Skocz do zawartości

Nowy zakup- C4GP


Igorek

Rekomendowane odpowiedzi

Tak tylko się chciałem pochwalić, w końcu kupiłem C4 Grand Picasso :cool:  Wszedłem w szósty rok eksploatacji mojej C8 i głównie ze względu na decyzję o dłuższym pozostaniu za granicą oraz postępujące znudzenie brakiem zmian zakupiłem coś, co według mnie najbardziej będzie podobne do niej oraz nie uczyni pustki w kieszeni.

Dwa litry HDI, 2007, exclusive ale bez dodatkowych bajerów, skrzynia zautomatyzowana. Przekonał mnie stan samochodu- pierwszy właściciel, autko zadbane i z zewnątrz eleganckie (tylko jak czyste :hehe: ). No i cena też była niegłupia, zamierzam pojeździć ze dwa lata a potem pomyślimy co dalej.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko się chciałem pochwalić, w końcu kupiłem C4 Grand Picasso :cool:  Wszedłem w szósty rok eksploatacji mojej C8 i głównie ze względu na decyzję o dłuższym pozostaniu za granicą oraz postępujące znudzenie brakiem zmian zakupiłem coś, co według mnie najbardziej będzie podobne do niej oraz nie uczyni pustki w kieszeni.

Dwa litry HDI, 2007, exclusive ale bez dodatkowych bajerów, skrzynia zautomatyzowana. Przekonał mnie stan samochodu- pierwszy właściciel, autko zadbane i z zewnątrz eleganckie (tylko jak czyste :hehe: ). No i cena też była niegłupia, zamierzam pojeździć ze dwa lata a potem pomyślimy co dalej.

 

Zasubskrybuj na forum Klubu Cytrynki wątek o MCP :) na pewno Ci się przyda :)

 

...ale żeby nie było, Gratulacje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czemu nie automat ?

przy tym jak caly czas jedzisz pkp to chyba idealny

 

Jakoś boję się automatu hydraulicznego. Poza tym jednak sporo więcej pali.

A MCP miałem okazję się przejechać i nie podobała mi się jego praca (za to przyśpieszenie mi się podobało). Niestety są przeciążenia przy zmianie biegów i w momentach nieprzewidzianych, co powoduje dyskomfort.

Edytowane przez maras77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasubskrybuj na forum Klubu Cytrynki wątek o MCP :) na pewno Ci się przyda :)

 

...ale żeby nie było, Gratulacje :)

Na razie jestem oczytany i wypatruję problemów. Skrzynia pracuje tak sobie- czuć, że to 6-biegowy manual, który zmienia biegi kiedy chce a ja to odczuwam jakbym był wieziony przez żonę. ALe tylko w mieście, bo na trasie jest całkiem przyzwoicie. Za to łopatkami umiem zmieniać tak, że nie czuć szarpnięć, tylko kto by się tym bawił więcej niż pierwszego dnia? :hehe: Ogólnie plus za skrzynię bo samochód jest dla wyjątkowo leniwych- co lubię- trzeba pilnować kierownicy, kierunków, gazu i hamulca. Cała reszta robi się sama. Klasyczny automat oprócz tego, że ledwo osiągalny to nadal do mnie nie przemawia, manuala nie znalazłem, przez jakieś pół roku śledzenia internetu miałem ze dwa egzemplarze.

Żona zachwycona- to najważniejsze ;)

Teraz szukam haka, ewentualnie box dachowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia pracuje tak sobie- czuć, że to 6-biegowy manual, który zmienia biegi kiedy chce a ja to odczuwam jakbym był wieziony przez żonę.

 

Świetne określenie - tego mi brakowało aby oddać wrażenia jazdy z MCP .Jedziesz jak z manualem a ktoś ci z boku biegi zmienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dziękuję, dziękuję :narcyz: Najgorzej jest jak trzeba wyprzedzić i depnie się do końca: skrzynia czeka na sygnał z pedału przyspieszenia, po czym odpowiednio dobiera bieg, oczywiście ze swoją szybkością działania. Następnie do akcji wkracza turbodiesel, który, jak to diesel, charakteryzuje się wysokim momentem (daj mi moment to rozwinę moc!). Można się nieźle zdziwić ile czasu zajmuje "nagłe przyspieszenie". Bawiłem się samochodem drugiego dnia po zakupie i wiem, że jak przyjdzie pojechać w trasę i na jednopasmówce to w razie co manetki idą w ruch, odpowiednio wcześniej niższy bieg a wyższe obroty i da się jechać.

