Skocz do zawartości

Stary z duszą na co dzień? Dobry pomysł? Luźne przemyślenia...


Muzyk007

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, wiem. Tak se chciałem pożartować ;]

A żebyś się nie czuł wyróżniony że tylko Ciebie ASO spuszcza to w firmowej Kile wyszła na wewnętrznej ramce drzwi, przy uszczelce rdza. Taka paskudna ze jak dla mnie drzwi są do wymiany. Gwarancja na blacharkę jest teoretyczne 12 lat. Dowiedzieliśmy się że ta gwarancja obejmuje tylko zewnętrzne części karoserii. Wewnętrzne już nie ;]

 

Ja się dowiedziałem, że gwarancja obowiązuje wtedy, gdy karoseria nie jest narażona na działania czynników zewnętrzych, w tym chemicznych. Faktycznie, tak jest w książeczce. Czyli odprysk po kamyku - niegwarancyjny. Sól drogowa trafiła na karoserię - sorry, gwarancja nie obejmuje  :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A żebyś się nie czuł wyróżniony że tylko Ciebie ASO spuszcza to w firmowej Kile wyszła na wewnętrznej ramce drzwi, przy uszczelce rdza. Taka paskudna ze jak dla mnie drzwi są do wymiany. Gwarancja na blacharkę jest teoretyczne 12 lat. Dowiedzieliśmy się że ta gwarancja obejmuje tylko zewnętrzne części karoserii. Wewnętrzne już nie ;]

 

Czasem jest trochę dziwnych kruczków, szczególnie jeśli o nadwozie chodzi - bo to sa potencjalnie najdroższe i najtrudniejsze do usunięcia problemy. Ja mam takie doświadczenia, że właściwie poza Fordem, gdzie korodujące drzwi i klapę bagażnika wymieniano bez jednego złego słowa ;] , wszędzie indziej tego typu zgłoszenia kończyły się dość rozczarowująco. 

 

BTW. przypomniałeś mi właśnie, że dziś miałem zadzwonić do Nissana w sprawie reklamacji rozpatrywanej od kilku tygodni.  ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się dowiedziałem, że gwarancja obowiązuje wtedy, gdy karoseria nie jest narażona na działania czynników zewnętrzych, w tym chemicznych.

 

W przypadku Mitsubishi L200 gwarancję na nadwozie traciło się używając auta poza drogami utwardzonymi.  :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku Mitsubishi L200 gwarancję na nadwozie traciło się używając auta poza drogami utwardzonymi.  :phi:

 

To mi się przypomniały pewne buty Timberlanda, które rozpadły się po pierwszej wycieczce. "Rzeczoznawca" stwierdził że buty służą do chodzenia po twardym a ja chodziłem po ścieżkach ;]

Gdzie my żyjemy :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ma dojazdy do pracy kupiłem grand vitare z 99 r. Z wyglądu nic ciekawego ale sposób jazdy naprawdę mi się spodobał. Dużo dał silnik 2.5 V6 ładnie mruczacy. Kolejne plusy pokazały się w terenie, taki mały czołg który potrafi przez niezle błoto przejechać. I kolejne radości pozytywne dzięki temu. Tylko że ja robię tak ze 450km miesięcznie więc jeszcze zepsuć się nic nie zdarzyło. Padł aku i 2 razy kapec ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do rozważania na Twoim miejscu zdecydowanie włączyłbym volvo serii 700/900 a dokładniej volvo 740/760/940 turbo

sam używam na co dzień w tym momencie Volvo 760 2.3 turbo i BMW E34 530 V8 (wcześniej 3 lata jeździłem E32 730i R6) i o ile BMW jest lepiej wykonane w środku, trochę lepiej się prowadzi i hamuje to volvo ma wygodniejsze stołki, jest zdecydowanie mniej wymagające obsługowo (w zasadzie to praktycznie w ogóle się nie psuje) i potencjalnie ma osiągi na poziomie 540ki przy wkładzie finansowym na poziomie 500zł ;] i to tylko na dzień dobry ;] przy czym o wiele dzielniej znosi ciśnięcie niż BMW. Po 1987 roku w gratisie masz podwójny ocynk karoserii.

 

Z ciekawości spojrzałem na te kredensy i przypadkiem trafiłem na 780 coupe i chwilę później na 262 coupe. Egzemplarze przykładowe (i chyba jedyne na otomoto), ale da się coś takiego upolować za sensowne $, wstawić do garażu i używać od czasu do czasu? W sumie... szukałem Defender'a, ale te też nie są brzydkie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No czasami można trafić, ale wtedy tez te 1300 eur to wychodzi na styk, bo akcyza spora. Poza tym do 940 inne graty droższe i ciężej znaleźć niż do serii 7, nie?

Te same graty do 940 co do 740, to są prawie te same auta. 960 się różni.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.