peci84 Napisano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 Witam mam problem z moim stilo 1.9 jtd 115 2002r. zrobilm w nim kompletny rozrząd z rolkami napinaczami pompą wody dwómas sprzęgło kompletne itd itp a gdy jechałem w trase zaswieciła mi kontrolka check engine no i tak co jakis czas mrógała czasem chwile poświecił ale gasł stanełem na postój a gdy chciałem odpalić auto bo się zimno zrobiło niechciał zapalic tak jak by chytał na początku ale nie mógł załapać wtedy raz pokazał się komunikat loose conect czy jakoś tak ale tylko jeden jedyny raz. a teraz z tym paleniem to różnie jak postoi dłużej to zapali jak jest ciepły to nie koniecznie chce palć. Co to może być pomóżcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
araldo Napisano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 Witam. Po pierwsze : interpunkcja, interpunkcja ..... i parę innych rzeczy !! A na poważnie - na pierwszy rzut po opisie to podejrzany czujnik na wałku rozrządu, potem ew. na kole zamachowym. Zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem byłoby podpięcie pod FES-a ( MES-a ), ten z reguły prawdę Ci "powie". Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 Czujnik wału + sprawdzić punkty masowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 loose conect to glownie masa , przechodzilem przez czujnik walu ( @manic) i nie walilo failem przy kreceniu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peci84 Napisano 16 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2016 No i amen dziś stilo po tygodniu stania nie odpaliło i nie chce w ogóle zagadać wyciągłem czujnik wału ale wydawał się ok przeczyściłem go bo trochę oleju na nim było ale dalej kręci i nie pali czasem załapie ale nie na tyle żeby odpalić. pomóżcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szulu Napisano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2016 Czyszczenie GMP nic nie da Po pierwsze podłączyć pod kompa i zobaczyć co wyjdzie, może komp od razu wskaże winnego. Jak nie masz kabla to zamiast czyścić gmp lepiej miernikiem zmierzyć jego opór, porównać z oporem dobrego czujnika i może będzie wiadomo co i jak. Jak nie czujnik to masy, rozrząd i kto wie co jeszcze może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peci84 Napisano 17 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2016 Witam a czy jak kupie obd 2 albo jakieś inne to uda mi się zdiagnozować co unieruchomiło moje stilo? Może mi ktoś powiedzieć jaki kupić obd czy ten jakis ELM327 i najlepiej jak można to proszę o jakiś link. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2016 wystarczy ci zwykly vag kkl na przelaczniku plus fes/mes nawet w wersji demo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2016 http://allegro.pl/fiat-alfa-romeo-lancia-multiecuscan-vag-kkl-obd2-i4901354778.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2016 Witam mam problem z moim stilo 1.9 jtd 115 2002r. zrobilm w nim kompletny rozrząd z rolkami napinaczami pompą wody dwómas sprzęgło kompletne itd itp a gdy jechałem w trase zaswieciła mi kontrolka check engine no i tak co jakis czas mrógała czasem chwile poświecił ale gasł stanełem na postój a gdy chciałem odpalić auto bo się zimno zrobiło niechciał zapalic tak jak by chytał na początku ale nie mógł załapać wtedy raz pokazał się komunikat loose conect czy jakoś tak ale tylko jeden jedyny raz. a teraz z tym paleniem to różnie jak postoi dłużej to zapali jak jest ciepły to nie koniecznie chce palć. Co to może być pomóżcie Sprawdź punkt masowy pod akumulatorem, na lewym (od kierowcy) nadkolu. Jeśli jego przeczyszczenie nic nie da to jedynie diagnoza po podłączeniu kompa. Ze szklanej kuli nikt nie wywróży co dolega stilonowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peci84 Napisano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Witam mam juz 2 obd2 jeden bluetooth a drugi kabel 1. http://allegro.pl/interfejs-elm327-bluetooth-obd2-obdscan-nowosc2016-i6023238571.html 2. http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5350320340&reco_id=0b2361f0-07fc-11e6-9f94-02dbbc1ee91f&ars_rule_id=201&ars_source=ars&ars_socket_id=9 na pierwszym OBD bluetooth nie chce sie za bardzo łączyć z ECU a jak już się połączy to pisze ze nie ma żadnych błędów w ECU czy jakos tak programy to : Torque, piston, scanmaster, Obd car doctor a z alfa obd nie łaczy Na drugim kablu OBD pisze cos takiego ze port com1 nie istnieje i nie może się połączyć na fiatECUScan błędy są bo np. poduszka świeci no i auto nie działa wiec chyba coś jest nie tak możecie mi coś pomóc? Pozdrawiam i dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Zacznij od podstaw czyli kup porządny kabel najlepiej ELM 327 v2 USB od Viakena i ściągnij sobie z oficjalnej strony program Multiecuscan. To podstawa domowej diagnostyki Fiata Stilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peci84 Napisano 22 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 Witam kabel KKL łączy mi się z airbag ale na żadnej z pozycji przełącznika nie chce sie z silnikiem połączyć. Może mi ktoś pomóc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2016 Musisz zassac sterowniki od vag kkl, zainstalowac jezeli w menedzerze urzadzen masz pytajnik... nastepnie w fiatecuscan ustaw w ustawieniach port com na jakim jest kabel. Oczywiscie kabel musisz miec podlaczony. Powinno dzialac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peci84 Napisano 23 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2016 No i podłączyłem się w końcu pod ten silnik jak zwykle nie mogłem bo trzeba było pokombinować z tymi ustawieniami portu. I tak podłączyłem się a komp pisze ze nie ma żadnych błędów zapisanych w ECU a auto dalej nie działa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peci84 Napisano 23 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2016 No i fiatECUscan pokazał błąd p1320 czyli czujnik wału niby go wyciągałem i wyglądał bardzo dobrze ale widać coś go boli w środku :D Mam nadzieje że to będzie to :D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2016 podłącz miernik pod piny , i podgrzej go , jak wskazania w omach będą wariować to winowajca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peci84 Napisano 29 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 Witam proszę o napisanie mi jak mają wyglądać ustawienia portu w KKL do stilo 1.9 JTD bo nie mogę się połączyć z ECU pisze żeby sprawdzić ustawienia portu, a co ciekawsze tydzień temu się połączyłem normalnie może mi ktoś pomóc. mam program fiatECUscan 2,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.