paruch Napisano 15 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > Oj to nieladnie , a mialem do nich napisac w sprawie > Turbo , odpuszcze sobie , chyba ze sie sytuacja > wyklaruje Turbo bym robił w Promotorze - oni się w tym specjalizują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gierma Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 Jezdzilem na NXie w zeszlym roku. Bez zadnych problemow, wszystko cacy. Wywalilem podtlenek. Po pol roku od wywalenia, na nowych swiecach, dobrze dobranych do samochodu dwie mi sie skruszyly w samochodzie. Ot, tak sobie. Bez zadnej przyczyny. Tez musialem zrobic "generalke"... Slawka znam juz jakis czas i uwazam, ze zna sie na rzeczy. Widzial wiele samochod rozwalonych przez ten gaz. Glownie w RPA (tam rezydowal jakis czas). Jesli zalozyl, sprawdzil (np. swiece, dysze) i Cie wypuscil, to, wg mnie, musialo dzialac. A po fakcie - spradzil instalacje? Bo jesli to nie jej blad, to cos w tej calej ukladance nie dziala. Moze, np, nie przyznales sie do niektorych przerobek w samochodzie i rzeczywsicie np cieplota swiec nie pozwalala tam wsadzic podtlenku? Przykro mi ze naraziles sie na straty, ale teraz tez juz to wiesz: Turbo + tunig, potem N2O na koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > Turbo bym robił w Promotorze - oni się w tym specjalizują Tez mi sie tak wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 15 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > Jezdzilem na NXie w zeszlym roku. Bez zadnych problemow, > wszystko cacy. > Wywalilem podtlenek. Po pol roku od wywalenia, na nowych > swiecach, dobrze dobranych do samochodu dwie mi sie > skruszyly w samochodzie. Ot, tak sobie. Bez zadnej > przyczyny. Tez musialem zrobic "generalke"... > Slawka znam juz jakis czas i uwazam, ze zna sie na > rzeczy. Widzial wiele samochod rozwalonych przez > ten gaz. Glownie w RPA (tam rezydowal jakis czas). > Jesli zalozyl, sprawdzil (np. swiece, dysze) i Cie > wypuscil, to, wg mnie, musialo dzialac. > A po fakcie - spradzil instalacje? Bo jesli to nie jej > blad, to cos w tej calej ukladance nie dziala. > Moze, np, nie przyznales sie do niektorych > przerobek w samochodzie i rzeczywsicie np cieplota > swiec nie pozwalala tam wsadzic podtlenku? > Przykro mi ze naraziles sie na straty, ale teraz tez juz > to wiesz: > Turbo + tunig, potem N2O na koniec. Silnik był całkowicie seryjny. Sławka teraz nie było - jestw Afryce, więc oglądali to tylko jego koledzy. Poza tym tylko swteirzdili co mogło się stać - sami nic nie otwierali... Opisz mi proszę dokładnie co musiałeś robić po ukruszeniu się tych świec i jakie były koszat. Poza tym jeśli pamiętasz jakie to były świece? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dudi Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > Wiesz najgorsze jest to, że wina nie leży po stronie Swifta, tylko > albo instalacji podtlenku (od czego oczywista fachury co > zakładali się odżegnują...), albo świec W każdym > razie gdyby wszystko było jak należy, to nie miało prawa mieć > miejsca. Co by jednak nie było to o podtlenku nie chcę już > nigdy słyszeć A czy będę robił z głową to się > jeszcze okaże Winą równie dobrze może być pompa paliwa która nie wydoliła przez co zachwiany został AFR lub po prostu uszkodziła się solenoida paliwowa ! Montaż raczej nie ma tu nic do rzeczy,w tym przypadku wartobyłoby założyć "Fuel Safety Switch" kosztuje ok. $50 na eBayu i automatycznie wylacza instalacje gdy cisnienie paliwa jest za niskie. Sam uzywam podtlenku w swojej Skodzie Fabii (w serii bylo 60 koni) na dyszach + 50 - wyjeżdżone mam ok. 30 Kg gazu i poki co nic się nie dzieje. A system dziala caly czas tj.wlaczam od razu na jedynce (kwestia wyczucia aby nie "zmieliło") i nie wylaczam do czasu przejechania 400 m. czyli ok 17 sekund. Po tym czasie temp. oleju na dnie miski to ok.110 stopni Celsjusza (czytaj moze byc gorzej ) Tak wiec nie zgodze się , że podtlenek to Tylko trzeba sie liczyc z usterkami spowodowanymi awaria ktoregos z elementow, po to wymyślono różnego rodzaju zabezpieczenia. No ale cóż jak kto nie chce kupic