szyman Napisano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 http://motofocus.pl/informacje/nowosci/44487/filtry-gpf-obowiazkowe-w-silnikach-benzynowych-od-2017-r?utm_source=newsletter4&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter&utm_content=filtry-gpf-obowiazkowe-kalendarz-targow-w-2017 jeszcze 2-3 lata i nie będzie czego kupić nowego poza elektrykami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 http://motofocus.pl/informacje/nowosci/44487/filtry-gpf-obowiazkowe-w-silnikach-benzynowych-od-2017-r?utm_source=newsletter4&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter&utm_content=filtry-gpf-obowiazkowe-kalendarz-targow-w-2017 jeszcze 2-3 lata i nie będzie czego kupić nowego poza elektrykamiNick se zmień !!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 a jak się ma emisja cząstek stałych w silnikach zasilanych LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 a jak się ma emisja cząstek stałych w silnikach zasilanych LPG?Zrobią tak ze zaraz będzie broblem jak cebulę zapodasz....Ale to się wytnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 15 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 3 minuty temu, Klaudek napisał: Nick se zmień !!!!! właśnie to zrobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 właśnie to zrobiłem Dobrze bo znowu zrobili aktualizacje i bałagan jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 15 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 3 minuty temu, Greg1108 napisał: a jak się ma emisja cząstek stałych w silnikach zasilanych LPG? to już problem producentów instalacji LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 36 minut temu, Greg1108 napisał: a jak się ma emisja cząstek stałych w silnikach zasilanych LPG? Tak samo, jeśli jest wtrysk bezpośredni LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 41 minut temu, szyman napisał: http://motofocus.pl/informacje/nowosci/44487/filtry-gpf-obowiazkowe-w-silnikach-benzynowych-od-2017-r?utm_source=newsletter4&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter&utm_content=filtry-gpf-obowiazkowe-kalendarz-targow-w-2017 jeszcze 2-3 lata i nie będzie czego kupić nowego poza elektrykami Będą bez wtrysku bezpośredniego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 12 godzin temu, szyman napisał: jeszcze 2-3 lata i nie będzie czego kupić nowego poza elektrykami Jeżeli da.sie kupić auto segmentu B za 45 tys zł zapewniające realny zasięg 150 km to kupię- tyle że to nierealne ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 6 minut temu, maras77 napisał: Będą bez wtrysku bezpośredniego. Zanim cokolwiek napiszesz - przeczytaj, proszę, tekst źródłowy... Cytuj filtry GPF będą montowane obowiązkowo we wszystkich nowej konstrukcji samochodach z silnikami benzynowymi o bezpośrednim wtrysku paliwa, homologowanymi od września 2017 r. Od roku 2018 w sprzedaży będą mogły się znajdować jedynie samochody z bezpośrednim wtryskiem, nie przekraczające emisji, co w praktyce oznacza obowiązkowy filtr GPF na pokładzie. Jedyny ratunek w dacie homologacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 Godzinę temu, romano11 napisał: Jedyny ratunek w dacie homologacji. Ale zasadniczo to w czym jest problem? Nie sadze, ze ceny nowych aut jakos istotnie wzrosna z tego powodu... Aczkolwiek zamiast wprowadzac takie rozwiazania, lepiej byloby sie wziac za to co jezdzi po drogach bo skutki byly odczuwalne od razu a nie za 10 lat.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 W silnikach spalających mieszankę uwarstwioną jeszcze można to zrozumieć. Przy mieszance jednorodnej jest bardzo mało cząstek stałych i nie ma potrzeby stosowania gpf. Kolejne miejsce do zarobku dla tunerów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 co to jest mieszanka uwarstwiona i jednorodna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 Jednorodna jest wtedy, gdy w całej objętości cylindra jest mniej więcej taki sam skład - taka występuje we wszystkich silnikach z pośrednim wtryskiem. Uwarstwiona jest wtedy, gdy wtryskuje się paliwo tylko w pobliże świecy. Wtedy przy świecy jest mieszanka bogata, a w reszcie cylindra uboga. Dzięki temu silnik może pracować na (średnio) bardzo ubogiej mieszance, ale - z racji bardzo bogatej strefy przy świecy - nie całe paliwo się spala i powstaje sadza - jak w dieslu. Większość silników pracujących na uwarstwionej, może też pracować (i pracuje przy pewnych obciążeniach) na mieszance jednorodnej. Niektórzy producenci poszli po rozum do głowy i robią silniki z bezpośrednim wtryskiem pracujące tylko na mieszance jednorodnej. Wtedy nie ma też problemów z założeniem gazowni IV gen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.