Rapid136 Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Kto może się podzielić wiedzą: 1. jakie 1.4 16v szukać pod wgraty z p1? po numerze można poznać? 2. jak to uruchomić, na kompie z 1.2 16v z p1? gdzie mogą dostosowac ten program pod większy silnik? na seryjnym kompie to bedzie jezdzić? 3. co warto zostawić z 1.2 16v prócz całego dolotu z kolektorem, kompem i immo + wiązką? np. mocowania cewek i cewki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 będzie jeździć na kompie z 1.2 ale nie ciekawie, potrzebny remap.Tak mocowanie cewek będzie potrzebne, kolektor wydechowy chyba ze obecny masz juz nowego typu, będzie potrzebna zaślepka czujnika w glowiczce 1.4Najlepiej szukac 1.4 zeby bylo bez starjeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 27 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Jaki kolektor wydechowy wsadzać z katem z 1.4 czy z p II 1.2 16v ? dokałdacie katy i 2 sonde? To co znalazłem: Nr. silników Punto I 1.2 16v 86HP nr. 176Punto II stilo itp. 1.2 16V 80HP nr. 188Stilo 95KM 843 A1.000Stilo 90HP 192 B2.000500 100HP 169 A3000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 27 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2015 będzie jeździć na kompie z 1.2 ale nie ciekawie, potrzebny remap. Tak mocowanie cewek będzie potrzebne, kolektor wydechowy chyba ze obecny masz juz nowego typu, będzie potrzebna zaślepka czujnika w glowiczce 1.4 Najlepiej szukac 1.4 zeby bylo bez starjeta W których silnikach jest ten starjet?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 27 Września 2015 Udostępnij Napisano 27 Września 2015 stilo 95KM ma stareta i to 500 100hp raczej tez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyzio_abarth Napisano 27 Września 2015 Udostępnij Napisano 27 Września 2015 A ogólnie jeśli mozna sie podpiac... 1.2 8v na 1.4 16v.) chodzi sprzet tak jak kolega pisze , to jaki sprzet bez starjet.. i czy w ogole cos zostaje z 1.2 8v?? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2015 stilo 95KM ma stareta i to 500 100hp raczej tez a majac silnik zdjeciach jestem w stanie dojsc czy ma to g.. czy nie? PS. jak w 1.4 grają waliki z 1.2 86KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 a majac silnik zdjeciach jestem w stanie dojsc czy ma to g.. czy nie? PS. jak w 1.4 grają waliki z 1.2 86KM? idzie dojsc, starjet ma inne kolko na walku rozrzadu bo z wariatorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 w grande punto tez byl sj. Kolektor najlepiej dac 4-2-1zdjecia sjhttp://www.italiaspeed.com/2006/cars/other/technology/04/starjet/101.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2015 dobra , ale kto w PL moe kompa poprawić pod 1.4? Czy ten starjet można wywalić jakoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Wystarczy nie podłączać zasilania i będzie działać nomalnie ale najlepiej było by założyć czapke bez wariatora. Stilo 95 były bez tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2016 odgrzebuje, 1. silnik o takim kodzie 199A6000 to 1.1.4 16v z startjet ? z GP lub MITO 2 .Kto w pl może poprawić komp z P1 aby to normalnie jeździło? auto tylko do cywila. 3. czym się różni głowica z start jetem a bez niego? idzie tam wsadzić wałki z p1 i kołami rozrządu? Jak to będzie gadać? 4. który otwór zaślepiamy w głowicy "zaślepka czujnika w głowicy 1.4" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyzio_abarth Napisano 8 Marca 2016 Udostępnij Napisano 8 Marca 2016 1. tak 199A6000 to ze starjet. 2. podobno jest osoba ale nie wiem czy ona jeszcze stroi. hm.. Huba? 3. głowica ze starjetem hm... Siłownik regulatora fazy + górne koło rozrządu jest inne wariator...czy jakos tak:P DOdam że kółko od Punto 1 1.2 16v nie pasuje...( 4. miedzy 3 a 4 swieca + zaslepka od silownika faz.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 8 Marca 2016 Udostępnij Napisano 8 Marca 2016 3. czym się różni głowica z start jetem a bez niego?idzie tam wsadzić wałki z p1 i kołami rozrządu? Jak to będzie gadać? Różnice: - przesunięte górne mocowania kolektora ssącego (około 1cm w górę) - żeby założyć kolektor ssący z P1 trzeba zrobić fasolki - brak kanału wodnego z tyłu głowicy - temat załatwia obudowa termostatu z GP - wałek wydechowy z kanalikami pod wariator w kole rozrządu - wystarczy założyć normalne wałki z dowolnego 1.2/1.4 16v ze zwykłym kółkiem - zmieniacz faz na głowicy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 9 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 Po pierwsze bardzo dziękuje za odpowiedzi czekam jedynie na rozwianie sprzeczności nt. punktu 3 Różnice: - wałek wydechowy z kanalikami pod wariator w kole rozrządu - wystarczy założyć normalne wałki z dowolnego 1.2/1.4 16v ze zwykłym kółkiem 3. głowica ze starjetem hm... Siłownik regulatora fazy + górne koło rozrządu jest inne wariator...czy jakos tak:P DOdam że kółko od Punto 1 1.2 16v nie pasuje... ( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 9 Marca 2016 Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 Ja tu nie widzę sprzeczności Jest tak jak napisałem. Dyzio miał na myśli że nie da się założyć kółka z P1 do wałka wydechowego w StarJet. Pilnuj tylko, żeby był komplet, jak wałki z 1.2 to i kółko z 1.2, jak wałki z 1.4 to i kółko z 1.4. W późniejszych 1.4 wałki miały większą średnice w miejscu montażu kółka, przez co kółko było inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 10 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2016 ok, to możliwe ze ja źle zrozumiałem, dzięki za wyjasnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 Kolektor wydechowy z p1 nie pasuje do 1.4 16v Dlaczego? nie można go przerobić? a ten z bravo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 12 Marca 2016 Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 Nie pasuje bo w 1.4 masz głowicę nowego typu czyli inny rozstaw szpilek jest jedyna opcja to taki kolektor jak pokazałeś wyżej powycinać odpowiednio tutaj przykład Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 dzięki za podpowiedź z tym kolektorem mi chodziło! została jeszcze jedna ciekawostka, co dają wałki z p1 w 1.4 np. na przepustnicy 1.6?? Watro je wkładać, czy tylko strata czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.