Skocz do zawartości

Reduktor pod 200KM+


nikt-znany

Rekomendowane odpowiedzi

Co tutejsi spece polecają z reduktorów pod uturbiony silnik (1.8T) z nominalną mocą niespełna 200KM?

Dwa warianty:

1. nie będzie chipa

2. będzie delikatny chip na max ~230KM i 300Nm - na więcej osprzęt i tak nie pozwoli, a topić w to dużej $$ nie chcę.

Aktualnie plan jest taki:

Stag QBox

Barracudy 130

ACR01 RED na faro 8mm

Jest sens montować inny reduktor, jeśli tak to jaki i dlaczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co tutejsi spece polecają z reduktorów pod uturbiony silnik (1.8T) z nominalną mocą niespełna

> 200KM?

W 2.5 V6 170 HP miałem BRC Genius 1500 i bardzo ładnie sie sprawował. Zauwazyłem jednak, ze bardzo stabilnie trzymał cisnienie przy ustawionym na wyjsciu 1,5 bara, natomiast przy 1,2 juz było wyraźnie gorzej ze stabilnoscia. Przy skokach obiążenia były większe skoki cisnienia, niz przy 1,5.

Jeżdziłem wiec z ustawionym 1,5 bara.

Chciałem rzec przez to, ze reduktor to jedno, a ustawienia to drugie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co tutejsi spece polecają z reduktorów pod uturbiony silnik (1.8T) z nominalną mocą niespełna

> 200KM?

> Dwa warianty:

> 1. nie będzie chipa

> 2. będzie delikatny chip na max ~230KM i 300Nm - na więcej osprzęt i tak nie pozwoli, a topić w to

> dużej $$ nie chcę.

> Aktualnie plan jest taki:

> Stag QBox

> Barracudy 130

> ACR01 RED na faro 8mm

> Jest sens montować inny reduktor, jeśli tak to jaki i dlaczego?

U mnie ACR01 nie wyrabiał jak jeszcze miałem seryjne 210Hp no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kme twin?

Kme od biedy bedzie, termika malo szalowa ale da rade, bedzie sie tylko dosyc pompowal na cut-ofie, moim zdaniem jedyne sensowne rozwiazanie to dwumembranowy prins turbo z mala modyfikacja grinser006.gif

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co tutejsi spece polecają z reduktorów pod uturbiony silnik (1.8T) z nominalną mocą niespełna

> 200KM?

> Dwa warianty:

> 1. nie będzie chipa

> 2. będzie delikatny chip na max ~230KM i 300Nm - na więcej osprzęt i tak nie pozwoli, a topić w to

> dużej $$ nie chcę.

> Aktualnie plan jest taki:

> Stag QBox

> Barracudy 130

> ACR01 RED na faro 8mm

> Jest sens montować inny reduktor, jeśli tak to jaki i dlaczego?

to VAG?

musisz sie zdecydowac bo zakłada sie instalacje po zrobieniu czipa...

bo np leon turbo petlił wtryski w srodkowym zakresie obrotow

jak czip to bierz faro 13mm. i odpowiednie wielozawory .

umow sie z gazownikiem , który robił czipowane silniki na wymiane reduktora jesli red nie wytrzyma.

moze kme gold

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to VAG?

> musisz sie zdecydowac bo zakłada sie instalacje po zrobieniu czipa...

> bo np leon turbo petlił wtryski w srodkowym zakresie obrotow

> jak czip to bierz faro 13mm. i odpowiednie wielozawory .

> umow sie z gazownikiem , który robił czipowane silniki na wymiane reduktora jesli red nie wytrzyma.

> moze kme gold

przecież zarówno red jak i gold obrabiają max do 200 kunia.

co to znaczy, że pętlił wtryski w środkowym zakresie obrotów? nawet zakładając, że środkowy zakres, to 4krpm, to cykl trwa 30ms...nie wiem co tam trzebaby namotać, żeby się wtryskiwacze zapętliły (zakładając, że tam jest pełna sekwencja) spineyes.gif

faro 8mkę tak czy siak warto założyć przy okolicach tych 200 koni. różnica w cenie i tak prawie żadna. może wielozawór trochę droższy. no ale i tak sam napisał, że chce dać 8mkę, więc ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to roznie z tym bywa.

> jeden ac r01 czarny jezdził w AC w hondzie accord 2.4L i dawał radę

u mnie w passacie1.8 t po chipie na 190 koni mam ac r01 czarny i daje rade

nie ma spadków cisnienia i termiczne tez podobno ogarnia temat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to roznie z tym bywa.

> jeden ac r01 czarny jezdził w AC w hondzie accord 2.4L i dawał radę

oczywiście. miałem w R6 2.0 150KM scorpiona (już nie pamiętam jaki to był model) i 2 listewki valdemarów, zasilanych szeregowo i też jeździło. ale wystarczyło zimą wbić na chwilę na autostradę i już po chwili szybszej jazdy prychał hehe.gif

jeśli więc już montuje się samemu, to lepiej zrobić to dobrze, a nie żeby dawało radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oczywiście. miałem w R6 2.0 150KM scorpiona (już nie pamiętam jaki to był model) i 2 listewki

> valdemarów, zasilanych szeregowo i też jeździło. ale wystarczyło zimą wbić na chwilę na

> autostradę i już po chwili szybszej jazdy prychał

> jeśli więc już montuje się samemu, to lepiej zrobić to dobrze, a nie żeby dawało radę.

nie czISZ o co mi chodzi.

alaske tez mozesz zamontowac do v8 ,tez bedziedziałacjak nie bedziesz przekraczas 50-60km/h

nie słyszałem zeby ktos zamroził reduktor w tym accordzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie czISZ o co mi chodzi.

> alaske tez mozesz zamontowac do v8 ,tez bedziedziałacjak nie bedziesz przekraczas 50-60km/h

> nie słyszałem zeby ktos zamroził reduktor w tym accordzie

czaję doskonale.

piszesz po prostu, że parownik, którego wydajność producent określa na 150 kunia, obrabia bardzo dobrze w 190 konnym silniku ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.