Gość SYSTEM Napisano 8 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2003 Najpierw się przywitam bo jestem tu nowy. Mam na imie Kajetan, jestem z Krakowa, mam 20 lat, itp. itd. Witam wszystkich posiadaczy CC i SC. Mam bajeczną niebieską kosiarkę 700 i chciałbym coś z nią zrobić. Co do silnika 1.2 mam już całkowitą jasność jeśli chodzi o przeróbki, ale nigdzie nie udało mi się znaleźć zakresu przerobek przy wkładaniu 1.4 turbo od Uno. Teraz kilka pytań (szczegolnie proszę o odpowiedz kolegę Yanynnye i Jamiro ) Czy silnik 1.3 t i 1.4 t od uno różnią sie z zewnątrz wymiarami i sposobem montarzu?? Czy konieczne jest przerabianie podłużnic, nadkoli, pasa przedniego?? Jeśli tak to jaki jest zakres przeróbek?? Czy w tym przypadku montuje się cały układ napędowy od uno (skrzynia itd) czy łączy się silnik z resztą od CC Sportinga?? Jakie części trzeba dorabiać, a jakie dołożyć od uno (ew punto lub CC S)?? O ile ten silnik jest cięższy od 1.1?? Co trzeba zmieniać w zawieszeniu, układzie kierowniczym itd?? Czy na pewno 3eba przerabiać maskę tak jak w tym bordowym?? I na koniec jaki jest orientacyjny koszt zrobienia czegoś takiego (bez zakupu silnika)?? Z gory dziękuję za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 8 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2003 1.3 Turbo jest z uno 1.4 Turbo jest z punto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 8 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2003 1.3 t był montowany do 90 roku, a potem było 1.4 t 1.3 bez kata miał 105 KM, a 1.4 bez kata 118 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stasinek Napisano 8 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2003 > 1.3 Turbo jest z uno 1.4 Turbo jest z punto 1.3 T z UNO 1.4 T z UNO Jak weszło Punto to w Punto był ten 1.4 montowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 8 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2003 Panowie....... co tak skromnie w tym temacie? Mam jeszcze pytanko odnośnie hamulców od uno turbo i hamulca ręcznego hydraulicznego... ile 3eba przerobić zeby zamontować hamulce od uniaka turbo (przod, tył) i jak do tego podchodzi hydraulika do łapy i jak to zamontować i z czego zrobić? Piszcie prosze bo nie wiem czy brać silniczek czy polować jednak na 1.2... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 8 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2003 > Panowie....... co tak skromnie w tym temacie? > Mam jeszcze pytanko odnośnie hamulców od uno turbo i hamulca > ręcznego hydraulicznego... > ile 3eba przerobić zeby zamontować hamulce od uniaka turbo > (przod, tył) i jak do tego podchodzi hydraulika do łapy i jak to > zamontować i z czego zrobić? Piszcie prosze bo nie wiem czy > brać silniczek czy polować jednak na 1.2... juz tyle bylo watkow na temat 1.4 i tarcz z tylu, ze pewnie ludzi co cos wiedza na ten temat omijaja takie watki - najszybciej bedzie jak wpiszesz w szukaj (w archiwum) "1.4" lub "tarcze z tylu" - tylko przygotuj sie na calonocne czytanie pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 8 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2003 Widzę tylko taki jeden mały problemik... Tematy silnika 1.3/1.4 Turbo były wałkowane, ale nie ma żadnych konkretów!!! Z hamulcami to tak przy okazji, a głównie to chodzi o SILNIK. Potrzebuję konkrety takie jak napisałem w głownym poście. Panowie Jamiro i Yaninnya HELP!!! Bo jeśli jest to przeróbka ktora wymaga strasznego zakresu przeróbek nadwozia i zawieszenia i pogorszy w znacznym stopniu zachowanie auta to zrezygnuje, ale jeśli nie jest to jakiś kosmos to zrobie to. Proszę!!! KONKRETY, KONKRETY i jeszcze raz KONKRETY!!! Jestem zdesperowany!