A póki co to najbliższe 3 miesiące mam black box zamontowany bo ubezpieczyciel taki się trafił. Jazda zgodnie z przepisową prędkością i unikanie gwałtownych przyspieszeń. I przy takiej jeździe cała ta skrzynia pracuje naprawdę nieźle ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dziękuję, dziękuję :narcyz: Najgorzej jest jak trzeba wyprzedzić i depnie się do końca: skrzynia czeka na sygnał z pedału przyspieszenia, po czym odpowiednio dobiera bieg, oczywiście ze swoją szybkością działania. Następnie do akcji wkracza turbodiesel, który, jak to diesel, charakteryzuje się wysokim momentem (daj mi moment to rozwinę moc!). Można się nieźle zdziwić ile czasu zajmuje "nagłe przyspieszenie". Bawiłem się samochodem drugiego dnia po zakupie i wiem, że jak przyjdzie pojechać w trasę i na jednopasmówce to w razie co manetki idą w ruch, odpowiednio wcześniej niższy bieg a wyższe obroty i da się jechać.

A póki co to najbliższe 3 miesiące mam black box zamontowany bo ubezpieczyciel taki się trafił. Jazda zgodnie z przepisową prędkością i unikanie gwałtownych przyspieszeń. I przy takiej jeździe cała ta skrzynia pracuje naprawdę nieźle ;)

 

 

Dobrze, dobrze :) jak już się kupiło to nie wypada narzekać, ale i na to przyjdzie czas .... :P

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, dobrze :) jak już się kupiło to nie wypada narzekać, ale i na to przyjdzie czas .... :P

Stworzyłem wątek do pochwalenia się, żeby za parę dni nie wyskoczyć ni stąd ni zowąd od razu z info o zakupie i problemach ;l

Tak w ogóle to dzięki Pawle za pomoc przy identyfikacji co jest co, jak rozpoznać, czego szukać itp :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yyyy, co? 8]

czarne pudełeczko, przyszło pocztą, podłączyłem do gniazdka zapalniczki, ma wewnętrzną baterię. Wykrywa przeciążenia, lokalizację, prędkość, przejechany dystans i pewnie coś tam jeszcze. Ma jeździć 3 miesiące a potem do zwrotu. Takie wybrałem ubezpieczenie to mam ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czarne pudełeczko, przyszło pocztą, podłączyłem do gniazdka zapalniczki, ma wewnętrzną baterię. Wykrywa przeciążenia, lokalizację, prędkość, przejechany dystans i pewnie coś tam jeszcze. Ma jeździć 3 miesiące a potem do zwrotu. Takie wybrałem ubezpieczenie to mam ;]

ja bym to podrzucił jakiemuś zaprzyjaźnionemu kierowcy autobusu... ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym to podrzucił jakiemuś zaprzyjaźnionemu kierowcy autobusu... ;)

Cholera wie co to jeszcze mierzy :hehe:

Ogólnie nie mam jakiś zastrzeżeń, ostatnie kilka miesięcy pracowałem na ciężarówkach, które miały telematykę i miałem zawsze dobre statystyki choć nigdy się nie starałem o to. Tutaj powinno być podobnie, samochód zgodnie z deklaracją w dzień i w nocy stoi pod domem, wieczorami nie jeżdżę, przebiegi niskie, przeciążenia małe. Ubezpieczyciel ma wysyłać na maila regularne raporty nt. wyników, zobaczymy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A mogę poprosić o rozszyfrowanie VIN? Wyposażenie, przebieg, serwisy itp :)

VF7UARHJH45160765

 

C4 PICASSO KOMBI REKREACYJNE 2.0 HDi 138 FAP BVMP 6

data produkcji: 24 July 2007

 

