mrBEAN Napisano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2015 Jeśli tak potrafisz sterować, że potrafisz utrzymać bieg jaki chcesz bez przyspieszania, to gratuluję. Jak by miało to być technicznie rozwiązane wg. Ciebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 13 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2015 Jak by miało to być technicznie rozwiązane wg. Ciebie? Nie mam bladego pojęcia. Ale gdy pisałem że to jest jeden z problemów AT, kilku fachowców stwierdzilo że nie umiem jeździć, więc zakładam że jakoś to rozwiązali - kwestia tylko odpowiedniego kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2015 Nie mam bladego pojęcia. Ale gdy pisałem że to jest jeden z problemów AT, kilku fachowców stwierdzilo że nie umiem jeździć, więc zakładam że jakoś to rozwiązali - kwestia tylko odpowiedniego kierowcy. Polarny a może twoje problemy rozwiąże.... Tuner który ci zmieni oprogramowanie skrzyni DSG? Chyba są tacy. Oczywiście po gwarancji dopiero... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 13 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2015 Polarny a może twoje problemy rozwiąże.... Tuner który ci zmieni oprogramowanie skrzyni DSG? Chyba są tacy. Oczywiście po gwarancji dopiero...Planuję coś takiego - wyłączenie pełzania po puszczeniu hamulca, włączanie II biegu na tyle później żeby nie jechał na półsprzęgle i zmiana trybu D na nieco bliższy S, z kolei S na trochę mniej rzeźniczy.A gwarancja kończy mi się za tydzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2015 BTW. Ciekawe jak jest z szybkością cvt. Zależy jakiego CVT i w połączeniu z jakim silnikiem. W XTku w trybie I w zależności od głębokości wdepnięcia albo kręci i zmienia biegi prawie jak klasyczny automat albo trzyma stałe obroty i płynnie zmienia przełożenie przyspieszając. W trybach sport kręci wysoko i zmienia biegi (6 w trybie sport i 8 w S#). Pod górę jak silnik "powie" że mu ciężko to płynnie podniesie obroty. Jak się jedzie delikatnie to nie czuć że skrzynia zmienia przełożenia. Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2015 W outbacku dieslu są dwa tryby A - automatyczny, M - manualny: A - lekkie wciśnięcie - trzyma obroty 1.5 - 1.7 tys , bardzo dobrze przyśpiesza od samego dołu bez zmiany biegów. Tramwaj A - mocne wciśnięcie - łapie ok. 3 tys obrotów, katapulta, od 75 - 80 km/h zaczyna obniżać obroty, jak nie odpuścisz to zabiorą prawko. A - przy przyśpieszaniu można puknąć łopatkę (-) wtedy 'zrzuca' bieg i podkręca obroty, można też przytrzymać łopatkę (-) wtedy 'zrzuca' o dwa biegi i obroty skaczą o 500 w górę. Ma 7 biegów wirtualnych. Zmiana biegów następuje natychmiast, zwłoka niewyczuwalna. M - 7 biegów wirtualnych, reakcja właściwie natychmiast po puknięciu w łopatkę. Nie jeżdżę w manualu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 14 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2015 W outbacku dieslu są dwa tryby A - automatyczny, M - manualny: A - lekkie wciśnięcie - trzyma obroty 1.5 - 1.7 tys , bardzo dobrze przyśpiesza od samego dołu bez zmiany biegów. Tramwaj A - mocne wciśnięcie - łapie ok. 3 tys obrotów, katapulta, od 75 - 80 km/h zaczyna obniżać obroty, jak nie odpuścisz to zabiorą prawko. A - przy przyśpieszaniu można puknąć łopatkę (-) wtedy 'zrzuca' bieg i podkręca obroty, można też przytrzymać łopatkę (-) wtedy 'zrzuca' o dwa biegi i obroty skaczą o 500 w górę. Ma 7 biegów wirtualnych. Zmiana biegów następuje natychmiast, zwłoka niewyczuwalna. M - 7 biegów wirtualnych, reakcja właściwie natychmiast po puknięciu w łopatkę. Nie jeżdżę w manualu A jak z pełzaniem po puszczeniu hamulca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2015 A jak z pełzaniem po puszczeniu hamulca? W obu trybach pełza. Na zjazdach/podjazdach można aktywować automatyczny hamulec. Na płaskim nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2015 A co to za problem? Pedał większy, kopyto spore, do tego zaskakująca sytuacja i depcze się co jest w pobliżu Ano żaden - pedał stosownie szeroki, nawyk deptania po sprzęgle i całujemy kierownicę Kiedyś (dawno temu) tak zrobiłem po przesiadce do Audi 200. Kumpel jadący za mną (trabantem) uciekał do rowu :hehe: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2015 Już bodaj ze 6 rok jeżdzę prywatnie automatem, w pracy mam manuale. Żadnych problemów żeby się przestawić. Żal będzie przesiąść się znów do manuala. Jedynie co mnie denerwuje to zrzucanie biegów na najwyższy - zwłaszcza jeżdząc w górach - trzeba wtedy wyłączyć nadbieg. Poza tym bajka i szalona wygoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2015 Już bodaj ze 6 rok jeżdzę prywatnie automatem, w pracy mam manuale. Żadnych problemów żeby się przestawić. Żal będzie przesiąść się znów do manuala. Jedynie co mnie denerwuje to zrzucanie biegów na najwyższy - zwłaszcza jeżdząc w górach - trzeba wtedy wyłączyć nadbieg. Poza tym bajka i szalona wygoda. Czym innym jest regularna jazda na zmianę, a czym innym jest przesiadka po wielu latach z manuala na automat - szybko się można przestawić, ale pierwsze są odruchy :hehe: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.