mAbZ Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 Zdjęcia z wczorajszej premiery godnego konkurenta dla najnowszego Mustanga. W skrócie - GM znów zakasowało Forda w każdym razie jeśli chodzi o topową wersję czyli V8 Na rynku opanowanym manią downsizingu czyli w Europie Mustang będzie miał przewagę ze swoim 4-cylindrowcem 314 KM i 434 Nm w porównaniu do nowego 4-cyl GM tylko 270 KM i 393 Nm. Mustang jest też oferowany z kierownicą po prawej stronie, a Camaro nie. Ale w lidze dla dużych chłopców 440 KM i 610 Nm w Camaro SS to 22 KM i 86 Nm więcej niż w Mustangu GT Camaro TEŻ ma być oferowane w oficjalnej sieci dilerskiej w Europie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 Zapomniałeś napisac dwie najwazniejsze informacje: nowe Camaro jest zdecydowanie mniejsze niz stare i zdecydowanie lżejsze. Masa taka sama jak w mustang i rozmiary takze. A mocy wiecej - oczekuje sie ze nowe SS bedzie do 60 MPH w okolicach 4.0 miało a moze nawet ponizej 4. Nawet to czterocylindrowe ma do 60 dochodzić ponizej 6 sekund. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > Zapomniałeś napisac dwie najwazniejsze informacje: nowe Camaro jest zdecydowanie mniejsze niz stare > i zdecydowanie lżejsze. To wiadomo już było co najmniej od jesieni http://www.torquenews.com/gallery/comparison-2016-chevrolet-camaro-topspeed-and-2015-camaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > To wiadomo już było co najmniej od jesieni > http://www.torquenews.com/gallery/comparison-2016-chevrolet-camaro-topspeed-and-2015-camaro Dla mnie najważniejsza informacja jest duzo niższa masa - poprzednie Camaro ważyło strasznie duzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 lampy przedni i tylne ala KIA kształty deski rozdzielczej nawiazuja do poprzedniej wersji czyli do FIATA pandy generalnie cena pewnie taka sama a auta mniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 Ciekawe czy kamera cofania jest w standardzie, bo przez te "szczeliny okienne" to na bank nic nie widać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > lampy przedni i tylne ala KIA > kształty deski rozdzielczej nawiazuja do poprzedniej wersji czyli do FIATA pandy > generalnie cena pewnie taka sama a auta mniej... Klocek hamulcowy stylizowany na PF 125. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > Ciekawe czy kamera cofania jest w standardzie, bo przez te "szczeliny okienne" to na bank nic nie > widać... Cofanie Camaro to historia na dłuższy post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > Cofanie Camaro to historia na dłuższy post. Cofa się jak furgonetką - na lusterka boczne i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > Dla mnie najważniejsza informacja jest duzo niższa masa - poprzednie Camaro ważyło strasznie duzo. Nie aż tak bardzo niższa: tylko 90 kg. Jak na mniejsze rozmiary, to raczej słaby wynik. No ale w sumie Mustang utył, a Camaro się odchudziło i teraz oba ważą mniej więcej tyle samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > Cofa się jak furgonetką - na lusterka boczne i już Ktore w odróżnieniu od furgonetki sa mikroskopijne i nic w nich nie widać. Cofa sie na czuja z nadzieja ze nic za nami nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > Ciekawe czy kamera cofania jest w standardzie, bo przez te "szczeliny okienne" to na bank nic nie > widać... Nie wiem po co komu przy cofaniu szyby ? Przeciez sa lusterka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > Zdjęcia z wczorajszej premiery godnego konkurenta dla najnowszego Mustanga. > W skrócie - GM znów zakasowało Forda w każdym razie jeśli chodzi o topową wersję czyli V8 > Na rynku opanowanym manią downsizingu czyli w Europie > Mustang będzie miał przewagę ze swoim 4-cylindrowcem 314 KM i 434 Nm > w porównaniu do nowego 4-cyl GM tylko 270 KM i 393 Nm. > Mustang jest też oferowany z kierownicą po prawej stronie, a Camaro nie. > Ale w lidze dla dużych chłopców 440 KM i 610 Nm w Camaro SS > to 22 KM i 86 Nm więcej niż w Mustangu GT > Camaro TEŻ ma być oferowane w oficjalnej sieci dilerskiej w Europie Zabawkowy. Widze go w tej reklamie zamiast Skody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > Ktore w odróżnieniu od furgonetki sa mikroskopijne i nic w nich nie widać. Cofa sie na czuja z > nadzieja ze nic za nami nie ma. Czemu w