badyl1982 Napisano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 Przymierzam się do oględzin jednego Trbanta,ale nigdy nie miałem z nimi do czynienia i nie wiem na co zwrócić uwagę. Jakbyście byli tak mili i dali kilka wskazówek bede wdzięczny. Gdzie zaglądać, żeby nie kupić miny? Im bardziej szczegółowa instrukcja tym lepiej, a jakby ktoś miał zdjęcia z miejscami wymagającymi szczególnych oględzin (ala foto manual) to by już było całkiem git. O samym Trabim wiem niewiele :/ Stoi od kilku lat w ogródku u gościa, tazkże myśle, że blacharsko moze być słabo. Zobaczymy. No i nie ma silnika, został zatarty kilka lat temu wywieziony do mechanika i nie wiadomo, czy uda się go odzyskać. Jak buda bedzie ok, to silnik się zoorganizuje. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 budy ruda nie rusza bo plastikowa, problemem jest podloga i to co pod nia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 27 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 budy ruda nie rusza bo plastikowa, problemem jest podloga i to co pod nia. Pisząc buda mam na myśli ogólnie całe nadwozie, czyli to co pod plastikami też. Są jakieś typowe newralgiczne miejsca na które zwrócić uwagę? Kiedyś coś mi sie obiło o jakiejś jaskolce, że to ważny element. Gdzie to, co to jak to sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 Pisząc buda mam na myśli ogólnie całe nadwozie, czyli to co pod plastikami też. Są jakieś typowe newralgiczne miejsca na które zwrócić uwagę? Kiedyś coś mi sie obiło o jakiejś jaskolce, że to ważny element. Gdzie to, co to jak to sprawdzić? a nie wiem, jak bylem gówniarzem to wujek miał... potem używaliśmy go z kuzynem aż się zużył do momentu że nawet taśma samoprzylepna nie dawała rady i poszedł do piachu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonzo Napisano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 Ogólnie całe podwozie , progi , podłużnice , mocowanie ramy pomocniczej silnika do podwozia , jak tam jest zgnite to nie będziesz miał jak tego pospawać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2015 Ogólnie całe podwozie , progi , podłużnice , mocowanie ramy pomocniczej silnika do podwozia , jak tam jest zgnite to nie będziesz miał jak tego pospawać . dokładnie, a jak znajdziesz kogoś kto się podejmie dorabiania elementów to pochwal się adresem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Pisząc buda mam na myśli ogólnie całe nadwozie, czyli to co pod plastikami też. Są jakieś typowe newralgiczne miejsca na które zwrócić uwagę? Kiedyś coś mi sie obiło o jakiejś jaskolce, że to ważny element. Gdzie to, co to jak to sprawdzić? Tylnych nadkoli może już nie być. Poza tym progi i reszta podwozia najczęściej jest w stanie agonalnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonzo Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Pisząc buda mam na myśli ogólnie całe nadwozie, czyli to co pod plastikami też. Są jakieś typowe newralgiczne miejsca na które zwrócić uwagę? Kiedyś coś mi sie obiło o jakiejś jaskolce, że to ważny element. Gdzie to, co to jak to sprawdzić? jaskółka to właśnie to o czym wcześniej pisałem - element podłogi do którego mocowana jest rama pomocnicza silnika , jak to jest przegniłe naprawa Trabanta jest praktycznie nieopłacalna / znałem gościa co próbował to łatać ale pewnego dnia wylądował w rowie bo mu ta cała misterna łatanina odpadła , dodatkowo blokując koła w skręcie / . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 włączyć ogrzewanie i sprawdzić czy nie ma komory gazowej. w trampku "nagrzewnica" znajduje się dookoła rury wydechowej. Jeśli tam jest nieszczelność to a nie bardzo jest jak to pospawać w środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihó1435053663 Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 Dwusuw, czy Trapolo ? Sprawdź przede wszystkim podłogę, zajrzyj w nadkola, zobacz, czy auto się nie łamie itp. Jaskółkę można wymienić, ale nie znam warsztatu, który może to zrobić dobrze. Który rok ? Jakie nadwozie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 włączyć ogrzewanie i sprawdzić czy nie ma komory gazowej. w trampku "nagrzewnica" znajduje się dookoła rury wydechowej. Jeśli tam jest nieszczelność to a nie bardzo jest jak to pospawać w środku Bez przesady, można po prostu kupić nowy tłumik - koszt chyba z 400 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 jaskółka to właśnie to o czym wcześniej pisałem - element podłogi do którego mocowana jest rama pomocnicza silnika , jak to jest przegniłe naprawa Trabanta jest praktycznie nieopłacalna / znałem gościa co próbował to łatać ale pewnego dnia wylądował w rowie bo mu ta cała misterna łatanina odpadła , dodatkowo blokując koła w skręcie / . Nie to, żebym się znał na trabantach, ale na cartoontrabant.pl opisują wymiany tych "jaskółek".... P.S. http://sprzedajemy.pl/jaskolka-wahacz-progi-koryta-i-inne-czesci-trabant-wartburg,5722537 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonzo Napisano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2015 Nie chce mi się tam logować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 2 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Byłem, widziałem, nie biorę. Za dużo w nim korozji. Dodatkowo wnętrze poniszczone i niekompletne. Generalnie szkoda zachdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonzo Napisano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2016 Byłem, widziałem, nie biorę. Za dużo w nim korozji. Dodatkowo wnętrze poniszczone i niekompletne. Generalnie szkoda zachdu. Zapodaj zdjęcia to ocenimy .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2016 Bez przesady, można po prostu kupić nowy tłumik - koszt chyba z 400 PLN. przy cenie trabanta to może być 50% wartości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.