Mars_wrc Napisano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2015 > czyli benzynowe tez na skrap bo trzeba bylo zainstalowac katalizatory zostaje tylko elektryk panie Słyszałeś o jakichkolwiek problemach związanych z użytkowaniem katalizatora? O jakimś wypalaniu, czy jeżdżeniu w okół komina bez sensu, żeby dziadostwo się "zregenerowało"? Bo ja nie, więc porównanie katalizatora oraz DPF jest bezsensowne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2015 > Słyszałeś o jakichkolwiek problemach związanych z użytkowaniem katalizatora? > O jakimś wypalaniu, czy jeżdżeniu w okół komina bez sensu, żeby dziadostwo się "zregenerowało"? > Bo ja nie, więc porównanie katalizatora oraz DPF jest bezsensowne napisales: Quote: To DIESEL jest chorym i problematycznym wynalazkiem. Gdyby nie DPF to diesle dalej truły by nas wszystkich, a skoro trzeba do diesli instalować takie ustrojstwa jak filtry DPF to oznacza, że nie te filtry, a silniki DIESLA są chore i problematyczne moze mam demencje starcza ale pamietam czasy gdy katalizator nie byl w wyposazeniu aut.cos sie od tej pory zmienilo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2015 > Słyszałeś o jakichkolwiek problemach związanych z użytkowaniem katalizatora? Ja tak, o zapchaniu sie lub wytopieniu i z takim problemami sie spotkalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2015 > Ja tak, o zapchaniu sie lub wytopieniu i z takim problemami sie spotkalem. Ale zaraz. Teraz mówisz o USTERCE katalizatora. A ja nie mówię o USTERCE dpf'a, tylko o UTRUDNIENIACH w korzystania z auta wynikających z faktu, że MUSI posiadać on dpf'a. To dwie zupełnie różne rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2015 > Ale zaraz. Teraz mówisz o USTERCE katalizatora. > A ja nie mówię o USTERCE dpf'a, tylko o UTRUDNIENIACH w korzystania z auta wynikających z faktu, że > MUSI posiadać on dpf'a. > To dwie zupełnie różne rzeczy. czyli zapchany kat to usterka ,zas zapchany DPF to utrudnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2015 > czyli zapchany kat to usterka ,zas zapchany DPF to utrudnienie Naucz się czytać ze zrozumieniem Zapchany kat to USTERKA. Kat zapycha się raz na dziesiątki tysięcy kilometrów. Albo i rzadziej. DPF zaczynający się wypalać kiedy podjeżdżam pod dom i zmuszający mnie to jeżdżenia w okół komina to UTRUDNIENIE w eksploatacji pojazdu. DPF wypala się nie wiem jak często, ale pewnie jakoś raz w tygodniu ja ktoś codziennie eksploatuje auto, albo i częściej. Teraz rozumiesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2015 DPF to zło, w 3 markach w których pracowałem/pracuję to był zawsze problem, mnóstwo ludzi pokupowało diesle do miasta i sobie strzelili tym w kolano a teraz płaczą i szukają po specach wycinających te ustrojstwo z auta żeby dało się nim normalnie jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2015 > Naucz się czytać ze zrozumieniem > Zapchany kat to USTERKA. Kat zapycha się raz na dziesiątki tysięcy kilometrów. Albo i rzadziej. > DPF zaczynający się wypalać kiedy podjeżdżam pod dom i zmuszający mnie to jeżdżenia w okół komina > to UTRUDNIENIE w eksploatacji pojazdu. DPF wypala się nie wiem jak często, ale pewnie jakoś > raz w tygodniu ja ktoś codziennie eksploatuje auto, albo i częściej. > Teraz rozumiesz? dalej ni w zab i to i to nie jest POTRZEBNYM urzadzeniem aby odpowiedni silnik dzialal.jego zainstalowanie powoduje pewne komplikacje dla uzytkownika-benzynowe wymagaja odpowiedniego paliwa,diesle odpowiedniego traktowania ,paliwa oraz oleju. czemu nie postawic znaku rownosci