Skocz do zawartości

Nowy Superb - jaki silnik?


bizz

Rekomendowane odpowiedzi

> czyli benzynowe tez na skrap bo trzeba bylo zainstalowac katalizatory zostaje tylko elektryk panie

Słyszałeś o jakichkolwiek problemach związanych z użytkowaniem katalizatora?

O jakimś wypalaniu, czy jeżdżeniu w okół komina bez sensu, żeby dziadostwo się "zregenerowało"?

Bo ja nie, więc porównanie katalizatora oraz DPF jest bezsensowne zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Słyszałeś o jakichkolwiek problemach związanych z użytkowaniem katalizatora?

> O jakimś wypalaniu, czy jeżdżeniu w okół komina bez sensu, żeby dziadostwo się "zregenerowało"?

> Bo ja nie, więc porównanie katalizatora oraz DPF jest bezsensowne

napisales:

Quote:

To DIESEL jest chorym i problematycznym wynalazkiem. Gdyby nie DPF to diesle dalej truły by nas wszystkich, a skoro trzeba do diesli instalować takie ustrojstwa jak filtry DPF to oznacza, że nie te filtry, a silniki DIESLA są chore i problematyczne


moze mam demencje starcza ale pamietam czasy gdy katalizator nie byl w wyposazeniu aut.cos sie od tej pory zmienilo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja tak, o zapchaniu sie lub wytopieniu i z takim problemami sie spotkalem.

Ale zaraz. Teraz mówisz o USTERCE katalizatora.

A ja nie mówię o USTERCE dpf'a, tylko o UTRUDNIENIACH w korzystania z auta wynikających z faktu, że MUSI posiadać on dpf'a.

To dwie zupełnie różne rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale zaraz. Teraz mówisz o USTERCE katalizatora.

> A ja nie mówię o USTERCE dpf'a, tylko o UTRUDNIENIACH w korzystania z auta wynikających z faktu, że

> MUSI posiadać on dpf'a.

> To dwie zupełnie różne rzeczy.

czyli zapchany kat to usterka ,zas zapchany DPF to utrudnienie hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli zapchany kat to usterka ,zas zapchany DPF to utrudnienie

Naucz się czytać ze zrozumieniem zlosnik.gif

Zapchany kat to USTERKA. Kat zapycha się raz na dziesiątki tysięcy kilometrów. Albo i rzadziej.

DPF zaczynający się wypalać kiedy podjeżdżam pod dom i zmuszający mnie to jeżdżenia w okół komina to UTRUDNIENIE w eksploatacji pojazdu. DPF wypala się nie wiem jak często, ale pewnie jakoś raz w tygodniu ja ktoś codziennie eksploatuje auto, albo i częściej.

Teraz rozumiesz? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DPF to zło, w 3 markach w których pracowałem/pracuję to był zawsze problem, mnóstwo ludzi pokupowało diesle do miasta i sobie strzelili tym w kolano a teraz płaczą i szukają po specach wycinających te ustrojstwo z auta żeby dało się nim normalnie jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Naucz się czytać ze zrozumieniem

> Zapchany kat to USTERKA. Kat zapycha się raz na dziesiątki tysięcy kilometrów. Albo i rzadziej.

> DPF zaczynający się wypalać kiedy podjeżdżam pod dom i zmuszający mnie to jeżdżenia w okół komina

> to UTRUDNIENIE w eksploatacji pojazdu. DPF wypala się nie wiem jak często, ale pewnie jakoś

> raz w tygodniu ja ktoś codziennie eksploatuje auto, albo i częściej.

> Teraz rozumiesz?

dalej ni w zab zlosnik.gif

i to i to nie jest POTRZEBNYM urzadzeniem aby odpowiedni silnik dzialal.jego zainstalowanie powoduje pewne komplikacje dla uzytkownika-benzynowe wymagaja odpowiedniego paliwa,diesle odpowiedniego traktowania ,paliwa oraz oleju.

czemu nie postawic znaku rownosci miedzy nimi?

jesli zalejesz olowiowe paliwo do benzyny a w dieslu nie bedziesz pamietal o wypaleniu DPF-a to rownie szybko beda obydwa uszkodzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dalej ni w zab

> i to i to nie jest POTRZEBNYM urzadzeniem aby odpowiedni silnik dzialal.jego zainstalowanie

> powoduje pewne komplikacje dla uzytkownika-benzynowe wymagaja odpowiedniego paliwa,diesle

> odpowiedniego traktowania ,paliwa oraz oleju.

> czemu nie postawic znaku rownosci miedzy nimi?

> jesli zalejesz olowiowe paliwo do benzyny a w dieslu nie bedziesz pamietal o wypaleniu DPF-a to

> rownie szybko beda obydwa uszkodzone.

Stawiasz znak równości pomiędzy utrudnieniem w postaci pilnowania żeby zalać paliwo bezołowiowe, a nie ołowiowe z tym, żeby swoje życia podporządkowywać temu kiedy akurat dpf ma chcicę się wypalić?

Błagam Cię zlosnik.gif

Komplikacja w postaci katalizatora jest NIEWSPÓŁMIERNIE mniej uciążliwa niż komplikacja wynikająca z filtra DPF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Stawiasz znak równości pomiędzy utrudnieniem w postaci pilnowania żeby zalać paliwo bezołowiowe, a

> nie ołowiowe z tym, żeby swoje życia podporządkowywać temu kiedy akurat dpf ma chcicę się

> wypalić?

> Błagam Cię

> Komplikacja w postaci katalizatora jest NIEWSPÓŁMIERNIE mniej uciążliwa niż komplikacja wynikająca

> z filtra DPF.

A gdzie Ty jeszcze widziales paliwo olowiowe? grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jesli zalejesz olowiowe paliwo do benzyny

Nie trzeba takiego zalewac, wystarczy trafic jakies kombinowane, czego przykladem byl moj sasiad, ktoremu kilka lat temu stopil sie katalizator w Fabii. Z wnetrznosci kata zostal kawalek wielkosci gruszki, latal i dzwonil w obudowie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko o UTRUDNIENIACH w korzystania z auta wynikających z faktu, że

> MUSI posiadać on dpf'a.

> To dwie zupełnie różne rzeczy.

Hmm....wsiada sie z prawej strony przez te utrudnienia?

Moze tylko wsteczny ma?

Ale zadumke wzbudziles:)

Mam DPFa i jakos narzekac nie moge.

Kosztem braku czarnego dymu moge raz na 1000km przejechac 10kmdalej jesli akurat nie jade w trasie.

Obecnie 1000km to jakies kilka miesiecy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozważam zakup Superba kombi, nie mam pojęcia jaki silnik wybrać.

> Jedyne co mnie ogranicza, to skrzynia DSG - nie chcę manualnej.

> Waham się między 1.8TSI a 1.6 TDI - cena praktycznie identyczna, różnica w mocy i osiągach

> dramatyczna. Ewentualnie dopłata do 2.0TDI.

> Czy ktoś kto jeździ tym modelem może mi podpowiedzieć jakie jest spalanie 1.8TSI?

> Auto będzie jeździło głównie po małym, niezakorkowanym mieście gdzie 530d automat pali mi 9 litrów,

> plus 3-4 razy w roku trasy "wakacyjne" - 2-3 tysiące km.

> Awaryjność po gwarancji mnie nie interesuje, bo po 4 latach wymiana a na 4 lata można rozszerzyć

> gwarancję.

Realne spalanie w cyklu mieszanym od 8 do 9,7 l na każde 100 kilometrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.