NobSon Napisano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2017 Siema Pany. Wkrótce chce zmienić auta, i kupić jedno, chciałbym kupić jedno z nazwy tematu. Jak 147 to niestety tylko diesel, aczkolwiek troszkę tańsze, jak Mito to tylko benzyna. Pytanie do was, ku któremu lepiej się skusić. Tańszej 147 czy droższej ale młodszej MiTo. Auto ma być na trochę dłużej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Jako, że nikt Ci nie udzielił odpowiedzi, to ja wyrażę swoja subiektywną opinię . Imo powinieneś się skusić na MiTo tym bardziej że chcesz samochód na dłużej, dużo świeższy model, prostsze zawieszenie, przestronność w kabinie podobna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Omijaj 147/156/GT ze względu na zawieszenie. Jest delikatne i drogie w serwisowaniu. Poza tym te auta wcina ruda od spodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 7 minut temu, madek napisał: drogie w serwisowaniu. Hm, ciekawe teorie piszesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Teorie z praktyki No chyba że ktoś kupuje wahacze Fast... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NobSon Napisano 16 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 Dnia 14.04.2017 o 16:00, madek napisał: Omijaj 147/156/GT ze względu na zawieszenie. Jest delikatne i drogie w serwisowaniu. Poza tym te auta wcina ruda od spodu. Jeżdżę tak że nigdy jeszcze nie wymieniałem zadnej części w zawieszeniu, aczkolwiek własnie wiem że w tych alfach jest skomplikowane 159 też wchodzi w gre, ale ta zawiecha tez jest bardzo droga.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 Coś straszny rozrzut masz jeśli chodzi o wielkość auta Ja po Alfie 147 sam szukałem 159, ale jednak wygrał rozsądek i kupiłem Bravo. Pewnie celowałbyś w tańsze egzemplarze 159 z pierwszych roczników, a to niestety proszenie się o problemy. Znaleźć coś w przyzwoitym stanie to niezły wyczyn. Mito brzmi najrozsądniej jeśli chodzi o łatwość znalezienia dobrego egzemplarza i koszty serwisowania. No ale to małe auto, więc zależy do czego będzie wykorzystywane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NobSon Napisano 16 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 Rodziny zakładać nie zamierzam jak narazie,więc moze być 3d, alfa 159 urzeka wyglądem, ogólnie celuje w jakieś włoskie auta. Mito mi odpowiada bo ma normalne zawieszenie i tjeta :D 147 fl też ładne ale juz troche starsze i mogą być problemy, nawet i z jtd. Nawet i Grande Punto jest troche tańsze, aczkolwiek jakoś się w nim nie widze, takie zwykłe proste. Bravo jakoś mnie też nie urzeka Szukam jakiejś alternatywy, ale chyba jednak się skuszę na to Mito w tjecie, żeby było pole do zabaw i ingerencji w moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 Jedyny babol to ta dziadowska skrzynia M32 łączona z t-jetem. Nie wiem jak młodsze egzemplarze Mito. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NobSon Napisano 16 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 A co z tą skrzynią jest nie tak? Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2017 15 godzin temu, NobSon napisał: A co z tą skrzynią jest nie tak? Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Łożyska w niej się szybko zużywają i niestety trzeba robić remont skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NobSon Napisano 17 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2017 Jakimi objawami to skutkuje? Ewentualnie na co zwrócić uwagę przy kupnie takiego mito w tjecie? Bo jak stan wizualny sprawdzę to przy silnik czy skrzynie na oko sie nie sprawdziWysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2017 5 godzin temu, NobSon napisał: Jakimi objawami to skutkuje? Ewentualnie na co zwrócić uwagę przy kupnie takiego mito w tjecie? Bo jak stan wizualny sprawdzę to przy silnik czy skrzynie na oko sie nie sprawdzi Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Silnik raczej jest dość odporny, skrzynia natomiast zaczyna coraz głośniej wyć, na początku słychać to głównie na podnośniku. Im dłużej czeka się z remontem, tym skrzynia wyje coraz bardziej i tym większa szansa, że łożyska się rozpadną i wtedy sama ich wymiana nie wystarczy, a trzeba będzie remontować całą skrzynię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NobSon Napisano 17 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2017 Na ile wystarczają około km oryginalne łożyska ? przy jakim przebiegu trzeba się spodziewać wymiany, mam nadzieje ze nie padająco 50k km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2017 Nie ma reguły - userowi z kącika Bravo padły już przy 45kkm. Szumu u siebie nie słyszałem w kabinie - nalot 115kkm. Najszybciej chyba słychać na 5/6 biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NobSon Napisano 18 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2017 Czyli jak kto jeździ... Mito nie miało fiatowskich skrzyń? Tylko tą m32 podobno od opla? Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2017 W Bravo zaczęli ładować swoje skrzynie od 2010/2011. Nie wiem jak w Mito - mogło być podobnie. Z drugiej strony jak masz jakiś dobry egzemplarz do kupienia to bierz. Zaczną szumieć to wymienisz komplet łożysk za 2 tysiące. Przecież może się również co innego wysypać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NobSon Napisano 8 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2017 Uwaga. Auto zakupione jakiś równy miesiąc temu. 147 w wersji QV, z wyposażenia brak tylko xenonów i czujników parkowania ( po przeanalizowaniu auta , są gotowe wiązki z wtyczkami do zalozenia). Silnik taki którego nie chciałem 1.6 TS 88kW z LPG no ale auto od forumowego Alfaholika, trafiło się przypadkiem bo jechałem ponad 200km po Alfe 159 która okazała się totalnym padłem poskręcanym na wkręty do gipsu. Auto pomimo przebiegu 233k km w doskonałym stanie, brak jakiejkolwiek rdzy, wnętrze czyste, niezniszczone przebieg udokumentowany, do 180kkm wszystkie faktury na naprawy są, reszte po drogach polskich ale są kartki z przebiegów z SKP. Auto udało mi się wyrwać w świetnej cenie i najmłodsze, bo 159 to roczniki 06/07, a tutaj mam 09r. Do wymiany rozrząd z wariatorem, i skrzynia do uszczelnienia i jakieś drobiazgi, typu niedziałające spryski reflektorów. A aktualnie stoi na wyciągniecie skrzyni bo mi wysprzęglik padł od sprzęgła :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 11 Września 2017 Udostępnij Napisano 11 Września 2017 Ładna. Graty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.