tom111 Napisano 24 Maja 2016 Udostępnij Napisano 24 Maja 2016 Ciężko kogoś polecić, to tak jak z przepowiadaniem pogody. Dziś się postara i nie skasuje za dużo, jutro zrobi na odwal się i jeszcze naciągnie, zresztą tak jest nie tylko z mechanikami... Najlepiej pójść tam gdzie blisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 24 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2016 Praktyka pokazuje , że jak brak zaufanych fachowców to nie pozostaje nic innego jak tylko samemu brać się za robotę - oczywiście zakładając , że mamy o tym pojęcie i warunki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 25 Maja 2016 Udostępnij Napisano 25 Maja 2016 JA zaślepić sam moge, wymienić EGR też sam mogę. Ale przy zaślepieniu potrzeba mi kogoś kto wywali check engine na stałe :/ Auto dziś straciło moc. OD dołu ciągnie - około 2000 obrotów zdych, nie słychać swistu turbiny. Mam nadzieje że to przez ten EGR.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 25 Maja 2016 Udostępnij Napisano 25 Maja 2016 W Bravo na ul. Partynickiej znają się na Fiatach, zadzwoń i zapytaj czy to zrobią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 25 Maja 2016 Udostępnij Napisano 25 Maja 2016 Byłem u nich odczytać błąd - oni mogą tylko wymienić EGR. Tyle to ja sam też mogę - we wro od ręki mogę kupic egr i jeszcze dziś wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 25 Maja 2016 Udostępnij Napisano 25 Maja 2016 na Sląsku pewnie troche tego jest. ale to nie twoje strony:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 25 Maja 2016 Udostępnij Napisano 25 Maja 2016 We wro wszędzie straszą że sypnie DPF, że zatrze silnik itp. Zamówił oryginalny EGR w ASO w świdnicy - 370zł z wyprzedaży. Dziwi mnie tylko ze przy egrze tak sie zachowuje od do dolu jedzia calkiem normalnie 2k-3k obrotow zmula totalna i dopiero zaczyna przyspieszac. Mam zle przeczucia ze cos jeszcze jeblo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 25 Maja 2016 Udostępnij Napisano 25 Maja 2016 Normalna rzecz, to nasz narodowy sport. Wcisnąć kit, postraszyć i już leci łatwa kasa od łosia. Oczywiście bez faktury, bo to już za dużo roboty Panie to pisanie, patrz Pan ile aut stoi na placu, klienci ciągle dzwonią. Aaaa faktura jednak potrzebna, no dobra to jeszcze 4 stówki musisz Pan dopłacić. To na które auto mam wypisać , na to firmowe w którym miesiąc temu wymienialiśmy wycieraczki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 25 Maja 2016 Udostępnij Napisano 25 Maja 2016 Niestety jak sam nie zrobisz to tak jest :/ Ja niestety cierpie na chroniczny brak czasu - klocki wymienie ale już coś więcej rozbierać średnio mam ochotę. A auto potrzebuje sprawne 5 dni w tygodniu. Z tym egrem to może dlatego tak się zachowuje bo mam te zaślepke z 4 dziurami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 25 Maja 2016 Udostępnij Napisano 25 Maja 2016 Raczej gdyby nie ta zaślepka to miałbyś z nim problem wcześniej. Tak czy inaczej na Twoim miejscu pozbyłbym się go programowo i cieszyłbym się że silnik oddycha świeżym powietrzem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
migos Napisano 25 Maja 2016 Udostępnij Napisano 25 Maja 2016 Za czasów jak jeszcze miałem to "ECO" EGR wiem, że po pewnym czasie nie wystarczało samo czyszczenie zaworu. Zawór po czyszczeniu i podaniu na jego cewkę napięcia z aku musi działać 0 1. Niema ustawienia pośredniego, a jeżeli jest to trzeba nawiercić z tyłu zaworu małą dziurkę, w celu wybicia i rozruszania rdzenia zaworu. Niestety, czasami to nie wystarcza. W takim przypadku warto posunąć się dalej i rozkręcić i wyczyścić część do której jest przykręcony EGR (znajduje się zaraz za przepustnicą). Poniżej widać jak to wygląda przed czyszczeniem. Drożne było powiedzmy na 15% jego przepustowości. Po czyszczeniu wygląda to tak i auto znowu nabrało lekkiego wigoru do jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 26 Maja 2016 Udostępnij Napisano 26 Maja 2016 Niestety jak sam nie zrobisz to tak jest :/ Ja niestety cierpie na chroniczny brak czasu - klocki wymienie ale już coś więcej rozbierać średnio mam ochotę. A auto potrzebuje sprawne 5 dni w tygodniu. Z tym egrem to może dlatego tak się zachowuje bo mam te zaślepke z 4 dziurami. A nie możesz go wyczyścić jak należy? Musisz koniecznie rozebrać cewkę, jest bardzo dużo instrukcji jak to zrobić i sam jedną tworzyłem. Jeśli chcesz być pewny czy to na 100% EGR a nie turbina, kolektor...to zatkaj go ( podłuż z puszki blaszkę tak aby na 100% zatkać przepływ). owszem Komputer wyrzuci błąd ale tym się nie przejmuj... . Problem z EGR-em brak mocy do 2,1 tys obrotów... problem z turbina to brak mocy do lub od 3 tys obrotów.