nikt-znany Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 Co tutejsi spece polecają z reduktorów pod uturbiony silnik (1.8T) z nominalną mocą niespełna 200KM? Dwa warianty: 1. nie będzie chipa 2. będzie delikatny chip na max ~230KM i 300Nm - na więcej osprzęt i tak nie pozwoli, a topić w to dużej $$ nie chcę. Aktualnie plan jest taki: Stag QBox Barracudy 130 ACR01 RED na faro 8mm Jest sens montować inny reduktor, jeśli tak to jaki i dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
resmiki Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Co tutejsi spece polecają z reduktorów pod uturbiony silnik (1.8T) z nominalną mocą niespełna > 200KM? W 2.5 V6 170 HP miałem BRC Genius 1500 i bardzo ładnie sie sprawował. Zauwazyłem jednak, ze bardzo stabilnie trzymał cisnienie przy ustawionym na wyjsciu 1,5 bara, natomiast przy 1,2 juz było wyraźnie gorzej ze stabilnoscia. Przy skokach obiążenia były większe skoki cisnienia, niz przy 1,5. Jeżdziłem wiec z ustawionym 1,5 bara. Chciałem rzec przez to, ze reduktor to jedno, a ustawienia to drugie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 1 Maja 2015 Udostępnij Napisano 1 Maja 2015 > Co tutejsi spece polecają z reduktorów pod uturbiony silnik (1.8T) z nominalną mocą niespełna > 200KM? > Dwa warianty: > 1. nie będzie chipa > 2. będzie delikatny chip na max ~230KM i 300Nm - na więcej osprzęt i tak nie pozwoli, a topić w to > dużej $$ nie chcę. > Aktualnie plan jest taki: > Stag QBox > Barracudy 130 > ACR01 RED na faro 8mm > Jest sens montować inny reduktor, jeśli tak to jaki i dlaczego? U mnie ACR01 nie wyrabiał jak jeszcze miałem seryjne 210Hp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 1 Maja 2015 Udostępnij Napisano 1 Maja 2015 kme twin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meenia Napisano 1 Maja 2015 Udostępnij Napisano 1 Maja 2015 > kme twin? Kme od biedy bedzie, termika malo szalowa ale da rade, bedzie sie tylko dosyc pompowal na cut-ofie, moim zdaniem jedyne sensowne rozwiazanie to dwumembranowy prins turbo z mala modyfikacja Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 1 Maja 2015 Udostępnij Napisano 1 Maja 2015 bo on jest do 150 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 1 Maja 2015 Udostępnij Napisano 1 Maja 2015 > Co tutejsi spece polecają z reduktorów pod uturbiony silnik (1.8T) z nominalną mocą niespełna > 200KM? > Dwa warianty: > 1. nie będzie chipa > 2. będzie delikatny chip na max ~230KM i 300Nm - na więcej osprzęt i tak nie pozwoli, a topić w to > dużej $$ nie chcę. > Aktualnie plan jest taki: > Stag QBox > Barracudy 130 > ACR01 RED na faro 8mm > Jest sens montować inny reduktor, jeśli tak to jaki i dlaczego? to VAG? musisz sie zdecydowac bo zakłada sie instalacje po zrobieniu czipa... bo np leon turbo petlił wtryski w srodkowym zakresie obrotow jak czip to bierz faro 13mm. i odpowiednie wielozawory . umow sie z gazownikiem , który robił czipowane silniki na wymiane reduktora jesli red nie wytrzyma. moze kme gold Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 2 Maja 2015 Udostępnij Napisano 2 Maja 2015 > to VAG? > musisz sie zdecydowac bo zakłada sie instalacje po zrobieniu czipa... > bo np leon turbo petlił wtryski w srodkowym zakresie obrotow > jak czip to bierz faro 13mm. i odpowiednie wielozawory . > umow sie z gazownikiem , który robił czipowane silniki na wymiane reduktora jesli red nie wytrzyma. > moze kme gold przecież zarówno red jak i gold obrabiają max do 200 kunia. co to znaczy, że pętlił wtryski w środkowym zakresie obrotów? nawet zakładając, że środkowy zakres, to 4krpm, to cykl trwa 30ms...nie wiem co tam trzebaby namotać, żeby się wtryskiwacze zapętliły (zakładając, że tam jest pełna sekwencja) faro 8mkę tak czy siak warto założyć przy okolicach tych 200 koni. różnica w cenie i tak prawie żadna. może wielozawór trochę droższy. no ale i tak sam napisał, że chce dać 8mkę, więc ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 2 Maja 2015 Udostępnij Napisano 2 Maja 2015 to roznie z tym bywa. jeden ac r01 czarny jezdził w AC w hondzie accord 2.4L i dawał radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pirania_slon Napisano 2 Maja 2015 Udostępnij Napisano 2 Maja 2015 > to roznie z tym bywa. > jeden ac r01 czarny jezdził w AC w hondzie accord 2.4L i dawał radę u mnie w passacie1.8 t po chipie na 190 koni mam ac r01 czarny i daje rade nie ma spadków cisnienia i termiczne tez podobno ogarnia temat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 2 Maja 2015 Udostępnij Napisano 2 Maja 2015 > to roznie z tym bywa. > jeden ac r01 czarny jezdził w AC w hondzie accord 2.4L i dawał radę oczywiście. miałem w R6 2.0 150KM scorpiona (już nie pamiętam jaki to był model) i 2 listewki valdemarów, zasilanych szeregowo i też jeździło. ale wystarczyło zimą wbić na chwilę na autostradę i już po chwili szybszej jazdy prychał jeśli więc już montuje się samemu, to lepiej zrobić to dobrze, a nie żeby dawało radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 2 Maja 2015 Udostępnij Napisano 2 Maja 2015 > oczywiście. miałem w R6 2.0 150KM scorpiona (już nie pamiętam jaki to był model) i 2 listewki > valdemarów, zasilanych szeregowo i też jeździło. ale wystarczyło zimą wbić na chwilę na > autostradę i już po chwili szybszej jazdy prychał > jeśli więc już montuje się samemu, to lepiej zrobić to dobrze, a nie żeby dawało radę. nie czISZ o co mi chodzi. alaske tez mozesz zamontowac do v8 ,tez bedziedziałacjak nie bedziesz przekraczas 50-60km/h nie słyszałem zeby ktos zamroził reduktor w tym accordzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 2 Maja 2015 Udostępnij Napisano 2 Maja 2015 > nie czISZ o co mi chodzi. > alaske tez mozesz zamontowac do v8 ,tez bedziedziałacjak nie bedziesz przekraczas 50-60km/h > nie słyszałem zeby ktos zamroził reduktor w tym accordzie czaję doskonale. piszesz po prostu, że parownik, którego wydajność producent określa na 150 kunia, obrabia bardzo dobrze w 190 konnym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.