to juz jego sprawa... Co do montażu u Fortiego to mam negatywne zdanie. Położyli mi przewód paliwowy na zbrojonym od podtlenku,czego rezultatem było przetarcie się tego pierwszego Benzyna kapała mi w okolice kolektora wydechowego (w Fabii jest on od strony kabiny) i tylko cud sprawił,że jeszcze żyje. Napisałem do Sławka priva na forum streetracing.pl niestety brak jakiegokolwiek oddzewu - podejscie do klienta raczej No ale cóż tak to bywa z monopolistami (wszyscy inni w Polsce to przedstawiciele i towar maja od Fortiego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 15 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > Tez mi sie tak wydaje Nawet tak sobie kombinuję, że może jednak ja też bym się turbodoładował Qrde Ale zanim cokolwiek zrobię muszę się dokładnie wywiedzieć, gdzie co jak i za ile. Szkoda tylko, że do czasu aż czegoś nie wymyślę autko mam nieczynne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > Nawet tak sobie kombinuję, że może jednak ja też bym się > turbodoładował Qrde Ale zanim > cokolwiek zrobię muszę się dokładnie wywiedzieć, > gdzie co jak i za ile. Szkoda tylko, że do czasu aż > czegoś nie wymyślę autko mam nieczynne no taaa. tylko jedno albo drugie. jak podniesiesz stopień sprężania, a potem dowalisz turbo, to mogą być ciekawe efekty. zagadką tez jest, jak wysoko potrafi frunąć głowica w Swifcie Pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 15 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > no taaa. tylko jedno albo drugie. jak podniesiesz > stopień sprężania, a potem dowalisz turbo, to mogą > być ciekawe efekty. zagadką tez jest, jak wysoko > potrafi frunąć głowica w Swifcie > Pozdr! No nie ja nie piszę że chcę 1 i 2. Właśnie zacząłem się dziś zastanwiać nad zastąpeiniem tjuniku wolnossącego sprężareczką Seryjny stopień sprężania to 9,5 więc chyba jakieś małe coś można z tego zrobić bez odprężąnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 Seryjny stopień sprężania to 9,5 więc chyba jakieś małe coś można z tego zrobić bez odprężąnia można spokojnie - to nie jest bardzo wysilony silnik. można spokojnie 0.6 bara przyładować, a współczynnik BaPita, czyli możliwości optymalne * 1,5 (czyt. 0.9 bara)mozesz wykręcić spokojnie jakieś 130-140KM Pozdr! PS tylko nie przeginaj z turbiną - walnij KKK K03 - spokojnie starczy i nie będziesz odczuwał słabego dołu. Wiadomo, że moc max. wykrecona strasznie nie będzie, ale za to będziesz miał równiejszy przebieg mocy i momentu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 Juz Ci wczesniej pisalem zebys nie kombinowal z podtlenkami i innymi gownami tylko zapodal sobie turbinke , a teraz jestes w plecy 4000PLN i remont glowicy , a za 5000 mialbys dmuchawke i permanentnie szybsze auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjwasiak Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > PS tylko nie przeginaj z turbiną - walnij KKK K03 - spokojnie starczy i nie będziesz odczuwał > słabego dołu. Wiadomo, że moc max. wykrecona strasznie nie będzie, ale za to będziesz miał > równiejszy przebieg mocy i momentu. Ale K03 do takiego małego silniczka to jest za duże IMO. Tu trzeba coś od turbognojka zapodać... Przecież K03 będzie mu ładować dopiero od jakiś 4000 obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjwasiak Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 A może jednak źle dobrali świece?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > A może jednak źle dobrali świece?? no może. ale jeśli tak, to przecież ciągle nie jest wina Parucha... