Florydzialski Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 Jeszcze nie wygrzebali się z afery kopcących diesli, a tu następna afera: http://jalopnik.com/almost-every-volkswagen-built-since-1995-is-vulnerable-1785159844 Każdego VW wyprodukowanego po 1995 roku jest bajecznie prosto ukraść - małe urządzenie oparte na Arduino jest w stanie przechwycić kod wysyłany przez nadajnik zdalnego sterowania a dzięki głupocie inżynierów VW istnieją tylko cztery kryptograficzne klucze używane w samochodach tej firmy i złodzieje już je mają. Właściciele VW powinni wyposażyć jak najprędzej swoje samochody w dodatkowy system zabezpieczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 Na szczęście mój VW ma dodatkową ochronę ubezpieczeniową, więc śpię spokojnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 czytalem to ... TO robi wrazenie ... Ja bym tego szczesciem nie nazwal, tylko 'kultura corporacji' a ta w VAG jest problemem wszystkiego ... Znow pojawiaja sie glosy, ze VAG moze w EU nie upasc - bo jest za duzy, ale paptrzmy ile stanow i krajow juz montuje niezalezne sprawy w sadach - najczesciej US - przeciw VAG. Dochodzi wykupienie V6 - ktore bedize o wiele drozsze niz 4 cyl, teraz do chodzi to i nagle moze sie okazac ze VAG znajdzie sie w 'Chapter 11' a jak to nie pomoze to mamy 'Chapter 10' Enron tez byl 'za duzy' zeby upasc ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 Nie tylko dotyczy to vw a wieku innych marek również... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 czytałem dzisiaj to opracowanie we fragmentach i fakt piszą o VW, ale problem dotyczy większości producentów. Najbardziej wrażenie robi fakt, że wystarczy odczytanie 4-8 transmisji i to niekoniecznie z rzędu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 12 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 czytałem dzisiaj to opracowanie we fragmentach i fakt piszą o VW, ale problem dotyczy większości producentów. Najbardziej wrażenie robi fakt, że wystarczy odczytanie 4-8 transmisji i to niekoniecznie z rzędu... Wiadomo że VW używał tylko czterech kluczy w swoich samochodach. Wiadomo także że ta metoda jest dobra pod warunkiem że producent używał 8 lub mniej kluczy, powyżej złożoność obliczeniowa przekracza możliwości włamania się w rozsądnym czasie. Nie wiemy ilu kluczy używali inni producenci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2016 Czyli jednak P Angella baaaardzo mocno podpadła Obackowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2016 @ nie nazwałbym tego szczęściem, raczej głupota. Chociaż w dzisiejszych czasach wszystko, co wydaje się być nie do pomyślenia dzisiaj, jutro staje się oczywistością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2016 dotyczy to aut z centralnym zamkiem z pilota, czy tych z alarmem fabrycznym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 13 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2016 Czyli jednak P Angella baaaardzo mocno podpadła Obackowi Tym razem cios zadali Anglicy To zemsta za Brexit na pewno Turtles all the way down... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2016 Tylko samo otwarcie auta to chyba za mało by je ukraść, zostaje jeszcze immo i blokada kierownicy-ci są sobie z tym radzą nie mają też pewnie problemu z wejściem do auta nawet gdyby VW szyfrował to 10 kluczami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2016 (edytowane) Tym razem cios zadali Anglicy To zemsta za Brexit na pewno Turtles all the way down... Cios moze i zadali AnglicyAle trener pięściarza, wiadomo kto Edit Moze nie tak trener, jak promoutor Edytowane 14 Sierpnia 2016 przez aleksaszka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.