Dane pojazdu
 
Linia produktu C4 PICASSO Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 11215 FV 2 1033 Data Początku Gwarancji 20.09.2007 OPB K72P NRE e2*2001/116*0345*01 arrow-down.gifInformacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU CITROEN LINIA PRODUKTU C4 PICASSO TYP NADWOZIA KOMBI REKREACYJNE WYKOŃCZENIE WYSOKIE ŚREDNIE PLUS SILNIK DIESEL TURBO DW10BTED4 FAP PRZENIESIENIE NAPĘDU BVM STEROW. 6-PRZEŁOŻ. RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA KPU - KOLOR NIEBIESKI ORIENTAL TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ WELUR ZELIG + AREA 3 "TP" KOLOR OKŁADSZIN "FX" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) RĘCZNA SK BIEGÓW MCD SILNIK (TYP) SILNIK TYP EW/DW MONOGRAM DODATKOWY, INNE EXCLUSIVE MONOGRAM BEZ MONOGRAMU arrow-down.gifDane pojazdu WYKOŃCZENIE WYSOKIE ŚREDNIE PLUS RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA KPU - KOLOR NIEBIESKI ORIENTAL TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ WELUR ZELIG + AREA 3 "TP" KOLOR OKŁADSZIN "FX" SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) RĘCZNA SK BIEGÓW MCD PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA BEZ OBROTOMIERZA arrow-down.gifZasilanie silnika SILNIK DIESEL TURBO DW10BTED4 FAP ZASILANIE WTRYSK TURBO WYMIANA BEZPOŚR CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP PALIWO OLEJ NAPĘDOWY USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) NORMA EMISJI SPALIN EURO 4(SILNIK) SILNIK (TYP) SILNIK TYP EW/DW POJEMNOŚĆ SKOKOWA 2000 CM3 KATALIZATOR KATALIZATOR 2-SKŁAD FILTRY IMPR PLATYNA CHŁODZENIE OLEJU WYMIENNIK WODA/OLEJ SILNIKOWY SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA GRUB.: 27 - 21 DM2 ALU SPAW PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU AUTODIAGNOSTYKA EOBD AUTODIAGNOST. "EOBD" BEZ PRZYSPIESZOMIERZA SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY RECYRKULACJA SPALIN "EGR" TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU TECHN. OCZYSZ SPALIN POJAZD EURO 4 FILTR CZĄSTEK (FAP) FILTR PRZECIWPYŁOWY WENTYLATOR 1 WENTYLATOR 2 PRĘDKOŚCI 140W NAGRZ. BEZ CZERPN. WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU SIEMENS FILTR ZBIORNIKA FILTR ZBIORN. WEWN. OBUDOWA PRZEPUSTNICY (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA) OBUDOWA PRZEPUSTN Z SILN (WLOT POW SILN) STOP AND START BEZ STOP AND START arrow-down.gifSkrzynia biegów, Napęd PRZENIESIENIE NAPĘDU BVM STEROW. 6-PRZEŁOŻ. SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) RĘCZNA SK BIEGÓW MCD PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 17 X 71 PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA BEZ OBROTOMIERZA KOŁO STYLIZOWANE KOŁO 16-CALOWE MANAGUA SPRZĘGŁO BEZ SPRZĘGŁA TYP SKRZYNI BIEGÓW (HOMOLOGACJA) TYPE BV MCD UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) BEZ MECHANIZMU RÓŻNICOWEGO OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONA 215/55 R16 93V NIEWZMOCNIONE KOŁA ZAMONTOWANE KOŁO 6 I ½ CALA KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA ZE STOP LEK 1 WSKAŹNIK SPADKU CIŚNIENIA W OGUMIENIU BEZ WSKAŹNIKA CIŚNIENIA OPON SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) RĘCZNA SK BIEGÓW MC arrow-down.gifZawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY BEZ DRĄŻKA STABILIZATORA TYLN STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 23 ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE ZAWIESZENIE (TYP ARCHITEKTURY) ZAWIESZENIE METALOWE PRZEDNIE TYLNE OPONY DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI Z SYSTEMEM ESP WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ESP BOSCH 8 1 PODSTAWA PEDAŁU (TYP) ZESP.PEDAŁÓW STAND. arrow-down.gifNadwozie, Wyposażenie HAK HOLOWNICZY BEZ HAKA HOLOWNICZEGO SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON DOSTROJONY ANTENA ANTENA ZINTEGROWANA ELEMENTY OZDOBNE (SAMOPRZYLEPNE) TLN MASKOWNICA CZARNE BŁYSZCZĄCE OBRAMOW TYLNY SPOJLER MONTAŻ ZE SPOILEREM TLN. GÓRA DRZWI BAGAŻN. ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) CZARNY BŁYSZCZĄCY + KOLOR NADWOZIA ZDOBIENIA BOCZNE (WYMIARY) OSŁONY BOCZN. CIENKIE + NAKŁADKA PROGU CHROM KOŁPAK (STYL) BEZ KOŁPAKA OZDOBNEGO KOŁA LAMPY SYGNALIZACYJNE OŚW BOCZNE ŚWIATŁO OŚWIETLENIA PROGU OŚWIETLENIE PROGU OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUST. WSTECZ. ZEWN. SKŁADANE ELEKTR. Z ZAPAM. WYCISZENIE OD STRONY SILNIKA WYGŁUSZ. POKR. SILN. WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIERACZKA PRZED Z CZUJNIKIEM OPADÓW WYCIERACZKA REFLEKTORA BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW WYCIERACZKA TYLNA (DZIAŁANIE) WYCIER SZYBY TYLNEJ PRZERYW AUTOMAT NA WST BIEGU PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA BEZ ZAŚLEPKI W PASIE PRZEDNIM SZYBA DACHU BEZ SZYBY W DACHU SZYBA DRZWI BAGAŻNIKA PRZESZKLONE TLN. DRZWI OTWIERANE BAGAŻNIK ZEWNĘTRZNY MONTAŻ Z DRĄŻKAMI PODŁUŻ BAGAŻNIKA DACH REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA LUSTERKO WSTECZNE ZEWN PASAŻERA STEROWANE ELEKTRYCZNIE KOŁO ZAPASOWE BEZ KOŁA ZAPASOWEGO OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KL ZEW CZARNA+MASK DRZ BAG I ZEW LUST WST W KOL NA LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) SZKŁO LUST. WSTECZ. ZEWN. WYPUKŁE DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY MASKOWNICE ZDERZAKÓW LISTWA ZDERZAKA Z CHROMOWANĄ WSTAWKĄ SZYBA (WYGLĄD) SZYBA LEKKO BARW. + PRZEBARW. SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA BOCZ TYL STAŁA SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA WARST ATERM+IZOL AKUST + TYLNA HART arrow-down.gifWyposażenie wnętrza TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ WELUR ZELIG + AREA 3 "TP" ALARM ANTYWŁAMANIOWY ALARM WOLUMETRYCZ+PERYMETRYCZ-STANDARD ZAPALNICZKA Z ZAPALNICZKĄ Z PRZODU ZAGŁÓWEK PRZEDNI ZAGÓWEK PRZED ODCHYLANY SIEDZENIE TYLNE 3 SIEDZENIA TLN. ODDZ. (3 PRZESUWN.) SIEDZENIE DODATKOWE 2 DODATKOWE FOTELE ODDZIELNE PODŁOKIETNIK SIEDZENIA TYLNEGO BEZ TYLNEGO PODŁOKIETNIKA ZASŁONA BAGAŻNIKA LINKA PRZYTRZYMUJĄCY PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY PAS BEZP TYL 3 ZWIJACZE 3DRZW KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O UMIARKOWANYM KLIMACIE KLIMATYZATOR Z NAGRZEWNICĄ AUTOM RECYRKULACJI BLOKADA OTWARCIA DRZWI PRZEZ DZIECI BLOKADA PRZEW. DZIECI ELEKTRYCZNA TLN. STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W MIL/G OPAKOWANIE RADIA ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZ/TYL TWEETER STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO PRAWEJ STEROWANIE ZDALNE