OZI Napisano 22 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 Juz officialnie IMVHO nawet nie brzydki.602l w bagazniku niby 4,585mm dlugosci vs hatch 4,340mm - całe 24cm Trzy silniki na benzynę 1.0l 120KM jako bieda - Ein Rudolph Diesel Made in EU, I tylko na EUCo ciekawe brakuje podstawowego silnika bieda jaki ja i USDM dostajemy 2.0l 4 cyl - 170KM bez turbo.Powodem jest to ze EU koszt produkcji wystrzeliły cenę auta na nieakceptowalna . Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 22 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 Na mój gust, to styliści zrobili krok do tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 22 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 Na mój gust, to styliści zrobili krok do tyłu.Hatch IMVHO wyglada jak stary Golf.Wagon jak stary Cruze...Na żywo IMVHO Hatch jest jednak obwisłe lepiej wyglądający Niż na Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 Cenowo to u nas wychodzi drożej od golfa czy astry. Diesel będzie królował we flotach. Rodacy kupią podstawowy 1.4 100KM. Na chwile obecna to auto nie ma niczego lepszego od konkurencji. Kiedyś włączyli cena teraz cenią się wysoko.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 22 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 Cenowo to u nas wychodzi drożej od golfa czy astry. Diesel będzie królował we flotach. Rodacy kupią podstawowy 1.4 100KM. Na chwile obecna to auto nie ma niczego lepszego od konkurencji. Kiedyś włączyli cena teraz cenią się wysoko.Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkU mnie tez większość 90% sprzedaży będzie podstawowy 2.0l 170KMTo masowa lodówka -Czyli jeden/dwa silniki i 4 wersje wyposażenia i tyle. Corolla np tylko jeden silnik 1.8l 136KM, fabryka kiełbas musi się kręcić Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 U mnie tez większość 90% sprzedaży będzie podstawowy 2.0l 170KMTo masowa lodówka -Czyli jeden/dwa silniki i 4 wersje wyposażenia i tyle. Sent from my iPhone using TapatalkTrochę szkoda ze ani corolla nie ma 1.8 ani hultaj 2.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 Bardzo, ale to bardzo zachowawczo. Widać, że Hultaj aspiruje do kieszeni ustatkowanych tatuśków i przedstawicieli handlowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 22 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 Trochę szkoda ze ani corolla nie ma 1.8 ani hultaj 2.0. @wujekcybul to jest ciekawe Te silniki są tańsze.Np w EU Golf 7.5 dostaje 1.5l TU mnie w wersji bieda pozostaje 1.4l 150KM. Potem masz już 2.0l GTI i 2.0l R.Tyle.1.5l nawet na horyzoncie nie jest.Dlaczego? VAG mówi - 'inne normy środowiska na auta' i koszt. Musisz dalej postawić Golf DSG na ulice ze wszystkimi podatkami, tablicami, bakiem benzyny etc na ulice w sugerowanej cenie detalicznej 70-75k PLNPotem musisz ludowi dać discount (oficjalnie) żeby wyszło 60k pare PLN Resztę negocjujesz w salonie.A wiec dawanie EU silników które (teoretycznie jak Dieselgate) spełniają EU normy jest po prostu za drogie dla reszty. Nikt tyle za auta nie zapłaci co EU.Dwa one są ponorostu za słabe. 1.0l czy 3 cylinder to ci U klienta nie przejdzie.Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ananas Napisano 22 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 15 godzin temu, DominikZ napisał: Na mój gust, to styliści zrobili krok do tyłu. Zgadzam się z tą opinią. Widać tu rękę stylistów od pancerwagenów z Rüsselsheim, którzy projektują linie nadwozia kolejnych i30. Póki co modele Elantry na rynek amerykański zachowują swój styl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziolo Napisano 22 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 Do złudzenia przypomina Fiata Croma - stylistycznie jakieś 10 lat wstecz. Nie podoba mi się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 3 godziny temu, Ananas napisał: Zgadzam się z tą opinią. Widać tu rękę stylistów od pancerwagenów z Rüsselsheim, którzy projektują linie nadwozia kolejnych i30. Czyli zrobiony pod niemieckich pismakow, by piali nad funkcjonalnością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.