Skocz do zawartości

Hyosung GT 650p co o nim powiecie? A może Burgman 650?


michalkl1

Rekomendowane odpowiedzi

Powoli chce sobie sprawić jakies moto. Ogólnie to wszystko mi się podobało. Na maxi skuterach extra, na enduro typu Suzuki dr BIG 800 super, tdm 850 fajnie, vfr luzik. No i co robić jak mi się wszystko podoba?

I tak rozważam kupno nowego Hyosung GT 650p, 5lat gwarancji bez limitu km(ponoć). Cena 12500 lub ewentualnie wersja demo za mniej $$. Piszą że to jakby kopia sv650 ale tylko wizualnie, silnik inny, chyba zawieszenie...?

Vmax niby dobija do 200, ciężki, taki średni mocowo, hmm jak "ścigacz" to trochę mało ale za to myślę jeszcze nad burgman 650 i tu jak na rodzaj pojazdu - skuter te 55km (też malo) może być całkiem luksusowo i miarę szybko.

Ogólnie nie lubię za bardzo butowac, może z raz dwa razy sprawdzić Vmax i tyle, albo odkręcić manete do oporu ale zadnych tam śmigalek po +150 dzień w dzień, szybko się rozpędzić i trzymać prędkość.

Jeszcze jest Honda Silver Wing 600. Też nic o niej nie wiem.

Oczywiście jest też taka myśl żeby wrócić do korzeni czy staruszka vfr 750 lub z grubej rury blackbird xx 1100.

Nie ukrywam że zabierał bym też żonę ale jazda gdzieś wokół komina więc ewentualne niewygody pewnie nawet nie zauważy.

Co robić co robić?! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy za tą kasę to rocznik 2012 z zerowym przebiegiem. Ładny, podoba mi się, ale powtórzę - serwis wykonywany w serwisach Rometa dyskwalifikuje dla mnie ten motocykl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hyo to taki średni sprzęt, tzn. za tą cenę rewelacyjny, ale nie oczekuj jakości japonii

serwis Romet słaby dlatego lepiej samemu lub u kogoś innego to dawać do grzebania. Do SV650 to raczej mu daleko wg. testów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hyo to taki średni sprzęt, tzn. za tą cenę rewelacyjny, ale nie oczekuj jakości japonii

serwis Romet słaby dlatego lepiej samemu lub u kogoś innego to dawać do grzebania. Do SV650 to raczej mu daleko wg. testów :)

A jak jest z dostępnością części, bo to egzotyka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro najprawdopodobniej kupuje Hyosunga heh, zobaczymy, wstępnie pozytywne wrażenia.

Nowe to nowe, jak widzę ceny za używki to jestem załamany, 20 letnie dziadostwo za 5000-9000zl.

Ja wiem ze ceny poszły w górę bo sezon ale to przesada

No poniżej 5 klocków ciężko coś kupić niezależnie od wieku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy za tą kasę to rocznik 2012 z zerowym przebiegiem. Ładny, podoba mi się, ale powtórzę - serwis wykonywany w serwisach Rometa dyskwalifikuje dla mnie ten motocykl.

Nie za bardzo rozumiem dyskwalifikacje?

Skoro Hyosung ma umowę z rometem to czym się różni pracownik rometa od pracownika hyosung? I jedni i drudzy maja dokładne instrukcje montażu czy demontażu i nie jeden motorek naprawili/serwisowali.

Dla mnie to jest dobre Romet jest wszędzie więc jest nadzieja ze się nie wykruszy przez najbliższe 5 a może i 10lat

Pamiętacie zalew skuterów Kingway? Gdzie to wszystko znikło? Przecież z niemałą marża to sprzedawali i tak szybko znikli?

Chociaż mnie się wydaje że to raczej jakoś importer chciał się dorobić i nazwozili tego pełno dopóki się lud nie przekonał że to takie kiepskie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nie za bardzo rozumiem dyskwalifikacje?
Skoro Hyosung ma umowę z rometem to czym się różni pracownik rometa od pracownika hyosung? I jedni i drudzy maja dokładne instrukcje montażu czy demontażu i nie jeden motorek naprawili/serwisowali.