WŁĄCZENIE REFLEKTORA PILOTEM ZDALNEGO STEROWANIA OGRZEWANIE DODATKOWE OGRZEWANIE DODATKOWE AUTOMATYCZNE OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER AUTO OŚWIET BAGAŻNIKA + OBJ PRZESTRZENI ŁADUN WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ WYPOSAŻENIE PDB STD + VP SUP IMPREGNOWANA ZMIANY OKŁADZIN, WYPOSAŻENIE WEWNĘTRZNE OKŁADZINA WYPOSAŻENIA WNĘTRZA STANDARD ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE LAMP. CZYT. MAP + OSWIETL. WNĘTRZA + LAMP. DO CZY STOLIK ROBOCZY ZE STOŁEM ROBOCZYM SZUFLADA POD FOTELEM BEZ SCHOWKA POD FOTEL OKŁADZINA DRZWI PŁYTA DRZWI BEZ WYKOŃCZ. GŁOŚNIK 4 GŁOŚ PRZED (2 TW + 2 PRZED) + 2 GŁ TYL STEROWANIE AUTORADIA ZDALNE STEROWANIE RADIOODTWARZACZEM WYGŁUSZENIE WNĘTRZA NADWOZIA WYGŁUSZ. PRZEGR. CZOŁ. 7 KG IZOLACJA (ZASŁONY, BOCZNE OSŁONY P-SŁONECZNE, SZYBERDACH) SCHOWEK TYLNY RĘCZNY NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA PODWYŻSZ SIEDZISKA PRZÓD PASAŻERA REGULACJA RÓWNOLEGŁA STEROWANIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY STER RĘCZNE FOTELEM PRZED KIEROWCY STEROWANIE SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA STER RĘCZNE FOTELEM PRZED PASAŻERA REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY REGULACJA KSZTAŁTU FOTELA KIER REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA OPARCIE PASAŻERA ODCHYLANE PODŁOKIETNIK SIEDZISKA PRZEDNIEGO PODŁOKIETNIKI PRZED KIEROWCY I PASAŻERA ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD SKRZYNKA (PUDŁO) NA CZĘŚCI/NARZĘDZIA ZE SCHOWKIEM SCHŁADZANYM SYSTEM NAWIGACJI BEZ SYSTEMU NAWIGACJI ŻARÓWKI REFLEKTORÓW ŻARÓWKA HALOGENOWA PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ PODN. SZYB. TLN. ELEKT. STER. SEKWENC. + RYGLOW. CZYTNIK INFORMACJI DROGOWYCH BEZ NADZORU BOCZNYCH ODCHYLEŃ TORU JAZDY PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER SEKWENC PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER SEKWENC WYŚWIETLACZ WYŚWIETLACZ (RADIO+ZEGAR, T°, CD) PAS BEZP. SIEDZENIA DODATKOWEGO SIEDZISKO DODATK ZWIJACZ LUSTERKO PODRĘCZNE PASAŻERA LUSTERKO KIER+PASAŻ Z OSŁONĄ I OŚWIET WSKAŹNIK OLEJU CZUJNIK POZIOMU OLEJU MONTAŻ ZAGŁÓWKA TYLNEGO MONTAŻ 3 ZAGŁÓWKÓW TYL MATA GRZEJNA FOTEL BEZ PODGRZEWANIA PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA PODUSZKA POW. BOCZN. KLATKI PIERSIOW. PRZ. + KURTY PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA PODUSZKA POW PASAŻERA ELEKTRYCZNY PODNOŚNIK SZYBY (DZIAŁANIE) FUNKCJA ZAPOBIEG PRZYC KIEROW+PASAŻ P/T CHŁODZENIE DODATKOWE KLIMATYZACJI BEZ DODATKOWEJ KLIMATYZACJI BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ REFLEKTOR, KOREKTOR POCHYLENIA ZDALNA REGULACJA MECHANICZNA REFLEKTORÓW OSŁONA P-SŁONECZNA PRZEDNIA OSŁONA PRZECIWSŁONECZNA KIEROWCY+PASAŻERA BEZ NAPISU ODBIORNIK RADIOWY SYST. AUDIO ODTW. CD RDS "RD4/MP3" CHŁODZENIE KLIMATYZACJI CHŁODZENIE AUTOMATYCZNE REGULATOR SZYBKOŚCI TEMPOMAT I OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY) PODWYŻSZ SIEDZ KIEROWCY REG RÓWNOLEGŁA WEWNĘTRZNE LUSTERKO WSTECZNE LUST WEW DZIEŃ - NOC PODWÓJNE ELEKTROCHR SCHOWKI (INNE) SCHOWEK STANDARD LUSTERKO ZEWNĘTRZNE (PROMIEŃ OD STR. KIEROWCY) SZKŁO LUST. WSTECZ. ZEWN. WYPUKŁE SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA Z SIATKĄ W BAGAŻNIKU DYWANIK WYKŁADZINA