Skocz do zawartości

Suv po raz ostatni rav4, cx-5, forek


arogal01

Rekomendowane odpowiedzi

Rav jeździłem, widziałem jest spoko choc silnik i skrzynia stednie cena najniższa około 135k

Cx-5 widzialem, jutro jazda testowa auto droższe o okolo 10k. Wyposażenie podobne do rav

Forek nie widziałem, nie jeździłem ale zrobię to w tym tygodniu, cena kolejne 5k więcej

Wszystkie auta z automatem i w benzynie, forek najzwawszy na papierze. Czy to warte jest 15k różnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

> Czytasz mi w myślach

Mnie brakuje jeszcze trzech rzeczy. Niestety na dwie nie ma szans czyli pamiec ustawien fotela kierowcy i EyeSight. Trzecia czyli samosciemniajace sie lusterko wsteczne da sie ogarnac...

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mnie brakuje jeszcze trzech rzeczy. Niestety na dwie nie ma szans czyli pamiec ustawien fotela

> kierowcy i EyeSight. Trzecia czyli samosciemniajace sie lusterko wsteczne da sie ogarnac...

> Krawiec

w samochodzie za 135kpln nie ma lusterka fotochromatyczneo? spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jedyna rzecz warta grzechu to dostep bezkluczykowy. Reszta jest taka se...

> Krawiec

BTW czy w autach bez dostępu bezkluczykowego Subaru dalej daje kluczyk, który wygląda jak sprzed 10 lat (brzydki, nieskładany)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w samochodzie za 135kpln nie ma lusterka fotochromatyczneo?

IMO w SUVie ten brak aż tak nie boli, bo jeśli ktoś siedzi Ci na zderzaku to i tak jego świateł nie widzisz dlatego że masz tylną szybę na wysokości jego dachu.

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako miłośnik Mazd i posiadacz RAV szczerze polecam Forka.

Kolega niedawno odebrał i zabrał mnie na przejażdżkę - rewelacja.

CX-5 jest małe, RAV fajna do spokojnej jazdy, ale bardzo głośna.

Forek raz, że się odpycha jak zły, dwa jest cichy, trzy naprawdę

oszczędny jak na 240 koni. Ogólnie zrobił na mnie wrażenie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Taki mam tylko w oryginale. Jesień średniowiecza

Mitsu do wersji ze zwykłym kluczykiem też brzydki daje:

Mitsubishi-ASX-Outlander-Lancer-EX-Galant-Pajero-silicone-rubber-key-chain-key-holder-key-bag-key.jpg

Ale nie aż tak brzydki jak ten z Subaru. Chociaż za sam fakt nieskładanego kluczyka jest żółta kartka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mitsu do wersji ze zwykłym kluczykiem też brzydki daje:

> Ale nie aż tak brzydki jak ten z Subaru. Chociaż za sam fakt nieskładanego kluczyka jest żółta

> kartka.

Tak, decyzja o zakupie samochodu na podstawie wyglądu kluczyka facepalm%5B1%5D.gif

Tak, jestem nieobiektywny, bo mam subaru. Mam też tradycyjny kluczyk, bo to stare subaru.

Co do oślepiania to masz rację, w wyższym samochodzie to nie przeszkadza. Jeszcze jak się szyby przyciemni, to się nie używa tej drugiej pozycji lusterka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

> 240 KM, automat, SAWD, SI-DRIVE, X-MODE.

> Pokaż choć jeden minus

Tak wiem wiem.. plusy przysłaniają minusy, ale jak mówiłem jest ich pare (z perspektywy 600km przejechanych Forkiem XT):

1. Fotel pasażera nie ma regulacji wysokości a jest dość wysoko zamocowany i siedzi sie jak na krześle.

2. Brak pamieci fotela kierowcy mimo elektrycznej regulacji

3. Klimatyzacji nie da się wymusić nawiewu jednoczesnie na szybe i na środek. Powoduje to ze od przedniej szyby jak swieci w nia słońce bije żar. W autach gdzie mozna jednoczesnie dmuchać na szybe i ze środkowych nawiewów takiego problemu nie ma. Jedyny tryb to na szybe i na nogi (jak to opisali w instrukcji do grzania - i to jest akurat ok) ale przy klimie strasznie wieje po jajach w tym trybie. Do tego taki tryb automatu powoduje ze na tylnych siedzeniach jest zimno a kierowca sie "gotuje".

