rwIcIk Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Red Bull nie chce już silnika Renault, ale też nie chce na sezon 2016 silnika z 2015 r. od Merca czy Ferrari. No i mamy szantaż i nowy przepis http://f1.dziel-pasje.pl/F1_news-20826-Marko_mowi_wszystko_albo_nic.html http://f1.dziel-pasje.pl/F1_news-20827-FIA_lata_przepisy_dotyczace_jednostek_napedowych.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Red Bull nie chce już silnika Renault, ale też nie chce na sezon 2016 silnika z 2015 r. od Merca czy Ferrari. No i mamy szantaż i nowy przepis http://f1.dziel-pasje.pl/F1_news-20826-Marko_mowi_wszystko_albo_nic.html http://f1.dziel-pasje.pl/F1_news-20827-FIA_lata_przepisy_dotyczace_jednostek_napedowych.html czytałem, że nie chce renówki ale merc i ferrari nie chcą dać redbullowi i czerwoy byk musi iść w łaskę do renówki- to w końcu jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 14 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2015 czytałem, że nie chce renówki ale merc i ferrari nie chcą dać redbullowi i czerwoy byk musi iść w łaskę do renówki- to w końcu jak to jest? Chcieli sprzedać, ale silniki z 2015. Dla siebie mieliby nowsze, ciut lepsze. Wiec FIA wydało przepis, że na kolejne lata silniki mają być identyczne z tymi homologowanymi w 2015. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 26 Października 2015 Udostępnij Napisano 26 Października 2015 Zrobiliby jednego dostawcę słupków silników jako bazę dla wszystkich zespołów. A resztę niech sobie sami robią, co z takiego słupka wydłubią swoim osprzętem i oprogramowaniem to ich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 26 Października 2015 Udostępnij Napisano 26 Października 2015 Zrobiliby jednego dostawcę słupków silników jako bazę dla wszystkich zespołów. A resztę niech sobie sami robią, co z takiego słupka wydłubią swoim osprzętem i oprogramowaniem to ich. Wtedy to niebyło by F1. Tak jak w kiedyś w amerykańskiej serii, że nadwozie dostarcał jeden producent Lola, a reszta zaspoły same konstruowali. F1 to coś więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniekvip20 Napisano 31 Października 2015 Udostępnij Napisano 31 Października 2015 RBR prawdopodobnie wróci do Renault tak mi się wydaje :D Ferrari i Merc nie da RBR silnika o najwyższej mocy bo wiedzą, że to był by strzał w kolano. Hondy nie chcą bo dużo słabsza od Renault. McLaren blokuje silnik Hondy bo wie, że na słabszy bolid od RBR i w razie poprawy silnika i sukcesów RBR, McLaren zejdzie na drugi plan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2015 No i Brytyjczykom dochodzi konkurencja - Aston Martin wchodzi do Force India i będą używać silników Mercedesa. Zapowiada się ciekawie http://www.autosport.com/news/report.php/id/121578 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 31 Października 2015 Udostępnij Napisano 31 Października 2015 Hondy nie chcą bo dużo słabsza od Renault. Hondę to Oni (RBR) właśnie by chcieli ale McL postawił veto Formalnie kontrakt RBR-Renault nie jest wypowiedziany podobno, Renault czeka na przeprosiny od RBR, a pikanterii dodaje fakt, że dzisiaj upływa ultimatum szefa wszystkich szefów RBR, a jutro termin zgłoszeń zespołów na 2016. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniekvip20 Napisano 31 Października 2015 Udostępnij Napisano 31 Października 2015 Skąd wiesz, że by chcieli? Zrezygnowali ze słabego Renault a poszli by do Hondy w ciemno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 Jest problem z tym że ekipy nie chcą się "dać" silnika Red Bullowi, nie wiem czy problem występuje tylko o silniki w najnowszych aktualnych specyfikacjach czy w ogóle. Patrząc na ostatnie wyścigi to "Bykom" wystarczył by silnik w niższej specyfikacji żeby wygrywać. Można całe zamieszanie zrozumieć bo firmy takie jak Mercedes i Ferrari wydały mnóstwo $$$$ na swoje konstrukcje a gdy dadzą je RedBullowi to będą za nimi. Podobno Jean Todt się wkurzył i straszy ekipy że od 2017 roku wejdą nowe silniki 2.2 twin turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 Jest prikaz, aby producenci silników oferowali wszystkim takie same silniki, w takiej samej specyfikacji. Więc nie mogą sprzedać RBR wersji -1 i stąd pewnie taki upór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Jest prikaz, aby producenci silników oferowali wszystkim takie same silniki, w takiej samej specyfikacji. Więc nie mogą sprzedać RBR wersji -1 i stąd pewnie taki upór No to wszystko jasne, dziwi mnie jednak fakt że Red Bull chciał też silnik od Hondy. Ja jednak bym chciał tych 2,2l twin turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 8 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Teraz potrzebują jakiegokolwiek silnika, bo nie mają żadnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Podobno Jean Todt się wkurzył i straszy ekipy że od 2017 roku wejdą nowe silniki 2.2 twin turbo. Niech Jean Todt nie straszy, bo producenci go postraszą . IMO nierealne. Byłyby tak ostre protesty jak nigdy. Dopiero co była rewolucja silnikowa i producenci mieliby prawo ostro się wkurzyć, gdyby znowu,. po tak krótkim czasie musieli opracowywać nowe silniki od zera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniekvip20 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Niech Jean Todt nie straszy, bo producenci go postraszą . IMO nierealne. Byłyby tak ostre protesty jak nigdy. Dopiero co była rewolucja silnikowa i producenci mieliby prawo ostro się wkurzyć, gdyby znowu,. po tak krótkim czasie musieli opracowywać nowe silniki od zera. Silnik 2.2 twin turbo był by dodatkowym silnikiem klienckim. Producenci zostali by przy 1.6 turbo. Takie ekipy jak RBR czy Lotus miały by prawo wyboru dostawcy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Silnik 2.2 twin turbo był by dodatkowym silnikiem klienckim. Producenci zostali by przy 1.6 turbo. Takie ekipy jak RBR czy Lotus miały by prawo wyboru dostawcy silnika. Ciekawe jak by ogarnęli moc, tzn 2,2 l twin turbo musiał by być dławiony jak za czasów 3.0 i 2,4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 11 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 Ciekawe jak by ogarnęli moc, tzn 2,2 l twin turbo musiał by być dławiony jak za czasów 3.0 i 2,4? Najłatwiej byłoby zostawić obecny limit paliwa i jego max chwilowego zużycia dla obu jednostek i mogłoby być ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.