DYWANOWA F470 TUNER RADIOWY BI TUNER RADIO ZABEZPIECZENIA WEWNĘTRZNE Z ZABEZPIECZENIEM WEWNĘTRZNYM WYKRYWANIE PRZESZKODY RADAR.CZUJN.PRZESZKODY TLN. ZASŁONY BOCZNE ŻALUZ. BOCZN. "RZĄD 2 I 3" WSKAŹNIK SPADKU CIŚNIENIA W OGUMIENIU BEZ WSKAŹNIKA CIŚNIENIA OPON DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY BEZ DOSTOSOWANIA POSZYCIA DYWANIK NA WYKŁADZINIE Z DYWANIKIEM WZMACNIACZ KOREKTORA BEZ AMPLITUNERA CZĘSTOTLIWOŚĆ RADIOWA CZĘSTOTL. RADIOWA EUROPA ZACHODNIA STEROWANIE RYGLOWANIEM RYGLOW. SUPERZAMEK +AUTOMAT. SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA BOCZ TYL STAŁA SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA WARST ATERM+IZOL AKUST + TYLNA HART KIEROWNICA KIEROWNICA SKÓRZANA DWURAMIENNA Z WYKOŃCZENIEM WENTYLATOR 1 WENTYLATOR 2 PRĘDKOŚCI 140W NAGRZ. BEZ CZERPN. PODUSZKA POWIETRZNA KOLAN KIEROWCY PODUSZKA POW NÓG KIEROWCY TYLNY EKRAN WIDEO BEZ TYLNEGO EKRANU VIDEO LUSTERKO NADZORU TYLNYCH MIEJSC )DZIECI) LUSTERKO WEWN DO NADZOROWANIA DZIECI OGRZEWANIE UZUPEŁNIAJĄCE BEZ OGRZEWANIA DODATKOWEGO arrow-down.gifElektryka ALTERNATOR ALTERNATOR KLASY 18 SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON DOSTROJONY AKUMULATOR AKUMULATOR L3 500 STEROWANIE ZDALNE WŁĄCZENIE REFLEKTORA PILOTEM ZDALNEGO STEROWANIA ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASY 6+ OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE STER AUTO OŚWIET BAGAŻNIKA + OBJ PRZESTRZENI ŁADUN OŚWIETLENIE SPECJALNE WŁĄCZANIE AUTOMATYCZNE ŚWIATEŁ ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE LAMP. CZYT. MAP + OSWIETL. WNĘTRZA + LAMP. DO CZY LAMPY SYGNALIZACYJNE OŚW BOCZNE ŚWIATŁO OŚWIETLENIA PROGU OŚWIETLENIE PROGU FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW. LUST. WSTECZ. ZEWN. SKŁADANE ELEKTR. Z ZAPAM. CZĘSTOTLIWOŚĆ ZDALNEGO STEROWANIA ZAMKIEM CZĘSTOTLIWOŚĆ ZDALNEGO STEROW BLOKADY 433,92 MHZ HETERODYNA ŻARÓWKI REFLEKTORÓW ŻARÓWKA HALOGENOWA MULTIPLEKSAŻ MONTAŻ ZMULTIPLEKS. CAN CAN POMIAR NAŁADOWANIA AKUMULATORA Z POMIAREM NAŁADOWANIA AKUMULATORA REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE REFLEKTOR, KOREKTOR POCHYLENIA ZDALNA REGULACJA MECHANICZNA REFLEKTORÓW arrow-down.gifMarki wyposażenia WARIANT SKOJARZONY HAMULCE ESP BOSCH 8 1 WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU SIEMENS arrow-down.gifInne KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA STANDARD ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO PRAWEJ ETYKIETA BEZ ETYKIETKI GNIAZDO GŁOŚNIKOWO-SŁUCHAWKOWE RADIA GNIAZDO AKCESORIÓW OD STRONY JEZDNI RUCH LEWOSTRONNY ZDERZENIA BOCZNE DRZWI NIE WZMOCNIONE ZESTAWY KLUCZY 2 KLUCZYKI Z PLIPEM NA FALE WC WYPOSAŻENIE BEZPIECZEŃSTWA AEROZOL DO NAPRAWY PRZEBITYCH OPON TOCZENIE SIĘ SZEROKIEJ DROGI OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KL ZEW CZARNA+MASK DRZ BAG I ZEW LUST WST W KOL NA MODUŁ ZARZĄDZAJĄCY BSI + PRZEŁ KIEROW STAŁA PIASTA TRÓJKĄT OSTRZEGAWCZY BEZ TRÓJKĄTA OSTRZEGAWCZEGO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, będę miał lekturę ;]

Jest szansa na historię serwisową? Nie wiem kiedy napęd rozrządu był zmieniany a jakoś tak warto wiedzieć ;)

 

to raczej nie było obsługą gwarancyjną, więc z bazy PSA się tego nie dowiesz :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.