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teodor66 Napisano 6 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2004 Ja dokonalem pomiarów silnika i wedłóg mnie i moich kolezkow ten silnik jest nieco za wysoki i musiałbys wyciąc dziure w masce zeby sie wmiescił wiec do dalszych przemyslen na temat przeróbek nie doszlismy. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 6 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2004 starych kotletow sie nie odgrzewa i nie odpisuje sie userowi ktory zostal wykasowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 7 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2004 > starych kotletow sie nie odgrzewa i nie odpisuje sie userowi ktory > zostal wykasowany A licznik siedzi i zawija je w te sreberka Bosh, czego się nie robi dla PS. Sorry, jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 7 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2004 jezeli chodzi o silnik z uno to on jest strasznie wysoki i nie mieści się w komorze silnika,trzeba wtedy przerabiać maske a uto wygląda tragicznie z takim garbem z przodu po drógie ten silnik jest cięzki i i nie ma wcale takich dobrych parametrów,jezeli go włożysz i bedziesz chciał wymienić pasek rozrządu to bedziesz musiał wymontować silnik bo rąk nie włożysz po następne lepiej włóz dobry 1.2 i złóż turbo to efekt bedzie lepszy a i mniej wyrzucisz póżniej na naprawy niż na ten stary silnik takie jest moje zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 7 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2004 > jezeli chodzi o silnik z uno to on jest strasznie wysoki i nie mieści > się w komorze silnika,trzeba wtedy przerabiać maske a uto > wygląda tragicznie z takim garbem z przodu po drógie ten silnik > jest cięzki i i nie ma wcale takich dobrych parametrów,jezeli go > włożysz i bedziesz chciał wymienić pasek rozrządu to bedziesz > musiał wymontować silnik bo rąk nie włożysz po następne lepiej > włóz dobry 1.2 i złóż turbo to efekt bedzie lepszy a i mniej > wyrzucisz póżniej na naprawy niż na ten stary silnik takie jest > moje zdanie A widziales kiedys silnik od uno T ? Wcale nie jesty wysoki tylko ma do dupy rozwiazane mocowania. Jesli troche sie pomysli to da sie tak zamontowac zeby nie trzeba bylo maski wycinac. Ale ze jest przestarzaly i guzik warty to sie zgadzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 7 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2004 no widziałem tylko w tym CC co kiedys pełno było filmików i muszę powiedzieć że nie ciekawie wygladało ale szczególnie przez tą maske pewnie masz racje że można by mocowanie przerobić ale czy jest sens a dużo się rózni ten 1.4 od tego nowego 16v z wielkości?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 7 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2004 > no widziałem tylko w tym CC co kiedys pełno było filmików i muszę > powiedzieć że nie ciekawie wygladało ale szczególnie przez tą > maske pewnie masz racje że można by mocowanie przerobić ale czy > jest sens a dużo się rózni ten 1.4 od tego nowego 16v z > wielkości?? Mniej wiecej to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 7 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2004 a kiedyś słyszałem że ponoć ten 1.4 z uno jest duży ale przynajmniej teraz już nikogo nie wprowadze w błąd a większość osprzętu pasowała by z 1.4 uno do nowego .1.4??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 7 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2004 > a kiedyś słyszałem że ponoć ten 1.4 z uno jest duży ale > przynajmniej teraz już nikogo nie wprowadze w błąd a większość > osprzętu pasowała by z 1.4 uno do nowego .1.4??? NIestety nic nie bedzie pasowac do nowego 1.