Herbatnik Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 Dwa tygodnie temu byłem w Bieszczadach. Trochę fajnych winkli było, podesty w Dradze kilka razy dotknęły asfaltu ale opony zamknąć się nie dało. I chyba się nie da, ale i tak jest dobrze. Przed Bieszczadami pasek strachu kończył się mniej więcej na wysokości strzałki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZCZURS Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 Tomir... U Ciebie chyba fizycznie nierealne jest zamknięcie gdyż konstrukcja motura Ciebie ogranicza. U mnie strach zaczyna się jakieś 1,5cm do końca opony;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 30 Września 2016 Udostępnij Napisano 30 Września 2016 jakie prędkości musicie mieć żeby iśc tak położonym moto w jakimś w miarę normalnym winklu...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 30 Września 2016 Udostępnij Napisano 30 Września 2016 Wszystko zależy od definicji "w miarę normalnego winkla" Ja sobie zebrałem troszkę gumy na krawędzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Herbatnik Napisano 30 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2016 jakie prędkości musicie mieć żeby iśc tak położonym moto w jakimś w miarę normalnym winklu...? Nie patrzyłem na licznik, łeb przekrzywiony patrzył w stronę wyjścia z zakrętu ale na ciasnych agrafkach nie było szybko. Choć raz jak już wydawało mi się, że mogę pozwolić sobie na więcej przesadziłem z prędkością i wyniosło mnie tuż za oś jezdni. Szybko nie było ale i tak zrobiło mi się gorąco. Po tej przygodzie juz nie szarżowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Herbatnik Napisano 30 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2016 Wszystko zależy od definicji "w miarę normalnego winkla" Ja sobie zebrałem troszkę gumy na krawędzi W przyszłym roku Rumunia i Transfogarska. Mówią, że jak człowiek przejedzie Transfogarską to potem już nie ma zakrętów, są tylko łuki. W Bieszczadach tez kilka takich miejsc było, po których zakręty wydawały sie tylko łukami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 30 Września 2016 Udostępnij Napisano 30 Września 2016 Tomir Transalpina jeszcze lepsza byłem na obu i druga bardziej mi się podobała, i mniej zakorkowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Herbatnik Napisano 1 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2016 Tomir Transalpina jeszcze lepsza byłem na obu i druga bardziej mi się podobała, i mniej zakorkowana. Jest plan, żeby zrobić obie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 1 Października 2016 Udostępnij Napisano 1 Października 2016 Dobry plan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 7 Października 2016 Udostępnij Napisano 7 Października 2016 Jest plan, żeby zrobić obie W razie czego nie żałuj Transfogarskiej, Transalpina fajniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 6 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2016 jakie prędkości musicie mieć żeby iśc tak położonym moto w jakimś w miarę normalnym winklu...? nieważne. albo domykasz oponę, albo jesteś cziken Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2016 nieważne. albo domykasz oponę, albo jesteś cziken tzw. przeciwsiad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiziuk Napisano 7 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2016 nieważne. albo domykasz oponę, albo jesteś cziken Ale widać, że zewnętrzny podnóżek obciążony i głowa w stronę zakrętu. Musi pro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2016 Ale widać, że zewnętrzny podnóżek obciążony i głowa w stronę zakrętu. Musi pro. to już nie łatwiej... kątówką z tarczą 320 czy 400 na podstawce, na luzie? mniej fatygi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 8 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2016 to już nie łatwiej... kątówką z tarczą 320 czy 400 na podstawce, na luzie? mniej fatygi Kolega papierem domyka za 50pln W komplecie mogą być też slajdery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 8 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2016 Ale widać, że zewnętrzny podnóżek obciążony i głowa w stronę zakrętu. Musi pro. Pewnie, że PRO Chłop nie jedno MotoGP zaliczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.