optiview Napisano 23 Września 2016 Udostępnij Napisano 23 Września 2016 hej, pytałem na "waga ciężka", ale tam cisza. Interesuje mnie bus blaszak H1L1 z rocznika 2007 - 2010 do 20.000 netto. Co możecie doradzić, chodzi o to, żeby nie był zbyt awaryjny, wyposażenie konieczne to diesel, klima i 3 miejsca siedzące. Nie będzie woził ciężkich rzeczy, nie będzie robił tysięcy km miesięcznie, liczę mniej więcej do 5tkm max. Silnik nie musi mieć miliona KM, wystarczy okolice 100-115. Moje typy to: Opel Vivaro Renault Traffic Citroen Boxer Fiat Ducato Fort Transit na co w nich uważać, który teoretycznie będzie najmniej kłopotliwy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alek_lc Napisano 23 Września 2016 Udostępnij Napisano 23 Września 2016 hej, pytałem na "waga ciężka", ale tam cisza. Interesuje mnie bus blaszak H1L1 z rocznika 2007 - 2010 do 20.000 netto. Co możecie doradzić, chodzi o to, żeby nie był zbyt awaryjny, wyposażenie konieczne to diesel, klima i 3 miejsca siedzące. Nie będzie woził ciężkich rzeczy, nie będzie robił tysięcy km miesięcznie, liczę mniej więcej do 5tkm max. Silnik nie musi mieć miliona KM, wystarczy okolice 100-115. Myślę, że musisz pomyśleć o większym budżecie. Takie auta pracują, więc przebieg 4.000 km / mc (czyli 50kkm / rok) jest chyba rzadko spotykany, częściej jeżdżą zdecydowanie więcej. W takim budżecie co kupisz w lepszym stanie. Chyba najprostsze z najtańszymi częściami są Traffic/Vivaro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
optiview Napisano 23 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2016 no właśnie, te przebiegi, na portalach oto i allegro większość ma miedzy 200 a 300tkm, to taki podobny schemat co do osobówek, do 200 tkm, czasem 205. a jak z usterkowością: silniki, skrzynie etc.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 25 Września 2016 Udostępnij Napisano 25 Września 2016 hej, pytałem na "waga ciężka", ale tam cisza. Interesuje mnie bus blaszak H1L1 z rocznika 2007 - 2010 do 20.000 netto. Co możecie doradzić, chodzi o to, żeby nie był zbyt awaryjny, wyposażenie konieczne to diesel, klima i 3 miejsca siedzące. Nie będzie woził ciężkich rzeczy, nie będzie robił tysięcy km miesięcznie, liczę mniej więcej do 5tkm max. Silnik nie musi mieć miliona KM, wystarczy okolice 100-115. Moje typy to: Opel Vivaro Renault Traffic Citroen Boxer Fiat Ducato Fort Transit na co w nich uważać, który teoretycznie będzie najmniej kłopotliwy? Traffic i Vivaro to numer mniej w gabarycie niż reszta . Transit musi być pewny blacharsko bo jak trafisz na minę to z dnia na dzien będziesz musiał zdjęcia robić bo zapomnisz jak wygląda. Ruda u niego jest jak wirus, jak dotknie momentalnie się rozprzestrzenia. Jumpery i Boxery mają własny soft na silnikach 2.2 mariażu Forda z PSA i korby lubią wylatać. Ten sam silnik ma Ducato ale tylko 100KM i dlatego jest trwalszy . Chwalą te 2.3 Iveco ale nie znam tego silnika. Co znajdziesz zdrowego i w miare jeżdżącego to bierz . Nie łudź się że znajdziesz coś poniżej 200k km . Ja kupiłem na wyprzedaży wynajmu długoterminowego i sobię chwale . Wszystkie naprawy musiały być w ASO mam kopie FV od momentu zarejestrowania auta , nalatane ponad 250kkm .Ogólnie firma miała flote 130 aut w wieku 4-5 lat i rozeszły sie w 5 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 hej, pytałem na "waga ciężka", ale tam cisza. Interesuje mnie bus blaszak H1L1 z rocznika 2007 - 2010 do 20.000 netto. Co możecie doradzić, chodzi o to, żeby nie był zbyt awaryjny, wyposażenie konieczne to diesel, klima i 3 miejsca siedzące. Nie będzie woził ciężkich rzeczy, nie będzie robił tysięcy km miesięcznie, liczę mniej więcej do 5tkm max. Silnik nie musi mieć miliona KM, wystarczy okolice 100-115. Moje typy to: Opel Vivaro Renault Traffic Citroen Boxer Fiat Ducato Fort Transit na co w nich uważać, który teoretycznie będzie najmniej kłopotliwy? Może scudo maxi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
optiview Napisano 26 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Może scudo maxi ? potrzebny nieco szerszy Traffic i Vivaro to numer mniej w gabarycie niż reszta . Transit musi być pewny blacharsko bo jak trafisz na minę to z dnia na dzien będziesz musiał zdjęcia robić bo zapomnisz jak wygląda. Ruda u niego jest jak wirus, jak dotknie momentalnie się rozprzestrzenia. Jumpery i Boxery mają własny soft na silnikach 2.2 mariażu Forda z PSA i korby lubią wylatać. Ten sam silnik ma Ducato ale tylko 100KM i dlatego jest trwalszy . Chwalą te 2.3 Iveco ale nie znam tego silnika. Co znajdziesz zdrowego i w miare jeżdżącego to bierz . Nie łudź się że znajdziesz coś poniżej 200k km . Ja kupiłem na wyprzedaży wynajmu długoterminowego i sobię chwale . Wszystkie naprawy musiały być w ASO mam kopie FV od momentu zarejestrowania auta , nalatane ponad 250kkm .Ogólnie firma miała flote 130 aut w wieku 4-5 lat i rozeszły sie w 5 dni nie nastawiam się na przebieg niższy niż 200tkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 najszerszy będzie Transit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 (edytowane) hej, pytałem na "waga ciężka", ale tam cisza. Interesuje mnie bus blaszak H1L1 z rocznika 2007 - 2010 do 20.000 netto. ja wiem że w zawierciu i okolicy samochodów się nie kupuje, ale polecę ci te dwa autokomisy: http://autoarti.gratka.pl/oferta/c_1-sr.html http://lukpol.gratka.pl/oferta/c_1-sr.html mają auta poleasingowe z polskich salonów, osobiście w jednym z nich kupowałem auto i byłem zadowolony. Edytowane 26 Września 2016 przez 51cent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 To w końcu co? Bus do przewozu osób czy blaszak dostawczy? Większość tych dostawczaków jest dość trwała, o ile się o nie dba. Trzeba wiedzieć, że to wozy typu "wół roboczy" i mają zarabiać, a nie wyglądać więc trzeba się dobrze naszukać żeby trafić coś dobrego. Większość producentów oferuje wersje długie, krótkie, niskie lub podwyższone także wybór jest olbrzymi. Kwestia potem tylko detali typu, błotniki wewnątrz, uchwyty, zaczepy, rodzaj i liczba drzwi i ładowność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 26 Września 2016 Udostępnij Napisano 26 Września 2016 najszerszy będzie Transit Od czego ? Przez rok miałem jednoczesnie i Transita i Ducato. (Transit poszedł do ludzi) Obydwa L2H2 i na długości paki Fiat dłuższy o jakies 20cm szerszy o ponad 10 i wyższy 18 cm. Chyba że masz na myśli ten ostani model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.