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 7 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2004 uuu to kibel więc mysle że kolega powinien znać odpowiedz na swoje nurtujące pytanie nie opłaca się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 7 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2004 > a kiedyś słyszałem że ponoć ten 1.4 z uno jest duży ale > przynajmniej teraz już nikogo nie wprowadze w błąd a większość > osprzętu pasowała by z 1.4 uno do nowego .1.4??? nowy 1.4 to masz na mysli 16v ? bo tu z 1.2 16v pewnie sporo by pasowało osprzetu pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 7 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2004 tak myślałem o 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 7 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2004 > nowy 1.4 to masz na mysli 16v ? bo tu z 1.2 16v pewnie sporo by > pasowało osprzetu > pzdr wszystko, nawet z punto 1 pasowalo by wszystko oprusz kol. wydechowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 7 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2004 > Najpierw się przywitam bo jestem tu nowy. Mam na imie Kajetan, jestem > z Krakowa, mam 20 lat, itp. itd. Witam wszystkich posiadaczy CC > i SC. Mam bajeczną niebieską kosiarkę 700 i chciałbym coś z nią > zrobić. Co do silnika 1.2 mam już całkowitą jasność jeśli chodzi > o przeróbki, ale nigdzie nie udało mi się znaleźć zakresu > przerobek przy wkładaniu 1.4 turbo od Uno. > Teraz kilka pytań (szczegolnie proszę o odpowiedz kolegę Yanynnye i > Jamiro ) No dobra. Strasznie mi się nie chce po raz 123 897 odpowiadać, ale ponieważ jestem wzorowym Centomaniakiem to piszę. > Czy silnik 1.3 t i 1.4 t od uno różnią sie z zewnątrz wymiarami i > sposobem montarzu?? 1.4 ma wyższy kolektor, więcej i bardziej rozbudowany osprzęt, natomiast takie elementy jak blok, głowica, miska olejowa, itd, są tej samej wielkości (różnią się szczegółami konstrukcyjnymi). > Czy konieczne jest przerabianie podłużnic, nadkoli, pasa przedniego?? Konieczne jest przerobienie podłużnicy prawej, mocowania lewego wahacza i półki na akumulator. > Jeśli tak to jaki jest zakres przeróbek?? Najlepiej to widać na zdjęciach w wątku Tommiego o oględzinach mojego auta. Poproś Tommiego o jakiś link. > Czy w tym przypadku montuje się cały układ napędowy od uno (skrzynia > itd) czy łączy się silnik z resztą od CC Sportinga?? Komplet, skrzynia Sportinga nie wytrzyma takiego Nm. > Jakie części trzeba dorabiać, a jakie dołożyć od uno > (ew punto lub CC S)?? Dorobić trzeba wszystkie łapy, półosie, linki, sterowanie skrzynią biegów, przewody dolotowe, IC, wydech, przewody cieczy do chłodnicy, chłodnicę i jeszcze parę pierdół. Z UT bierzesz kompletny silnik, skrzynię, przeguby, wiązkę, komputery (dwa), przepływomierz, układ chłodzenia wtryskiwaczy, zewnętrzny mechanizm zmiany biegów, ew. przewody dolotowe, IC. Chyba o niczym nie zapomniałem. > O ile ten silnik jest cięższy od 1.1?? Jest dużo cięższy. Moja 700 waży z tym silnikiem 768 kg, czyli 93 kg więcej od serii (mam jednak większe hamulce, koła, cięższe siedzenia, itp.). > Co trzeba zmieniać w zawieszeniu, układzie kierowniczym itd?? Musisz mieć prawdziwe zawieszenie, bo na serii zginiesz. Układ kierowniczy mam seryjny, jedynie kierownicę MOMO. > Czy na pewno 3eba przerabiać maskę tak jak w tym bordowym?? Nie. > I na koniec jaki jest orientacyjny koszt zrobienia czegoś takiego > (bez zakupu silnika)?? Jeśli robisz sam, to zapewne ok. 3000 - 4000 PLN. Jeśli ktoś będzie to dla Ciebie robił, to 10 000,- PLN to okazyjna cena. > Z gory dziękuję za odpowiedzi No proszę, proszę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mały Napisano 7 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2004 może sobie przerobię mojego sportinga o 200cm3 w górę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 7 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2004 > może sobie przerobię mojego sportinga o 200cm3 w górę ? z wygladu niczym, 1.4 to jest rozwiert 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.