miedzy nimi? jesli zalejesz olowiowe paliwo do benzyny a w dieslu nie bedziesz pamietal o wypaleniu DPF-a to rownie szybko beda obydwa uszkodzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2015 > dalej ni w zab > i to i to nie jest POTRZEBNYM urzadzeniem aby odpowiedni silnik dzialal.jego zainstalowanie > powoduje pewne komplikacje dla uzytkownika-benzynowe wymagaja odpowiedniego paliwa,diesle > odpowiedniego traktowania ,paliwa oraz oleju. > czemu nie postawic znaku rownosci miedzy nimi? > jesli zalejesz olowiowe paliwo do benzyny a w dieslu nie bedziesz pamietal o wypaleniu DPF-a to > rownie szybko beda obydwa uszkodzone. Stawiasz znak równości pomiędzy utrudnieniem w postaci pilnowania żeby zalać paliwo bezołowiowe, a nie ołowiowe z tym, żeby swoje życia podporządkowywać temu kiedy akurat dpf ma chcicę się wypalić? Błagam Cię Komplikacja w postaci katalizatora jest NIEWSPÓŁMIERNIE mniej uciążliwa niż komplikacja wynikająca z filtra DPF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2015 > Stawiasz znak równości pomiędzy utrudnieniem w postaci pilnowania żeby zalać paliwo bezołowiowe, a > nie ołowiowe z tym, żeby swoje życia podporządkowywać temu kiedy akurat dpf ma chcicę się > wypalić? > Błagam Cię > Komplikacja w postaci katalizatora jest NIEWSPÓŁMIERNIE mniej uciążliwa niż komplikacja wynikająca > z filtra DPF. A gdzie Ty jeszcze widziales paliwo olowiowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2015 > jesli zalejesz olowiowe paliwo do benzyny Nie trzeba takiego zalewac, wystarczy trafic jakies kombinowane, czego przykladem byl moj sasiad, ktoremu kilka lat temu stopil sie katalizator w Fabii. Z wnetrznosci kata zostal kawalek wielkosci gruszki, latal i dzwonil w obudowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2015 > A gdzie Ty jeszcze widziales paliwo olowiowe? Mnie o to pytasz? Nie ja o tym pierwszy napisałem, tylko kolega Wlad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 > A gdzie Ty jeszcze widziales paliwo olowiowe? to byl przyklad dla porownania kata i DPF-u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 > Trzeba sie liczyć z 10 średnio. Jak bedziesz głównie stał w korkach to wiecej. Te silniki > zadziwiająco dużo palą na wolnych obrotach. > Krawiec tzn ile litrow na godzine? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 tylko o UTRUDNIENIACH w korzystania z auta wynikających z faktu, że > MUSI posiadać on dpf'a. > To dwie zupełnie różne rzeczy. Hmm....wsiada sie z prawej strony przez te utrudnienia? Moze tylko wsteczny ma? Ale zadumke wzbudziles:) Mam DPFa i jakos narzekac nie moge. Kosztem braku czarnego dymu moge raz na 1000km przejechac 10kmdalej jesli akurat nie jade w trasie. Obecnie 1000km to jakies kilka miesiecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 > Rozważam zakup Superba kombi, nie mam pojęcia jaki silnik wybrać. > Jedyne co mnie ogranicza, to skrzynia DSG - nie chcę manualnej. > Waham się między 1.8TSI a 1.6 TDI - cena praktycznie identyczna, różnica w mocy i osiągach > dramatyczna. Ewentualnie dopłata do 2.0TDI. > Czy ktoś kto jeździ tym modelem może mi podpowiedzieć jakie jest spalanie 1.8TSI? > Auto będzie jeździło głównie po małym, niezakorkowanym mieście gdzie 530d automat pali mi 9 litrów, > plus 3-4 razy w roku trasy "wakacyjne" - 2-3 tysiące km. > Awaryjność po gwarancji mnie nie interesuje, bo po 4 latach wymiana a na 4 lata można rozszerzyć > gwarancję. Realne spalanie w cyklu mieszanym od 8 do 9,7 l na każde 100 kilometrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.