4. Wersja na EU nie ma EyeSight

I to S-AWD jest w wersji "haldex" przy CVT

A jest i jedna dodatkowa zaleta. Nie ma START-STOP zlosnik.gif

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak wiem wiem.. plusy przysłaniają minusy, ale jak mówiłem jest ich pare (z perspektywy 600km przejechanych Forkiem XT) ...

Zażartowałem, dla mnie te 'minusy' to dla metroseksualnych zlosnik.gif

To auto po prostu nie ma konkurencji przy swojej cenie.

BTW sprzęgło wielopłytkowe subaru mimo że to kompromis to i tak rozwala każdy haldex wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

Poważnie? W Yeti z Haldexem IV żadnych takich akcji nie ma... Tył tez jest spięty ale chyba tylko 4%.

IV ma dodatkowy akumulator ciśnienia wiec spiecie jest dość szybkie. W V chyba musi zadzialać pompa elektryczna aby zrobić cisnienie.

Yeti z IV całkiem dobrze sobie radził na oblodzonej dość stromej górce gdzie zwykłe osobówki (miasto) suneły w dół niejednokrotnie bokiem.

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

Po opisie zmian H IV do H V coś czułem że będzie podobnie jak w H II. Cóż znowu ekologia wygała (zmniejszenie wagi H V).

W Yeti czuć jak pracuje naped na śliskim ale tylko wtedy jak działa EDS i hamuje tym kołem ktore sie ślizga w danej chwili. Daje to ciekawy efekt jak by skoków w bok ale auto jedzie. Normalnie na sniegu czy mokrym nic nie czuć (chyba że ESP sie wtrąci).

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis doznalem pelnego wkur***, facet w mazdzie umowil sie ze mna na jazde probna, po czym w salonie sie okazalo ze wyszeld i nie ma mi kto auta zaprezentowac. Po 20 min czekania wyszedlem totalnie zniesmaczony, u nich napenwo nie kupie samochodu.

Co do samej mazdy wypada niezle, ale i toyota nienajgorzej. Jutro jade przejechac sie forkiem, ale ta cena….

Jak to wyglada z odsprzedażą powyższych ? Na Aktualnie sprzedanym touranie po 3 latach stracilem 23tysiace (auto kosztowalo mnie w salonie 106tysi). Ciekawy jestem ktore z nich straci najmniej po 3-4 latach, bo dluzej to auto nie bedzie u nas jezdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

To za dobrą cene tego Taurana puściłeś. Niecałe 22% utraty wartości w 3 lata...

Przejedziesz sie forkiem XT to Ci sie odechce reszty tak samo jak sie mojej żonie odechciało...

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To za dobrą cene tego Taurana puściłeś. Niecałe 22% utraty wartości w 3 lata...

> Przejedziesz sie forkiem XT to Ci sie odechce reszty tak samo jak sie mojej żonie odechciało...

> Krawiec

bylem, widzialem forka, zrobil na mnie dobre wrazenie, choc wersji platinium nie maja na czerwiec wiec i tak pozamiatane. Jest komfort do wzięcia w cenie 132 (czyli tyle co ravka). Niestety brakuje tej wersji troszkę, choć przynam jestem miło zaskoczony, wyglada lepiej niz na fotkach. Na jazde sie jeszcz umowilem na sobote. Choc biorąc za i przeciw chyba jednak zostanie ravka grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli będziesz jeździł autem które ma połowa stomatologów we Wrocku

zona bedzie, choc zrodził sie pomysł podczas dyskusji, czy nie wesprzez VW w związku z tym ze dotychczasowy odwzdzieczyl sie niska strata, a aktualnie daja mega rabaty na Tiguana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejechala sie rav4 i jej sie nie podobalo, porownala tiguana z turanem i mowi praktycznie to samo i moze byc

ale najlepsze jest to ze spodobal jej sie nowy pasek - tylko cena……znowu 10k wiecej.

chyb wiec skonczymy na tiguanie, albo trafie okazje na paska w highline z dsg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.