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > Ale K03 do takiego małego silniczka to jest za duże IMO. > Tu trzeba coś od turbognojka zapodać... Przecież > K03 będzie mu ładować dopiero od jakiś 4000 > obrotów. no nieee. to nie taka duża turbinka. powinna ładować od 3k obrotów. a jazda poniżej autem z tym silnikiem i tak nie ma sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjwasiak Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > no nieee. to nie taka duża turbinka. powinna ładować od 3k obrotów. a jazda poniżej autem z tym > silnikiem i tak nie ma sensu Że na dole będzie muł to wiem, ale chyba mięki K03 a K03Sport dużej różnicy w pompowaniu nie ma a u mnie w Golfie K03Sport czuje dopiero powyżej 3000 - przy silniku połowę mniejszym to wogóle nie wiem co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjwasiak Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > no może. ale jeśli tak, to przecież ciągle nie jest wina Parucha... Nigdzie nie twierdziłem i nie twierdzę że to jego wina... Jestem ciekaw co tam się tak naprawdę stało i co było tego przyczyną... Pomijam tu fakt że nitro bym do swojego samochodu nie wsadził... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > Że na dole będzie muł to wiem, ale chyba mięki K03 a > K03Sport dużej różnicy w pompowaniu nie ma a u mnie > w Golfie K03Sport czuje dopiero powyżej 3000 - przy > silniku połowę mniejszym to wogóle nie wiem co i > jak hmmm. nie znam określenia K03Sport, ale jeśli jest to turbinka z 1.8T (180KM) KKK K03/04, to rzeczywiście jest trochę większa. ale 1.3 z K03 spokojnie sobie poradzi i odpowiednio "dmuchnie" Pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 16 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > Nigdzie nie twierdziłem i nie twierdzę że to jego > wina... Jestem ciekaw co tam się tak naprawdę stało > i co było tego przyczyną... > Pomijam tu fakt że nitro bym do swojego samochodu nie > wsadził... Drążąc trochę temat dotarłem do wiadomości, że poprzedni właściciel tej instalacji rozwalił sobie na niej silnik (Modlin Honda Concerto taxi) w identyczny sposób jak ja tzn. stopiły się 2 świece i auto chodziło na 3 garkach, a aktulanie jest po remoncie... W związku z tym pytanie czy koleś aby na pewno sprzedał mi w pełni sparwny sprzęt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > Drążąc trochę temat dotarłem do wiadomości, że poprzedni > właściciel tej instalacji rozwalił sobie na niej silnik > (Modlin Honda Concerto taxi) w identyczny sposób jak ja tzn. > stopiły się 2 świece i auto chodziło na 3 garkach, a > aktulanie jest po remoncie... W związku z tym pytanie czy > koleś aby na pewno sprzedał mi w pełni sparwny sprzęt > Ja wczesniej nie chcialem nic pisac , ale sie zastanawialem komu ty teraz sprzedasz uszkodzona instalacje NX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 16 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > Ja wczesniej nie chcialem nic pisac , ale sie > zastanawialem komu ty teraz sprzedasz uszkodzona > instalacje NX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 spotkaj się z tym, co Ci to sprzedał, porozmawiaj po swojemu, a potem zakop gdzieś w lesie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 16 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > spotkaj się z tym, co Ci to sprzedał, porozmawiaj po > swojemu, a potem zakop gdzieś w lesie preferował bym inne - bardziej cywilizowane rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > preferował bym inne - bardziej cywilizowane rozwiązanie rozwiązanie Silnorękiego nie przypadło do gustu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 16 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > rozwiązanie Silnorękiego nie przypadło do gustu ? musiałbym byc wq... a ja jestem tylko zły i niezadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > Ja wczesniej nie chcialem nic pisac , ale sie zastanawialem komu ty teraz > sprzedasz uszkodzona instalacje NX Wsadzi do Atosa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > Wsadzi do Atosa tylko, żeby się na zakręcie nie przewrócil, jak butla nie będzie ułożona centralnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > tylko, żeby się na zakręcie nie przewrócil, jak butla nie będzie > ułożona centralnie wsadzi pod podloge, najwyzej sie urwie, to nie bedzie problemu ze sprzedaza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 16 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > Wsadzi do Atosa Niech se matka pośmiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 16 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 dla tych panów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > dla