odróżnieniu od furgonetki? Przeciez auta typu van z blachą zamiast tylnych szyb, typu Astra czy Focus, tez maja male lusterka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > Ktore w odróżnieniu od furgonetki sa mikroskopijne i nic w nich nie widać. Cofa sie na czuja z > nadzieja ze nic za nami nie ma. E nie gadaj. Jeździłem Camaro sporo i nie miałem zupełnie problemu z cofaniem. Może dlatego, że w moim Renault też jak w czołgu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > Zabawkowy. > Widze go w tej reklamie zamiast Skody. I wtedy ta reklama nabrałaby sensu. Bo obecna wersja to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > Nie aż tak bardzo niższa: tylko 90 kg. Jak na mniejsze rozmiary, to raczej słaby wynik. > No ale w sumie Mustang utył, a Camaro się odchudziło i teraz oba ważą mniej więcej tyle samo. 90 kg to sporo. M3 jest lżejsze od RC-F o niecałe 200 kg i pomimo znacznie mniejszej mocy ma znacznie lepsze osiągi. Te 90 kg pozwoli Camaro na lepsze przyspieszenia niz Mustang, jako ze silniki (poza czterocylindrowcem) sa mocniejsze. Ten V6 GM jest rewelacyjny; podejrzewam ze GM wypuści kiedys wersje Camaro z V6 z ATS-V - moc wieksza od V8 a masa znacznie mniejsza. No i oczywiscie bedzie na pewno wersja z V8 i kompresorem zeby walczyć z GT350 i Hellcat. Ford tez pewnie w końcu pokaże nowe GT500, bo Hellcat sprzedaje sie jak ciepłe bułeczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > Hellcat sprzedaje sie jak ciepłe bułeczki. Hellcat potwierdza wszelkie uprzedzenia o amerykańskiej motoryzacji - auto jeżdżące wyłącznie na wprost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > Zapomniałeś napisac dwie najwazniejsze informacje: nowe Camaro jest zdecydowanie mniejsze niz stare > i zdecydowanie lżejsze. Wyczytałem jeszcze coś ważnego: Quote: Sport, Tour and Ice/Snow drive modes (and Track on SS) alter traction control, ride stiffness, shift feel, throttle, exhaust, and steering to offer distinct experiences. A więc Magnetic Ride dostępne będzie teraz nie tylko w topowej wersji z kompresorem ZL1 ale i w zwyczajnym SS V8. A do tego jakaś uproszczona wersja nawet w słabszych wersjach silnikowych. U konkurencyjnego Mustanga takie zwieszenie występuje jak dotąd jedynie w niedostępnym na europejskim rynku GT350. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > Hellcat potwierdza wszelkie uprzedzenia o amerykańskiej motoryzacji - auto jeżdżące wyłącznie na > wprost Niestety. Ale 707 KM przemawia. No i ten dźwięk! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 Tak sobie myśle ze taki SS by w pełni zaspokoił moje potrzeby a jednocześnie kosztował pół ceny M3 czy C63 AMG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > Tak sobie myśle ze taki SS by w pełni zaspokoił moje potrzeby a jednocześnie kosztował pół ceny M3 > czy C63 AMG. Też tak kombinuję. Jest nowoczesny- wyświetlacz zamiast analogowych zegarów, Megnetic Ride, kierownica gruba, sportowa- lepsza niż w Mustangu. Hamulce wielotłoczkowe Brembo przód + tył w standardzie w SS. Byle jeszcze Recaro były dostępne w opcji jak teraz i pełnia szczęścia jak dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > E nie gadaj. Jeździłem Camaro sporo i nie miałem zupełnie problemu z cofaniem. > Może dlatego, że w moim Renault też jak w czołgu Po dwóch latach posiadania Camaro uważam ze cofanie tym to szaleństwo. Ale pomimo całkowitego braku widoczności ani ja ani córka nigdy nie wjechaliśmy tyłem w nic. Wiec może to tylko przesad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > Też tak kombinuję. Jest nowoczesny- wyświetlacz zamiast analogowych zegarów, Megnetic Ride, > kierownica gruba, sportowa- lepsza niż w Mustangu. Hamulce wielotłoczkowe Brembo przód + tył w > standardzie w SS. > Byle jeszcze Recaro były dostępne w opcji jak teraz i pełnia szczęścia jak dla mnie Ford GT350 tez by w pełni zaspokajał moje potrzeby, ale żeby jednego kupic to trzeba mieć znajomosci u dealera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 A jak to sie ma w porownaniu na torze do takiego M3 czy C 63 AMG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > A jak to sie ma w porownaniu na torze do takiego M3 czy C 63 AMG? Ford GT 350 pokazuje im rury bez wysiłku. A Camaro ma byc niższe, z lepszym zawieszeniem i pewnie z większa mocą. Podejrzewam ze 2017 ZL1 (zakładając ze Gm je wypuści, ale rozprawie pewne) bedzie miało czas na Nurburing na granicy 7 minut. Obecne, ciężkie Z/28 zrobiło ten tor w 7:37.47. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesol Napisano 18 Maja 2015 Udostępnij Napisano 18 Maja 2015 > Zdjęcia z wczorajszej premiery godnego konkurenta dla najnowszego Mustanga. > W skrócie - GM znów zakasowało Forda w każdym razie jeśli chodzi o topową wersję czyli V8 > Na rynku opanowanym manią downsizingu czyli w Europie > Mustang będzie miał przewagę ze swoim 4-cylindrowcem 314 KM i 434 Nm > w porównaniu do nowego 4-cyl GM tylko 270 KM i 393 Nm. > Mustang jest też oferowany z kierownicą po prawej stronie, a Camaro nie. > Ale w lidze dla dużych chłopców 440 KM i 610 Nm w Camaro SS > to 22 KM i 86 Nm więcej niż w Mustangu GT > Camaro TEŻ ma być oferowane w oficjalnej sieci dilerskiej w Europie Hmmm, jako ,że kocham Muscle to każde koleje Camaro czy Mustang wywołują we mnie masę emocji , zdecydowanie tych pozytywnych oczywiście. Ale, choć i tak mniej ugrzeczniony niż nowy Mustang to i tak mam wrażenie,że odchodzą nieco od stylu Muscle. Te diody , wyświetlacze, ja wiem ,że teraz taka moda a to w końcu auta do lansu ale... Z tyłu bardzo mi sie podobały dzielone lampy jak w poprzednim modelu przed liftem, po lifcie je skopali i tu widzę też poszli w tę stronę. Środek , zdecydowanie bardziej podoba mi się ten w Mustangu, podobnie było w poprzednich modelach. Tak czy inaczej " I'll buy it for a dollar " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 19 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2015 > Z tyłu bardzo mi sie podobały dzielone lampy jak w poprzednim modelu przed liftem, po lifcie je > skopali i tu widzę też poszli w tę stronę. Zgadzam się, z tym że lampy w SS są inne, mają białe środki i przypominają te dzielone Przy okazji: są po dwie rury z każdej strony dlatego, że wydech jest regulowany i dwie z czterech końcówek wydechu mogą być otwarte lub zamknięte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert_ Napisano 19 Maja 2015 Udostępnij Napisano 19 Maja 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 19 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2015 Quote: Od 1:02. Czyżby nowe Camaro nie skręcało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 19 Maja 2015 Udostępnij Napisano 19 Maja 2015 > Quote: > Od 1:02. Czyżby nowe Camaro nie skręcało? Raczej kierowca noga Piękna praca rąk, szczególnie ich krzyżowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 19 Maja 2015 Udostępnij Napisano 19 Maja 2015 > Quote: > Od 1:02. Czyżby nowe Camaro nie skręcało? nie pomoze koni kupa gdy kierowca dupa pieknie przydzwonił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > nie pomoze koni kupa gdy kierowca dupa > pieknie przydzwonił Chyba jednak skręca i to jak!!! Quote: With improved handling and performance, the Camaro SS delivers better lap times than the fifth-generation's track-focused Camaro 1LE package Read more: http://gmauthority.com/blog/gm/chevrolet/camaro/2016-camaro/#ixzz3ag5KIqVl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > Chyba jednak skręca i to jak!!! Kurde, takie zwykłe, proletariackie SS będzie pewnie w stanie konkurować z M3/M4 - za pół ceny. Może rzeczywiście to jest mój następny samochód? W końcu nie chodzi mi o znaczek na klapie, ale o osiągi i ładne wnętrze. A na zdjęciach Camaro jest w środku ładniejsze niż M3/M4 i RC-F. Tylko C63 AMG i RS5 są ładniejsze w środku, ale z zewnątrz Camaro mi się bardziej podoba + jednak znacznie niższa cena przemawia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > Kurde, takie zwykłe, proletariackie SS będzie pewnie w stanie konkurować z M3/M4 - za pół ceny. > Może rzeczywiście to jest mój następny samochód? W końcu nie chodzi mi o znaczek na klapie, > ale o osiągi i ładne wnętrze. A na zdjęciach Camaro jest w środku ładniejsze niż M3/M4 i RC-F. > Tylko C63 AMG i RS5 są ładniejsze w środku, ale z zewnątrz Camaro mi się bardziej podoba + > jednak znacznie niższa cena przemawia... A u Was jest C45 AMG? Naped na 4 i nizsza cena a osiagi i tak dobre. Mnie poprzednie camaro nie zachwycilo mialem z wypozyczalni w 2010. Nie bylo to co prawda SS. Moze to nowe bedzie lepsze. Bo nowy Mustang zrobil na mnie super wrazenie a byl w wersji dla