 

generalnie pracownicy rometa mają problem z wiedzą jak cokolwiek serwisować, trudno znaleźć dobry serwis, warto poczytać gdzie jechać żeby ci sprzętu nie zepsuli, a najlepiej olać gwarancję i znaleźć normalny warsztat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nie za bardzo rozumiem dyskwalifikacje?
Skoro Hyosung ma umowę z rometem to czym się różni pracownik rometa od pracownika hyosung? I jedni i drudzy maja dokładne instrukcje montażu czy demontażu i nie jeden motorek naprawili/serwisowali.

Problem z serwisem bardzo tanich jednośladów polega na tym, że importer daje fantastyczne rabaty i cudownie jest sprzedać, ale nie płaci za robociznę przy naprawach gwarancyjnych. A więc nie opłaca się inwestować w jakość serwisu. Serwis manuale to też rzadkość w przypadku półki budżetowej. Wszystko zależy od chęci i pasji mechanika, ale zatrudnianie dobrego i płacenie mu godnej pensji to dla dilera frajerstwo więc dobrzy otwierają serwisy niezależne co jest bardziej opłacalne. W ASO zostają słabi.

Nawet jeśli standardy Hyosunga są lepsze niż Rometa to z racji wielkości sprzedaży, lepszy traci, a nie gorszy zyskuje.


Chociaż mnie się wydaje że to raczej jakoś importer chciał się dorobić i nazwozili tego pełno dopóki się lud nie przekonał że to takie kiepskie?

Grzech nie wozić z Chin skuterów, które w kontenerze nie kosztują nawet 100$/szt. Importer ma jakieś 2500 zł zysku na sztuce, diler kolejny 1000 zł...no jak tu nie kręcić interesu? Byli nawet "importerzy", którzy sprowadzali quady. Za kupionego jednego, drugiego dostawało się gratis na części. Żadnych gwarancji, umów, nic. Dla tych "importerów" wygrana w totka to zbyt ciężka praca...skreślać te liczby...a taki handel to czysta $.

Potem trzeba się zamknąć, zmienić znaczek i znów obracać zarobionym majątkiem.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyosung już jest u mnie. Po pierwszych 3 kilometrach(padało mocno więc na szybko sprawdziłem czy działa wszystko) stwierdzam że dla początkującego nie nadaje się kompletnie. Ja nie mam z nim problemu ale ktoś świeży w temacie może mieć przykra niespodziankę. Mocno agresywnie reaguje na gaz, nie wybacza błędów. Zresztą to V2 więc będzie miotać nim jak szatan :) to normalne

Pewnie Suzuki Sv czy inne V2 raczej nie dla swiezakow. Mocą nie poraża choć przyspiesza w 4sek do 100 ale jak ktoś się zapomni i za mocno odkręci manetka to może być albo na kole albo gleba.

Wy to napewno wiecie ja też ale zapewne znajdzie się wielu którzy szukają swój pierwszy motocykl :)

Dość szorstki twardy motorek w sensie jego "charakteru". Po prostu czujesz że jedziesz na czymś co na serio musisz umieć opanować.

Dla mnie to nic dla kogoś innego może być szok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wszystko skręcone śmiga ładnie? Jak pozycja? Jak hamulce?

Wszystko skręcone jak należy. Nie sprawdzałem jak dobre są hamulce(nowe opony).

Pozycja wyprostowana. Wiatr czuć z każdej strony wiadomo naked. Ja mam jakoś 176cm i akurat dobrze sięgam nogami do ziemi. Przydało by się dosłownie z 2mm niżej a może mi się wydaje tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyosung już jest u mnie. Po pierwszych 3 kilometrach(padało mocno więc na szybko sprawdziłem czy działa wszystko) stwierdzam że dla początkującego nie nadaje się kompletnie. Ja nie mam z nim problemu ale ktoś świeży w temacie może mieć przykra niespodziankę. Mocno agresywnie reaguje na gaz, nie wybacza błędów. Zresztą to V2 więc będzie miotać nim jak szatan :) to normalne

 

 

Witam w gronie użytkowników i zapraszam na forum: http://www.hyosung.info

Edytowane przez greg2006
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.