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 26 Maja 2016 Udostępnij Napisano 26 Maja 2016 Był szczyszczony z miesiąc temu. Bład się świeci EGR'u. Moc jako taka jest do 2 tysięcy obrotów, potem słabiej. Więc sam juz nie wiem. Choć do tych 2 tysięcy też mu różnie idzie ale raczej nie ma aż takich znuł jak wtedy jak miałem brudny egr. No ale może to dlatego że jest ta częściowa zaślepka - więc jakoś jedzie... Jak to turbina to załamie się już totalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maka131 Napisano 27 Maja 2016 Udostępnij Napisano 27 Maja 2016 a sprawdzałeś czy wszystkie przewody dobrze podłączone. może ten od EGRa się poluzował i dlatego wali błędem. sprawdź zawór oraz przewody sterowania turbiną, może jest jakaś nieszczelność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 27 Maja 2016 Udostępnij Napisano 27 Maja 2016 Sprawdziłbym gdybym wiedział gdzie to jest. Zaslepiłem puszką od piwa -> brak różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 27 Maja 2016 Udostępnij Napisano 27 Maja 2016 powciskaj wtyczki - do EGRa znajdziesz bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 28 Maja 2016 Udostępnij Napisano 28 Maja 2016 Powod znaleziony - sparcial przewod od zaworu cisnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maka131 Napisano 30 Maja 2016 Udostępnij Napisano 30 Maja 2016 Wyciągnąłeś tą zaślepkę z puszki po piwie? pisząc o tym przewodzie to chodzilo Ci o ten co do turbiny idzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 30 Maja 2016 Udostępnij Napisano 30 Maja 2016 Tak ten od turbiny - przy samym zaworze sparciął i była dziura spora. Puszczke zdjąłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maka131 Napisano 30 Maja 2016 Udostępnij Napisano 30 Maja 2016 Skrociles i dziala czy kupiles nowy? szukam nowego i nie mogę dostać w sklepach stacjonarnych. W internecie nie wiem który zamówić żeby pasował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 30 Maja 2016 Udostępnij Napisano 30 Maja 2016 U mnie już chyba był sztukowany. Tam pod spodem jest weższy silikonowy u mnie - pękła mi gumowa końców nasunięta na czujnik z jednej strony i na ten węższy z drugiej. Podejrzewam że mogło być inaczej oryginalnie. Narazie dałem zwykły gumowy odporny na ciepło. Teściu mial akurat taki co podpasował z przewodów paliwowych do ursusa W Saabie zamawiałem silkonowe wszystko węże podcisnienia jak wymieniałem, takie o: http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-silikonowy-turboworks-6mm-i5745397764.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Cześć, poratuje ktoś, bo nie mam dostępu do EPERa? Potrzebuję numer tej rury do turbo, lub nawet link do nowej oryginalnej na Alledrogo U mnie cały czas się poci, to chyba wypada ją wymienić.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Cześć, poratuje ktoś, bo nie mam dostępu do EPERa? Potrzebuję numer tej rury do turbo, lub nawet link do nowej oryginalnej na Alledrogo U mnie cały czas się poci, to chyba wypada ją wymienić.... https://1drv.ms/i/s!Au6dVuBS5bETjLECO7vo1gThiwGFgw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Zerknij bo chyba nie próbowałeś. Jest eper online. Teraz jestem w robocie wiec nie sprawdzę. Ale w zeszłym tyg szujalem części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Cześć, poratuje ktoś, bo nie mam dostępu do EPERa? Potrzebuję numer tej rury do turbo, lub nawet link do nowej oryginalnej na Alledrogo U mnie cały czas się poci, to chyba wypada ją wymienić.... O to chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Zerknij bo chyba nie próbowałeś. Jest eper online. Teraz jestem w robocie wiec nie sprawdzę. Ale w zeszłym tyg szujalem części podrzucisz link? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 O to chodzi ze schematu wygląda na to, że potrzebuję rury 517756784 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 http://eper.fiatforum.com/eper/navi?COUNTRY=012&SBMK=F&DRIVE=D&MAKE=F&COMM_MODEL=NCRO&CAT_COD=2T&MOD_COD=194&ALL_FIG=0&LANGUAGE=6&PREVIOUS_KEY=SRC_VALIDS&NEW_HTTP=TRUE&ALL_LIST_PART=0&SB_CODE=-1&KEY=GROUP&SEARCH_TYPE=validities&PRINT_MODE=0&EPER_CAT=SP&GUI_LANG=6&WINDOW_ID=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Kupiłeś łożyska Timken czy inne ? Timken, jak fabryka. Zaleje potem olej Fuchsa i bedzie gitarka ;-). Chyba ze do tego czasu kupie 500x ;-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sakul Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 A możesz podać namiary gdzie kupowałeś te łożyska na tył...chyba muszę u siebie też wymienić bo coś mi buczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 @ sprawdź wpierw koło pasowe hmm to już wyższa szkoła jazdy - jak to sprawdzić a po 2 chyba były by drgania prawie cały czas i na różnych prędkościach obrotowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.