Lesiu_Zett Napisano 25 Marca 2017 Udostępnij Napisano 25 Marca 2017 Czesc. Sejek mpi ma impulsator w skrzyni, do predkosciomierza... No nie w skrzyni, ale przykrecany na dyfrze zamiast linki. I generalnie tam to wszystko pasuje. Jak chce zalozyc taki impulsator do mnie do cienkiego, silnik 1.2 16v skrzynia 6s ze stilo to nie pasuje. Impulsator opiera sie i maglownice Ktos ma jakąś teorię? @taquito masz w cc imulsator, miesci sie wszystko bez problemu? Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 25 Marca 2017 Udostępnij Napisano 25 Marca 2017 A na pewno masz impulsator z sc?? Nie z punto przypadkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 25 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2017 Mam z bravo ale epr pokazuje z tego co pamietam, ze jest wszedzie taki sam. A nie jest? Sprawdze jeszcze raz wieczorem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 25 Marca 2017 Udostępnij Napisano 25 Marca 2017 Z tego co kojaże to nie. Seicento ma inaczej kable wyprowadzone i dlatego się mieści. Jak byś potrzebował to mam troche tego to Ci znajde z seja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 25 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2017 faktycznie, masz rację. Jest inny :D Widze nawet ze były wersje z wyjściem na linkę, przelotowo Znajdziesz coś? Jaki, za ile? Pisz PRIV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 25 Marca 2017 Udostępnij Napisano 25 Marca 2017 Ja na pewno widziałem dwa rodzaje różniące się wyprowadzeniem - prosto lub kątowo. A na linkę też były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 12 godzin temu, bzyczek00 napisał: Z tego co kojaże to nie. Seicento ma inaczej kable wyprowadzone i dlatego się mieści. Jak byś potrzebował to mam troche tego to Ci znajde z seja. A znajdziesz może dwa do seja ? Bo też bym potrzebował . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michalec Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Ja też chciałbym zapytać, bo chcę wrzucić do SPI licznik od MPI Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Sprawdzę. Te z przejściem na linkę też gdzieś miałem ale tylko do skrzyni 900-kowej ale jak ktoś chce założyć wspomaganie do sc czy cc to moim zdaniem lepszym rozwiązaniem niż wymiana na licznik z MPI jest licznik SPI na impulsator. Ja robie sobie właśnie taki licznik do CC. Trzeba wykożystać część mechanizmu z SC, część z CC i przespawać mocowanie mechanizmu do obudowy licznika z CC i mamy licznik na impulsator a wygląda jak ori i koniec problemu skaczącej wskazówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 26 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Tak, ale ciasno sie robi przy obrotomierzu. Trzeba troche tuningiwac bo obudowa mechanizmu predkosciomierza opiera sie o plyte obrotka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 E nic nie koliduje. Porobie później zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 26 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Robulem przymiarki, mam w garazu. Miesci sie, ale sue opiera, trzebba by podszlifować zeby pasowalo idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Nic nie trzeba bo mechanizm ma impulsator jest takiej samej praktycznie wielkosci co na linke. Ja mowie o zainstalowaniu do licznika z CC mechanizmu na impulsator z seja SPI takiego, w ktorym przebieg nie jest na wyswietlaczu, tyle ze mechanizm od kasowania przebiegu dziennego przelozylem z CC bo w seju kasowanie dziennego jest z drugiej strony i tarcza z cieniasa by nie pasowala. Jedyne co trzeba szlifowac to kawalek pleksy od podswietlenia bo tam silniczek nabijajacy przebieg kolidowal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 26 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Dikladnie o tym pisze. Zegary z cc a predkosciomierz z sc spi ze wspomaganiem. Jest tak jak piszesz, mechanizm z predkosciomierza opiera sie o "coś" z obtorka. Robilem to z miesiac temi i moze faktycznie zle pamietam, nie o plyte a o plexe. Robimy dikladnie takie same tuningi. Mechanizm tez przekladalem do kasowania, tarcza pasuje idealnie. Nic tylko tuningować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 No masz racje ale to sie nie opiera o element obrotka hehe tylko o naped przebiegu ale maly pilniczek, chwila cierpliwosci i dalo rade. Mam nadzieje ze swiecic bedzie w miare dobrze bo sie szorstkie zrobilo od pilnika i moze swiatlo rozpraszac ale to sie najwyzej przepoleruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Prownanie u gory sc. Narazie znalazlem jeden tylko do mojego ale wydaje mi sie ze mialem wiecej. Drugi taki mam ale na kwadrat do skrzyni 526 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 26 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Rezerwuje c514 jeden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Wzielo mnie na konczenie licznik tu roznice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Tutaj tuning pleksy i tyl obudowy z