tych panów spoko, spoko, do Atosa to trzeba wrzucić dwie, jak w Fast and Furious styling można już sobie darować - seryjnie jest aż nadto agresywny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > dla tych panów chcesz bana, to sie nie krepuj, zalawi sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > Wsadzi do Atosa Ty no racja , przeciez tam juz sa chyba trzy cylindry , gorzej jak pierdyknie bo na dwoch juz moze nie pojechac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 16 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > spoko, spoko, do Atosa to trzeba wrzucić dwie, jak w > Fast and Furious styling można już sobie darować > - seryjnie jest aż nadto agresywny A tak swoją drogą to jest takie auto jak Suzuki Carry - taka maleńki japoński dostawczak (jakieś 3,6 na dł i wyższy jak szerszy. ) I do tego japońce pakowali silnik 1.3 16V jak u mnie... do tego tylni napęd. Autko potrzebuje do osiągnięcia 100km/h ok. 10s. A teraz najlepsze. Kumpel (ten od Suzuki) był takim w modlinie i chłopaki proponowali, że wrzucą Nx`a +50km Mogło by być niezłe zamieszanie, ale przede wszystkim ubaw jak by takie cuś śmigało No ale autko było służbowe więc nie pojechało na 400m. Niemniej dla mnie wśród najbardziej niepozornych autek to jest ideał.do wq... ludzi na światłach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 16 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > Ty no racja , przeciez tam juz sa chyba trzy cylindry , > gorzej jak pierdyknie bo na dwoch juz moze nie > pojechac są 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > są 4 No to lipa , bo ty masz instalke do trzy-cylindrowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
valopunto Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > preferował bym inne - bardziej cywilizowane rozwiązanie tak masz racje zakop go nie w lesie ale w parku albo w ogrodzie botanicznym tak bedzie blizej cywilizacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjwasiak Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > hmmm. nie znam określenia K03Sport, ale jeśli jest to turbinka z 1.8T (180KM) KKK K03/04, to > rzeczywiście jest trochę większa. K03Sport to przynajmniej wg. brytyjczyków nazwa tej hybrydy o której myślisz... Ale ona ma przecież tylko zimną stronę większą, więc powinien ciągnąć od takich samych obrotów jak K03 - przynajmniej tak mi się wydaje... > ale 1.3 z K03 spokojnie sobie poradzi i odpowiednio "dmuchnie" Tylko pytanie czy dla jakiegoś 0.6 bara warto taką "armatę" wytaczać - nie lepiej coś mniejszego od turbognojka wsadzić?? Pozdrawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 16 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > K03Sport to przynajmniej wg. brytyjczyków nazwa tej > hybrydy o której myślisz... Ale ona ma przecież > tylko zimną stronę większą, więc powinien ciągnąć > od takich samych obrotów jak K03 - przynajmniej tak > mi się wydaje... > Tylko pytanie czy dla jakiegoś 0.6 bara warto taką > "armatę" wytaczać - nie lepiej coś mniejszego od > turbognojka wsadzić?? > Pozdrawiam... Zawsze można potem silnik odprężyć i jeszcze coś niecoś mu pierdutnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjwasiak Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > Zawsze można potem silnik odprężyć i jeszcze coś niecoś mu pierdutnąć A widziałeś fruwającą głowicę??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 16 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > A widziałeś fruwającą głowicę??? Nie, ale byłem blisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjwasiak Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > Nie, ale byłem blisko A widzę że chyba chcesz... Ze Swifta Hayabusy nie zrobisz, mimo że pojemność podobna Myślę że tak do 0.6 możesz ładować, jeśli chcesz więcej to wykuj sobie dół silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 16 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > A widzę że chyba chcesz... Ze Swifta Hayabusy nie > zrobisz, mimo że pojemność podobna > Myślę że tak do 0.6 możesz ładować, jeśli chcesz