zł, > - wymiana oleju+filtra 20-30zł, > - wymiana świec iskrowych 10-20zł za komplet, > - wymiana klocków przód 30-40zł. kwestia auta, dostępu, dogadania olej u nas wymienisz w porównywalnej cenie, z klockami bym polemizował - 2 lata jak nie pracuję w typowym warsztacie, a braliśmy 50 + vat > Mechanik pracuje w 2-3 osoby i za to płaci zus, pensje, podatki, czynsz. > W ASO pracuje ...... osób, opłaty za lokal dużoooo wyższe, do tego ASO musi być dostosowane do > standardu wyglądu marki itd. a to wszystko kosztuje. Tak, zgadza się, i na kliencie też się to odbija - ale ma pewność, że robi wszystko z odpowiednim standardami > Widzę następujące opcje: > - ASO schodzi z cenami i zarabia na przerobie, Kwestia tylko i wyłącznie właściciela, ale jednak wiadomo, że ASO to jednak pewien poziom jakości usług musi, więc i za wyższą jakość i wizerunek, czy choćby stempelek na fakturze, płacisz odpowiednio więcej niż Januszowi > - Jest tak jak jest teraz, czyli na ASO nie zarabia się kokosów, ale jakoś się to kręci, tyle, że > jak Fiat dalej będzie miał taką ofertę jaką ma to za kilka lat ASO padną bo sorry, ale na > samym Doblo się nie zarobi a firmy raczej nie będą masowo kupować różnych wariacji na temat > Fiata 500. ASO nie znikną choćby z tego powodu, że raczej mało osób ryzykuje utratę gwarancji na usługach płatnych, a dwa, że choćby te gwarancje trzeba robić jak coś padnie nieeksploatacyjnego > Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > A wyobrażasz sobie ich w Fiatach 500 albo ociężałych Remontach? > Pozdrawiam BAS no ale alfy chociaż no Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > no ale alfy chociaż no Lancia - premium, Alfa - sport, w żadnym cywilizowanym skraju policja (poza policją autostradową/pościgową) nie kupi samochodów marek premium/sport. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Lancia - premium, > Alfa - sport, > w żadnym cywilizowanym skraju policja (poza policją autostradową/pościgową) nie kupi samochodów > marek premium/sport. > Pozdrawiam BAS Co sportowego jest alfie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Co sportowego jest alfie? dusza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 >do punto 1.2 8v za > 230zł, podczas gdy gates, dayco czy inny bosch 180-250) To nie jest ten sam, który jest np. w sc 1.1? > Tak, zgadza się, i na kliencie też się to odbija - ale ma pewność, że robi wszystko z odpowiednim > standardami > Kwestia tylko i wyłącznie właściciela, ale jednak wiadomo, że ASO to jednak pewien poziom jakości > usług musi, więc i za wyższą jakość Aha. > i wizerunek, czy choćby stempelek na fakturze, płacisz > odpowiednio więcej niż Januszowi Jasne. > ASO nie znikną choćby z tego powodu, że raczej mało osób ryzykuje utratę gwarancji na usługach > płatnych, a dwa, że choćby te gwarancje trzeba robić jak coś padnie nieeksploatacyjnego Nie mówię, że ASO znikną bo nie znikną, ale jeśli polityka modelowa i cenowa marki Fiat będzie taka jak obecnie to ASO Fiat znikną. Ilość ASO jest proporcjonalna do ilości nowych samochodów na ulicach. W Łodzi jest kilkanaście nowych Porsche i jakoś nie potknąłem się o ASO Porsche w Łodzi. Dlaczego? Bo kilkanaście samochodów to za mało, nawet 500+ pewnie byłoby za mało a ile jest w Łodzi Fiatów 500(wszystkich odmian) i Fiatów Remont? Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Co sportowego jest alfie? To samo co w Seacie - tak jest ta marka pozycjonowana. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Co sportowego jest alfie? dzisiaj Alfa czy Lancia to takie same marki jak inne. Robiące normalne auta, wspólne na platformach z innymi autami innych marek. Gulietta to zwykły kompakt na przykład i tak trzeba te auta rozpatrywać, a nie żyć stereotypami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > To nie jest ten sam, który jest np. w sc 1.1? W seju nie, ale pandziochy, 500ki, punciaki..... > Aha. > Jasne. no cóż - ja na to patrzę z drugiej strony też, wielu ludzi już nam mówiło, że jakość obsługi jest lepsza niż u konkurencji > Nie mówię, że ASO znikną bo nie znikną, ale jeśli polityka modelowa i cenowa marki Fiat będzie taka > jak obecnie to ASO Fiat znikną. > Ilość ASO jest proporcjonalna do ilości nowych samochodów na ulicach. > W Łodzi jest kilkanaście nowych Porsche i jakoś nie potknąłem się o ASO Porsche w Łodzi. Dlaczego? > Bo kilkanaście samochodów to za mało, nawet 500+ pewnie byłoby za mało a ile jest w Łodzi > Fiatów 500(wszystkich odmian) i Fiatów Remont? Nie wiem, ale Fiat to jednak nie tylko 500 i remont - punto, panda, bravo, nawet bywają "starocie" pokroju marei czy stilo. bardzo dużo robimy ducato, doblo. > Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > w żadnym cywilizowanym skraju policja (poza policją autostradową/pościgową) nie kupi samochodów > marek premium/sport. no to Szwecja nie jest cywilizowanym krajem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > no to Szwecja nie jest cywilizowanym krajem To chyba mają sporą nadwyżkę budżetową. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Fiat bardzo stracil w EU i raczej juz tego nie odzyska. Ciekawe jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > Ciekawe jakiś tekst A czy ja pisalem cos o porownaniu do roku ubieglego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > A czy ja pisalem cos o porownaniu do roku ubieglego? Napisales ze Fiat stracil i juz pewnie nie odzyska , a jak widac jakos powoli odzyskuje i to przy tak slabej gamie modelowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > To chyba mają sporą nadwyżkę budżetową. a moze po prostu zrozumieli, ze warto inwestowac we wlasna gospodarke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 BMW Polska też już kilka lat nie ma a sporo miłośników marki nawet o tym nie wie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 > a moze po prostu zrozumieli, ze warto inwestowac we wlasna gospodarke To Szwedzi produkują Alfy? Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2015 > dusza W takim razie Ferrari czy porsche to też auta sportowe czy jakaś inna klasa No bo chyba ciężko jednak przyrównać do nich alfę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2015 > W takim razie Ferrari czy porsche to też auta sportowe czy jakaś inna klasa > No bo chyba ciężko jednak przyrównać do nich alfę hmm.. ja wiem, ze motokącik jest raczej poważnym forum niżeli takim gdzie sobie można czasem zażartować ale jak już drążymy w ten sposób, to prosię czy ferrarka będzie klasą "supersamochodów" - bo na Alfę mnie stać, na Ferrari czy Porsche już nie chociaż jakby nie spojrzeć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2015 > To Szwedzi produkują Alfy? a to nie ma innych marek premium, badz sport? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2015 > a to nie ma innych marek premium, badz sport? To może inaczej: czy Szwedzi produkują samochody marki NIEpremium? Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2015 > i tak FCA znika z europy, to czym się przejmować... zostaną serwisy i parę modeli a potem out, za > mały i za ciasny rynek W Ameryce lekko nie mają fiat-chrysler-z-gigantyczna-kara-za-smierc-4-latka - znów karzą za niebezpieczny bak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.