Skocz do zawartości

Sens zakupu starego Audi A3 - prośba o opinie


jacob24

Rekomendowane odpowiedzi

Witka

 

Audi A3 1.6 3d kolor żółty - ładny, zadbany, rocznik 1999. Od pierwszego właściciela, nalot coś około 230 tys.km.

 

Wygląda i prezentuje się ładnie, jeździ równie dobrze o dziwo ;]  ad. francuskich aut to po przekroczeniu 200 tys.km zaczynały się już różne cuda a tutaj...? jak z trwałością blach, ten silnik ok?

 

Nie chodzi o żadne butowanie itp. tylko o trwałość. Dziennie jest w planie 60-80km

 

Auto ma kosztować 800 euro, pewnie jeszcze z 50 euro bym stargował, nie będę go rejestrował w PL tylko używał tutaj w DE.

 

Nowsze auto jest ale potrzebny jest tzw. wół pracowniczy, żona stwierdziła, że więcej jej auta nie będziemy męczyć ;l 

 

Moja opinia - stare auto, ale na plus z pewnych rąk, dwa komplety kół na ładnych felgach, klimatyzacja. Wizualnie dzisiaj wygląda lepiej niż powiedzmy Meganki, które kiedyś miałem

 

Na minus 3d, koszty utrzymania w przypadku napraw?

 

Wypowiedzcie się proszę czy taki zakup ma sens :oki: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie trwałe i tanie (Golf IV), z korozją nie powinno być problemu, jak teraz jej nie widać, silnik, jeśli miał olej w silniku na czas zmieniany, to przeżywa drugą młodość. Za te pieniądze, to nawet bym się nie zastanawiał.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie prosta konstrukcyjnie jest Panda ;]  ale dobrze słyszeć pozytyw, miałeś jakieś doświadczenia z tym modelem?

 

To Audi konstrukcyjnie jest na poziomie Pandy. Główna różnica, to że Panda ma wspomaganie elektryczne (ew. w ogóle go nie ma), a w Audi jest chyba jeszcze hydraulika.

 

Nie wiem czy w silniku Audi nie ma hydraulicznej regulacji zaworów. We Fiacie masz regulację płytkami, co przy zaniedbaniu może się skończyć w najlepszym wypadku nierówną pracą silnika, a w najgorszym remontem głowicy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie prosta konstrukcyjnie jest Panda ;]  ale dobrze słyszeć pozytyw, miałeś jakieś doświadczenia z tym modelem?

Nic bardziej skomplikowanego nie ma w tym Audi. W Pandzie, jak sworzeń wytłuczesz, to wymieniasz cały wahacz, a A3 kupujesz dobry sworzeń za 30 zł. Hamulce masz te same, co w Fabii I, Fabii II, Golf IV, Polo 9N, Octavii I, Ibizie, Cordobie, więc sam wiesz ile to może kosztować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój kumpel ma a3 w 1.9 tdi i władował w zeszłym miesiącu 2700zł ... na sam remont silnika... a kupował auto 2 lata temu z klubu audi a3. nalatane ma coś 250 i jeździ dobrze po remoncie ;]. W benzyniaku naprawy nie są drogie także lepiej dopłacać do wachy niż szczycić się, że się ma diesela jeździ się oszczędnie - owszem - do czasu. Takie moje zdanie. Obadaj je dokładnie zanim kupisz. Nie doprowadzaj niemca do łez . Pozdro ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie doprowadzaj niemca do łez . Pozdro ;]

 

 

nie chcę, sam się doprowadził kupując nowego Passata ;] już ile się nasłuchałem ile wydał kasy. 1.9 tdi też oglądałem ale mimo, że 1.6 nie będzie zbyt zrywne to raczej się zdecyduje :oki:  dzięki za opinie i pozdrawiam

Edytowane przez jacob24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.