więcej > to wykuj sobie dół silnika A ile to może dać koników i niutonometrzyków z takiej kosiareczki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjwasiak Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > A ile to może dać koników i niutonometrzyków z takiej kosiareczki? Nie mam pojęcia, myślę że ktoś kto nie podłubał kilku chociaż podobnych silniczków nie będzie Ci w stanie odpowiedzieć inaczej niż strzelając... Zaręczam tylko że moment będzie płaski a maksymalna wartość będzie nisko położona - pewnie w okolicach miejsca gdzie turbo będzie zaczynało ładować... Moc - hmm... w serii masz 86KM dobrze kojarzę? Myślę że 100-110KM ostrożnie szacując jest osiągalne nawet metodami druciarskimi - czyli tzw. homemade turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 16 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > Nie mam pojęcia, myślę że ktoś kto nie podłubał kilku chociaż > podobnych silniczków nie będzie Ci w stanie odpowiedzieć inaczej > niż strzelając... Zaręczam tylko że moment będzie płaski a > maksymalna wartość będzie nisko położona - pewnie w okolicach > miejsca gdzie turbo będzie zaczynało ładować... Moc - hmm... w > serii masz 86KM dobrze kojarzę? Myślę że 100-110KM ostrożnie > szacując jest osiągalne nawet metodami druciarskimi - czyli tzw. > homemade turbo Jeśli będę robił to w Promotorze i z inetrcoolerem, ale na razie to tylko teoria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.-=ONETHU=-. Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > A tak swoją drogą to jest takie auto jak Suzuki Carry - taka maleńki > japoński dostawczak (jakieś 3,6 na dł i wyższy jak szerszy. ) I > do tego japońce pakowali silnik 1.3 16V jak u mnie... do tego > tylni napęd. Autko potrzebuje do osiągnięcia 100km/h ok. 10s. Jezdzilem troszke takim, u ojca w firmie jezdzi Ma dokladnie 11 do setki... I siedzi sie na silniku - pod maska jest tylko chlodnica i zbiorniczki Serio, w tym malym blaszaku wrazenia rewelacyjne Halas, podrywa przod i ogien Tylko ze na zakretach trzeba bardzo uwazac... Bardzo... I boczny wiatr (np most Grota) potrafi powodowac zmiany pasa Ale ogolnie jezdzi rewelacyjnie, przesmieszna zabawka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 16 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > Jezdzilem troszke takim, u ojca w firmie jezdzi > Ma dokladnie 11 do setki... I siedzi sie na silniku - pod maska jest > tylko chlodnica i zbiorniczki Serio, w tym malym blaszaku > wrazenia rewelacyjne Halas, podrywa przod i ogien Tylko ze na > zakretach trzeba bardzo uwazac... Bardzo... I boczny wiatr (np > most Grota) potrafi powodowac zmiany pasa Ale ogolnie jezdzi > rewelacyjnie, przesmieszna zabawka Tak sobie myślę, że skoro to ma tylni napęd i fajny silniczek, to można by wziąśc płytę podłogową od tego, motorek i zrobić sobie coś fajnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjwasiak Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > Jeśli będę robił to w Promotorze i z inetrcoolerem, ale na razie to > tylko teoria Ale homemade też może (powinien mieć) intercooler - chociaż przy takim ciśnieniu nie dochodzi do zbytniego nagrzania powietrza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.-=ONETHU=-. Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > Tak sobie myślę, że skoro to ma tylni napęd i fajny silniczek, to > można by wziąśc płytę podłogową od tego, motorek i zrobić sobie > coś fajnego Waskie by strasznie wyszlo No i bylby problem, bo silnik jest dosc mocno przesuniety do tylu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjwasiak Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > Waskie by strasznie wyszlo > No i bylby problem, bo silnik jest dosc mocno przesuniety do tylu... To by się nazwało że jest centralnie umieszczony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.-=ONETHU=-. Napisano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 > To by się nazwało że jest centralnie umieszczony No moze nie pozwalajmy sobie na zbyt wiele Jest umieszczony centralnie, pod dupa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.