sc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Godzinę temu, Lesiu_Zett napisał: echanizm z predkosciomierza opiera sie o "coś" z obtorka I tu zwacam honor. Faktycznie się opiera. Trzebe będzie trochę podpiłować obudowę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Chyba jednak się zmieści. Trzebs będzie tylko widoczny rezystor wywinąć do góry i połączyć kabelkiem bo on blokuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 26 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Aż pojechałem do garażu, tak mnie natchnołeś do pracy. Trzeba usunąć jeden dynks pod wskaźnikiem paliwa, podgiąć oporniczek w pion i podszlifować kawałek białego plastiku który jest pod wskaźnikiem. I wszystko nagle zaczyna pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 27 Marca 2017 Udostępnij Napisano 27 Marca 2017 22 godziny temu, bzyczek00 napisał: Prownanie u gory sc. Narazie znalazlem jeden tylko do mojego ale wydaje mi sie ze mialem wiecej. Drugi taki mam ale na kwadrat do skrzyni 526 Jakbyś jeszcze jeden do MPI znalazł to też byłbym zainteresowany :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 29 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 @bzyczek00 podłubane, poskładane. Troche jest problemów po drodze. Jedna żarówka podświetlenia nie pasuje, ten kawałek plastiku do przykręcenia prędkościomierza który wyciołeś z obudowy SC zakrywa żaróweczkę. Poza tym trzeba trochę przerobić folię ze ścieżkami, troszkę ją ponacinać, kawałek folii wyciąć, dwie ścieżki przerobić na kabelki. Ogolnie chwila po południu w garażu i było by gotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 29 Marca 2017 Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 No folie trzeba przerobic. Dzis chyba skoncze to wkleje foto. Zobaczysz jak zrobilem zeby zarowka zostala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 29 Marca 2017 Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 No i obudowa gotowa. Nie wyszlo tak jak chcialem bo cos mi sie upierniczylo i za duzo obcialem tyl obudowy z sc i musialem to skleic klejem na goraco bo byla duza szczelina ale trzyma sie. Drugi licznik juz bedzie lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 29 Marca 2017 Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 Trzeba by jeszcze w miejsce kontrolki od ssania lub czerwonej kropki wzisnac kontrolke od wspomagania. Ma ktos mozliwosc dorobienia tarczy zeby to fajnie wygladalo?? Myslalem zeby wyciac kawalek tarszy z sejka z ikonka kierownicy ale bedzie widac laczenie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 29 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 tak, tez jedną tak podciołem, zastanawiałem się tylko czy nie trzeba tego jakoś zamykać na "szczelnie", ale myślę tak teraz, ze nie trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 29 Marca 2017 Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 Ten klej w najpopularniejszej najprostszej wersji nie jest odporny na ujemne temperatury i pęka szybko. Jak coś to polecam takie białe wkłady bodaj z PP, to się trzyma mocno do większości rzeczy. Co do tarcz to kumpel ma doświadczenie z robieniem tarcz do faktycznie produkowanych samochodów. Mogę zapytać czy ma jakiś patent na prototypowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Fajnie. Chodzi mi o ten pasek co jest na dole. Pozniej wkleje zdjecie. Co do szczelnosci to nie przeciez oryginalnie sa tam otwory w obudowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 30 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 wiem, nie chidziło mi o taką szczetność tylko o to, zeby światło świeciło "do przodu" a nie gdzieś tam Zresztą nie ważne :D Ważniejsze rozkminy są w wątku o tylnym zawieszeniu, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Juz sprawdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 31 Marca 2017 Udostępnij Napisano 31 Marca 2017 Mam impulsator, jest dosyc ciasko bo kilka mm dzieli go od maglownicy. U mnie nie miał "lekko" bo na poczatku nie miałem sztywnych poduszek silnika i skrzyni. Czujnik dostawał od magla. Po utwardzeniu poduszek a pozniej zastosowaniu wkładek do poduszek silnik i skrzynia w zasadzie sie nie ruszaja i to uratowało czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
addy Napisano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2017 Dnia 26 marca 2017 o 14:01, bzyczek00 napisał: Prownanie u gory sc. Narazie znalazlem jeden tylko do mojego ale wydaje mi sie ze mialem wiecej. Drugi taki mam ale na kwadrat do skrzyni 526 jakbyś dokopał się do większej ilości tych impulsatorów z 1.1 mpi to BIORĘ od razu, bo mój rozleciał się w drobny mak już jakiś czas temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2017 Impulsator z Bravo 1.2 nie ma przewodów ale wchodzi na styk. Ten z P1 już tak średnio. Jeśli potrzebujecie to mam te z bravo po 20zł. A przelotowy na linkę widziałem ostatnio w jakiejś starej Lanci albo Alfie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.