wypozyczalni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > A u Was jest C45 AMG? U nas się to nazywa C450 z pakietem AMG. Ale już w domu mam C400 i następnego mi nie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Planck Napisano 20 Maja 2015 Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > Kurde, takie zwykłe, proletariackie SS będzie pewnie w stanie konkurować z M3/M4 - za pół ceny. > Może rzeczywiście to jest mój następny samochód? W końcu nie chodzi mi o znaczek na klapie, > ale o osiągi i ładne wnętrze. A na zdjęciach Camaro jest w środku ładniejsze niż M3/M4 i RC-F. > Tylko C63 AMG i RS5 są ładniejsze w środku, ale z zewnątrz Camaro mi się bardziej podoba + > jednak znacznie niższa cena przemawia... Jeśli jakość wnętrza nowego SS będzie zbliżona do obecnego to porównanie do M3 jest nietrafione. Tym bardziej w zakresie właściwości jezdnych.To oczywiście moja skromna opinia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 > Jeśli jakość wnętrza nowego SS będzie zbliżona do obecnego to porównanie do M3 jest nietrafione. > Tym bardziej w zakresie właściwości jezdnych. To oczywiście moja skromna opinia A siedziałeś może w nowym M3? Właśnie jakość wnętrza bardzo rozczarowuje. No ale może to kwestia gustu. Co do właściwości jezdnych- Twoja opinia jest mylna: http://fastestlaps.com/comparisons/bmw_m3_e92-vs-chevrolet_camaro_1le.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Planck Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 > A siedziałeś może w nowym M3? Właśnie jakość wnętrza bardzo rozczarowuje. > No ale może to kwestia gustu. F30 nie jeździłem ale zakładam że trzyma poziom zbliżony do F10 szczególnie że M-ki mają zawsze fajniej deske wykończoną. > Co do właściwości jezdnych- Twoja opinia jest mylna: > http://fastestlaps.com/comparisons/bmw_m3_e92-vs-chevrolet_camaro_1le.html Co do właściwości jezdnych - bazuje na swoich odczuciach a jeżdziłęm i SS-em jak i M-ką. Oczywiście to sprawa względna i może nie jestem obiektywny - ale IMO SS to fajne autko do zabaw na torze (choć po torze nie jeździłem) ale po dłuższym czasie dźwięk silnika i świetny wygląd nie kompensują już paskudnego wnętrza i drewnianego prowadzenia w ruchu ulicznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 21 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 > Kurde, takie zwykłe, proletariackie SS będzie pewnie w stanie konkurować z M3/M4 - za pół ceny. > Może rzeczywiście to jest mój następny samochód? W końcu nie chodzi mi o znaczek na klapie, > ale o osiągi i ładne wnętrze. Camaro 2016 ma silnik V8 LT1 od Corvetty, z bezpośrednim wtryskiem i VVT. Dużo bardziej zaawansowany niż obecne V8 LS3 Z minusów zauważyłem opony run flat 20" jako standard w SS. To idiotyzm dawać takie kloce do "performance car" 245/40 przód i 275/35 tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 21 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 > F30 nie jeździłem ale zakładam że trzyma poziom zbliżony do F10 szczególnie że M-ki mają zawsze > fajniej deske wykończoną. > Co do właściwości jezdnych - bazuje na swoich odczuciach a jeżdziłęm i SS-em jak i M-ką. Oczywiście > to sprawa względna i może nie jestem obiektywny - ale IMO SS to fajne autko do zabaw na torze > (choć po torze nie jeździłem) ale po dłuższym czasie dźwięk silnika i świetny wygląd nie > kompensują już paskudnego wnętrza i drewnianego prowadzenia w ruchu ulicznym. Mnie w SS przeszkadzało, że się kiwa przód-tył przy przyspieszaniu, hamowaniu, nawet przy zmianach biegów: Ma też słabe hamulce, które łatwo przegrzać. No ale odpowiednikiem M3 nie jest SS, lecz co najmniej 1LE z zawieszeszeniem od Z/28. A to zupełnie inna para kaloszy! ZL1 z Magnetic Ride to zupełnie inna klasa i tym jeździło mi się świetnie. W nowym, zwyczajnym SS będzie można mieć zawieszenie Magnetic Ride i wg informacji prasowej nowe SS w standardzie będzie szybsze od starego 1LE. Z tego wynika, że M3 będzie mu mógł tylko rury wąchać (bo 1LE był szybszy od M3 E92) A jakość materiałów w środku prawdę mówiąc mało mnie obchodzi, jeśli mam za nie płacić drugie tyle co za resztę auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Planck Napisano 21 Maja 2015 Udostępnij Napisano 21 Maja 2015 Widze że Ty masz podejście bardziej wyczynowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.